Премини към съдържание

Колеги помагайте


svet

Препоръчано мнение

Здравейте, колеги. Автомобила е Галант 2.0 бензин 2001г. Имах проблеми с дюзите и ги смених (колата от която ги свалих е на 80 хил. мили и е карана само на бензин-лично аз я докарах на ход от Англия.)След смяната колата си започна да пали и всичко беше нормално (като изключим факта, че бях откачал батерията и затова оборотите играеха). Карах колата около 200км. и спрях на една бензиностанция. След 10 мин. нямаше никакъв шанс да запаля (само върти стартера и нищо-все едно няма гориво). Наложи се да я запаля аварийно на газ (добре че беше топла). След 20км. оборотите започнаха да играят все едно гледаш еквалайзер, светна чек-енжина и ........след 5 мин. колата изгасна в движение......всъщност изгасна абсолютно всичко (освен фаровете и плафоните). Таблото изгасна, касетофон ,няма мигачи като дадеш на контакт не функционира нищо все едно няма ток-просто не функционира нищо :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying:

Моля дайте идея какво може да е станало. Благодаря!

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери си + и - ,които излизат от акумулатора,да няма окис,мръсотия и минуса да е добре закрепен към корпуса и стартера.Бушоните след това и така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я замери акумулатора или пробвай да запалиш друга кола с него да видим дали ще стане.

Мисля си за лоша връзка на някоя от фазите на алтернатора. Когато произведеният ток от алтернатора не бъде редуциран от регулатора на напрежението, акумулаторът често изиграва ролята на бушон поемайки много ток и прекъсва клетки. Ако се прегледат връзките на фазите може би ще се види нещо почерняло и разтопено. Не знам на букси ли са, или са спойки :icon_hmm: На мен на това ми прилича.

 

п.п. ти пък казваш, че върти на стартер. Тогава явно нещо е изгоряло. В най-добрия случай бушони, както каза stevensgr.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом фаровете и плафона му работят, значи ток има, не е акумулатор или лоша връзка.

Карал е без акумулатор, да на се е прецакало ЕКУ-то?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли, въпреки че не е изключено. Трябва да е бушон/и.

Първо да провери дали са здрави абсолютно всички бушони. Неработещите мигачи, табло и т.н. свидителстват точно за това. ЕКУ не е свързано с това дали има мигачи, дали свети таблото и т.н. Вероятно си е здраво.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря за съветите!Днес проверих акумулатора,клеми,кабели алтернатора за хлабава връзка и нищо.Открих обаче едно реле което беше изгоряло номер 16 обозначено с въпросителен http://tinypic.com/view.php?pic=5kpoom&s=6 .При смяната му токовете се върнаха,но паленето е невъзможно(само върти стартера и нищо)

При проверка на всички бушони на ръка всички са здрави,но когато ги замерих с мултицет се оказа,че в някои от тях няма напрежение.Бушоните които нямат напрежение съм означил с червен цвят на снимките http://tinypic.com/view.php?pic=5kpoom&s=6 ,http://tinypic.com/view.php?pic=o5q883&s=6

Проверих ги няколко пъти и резултатът беше един и същ(не изключвам грешка на мултицета,но все пак е странно)А при проверка на уредите всичко работи,фарове,мигачи,светлини за мъгла-отпред,отзад,светлини за задна скорост,клаксон,радио,плафони,огледала и т.н. Въпреки това палене няма и не знам къде да търся причината.:icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май като гледам проблема ти идва от имобилайзера(това според снимките де). А сигурен ли си, че новите дюзи са напълно съвместими със твойта кола(може да няма връзка, ама все пак).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

. ЕКУ не е свързано с това дали има мигачи, дали свети таблото и т.н. Вероятно си е здраво.

 

Разбира се!

Но първо е спряла да пали /изгаснала в движение/, след това са му изчезнали таблото и приборите като същевременно е имал фарове - значи ток има.

Дано не е ЕКУ-то.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май като гледам проблема ти идва от имобилайзера(това според снимките де). А сигурен ли си, че новите дюзи са напълно съвместими със твойта кола(може да няма връзка, ама все пак).

За дюзите съм сигурен цифрите са същите за дебита и ги свалих лично аз,а и колата си палеше перфектно.Това ми е за имобилайзера http://tinypic.com/view.php?pic=2upqvf8&s=6. така като гледам на него няма какво да му се повреди или?.....не виждам батерии или нещо разпоено, а пробвах и с резервното-резултата е същия?Ако е имобилаизера ще запали ли на газ,защото когато беше топла я запалих :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря за съветите!Днес проверих акумулатора,клеми,кабели алтернатора за хлабава връзка и нищо.Открих обаче едно реле което беше изгоряло номер 16 обозначено с въпросителен http://tinypic.com/view.php?pic=5kpoom&s=6 .При смяната му токовете се върнаха,но паленето е невъзможно(само върти стартера и нищо)

При проверка на всички бушони на ръка всички са здрави,но когато ги замерих с мултицет се оказа,че в някои от тях няма напрежение.Бушоните които нямат напрежение съм означил с червен цвят на снимките http://tinypic.com/view.php?pic=5kpoom&s=6 ,http://tinypic.com/view.php?pic=o5q883&s=6

Проверих ги няколко пъти и резултатът беше един и същ(не изключвам грешка на мултицета,но все пак е странно)А при проверка на уредите всичко работи,фарове,мигачи,светлини за мъгла-отпред,отзад,светлини за задна скорост,клаксон,радио,плафони,огледала и т.н. Въпреки това палене няма и не знам къде да търся причината.:icon_crying:

А аларма има ли колата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А аларма има ли колата?

Да аларма има и работи(оригинална Cobra е и не съм имал забележки към нея)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да аларма има и работи(оригинална Cobra е и не съм имал забележки към нея)

Добре де, тя може да работи, ама дали има блокаж на запалването, да не би да е изпушило релето което прекъсва запалването... (само предположение)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря за съветите!Днес проверих акумулатора,клеми,кабели алтернатора за хлабава връзка и нищо.Открих обаче едно реле което беше изгоряло номер 16 обозначено с въпросителен http://tinypic.com/v...?pic=5kpoom&s=6 .При смяната му токовете се върнаха,но паленето е невъзможно(само върти стартера и нищо)

При проверка на всички бушони на ръка всички са здрави,но когато ги замерих с мултицет се оказа,че в някои от тях няма напрежение.Бушоните които нямат напрежение съм означил с червен цвят на снимките http://tinypic.com/v...?pic=5kpoom&s=6 ,http://tinypic.com/view.php?pic=o5q883&s=6

Проверих ги няколко пъти и резултатът беше един и същ(не изключвам грешка на мултицета,но все пак е странно)А при проверка на уредите всичко работи,фарове,мигачи,светлини за мъгла-отпред,отзад,светлини за задна скорост,клаксон,радио,плафони,огледала и т.н. Въпреки това палене няма и не знам къде да търся причината.:icon_crying:

 

Колега,това ми прилича да е релето за клема 15(ток през ключ),не са пред мен схемите,затова не съм сигурен. Не знам как мерите бушоните,но правилното е да се извади,мултицета се слага на мерене на съпротивление или зумер и трябва да покаже верига (0,01 примерно),тогава бушона е здрав,другия вариант е да сложиш едното "пипало" на -, а с другото да проверяваш бушона,ако има метални изводи на горния му край. Докато стои кабела на - са се проверят гнездата на бушоните,дали идва до тях напрежение,трябва да има на едното.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, тя може да работи, ама дали има блокаж на запалването, да не би да е изпушило релето което прекъсва запалването... (само предположение)

За реле не знам дали има(би трябвало да има),но ако е то как колата запали на газ а на бензин неиска...Няма ли ако е релето въобще на не запали или ?

А всъщност какво блокира това реле-подаването на гориво от бензиновата помпа или токовете на свеците,защото газовия инжекцион ми е слаган допълнително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,това ми прилича да е релето за клема 15(ток през ключ),не са пред мен схемите,затова не съм сигурен. Не знам как мерите бушоните,но правилното е да се извади,мултицета се слага на мерене на съпротивление или зумер и трябва да покаже верига (0,01 примерно),тогава бушона е здрав,другия вариант е да сложиш едното "пипало" на -, а с другото да проверяваш бушона,ако има метални изводи на горния му край. Докато стои кабела на - са се проверят гнездата на бушоните,дали идва до тях напрежение,трябва да има на едното.

За релето(ток през ключ) дадох снимка -точно то беше изгоряло,но дори и след смяната няма шанс да запали.Замерването на бушоните правя по следния начин;слагам едното пипало на - и с другото проверявам бушоните в гнездата(те имат метални изводи)Утре ще ги замеря и по другият начин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За реле не знам дали има(би трябвало да има),но ако е то как колата запали на газ а на бензин неиска...Няма ли ако е релето въобще на не запали или ?

А всъщност какво блокира това реле-подаването на гориво от бензиновата помпа или токовете на свеците,защото газовия инжекцион ми е слаган допълнително.

Ами зависи алармаджията какво се е опитал да прекъсне

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен дюзите не пръскат бензин. В момента имам същия проблем с другата ми кола. Пак изгасна в движение, след това ми я оправиха, вървя точно един ден (две изкарвания) и пак същата работа. Ако имаше газова уредба щеше да пали (само на газ).

Трябва да се види при нашите коли от бензиновата помпа, през релето на бензиновата помпа и т.н. всички звена по веригата да идва бензин до дюзите.

Например при опела ми бенз. помпа, релето й, регулатор на налягането на горивото, комутатор, датчик на хол, дюза. Мисля че са това. За съжаление не можаха да се свържат с ECU за диагностика и казаха, че е изгоряло. Свалихме от същата кола ECU и го сложихме на моята, която няма аларми, имобилайзер и т.н. (никаква защита от кражба) и е същата работа - сигнал до дюзата няма.

 

п.п. комутаторът при другата ми кола е и за тока до свещите, и за сигнала до дюзата. При галантите не съм виждал комутатора какво представлява и дано не ми се налага, предвид колко е неприятно да те остави на път.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги открих проблема,но причината е неизвестна.Отворих да видя бензиновата помпа и какво да видя :icon_blush: беше горяла и цялата разтопена.Замерихме с помоща на ел.техник дали идва ток към нея и......няма.Проверихме всички бушони и релета(тези при двигателя и вътре в купето)всички са здрави,но ток до помпата няма.Оголих кабела преди буксата на бенз. помпа да не е дефектирала буксата,но пак нищо ток няма . Плюсовият кабела на помпата е черен с 2 бели ивици..проследихме го до буксата под волана(колата е с десен волан и не знам дали няма разлика при останалите)разкачихме я и пробвахме дали има ток там,но няма и стигнахме дотам.

Някои знае ли къде отива този кабел(черен с 2 бели ивици) за да проследим къде се прекъсва веригата.Може и ел. схема!Къде да търся причината има ли още релета,които са скрити за бензиновата помпа

И още нещо като е изгоряла помпата и колата пали на газ,защо изгоря бушона "ток през Ключ" каква връзка има? Колата е с газов инжекцион и бензиновата помпа работи постоянно(поне така ми каза газаджията) :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, провери ли предпазителите отпред, в коша при мотора? Нормално е да ти изгори предпазителя "ток през контакт" защото помпата се захранва когато дадеш на контакт. Ако ти трябва бензинова помпа, аз имам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги открих проблема,но причината е неизвестна.Отворих да видя бензиновата помпа и какво да видя :icon_blush: беше горяла и цялата разтопена.Замерихме с помоща на ел.техник дали идва ток към нея и......няма.Проверихме всички бушони и релета(тези при двигателя и вътре в купето)всички са здрави,но ток до помпата няма.Оголих кабела преди буксата на бенз. помпа да не е дефектирала буксата,но пак нищо ток няма . Плюсовият кабела на помпата е черен с 2 бели ивици..проследихме го до буксата под волана(колата е с десен волан и не знам дали няма разлика при останалите)разкачихме я и пробвахме дали има ток там,но няма и стигнахме дотам.

Някои знае ли къде отива този кабел(черен с 2 бели ивици) за да проследим къде се прекъсва веригата.Може и ел. схема!Къде да търся причината има ли още релета,които са скрити за бензиновата помпа

И още нещо като е изгоряла помпата и колата пали на газ,защо изгоря бушона "ток през Ключ" каква връзка има? Колата е с газов инжекцион и бензиновата помпа работи постоянно(поне така ми каза газаджията) :icon_blush:

Добре де, как мерите дали има + ? То няма постоянен + към помпата когато е на контакт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, как мерите дали има + ? То няма постоянен + към помпата когато е на контакт.

С мултицет и след това с пробна лампа.Разбрахме кои кабел е масата и съответно по другия трябва да протича ток(пробвахме когато колата е на контакт и когато не е на контакт,но разлика няма.Бъркаме ли нещо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, провери ли предпазителите отпред, в коша при мотора? Нормално е да ти изгори предпазителя "ток през контакт" защото помпата се захранва когато дадеш на контакт. Ако ти трябва бензинова помпа, аз имам.

Къде са тези предпазители? (ако са при бушоните и релетата-там всичко е проверено)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намерихте ли релето на помпата и здраво ли е? Аз не знам къде се намира това реле, нито как да го проверя. Ако може контактите на релето да се подадат принудително, то "на контакт" по кабелите до помпата трябва да дойде ток. Освен ако няма стопена кабелна връзка някъде или пропускаш бушон . :icon_hmm:

 

Някой със схема с разположението на релетата и бушоните, кабелите от релето до контактния ключ ... такива неща? Ще е златен :rolleyes:

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намерихте ли релето на помпата и здраво ли е? Аз не знам къде се намира това реле, нито как да го проверя. Ако може контактите на релето да се подадат принудително, то "на контакт" по кабелите до помпата трябва да дойде ток. Освен ако няма стопена кабелна връзка някъде или пропускаш бушон . :icon_hmm:

 

Някой със схема с разположението на релетата и бушоните, кабелите от релето до контактния ключ ... такива неща? Ще е златен :rolleyes:

 

 

http://dox.bg/files/dw?a=5467019366

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, как мерите дали има + ? То няма постоянен + към помпата когато е на контакт.

Помпата се включва като дадеш на стартер и след това реле я поддържа включена като върнеш ключа след запалването.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...