mom4i74 Публикувано 22 февруари 2013 Сподели Публикувано 22 февруари 2013 (редакция) Термоскопичната система дига оборотите. Пробвал ли си на работещ двигател да извадиш някой вакум след дроселната клапа? Оборотите веднага се дигат вследствие на допьлнителния вьздух който засмуква двигателя . И тука е така сьщо с термоскопичната система. Редактирано 22 февруари 2013 от mom4i74 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A9A Публикувано 22 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2013 Искам да помоля хората, които са на принципа написан по-долу да спрат да пишат в темата! Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.Руски форум: питаш нещо и теб те питат.Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Публикувано 22 февруари 2013 Сподели Публикувано 22 февруари 2013 Форумa е нaпрaвен, зa дa може всеки СВОБОДНО дa си изрaзи мнението мaкaр и грешно понякогa aко не си доволен отивaш в сервиз и питaш тaм! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A9A Публикувано 22 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2013 (редакция) Форумa е нaпрaвен, зa дa може всеки СВОБОДНО дa си изрaзи мнението мaкaр и грешно понякогa aко не си доволен отивaш в сервиз и питaш тaм! Поредния offtopic... Темата е за да събера техническа информация, а не мнения! Редактирано 22 февруари 2013 от A9A Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 22 февруари 2013 Сподели Публикувано 22 февруари 2013 Поредния offtopic... Темата е за да събера техническа информация, а не мнения! Колега, не е офтопик, тук всички си помагаме и съвсем приятелски се опитваме да те вразумим. Вече ти написаха, че ако свалиш оборотите на празен ход при студен двигател, то двигателя ще започне да работи неравномерно, ще прекъсва и ще се износи по-бързо заради намаленото смазване при студено масло. Японците са го сметнали достатъчно прецизно, наивно е да вярваш, че имат пропуски, които ти ще поправиш. Все пак колата си е твоя, можеш да експериментираш и да издевателстваш колкото си искаш над нея, но в крайна сметка сам ще се убедиш, че "отрицателните" мнения в тази тема са само и единствено за твое добро. Поздрави, Слави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 22 февруари 2013 Сподели Публикувано 22 февруари 2013 Аз си спомням DJ-a как обясняваше, че "тягата" на автомата от място може да се регулира. Да не би при теб да е прекалено "натегнат" или нещо такова и за това да ти е толкова некомфортно - може да провериш нещата и в тази насока, но нека изчакаме Пламен да каже дали съм запомнил правилно и дали има логика в това :icon_hmm: .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 февруари 2013 Сподели Публикувано 22 февруари 2013 Нали като мотора е студен ECU-то обогатява сместа спрямо температурата на охладителната течност? Защо тогава има и термоскопична система, която в същото време обеднява сместа като пуска повече въздух? Защо работата на тази система не се поема от стъпковият мотор, който има същата функция? В крайна сметка кой повишава оборотите - ECU-то заради данните от датчика или термоскопичната система?Термоскопичната система е за да "дообогати с въздух" байпасния канал на МПХ, тъй като МПХ-то има все пак някакъв диапазон ,в който може да регулира оборотите на ПХ......то е на стъпки( за това се казва и стъпков мотор) и са от 0 до 99 стъпки, или казано по "оборотовски" :D от 400 до 1400 об........тъй като обаче мотора работи дообре при мин. 550 об/мин. то диапазона леко се "измества и става до 1500 об..........Митсубиши са сметнали ,че има случаи, където е необходимо об. да са повече от 1500 и за това са направили тази термоскопична система за дообогатяване на въздуха........това се случва най често когато мотора е студен и тръгнем да караме колата, с вкл. фарове,реотани и давайки газ , мотора може да глъхне, защото по това време МПХ трябва да се отваря а то пък е отворено до края........друг случай е, когато темп. на околната среда е под - 15 или -20 градуса, тогава се задейства тази система,всъщност тя се регулира така в съотвествие с региона, за където е предназначен автомобила заводско........Това е и причината понякога когато МПХ ти е изгоряло или пък е откачено , то мотора да си има пак обороти на ПХ......."Тягата" при студен мотор и позиция на D или R може да се "регулира" от клапана, който отговаря за драфт-а на ск. кутия..........той е вътре в самата кутия и е комбиниран с т.н. "хидравличен мозък" на кутията......т.е. това е група клапани, които управляват потоците хидравлично масло , движейки се по каналите на кутията и всеки канал отива някъде и предизвиква дадено събитие ........по този начин част от кутията работи.......На вашите Галанти този процес може да се регулира само ръчно ,физически с отваряне на кутията ,докато на другите коли, дори и по стари от Галантите( преди 2000 год) си има предвидена такава опция за софтуерно регулиране.......Ако ти ограничиш об. на ПХ на мотора като е студен ще е тъпо, защото освен това ,оборотите имат за цел и други ,много по важни неща даа направят ,като например налягането на маслото при -20 градуса, HTHS вискозитет при - 20 градуса, гранична температура на изпомпване при -35 градуса, динамичен вискозитет при -35 гр,кинематичен вискозитет при определена темп.,пламна темп. в отворен тигел - при 100 гр. плътност на маслото при - 20 гр.,темп. на течливост , обща фосватност и т.н............както виждаш ,маслото и неговото правилно функциониране в един мотор пряко зависи от температурата му........а това води до по ниско и бавно действие на маслото до критичните точки на мотора ( осн. и биелни лагери, бут. болтове, сегменти, глава и т.н. ) и съответно ускоряваш негово износване........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fullfog Публикувано 27 декември 2014 Сподели Публикувано 27 декември 2014 Здравейте колеги. За да не отварям нова тема, ще си задам питането в тази.Имам Галант 2.0 136коня EA2A... който като запаля "студен" си държи нормално високи обороти първите 2-3-4мин., но когато достигне работна температура, оборотите на празен ход спадат максимум до 1200.Колата си се форсира и държи адекватно, няма прекъсвания, пали от първия път и то без продължително "въртене".Имам съмнения дали от някъде не смуче въздух и от там да ми държи високи оборотите. Ако може да ми дадете насоки към кои тръбички и маркучлета да се наведа, за да не се лутам като немобилизиран ром, ще съм безкрайно доволен. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A9A Публикувано 29 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 29 декември 2014 Разходи се до Милен (Milen_Z) в Пловдив да я погледне ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.