ail Публикувано 18 февруари 2007 Сподели Публикувано 18 февруари 2007 Здравейте фенове на любимата марка! Имам следният въпрос:Възможно ли е на GDI двигател да се постави газова или метанова уредба?Ако да на каква цена? И още един въпрос ако някой има Галант модел след `98 с обикновен 2000 кубиков двигател и кара на газ да каже дали е имал някакви проблеми и колко му е струвала газоватауредба. Извинявам се ако темата се припокрива с някоя друга, но на тези въпроси поне аз не можахда намеря отговор в предишните теми! :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 18 февруари 2007 Сподели Публикувано 18 февруари 2007 Не е възможно,а и няма смисъл.Погледни някъде заводските показатели за разход на GDI какви са и ще се убедиш сам.Аз поне досега не съм чувал някой да има газова уредба на Галант след 97г. ,не защото не може да се сложи на 2000куб. ,а може би на собствениците почва да им се струва жалко. Имаше един виц: Питат радио Ереван:-Може ли 120кг жена да отслабне като върти обръч? От радио Анкара отговарят:- Не разваляйте хубавата жена! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 18 февруари 2007 Сподели Публикувано 18 февруари 2007 Имаше един виц: Питат радио Ереван:-Може ли 120кг жена да отслабне като върти обръч? От радио Анкара отговарят:- Не разваляйте хубавата жена! Прощавай todor-е :D само за статистиката: "Попитали радио Ереван как най - бързо и сравнително приятно може даотслабне една жена ?Радио Ереван отговорило:- Като върти обръч около кръста си.В ефир се чуло суетене, сумтене и последвал втори въпрос:- Ма тя не може да влезе в обръча ?Тогава радио Анкара което подслушвало се обадило:- Не съсипвайте хубавата булка - дайте я насам" Поздрави и приятна неделна вечер :drinks: Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ail Публикувано 19 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2007 Ами благодаря за отговора. То си е кощунство, ама с тия цени на бензина!Какво да се прави, ще караме колкото можем. Поздрави на всички! :mitsu-smiley: :first: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 февруари 2007 Сподели Публикувано 19 февруари 2007 Наистина на GDI е безмислено, на обикновен 2.0 такъв съм виждал, но предимно газови инжекциони, нне че не може друго... :D А аз днес заредих на 0.87 лв/л газ :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 февруари 2007 Сподели Публикувано 19 февруари 2007 Може.............но мотора ще ти замине много бързио, тъй като 1. никога не може да се направи дозирането на газ както трябв за този тип мотор, и второ - при газта няма как да направят( освен фабрично някак си) така впръскването й , за да не се получават детонации.........а те при газта и този тип мотори са много силни и мотора ще се потроши за нула време.........Та с други думи АГУ на този мотор не може да се слага........... Виж ,на обикновен 2.0 мотор 4G63 16V ECI-Multi може и е безпроблемно да се сложи, дори и обикновенна вакуумна, ако си с метални колектори,когато си с пластмасови такива, то препоръчително е ( горещо ) да си с газов инжекцион........ B) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ail Публикувано 19 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2007 Ами това ме устройва идеално. Аз точно към такъв двигател (обикновен 2.0) съм се насочил, защото хем ми се кара Галант след `98, хем ще ми е трудно да издържа на бензин, защото на ден минавам минимум 100 км. :good: :mitsu-smiley: :first: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 февруари 2007 Сподели Публикувано 19 февруари 2007 Ами това ме устройва идеално. Аз точно към такъв двигател (обикновен 2.0) съм се насочил, защото хем ми се кара Галант след `98, хем ще ми е трудно да издържа на бензин, защото на ден минавам минимум 100 км. :good: :mitsu-smiley: :first: :mitsu-smiley:Да, но виж първо мотора със системата GDI колко харчи и дин. характеристики и тогава си направи сметка дали ще искаш обикновен мотор ,и да слагаш газово и т.н. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 19 февруари 2007 Сподели Публикувано 19 февруари 2007 Ами това ме устройва идеално. Аз точно към такъв двигател (обикновен 2.0) съм се насочил, защото хем ми се кара Галант след `98, хем ще ми е трудно да издържа на бензин, защото на ден минавам минимум 100 км. :good: :mitsu-smiley: :first: :mitsu-smiley: Добре де,защо трябва да си купуваш бензин и да го пригаждаш да работи на газ, след като има и дизелови мотори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 февруари 2007 Сподели Публикувано 19 февруари 2007 Добре де,защо трябва да си купуваш бензин и да го пригаждаш да работи на газ, след като има и дизелови мотори.Заради спортния дух :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ail Публикувано 19 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2007 Ами защото колата която ще купувам ще е на 7-8 години и дизелът ще е точно за ремонт. А относно газта причината е финансова. GDI двигателя е с чудесни характеристики мощност - разход, но ме притеснява качеството на горивото в България. Предполагам, че GDI е по "чувствителен" към лошото гориво. :mitsu-smiley: :first: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XeDoX Публикувано 19 февруари 2007 Сподели Публикувано 19 февруари 2007 Някъде в сайта се спомена,че ако е на "газ" бързо ще се запушат бензиновите инжектори ,защото непосредствено пред тях се извършва горенето и това е първата сериозна пречка . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 19 февруари 2007 Сподели Публикувано 19 февруари 2007 Ами защото колата която ще купувам ще е на 7-8 години и дизелът ще е точно за ремонт. А относно газта причината е финансова. :mitsu-smiley: :first: :mitsu-smiley: Не си застрахован от същото само защото ,ще е бензин.Ако е дизел на реални километри,около 150 000 и е поддържана правилно ,няма да имаш никакви проблеми и спокойно може да се возиш още 150 000.Ако на един бензинов двигател ресурса е 300 000км, то при дизелов такъв е 500 000км. Мисля че понятията ги бъркаш.Още повече че говорим за :mitsu-smiley: ,а не за Форд Сиера. Не се опитвам да те убеждавам, просто хората по цял свят, които пътуват много ,предпочитат дизеловите двигатели именно заради малкия разход и по-големия ресурс. Може да е малко по-скъпо отколкото на газ, но забравяш за двигателя и за проблеми свързани с него.Особено ако ти трябва и да ползваш багажника. Заради спортния дух :icon_angel: Хе,хе :D кога ли ще го разберат в WRC и по драг състезанията :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 февруари 2007 Сподели Публикувано 19 февруари 2007 Ами явно колкото по-тежка фракция /дизел/, толкова повече им харесва :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galant 2.0 140 Hp Публикувано 20 февруари 2007 Сподели Публикувано 20 февруари 2007 Ами явно колкото по-тежка фракция /дизел/, толкова повече им харесва :D a възможно ли е на галант 2.0 GLS 140 кс 16V да се сложи газ? колата е пълен инжекцион, произведена в края на 2005 г., води се по книга 2006 г. Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 20 февруари 2007 Сподели Публикувано 20 февруари 2007 Гледай за газов инжекцион... иначе виж тук за пример :D http://www.spritmonitor.de/en/detail/156701.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ail Публикувано 21 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 21 февруари 2007 Благодаря на всички за изразените мнения!За мен най-приемливият вариант си остава Галант 2.0 GLS, който мисля да си докарам от Германия и след това да му сложа газова уредба. Пък ще видим какво ще се получи! Поздрави на всички! :mitsu-smiley: :first: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galant 2.0 140 Hp Публикувано 21 февруари 2007 Сподели Публикувано 21 февруари 2007 МНОГО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ! ВАШИЯТ СЪВЕТ Е РЕШАВАЩ В СЛУЧАЯ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galant 2.0 140 Hp Публикувано 21 февруари 2007 Сподели Публикувано 21 февруари 2007 На този сайт www.pechenek-avtogas.com цените на газовите уредби за инжекциони е от 450 до 3200 лв. Това ли са цените според вас и какво е най-важното да се знае и да се изисква от сервиза, когато се монтира газовата система? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 21 февруари 2007 Сподели Публикувано 21 февруари 2007 Пусни нова тема със запитването, защото не е пусната от теб темата, а повдигаш страничен въпрос... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galant 2.0 140 Hp Публикувано 22 февруари 2007 Сподели Публикувано 22 февруари 2007 Пусни нова тема със запитването, защото не е пусната от теб темата, а повдигаш страничен въпрос...OK. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.