svet Публикувано 2 февруари 2013 Сподели Публикувано 2 февруари 2013 (редакция) Здравейте, колеги. Автомобила е Галант 2.0 бензин 2001г. Имах проблеми с дюзите и ги смених (колата от която ги свалих е на 80 хил. мили и е карана само на бензин-лично аз я докарах на ход от Англия.)След смяната колата си започна да пали и всичко беше нормално (като изключим факта, че бях откачал батерията и затова оборотите играеха). Карах колата около 200км. и спрях на една бензиностанция. След 10 мин. нямаше никакъв шанс да запаля (само върти стартера и нищо-все едно няма гориво). Наложи се да я запаля аварийно на газ (добре че беше топла). След 20км. оборотите започнаха да играят все едно гледаш еквалайзер, светна чек-енжина и ........след 5 мин. колата изгасна в движение......всъщност изгасна абсолютно всичко (освен фаровете и плафоните). Таблото изгасна, касетофон ,няма мигачи като дадеш на контакт не функционира нищо все едно няма ток-просто не функционира нищо :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Моля дайте идея какво може да е станало. Благодаря! Редактирано 3 февруари 2013 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 2 февруари 2013 Сподели Публикувано 2 февруари 2013 Провери си + и - ,които излизат от акумулатора,да няма окис,мръсотия и минуса да е добре закрепен към корпуса и стартера.Бушоните след това и така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 февруари 2013 Сподели Публикувано 2 февруари 2013 (редакция) Я замери акумулатора или пробвай да запалиш друга кола с него да видим дали ще стане.Мисля си за лоша връзка на някоя от фазите на алтернатора. Когато произведеният ток от алтернатора не бъде редуциран от регулатора на напрежението, акумулаторът често изиграва ролята на бушон поемайки много ток и прекъсва клетки. Ако се прегледат връзките на фазите може би ще се види нещо почерняло и разтопено. Не знам на букси ли са, или са спойки :icon_hmm: На мен на това ми прилича. п.п. ти пък казваш, че върти на стартер. Тогава явно нещо е изгоряло. В най-добрия случай бушони, както каза stevensgr. Редактирано 2 февруари 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 2 февруари 2013 Сподели Публикувано 2 февруари 2013 Щом фаровете и плафона му работят, значи ток има, не е акумулатор или лоша връзка.Карал е без акумулатор, да на се е прецакало ЕКУ-то? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 февруари 2013 Сподели Публикувано 2 февруари 2013 (редакция) Едва ли, въпреки че не е изключено. Трябва да е бушон/и.Първо да провери дали са здрави абсолютно всички бушони. Неработещите мигачи, табло и т.н. свидителстват точно за това. ЕКУ не е свързано с това дали има мигачи, дали свети таблото и т.н. Вероятно си е здраво. Редактирано 2 февруари 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 3 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 3 февруари 2013 Колеги благодаря за съветите!Днес проверих акумулатора,клеми,кабели алтернатора за хлабава връзка и нищо.Открих обаче едно реле което беше изгоряло номер 16 обозначено с въпросителен http://tinypic.com/view.php?pic=5kpoom&s=6 .При смяната му токовете се върнаха,но паленето е невъзможно(само върти стартера и нищо)При проверка на всички бушони на ръка всички са здрави,но когато ги замерих с мултицет се оказа,че в някои от тях няма напрежение.Бушоните които нямат напрежение съм означил с червен цвят на снимките http://tinypic.com/view.php?pic=5kpoom&s=6 ,http://tinypic.com/view.php?pic=o5q883&s=6 Проверих ги няколко пъти и резултатът беше един и същ(не изключвам грешка на мултицета,но все пак е странно)А при проверка на уредите всичко работи,фарове,мигачи,светлини за мъгла-отпред,отзад,светлини за задна скорост,клаксон,радио,плафони,огледала и т.н. Въпреки това палене няма и не знам къде да търся причината.:icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 3 февруари 2013 Сподели Публикувано 3 февруари 2013 Май като гледам проблема ти идва от имобилайзера(това според снимките де). А сигурен ли си, че новите дюзи са напълно съвместими със твойта кола(може да няма връзка, ама все пак). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 3 февруари 2013 Сподели Публикувано 3 февруари 2013 . ЕКУ не е свързано с това дали има мигачи, дали свети таблото и т.н. Вероятно си е здраво. Разбира се!Но първо е спряла да пали /изгаснала в движение/, след това са му изчезнали таблото и приборите като същевременно е имал фарове - значи ток има.Дано не е ЕКУ-то. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 3 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 3 февруари 2013 Май като гледам проблема ти идва от имобилайзера(това според снимките де). А сигурен ли си, че новите дюзи са напълно съвместими със твойта кола(може да няма връзка, ама все пак). За дюзите съм сигурен цифрите са същите за дебита и ги свалих лично аз,а и колата си палеше перфектно.Това ми е за имобилайзера http://tinypic.com/view.php?pic=2upqvf8&s=6. така като гледам на него няма какво да му се повреди или?.....не виждам батерии или нещо разпоено, а пробвах и с резервното-резултата е същия?Ако е имобилаизера ще запали ли на газ,защото когато беше топла я запалих :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 3 февруари 2013 Сподели Публикувано 3 февруари 2013 Колеги благодаря за съветите!Днес проверих акумулатора,клеми,кабели алтернатора за хлабава връзка и нищо.Открих обаче едно реле което беше изгоряло номер 16 обозначено с въпросителен http://tinypic.com/view.php?pic=5kpoom&s=6 .При смяната му токовете се върнаха,но паленето е невъзможно(само върти стартера и нищо)При проверка на всички бушони на ръка всички са здрави,но когато ги замерих с мултицет се оказа,че в някои от тях няма напрежение.Бушоните които нямат напрежение съм означил с червен цвят на снимките http://tinypic.com/view.php?pic=5kpoom&s=6 ,http://tinypic.com/view.php?pic=o5q883&s=6 Проверих ги няколко пъти и резултатът беше един и същ(не изключвам грешка на мултицета,но все пак е странно)А при проверка на уредите всичко работи,фарове,мигачи,светлини за мъгла-отпред,отзад,светлини за задна скорост,клаксон,радио,плафони,огледала и т.н. Въпреки това палене няма и не знам къде да търся причината.:icon_crying:А аларма има ли колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 3 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 3 февруари 2013 А аларма има ли колата? Да аларма има и работи(оригинална Cobra е и не съм имал забележки към нея) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 3 февруари 2013 Сподели Публикувано 3 февруари 2013 Да аларма има и работи(оригинална Cobra е и не съм имал забележки към нея)Добре де, тя може да работи, ама дали има блокаж на запалването, да не би да е изпушило релето което прекъсва запалването... (само предположение) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 3 февруари 2013 Сподели Публикувано 3 февруари 2013 Колеги благодаря за съветите!Днес проверих акумулатора,клеми,кабели алтернатора за хлабава връзка и нищо.Открих обаче едно реле което беше изгоряло номер 16 обозначено с въпросителен http://tinypic.com/v...?pic=5kpoom&s=6 .При смяната му токовете се върнаха,но паленето е невъзможно(само върти стартера и нищо)При проверка на всички бушони на ръка всички са здрави,но когато ги замерих с мултицет се оказа,че в някои от тях няма напрежение.Бушоните които нямат напрежение съм означил с червен цвят на снимките http://tinypic.com/v...?pic=5kpoom&s=6 ,http://tinypic.com/view.php?pic=o5q883&s=6 Проверих ги няколко пъти и резултатът беше един и същ(не изключвам грешка на мултицета,но все пак е странно)А при проверка на уредите всичко работи,фарове,мигачи,светлини за мъгла-отпред,отзад,светлини за задна скорост,клаксон,радио,плафони,огледала и т.н. Въпреки това палене няма и не знам къде да търся причината.:icon_crying: Колега,това ми прилича да е релето за клема 15(ток през ключ),не са пред мен схемите,затова не съм сигурен. Не знам как мерите бушоните,но правилното е да се извади,мултицета се слага на мерене на съпротивление или зумер и трябва да покаже верига (0,01 примерно),тогава бушона е здрав,другия вариант е да сложиш едното "пипало" на -, а с другото да проверяваш бушона,ако има метални изводи на горния му край. Докато стои кабела на - са се проверят гнездата на бушоните,дали идва до тях напрежение,трябва да има на едното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 3 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 3 февруари 2013 Добре де, тя може да работи, ама дали има блокаж на запалването, да не би да е изпушило релето което прекъсва запалването... (само предположение) За реле не знам дали има(би трябвало да има),но ако е то как колата запали на газ а на бензин неиска...Няма ли ако е релето въобще на не запали или ?А всъщност какво блокира това реле-подаването на гориво от бензиновата помпа или токовете на свеците,защото газовия инжекцион ми е слаган допълнително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 3 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 3 февруари 2013 Колега,това ми прилича да е релето за клема 15(ток през ключ),не са пред мен схемите,затова не съм сигурен. Не знам как мерите бушоните,но правилното е да се извади,мултицета се слага на мерене на съпротивление или зумер и трябва да покаже верига (0,01 примерно),тогава бушона е здрав,другия вариант е да сложиш едното "пипало" на -, а с другото да проверяваш бушона,ако има метални изводи на горния му край. Докато стои кабела на - са се проверят гнездата на бушоните,дали идва до тях напрежение,трябва да има на едното.За релето(ток през ключ) дадох снимка -точно то беше изгоряло,но дори и след смяната няма шанс да запали.Замерването на бушоните правя по следния начин;слагам едното пипало на - и с другото проверявам бушоните в гнездата(те имат метални изводи)Утре ще ги замеря и по другият начин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 3 февруари 2013 Сподели Публикувано 3 февруари 2013 За реле не знам дали има(би трябвало да има),но ако е то как колата запали на газ а на бензин неиска...Няма ли ако е релето въобще на не запали или ?А всъщност какво блокира това реле-подаването на гориво от бензиновата помпа или токовете на свеците,защото газовия инжекцион ми е слаган допълнително.Ами зависи алармаджията какво се е опитал да прекъсне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 февруари 2013 Сподели Публикувано 3 февруари 2013 (редакция) Според мен дюзите не пръскат бензин. В момента имам същия проблем с другата ми кола. Пак изгасна в движение, след това ми я оправиха, вървя точно един ден (две изкарвания) и пак същата работа. Ако имаше газова уредба щеше да пали (само на газ).Трябва да се види при нашите коли от бензиновата помпа, през релето на бензиновата помпа и т.н. всички звена по веригата да идва бензин до дюзите.Например при опела ми бенз. помпа, релето й, регулатор на налягането на горивото, комутатор, датчик на хол, дюза. Мисля че са това. За съжаление не можаха да се свържат с ECU за диагностика и казаха, че е изгоряло. Свалихме от същата кола ECU и го сложихме на моята, която няма аларми, имобилайзер и т.н. (никаква защита от кражба) и е същата работа - сигнал до дюзата няма. п.п. комутаторът при другата ми кола е и за тока до свещите, и за сигнала до дюзата. При галантите не съм виждал комутатора какво представлява и дано не ми се налага, предвид колко е неприятно да те остави на път. Редактирано 3 февруари 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 4 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 4 февруари 2013 Колеги открих проблема,но причината е неизвестна.Отворих да видя бензиновата помпа и какво да видя :icon_blush: беше горяла и цялата разтопена.Замерихме с помоща на ел.техник дали идва ток към нея и......няма.Проверихме всички бушони и релета(тези при двигателя и вътре в купето)всички са здрави,но ток до помпата няма.Оголих кабела преди буксата на бенз. помпа да не е дефектирала буксата,но пак нищо ток няма . Плюсовият кабела на помпата е черен с 2 бели ивици..проследихме го до буксата под волана(колата е с десен волан и не знам дали няма разлика при останалите)разкачихме я и пробвахме дали има ток там,но няма и стигнахме дотам.Някои знае ли къде отива този кабел(черен с 2 бели ивици) за да проследим къде се прекъсва веригата.Може и ел. схема!Къде да търся причината има ли още релета,които са скрити за бензиновата помпа И още нещо като е изгоряла помпата и колата пали на газ,защо изгоря бушона "ток през Ключ" каква връзка има? Колата е с газов инжекцион и бензиновата помпа работи постоянно(поне така ми каза газаджията) :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 4 февруари 2013 Сподели Публикувано 4 февруари 2013 Колега, провери ли предпазителите отпред, в коша при мотора? Нормално е да ти изгори предпазителя "ток през контакт" защото помпата се захранва когато дадеш на контакт. Ако ти трябва бензинова помпа, аз имам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 4 февруари 2013 Сподели Публикувано 4 февруари 2013 Колеги открих проблема,но причината е неизвестна.Отворих да видя бензиновата помпа и какво да видя :icon_blush: беше горяла и цялата разтопена.Замерихме с помоща на ел.техник дали идва ток към нея и......няма.Проверихме всички бушони и релета(тези при двигателя и вътре в купето)всички са здрави,но ток до помпата няма.Оголих кабела преди буксата на бенз. помпа да не е дефектирала буксата,но пак нищо ток няма . Плюсовият кабела на помпата е черен с 2 бели ивици..проследихме го до буксата под волана(колата е с десен волан и не знам дали няма разлика при останалите)разкачихме я и пробвахме дали има ток там,но няма и стигнахме дотам.Някои знае ли къде отива този кабел(черен с 2 бели ивици) за да проследим къде се прекъсва веригата.Може и ел. схема!Къде да търся причината има ли още релета,които са скрити за бензиновата помпа И още нещо като е изгоряла помпата и колата пали на газ,защо изгоря бушона "ток през Ключ" каква връзка има? Колата е с газов инжекцион и бензиновата помпа работи постоянно(поне така ми каза газаджията) :icon_blush:Добре де, как мерите дали има + ? То няма постоянен + към помпата когато е на контакт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 4 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 4 февруари 2013 Добре де, как мерите дали има + ? То няма постоянен + към помпата когато е на контакт. С мултицет и след това с пробна лампа.Разбрахме кои кабел е масата и съответно по другия трябва да протича ток(пробвахме когато колата е на контакт и когато не е на контакт,но разлика няма.Бъркаме ли нещо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 4 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 4 февруари 2013 Колега, провери ли предпазителите отпред, в коша при мотора? Нормално е да ти изгори предпазителя "ток през контакт" защото помпата се захранва когато дадеш на контакт. Ако ти трябва бензинова помпа, аз имам. Къде са тези предпазители? (ако са при бушоните и релетата-там всичко е проверено) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 4 февруари 2013 Сподели Публикувано 4 февруари 2013 (редакция) Намерихте ли релето на помпата и здраво ли е? Аз не знам къде се намира това реле, нито как да го проверя. Ако може контактите на релето да се подадат принудително, то "на контакт" по кабелите до помпата трябва да дойде ток. Освен ако няма стопена кабелна връзка някъде или пропускаш бушон . :icon_hmm: Някой със схема с разположението на релетата и бушоните, кабелите от релето до контактния ключ ... такива неща? Ще е златен :rolleyes: Редактирано 4 февруари 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 4 февруари 2013 Сподели Публикувано 4 февруари 2013 Намерихте ли релето на помпата и здраво ли е? Аз не знам къде се намира това реле, нито как да го проверя. Ако може контактите на релето да се подадат принудително, то "на контакт" по кабелите до помпата трябва да дойде ток. Освен ако няма стопена кабелна връзка някъде или пропускаш бушон . :icon_hmm: Някой със схема с разположението на релетата и бушоните, кабелите от релето до контактния ключ ... такива неща? Ще е златен :rolleyes: http://dox.bg/files/dw?a=5467019366 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 4 февруари 2013 Сподели Публикувано 4 февруари 2013 Добре де, как мерите дали има + ? То няма постоянен + към помпата когато е на контакт.Помпата се включва като дадеш на стартер и след това реле я поддържа включена като върнеш ключа след запалването. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.