Премини към съдържание

Gdi и газ


ail

Препоръчано мнение

Здравейте фенове на любимата марка!

 

Имам следният въпрос:

Възможно ли е на GDI двигател да се постави газова или метанова уредба?

Ако да на каква цена? И още един въпрос ако някой има Галант модел след `98 с обикновен 2000 кубиков двигател и кара на газ да каже дали е имал някакви проблеми и колко му е струвала газовата

уредба.

 

Извинявам се ако темата се припокрива с някоя друга, но на тези въпроси поне аз не можах

да намеря отговор в предишните теми!

 

:rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е възможно,а и няма смисъл.Погледни някъде заводските показатели за разход на GDI какви са и ще се убедиш сам.Аз поне досега не съм чувал някой да има газова уредба на Галант след 97г. ,не защото не може да се сложи на 2000куб. ,а може би на собствениците почва да им се струва жалко.

 

Имаше един виц:

Питат радио Ереван:-Може ли 120кг жена да отслабне като върти обръч?

От радио Анкара отговарят:- Не разваляйте хубавата жена!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаше един виц:

Питат радио Ереван:-Може ли 120кг жена да отслабне като върти обръч?

От радио Анкара отговарят:- Не разваляйте хубавата жена!

 

Прощавай todor-е :D само за статистиката:

 

"Попитали радио Ереван как най - бързо и сравнително приятно може да

отслабне една жена ?

Радио Ереван отговорило:

- Като върти обръч около кръста си.

В ефир се чуло суетене, сумтене и последвал втори въпрос:

- Ма тя не може да влезе в обръча ?

Тогава радио Анкара което подслушвало се обадило:

- Не съсипвайте хубавата булка - дайте я насам"

 

Поздрави и приятна неделна вечер :drinks:

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами благодаря за отговора. То си е кощунство, ама с тия цени на бензина!

Какво да се прави, ще караме колкото можем.

 

Поздрави на всички!

 

:mitsu-smiley: :first: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина на GDI е безмислено, на обикновен 2.0 такъв съм виждал, но предимно газови инжекциони, нне че не може друго... :D

А аз днес заредих на 0.87 лв/л газ :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може.............но мотора ще ти замине много бързио, тъй като 1. никога не може да се направи дозирането на газ както трябв за този тип мотор, и второ - при газта няма как да направят( освен фабрично някак си) така впръскването й , за да не се получават детонации.........а те при газта и този тип мотори са много силни и мотора ще се потроши за нула време.........

Та с други думи АГУ на този мотор не може да се слага........... :)

Виж ,на обикновен 2.0 мотор 4G63 16V ECI-Multi може и е безпроблемно да се сложи, дори и обикновенна вакуумна, ако си с метални колектори,когато си с пластмасови такива, то препоръчително е ( горещо ) да си с газов инжекцион........ :) B)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами това ме устройва идеално. Аз точно към такъв двигател (обикновен 2.0) съм се насочил, защото хем ми се кара Галант след `98, хем ще ми е трудно да издържа на бензин, защото на ден минавам минимум 100 км. :good:

 

:mitsu-smiley: :first: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами това ме устройва идеално. Аз точно към такъв двигател (обикновен 2.0) съм се насочил, защото хем ми се кара Галант след `98, хем ще ми е трудно да издържа на бензин, защото на ден минавам минимум 100 км. :good:

 

:mitsu-smiley: :first: :mitsu-smiley:

Да, но виж първо мотора със системата GDI колко харчи и дин. характеристики и тогава си направи сметка дали ще искаш обикновен мотор ,и да слагаш газово и т.н. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами това ме устройва идеално. Аз точно към такъв двигател (обикновен 2.0) съм се насочил, защото хем ми се кара Галант след `98, хем ще ми е трудно да издържа на бензин, защото на ден минавам минимум 100 км. :good:

 

:mitsu-smiley: :first: :mitsu-smiley:

 

Добре де,защо трябва да си купуваш бензин и да го пригаждаш да работи на газ, след като има и дизелови мотори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,защо трябва да си купуваш бензин и да го пригаждаш да работи на газ, след като има и дизелови мотори.

Заради спортния дух :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами защото колата която ще купувам ще е на 7-8 години и дизелът ще е точно за ремонт. А относно газта причината е финансова. GDI двигателя е с чудесни характеристики мощност - разход, но ме притеснява качеството на горивото в България. Предполагам, че GDI е по "чувствителен" към лошото гориво.

 

:mitsu-smiley: :first: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някъде в сайта се спомена,че ако е на "газ" бързо ще се запушат бензиновите инжектори ,защото непосредствено пред тях се извършва горенето и това е първата сериозна пречка .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами защото колата която ще купувам ще е на 7-8 години и дизелът ще е точно за ремонт. А относно газта причината е финансова.

 

:mitsu-smiley: :first: :mitsu-smiley:

 

Не си застрахован от същото само защото ,ще е бензин.Ако е дизел на реални километри,около 150 000 и е поддържана правилно ,няма да имаш никакви проблеми и спокойно може да се возиш още 150 000.Ако на един бензинов двигател ресурса е 300 000км, то при дизелов такъв е 500 000км. Мисля че понятията ги бъркаш.Още повече че говорим за :mitsu-smiley: ,а не за Форд Сиера. Не се опитвам да те убеждавам, просто хората по цял свят, които пътуват много ,предпочитат дизеловите двигатели именно заради малкия разход и по-големия ресурс. Може да е малко по-скъпо отколкото на газ, но забравяш за двигателя и за проблеми свързани с него.Особено ако ти трябва и да ползваш багажника.

 

 

Заради спортния дух :icon_angel:

 

Хе,хе :D кога ли ще го разберат в WRC и по драг състезанията :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами явно колкото по-тежка фракция /дизел/, толкова повече им харесва :D

 

a възможно ли е на галант 2.0 GLS 140 кс 16V да се сложи газ? колата е пълен инжекцион, произведена в края на 2005 г., води се по книга 2006 г.

 

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за изразените мнения!

За мен най-приемливият вариант си остава Галант 2.0 GLS, който мисля да си докарам от Германия и след това да му сложа газова уредба. Пък ще видим какво ще се получи!

 

Поздрави на всички!

:mitsu-smiley: :first: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На този сайт www.pechenek-avtogas.com цените на газовите уредби за инжекциони е от 450 до 3200 лв. Това ли са цените според вас и какво е най-важното да се знае и да се изисква от сервиза, когато се монтира газовата система?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пусни нова тема със запитването, защото не е пусната от теб темата, а повдигаш страничен въпрос...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пусни нова тема със запитването, защото не е пусната от теб темата, а повдигаш страничен въпрос...

OK.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...