Премини към съдържание

Oще един Аутлендър


Препоръчано мнение

Здравейте, да се похваля че от няколко дни и аз търкалям един аутлендър 2009 - 2.4 бензин с ЦВТ... Внос от Гърция, от някаква банка... Цвета ми е доста странен все още (златист), но освен разхода (около 13) нямам забележки... Поздрави

 

П.С. По-нататък ще публикувам и снимки, че още не съм имал възможност да го снимам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, да се похваля че от няколко дни и аз търкалям един аутлендър 2009 - 2.4 бензин с ЦВТ... Внос от Гърция, от някаква банка... Цвета ми е доста странен все още (златист), но освен разхода (около 13) нямам забележки... Поздрави

 

П.С. По-нататък ще публикувам и снимки, че още не съм имал възможност да го снимам

Цвета си е бомба, такъв цвят са обикновенно колите в топлите страни..........разхода също е добър ако става дума за софийско градско......така че няма да се плашиш........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Исках да питам относно газифициране. Този 2.4 МИВЕК издържа ли на газ или започват големи проблеми? Щото първата ми кола беше бензинова 8но и бензина беше евтин, а следващата - дизелова и тази ми се струва доста серозен разхода, та се чудех за газ...

 

П.С. И доста четох, но тъй като книжките са на гръцки, а очевидно не мога да го формулирам адекватно в гугъл, исках да питам, къде се намира АУКС-входа на Мултимедията с камера? Има една дупка отдолу на екрана, но не възприема звук като пробвам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няколко човека от форума сложиха газ на този двигател, обаче аз не разбирам защо се налага. Верно е че ще ти е по-евтино, но аз не го разбирам. Не бих си купил такава кола и да и сложа газ заради разхода. СУВ, бензин и автомат няма как да не харчи.

 

Карам такава 2008-ма и разход 13 градско е превъзходен. На дълго ако не е на магистралата 9-9.5 мога да го докарам, но на магистралата при 140-150км/ч може да подмине и 11.

 

Та за газта. Ще я сложиш, но ще загубиш част от багажника (няма место за пълноценна резервна гума и за бутилка в гумата) и ще загубиш част от мощността. Този мотор с този автомат не е много пъргав. Необходимо му е малко време да се ускори. Разбира се ти сам ще решиш.

 

Исках да питам относно газифициране. Този 2.4 МИВЕК издържа ли на газ или започват големи проблеми? Щото първата ми кола беше бензинова 8но и бензина беше евтин, а следващата - дизелова и тази ми се струва доста серозен разхода, та се чудех за газ...

 

П.С. И доста четох, но тъй като книжките са на гръцки, а очевидно не мога да го формулирам адекватно в гугъл, исках да питам, къде се намира АУКС-входа на Мултимедията с камера? Има една дупка отдолу на екрана, но не възприема звук като пробвам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Исках да питам относно газифициране. Този 2.4 МИВЕК издържа ли на газ или започват големи проблеми? Щото първата ми кола беше бензинова 8но и бензина беше евтин, а следващата - дизелова и тази ми се струва доста серозен разхода, та се чудех за газ...

 

П.С. И доста четох, но тъй като книжките са на гръцки, а очевидно не мога да го формулирам адекватно в гугъл, исках да питам, къде се намира АУКС-входа на Мултимедията с камера? Има една дупка отдолу на екрана, но не възприема звук като пробвам...

Буксата ти е на гърба на подлакътника от към задните седалки . Аудио и видео входове .Успех !!!

Редактирано от junakov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Писали сме на няколко места във форума..

 

Моята мина на газ в момента, в който и свърши гаранцията. Бутилката е на мястото на резервната гума, като последната я хвърлям в багажника само на дълъг път (>100 км). По принцип дори да е с мен, пак мога да вдигна 3тия ред седалки.. случвало ми се е инцидентно.. остава място за резервната.

 

Що се отнася до разхода: средно 12-14 газ при градско и извънградско до 130. При >140 км/ч отива на 15 газ. Бутилката реално побира 31 литра / 40 лв, които ми стигат за 200 - 280 км в зависимост от десния крак .. Осезаема разлика във вървенето няма.

 

Аз лично правих превантивен реглаж на клапани 30тина хил км след като сложих газовото (колата беше на около 110 хил май.). Имаше леко неравномерен празен ход сутрин преди да загрее, както и понякога на D и натисната спирачка (светофар). Не мога да кажа дали е следствие от газовото, тъй като намерих информация в интернет, че този реглаж е препоръчителен при 90-100 хил км. дори да не е на газ колата. Според братушките след като 1 път се направи на тия км, след това няма да е нужен отново.. всичко ще си е улегнало и т.н. Към днешна дата имам над 50 хил. км с газовото. Други проблеми няма.

 

Ти си прецени за газовото.

 

За АУКС-а .. и аз съм се пробвал 1-2 пъти, но не можах да изкарам оттам звук.. четох и за букса, намираща се някъде под/зад централния подлакътник, но не можах да намеря такава на моята кола.

 

Поздрави

Редактирано от earendil
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Исках да питам относно газифициране. Този 2.4 МИВЕК издържа ли на газ или започват големи проблеми? Щото първата ми кола беше бензинова 8но и бензина беше евтин, а следващата - дизелова и тази ми се струва доста серозен разхода, та се чудех за газ...

 

П.С. И доста четох, но тъй като книжките са на гръцки, а очевидно не мога да го формулирам адекватно в гугъл, исках да питам, къде се намира АУКС-входа на Мултимедията с камера? Има една дупка отдолу на екрана, но не възприема звук като пробвам...

Може ,но на пропан-бутан, а не на метан........тъй като леглата на клапаните и клапаните са много "кашкавалени", то настройката на АГУ-то ти трябва да е перфектно ,че вече правихме един като твоя клапани, легла, гарнитури и т.н............проблема е ,че е с пулове и кофти се прави реглажа на клапаните.......на въпросния автомобил, клапаните така се бяха вкопали в леглата им, че реално пула беше изтъркан с около 2 мм :icon_doh: отгоре,добре че гърбиците на вала са по твърди, та беше изляло само пуловете.........

Пропан АГУ-тата ги правят доста хора ,докато метановите АГУ-та малко хора ги настройват както трябва, а при неправилна настройка, горенето е вече друго и прегаря леглата на клапаните.......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите.

 

Засега май баща ми ще ми дава парите за бензина, ама нататък ще го мисля...

 

За буксата, гледах снимки, че трябва да е там, но при мен няма... Някаква мистерия...

 

И имам едно въпросче относно сигурността - Аутлендъра по принцип спира ли читаво или няма да е зле да се сменят едни накладчици, че доста се притеснявам... До преди да ми даде баща ми мицубишито, карах Ц-класа от 2003 и ми се струва, че тя спираше доста по-добре (мицу-то е с дънлоп 4д чисто нови 215/70/16), а не са много различни като тегло... И това е някаква мистерия...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерцедеса автоматик ли беше? Ако да значи е имал по-добри спирачки ако не значи е от това че си с ауто, понеже колите с автомотични кутий винаги спират една идея по-трудно от колите с механични кутиий, а в режим 4х4 спирачният път леко се увеличава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма изходи отзад изглеждат така

http://reviews.cnet.com/2300-10863_7-6581561-20.html#2300-10863_7-6581561-20.html?&_suid=135792215011106778717901372522

Тогава това може да помогне виж линка :)

http://mitsubishiforum.com/forum/mitsubishi-outlander-10/xls-without-aux-input-19262/

Редактирано от junakov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите...

 

В скоро време ще се сменят поне накладките, а може и дисковете... А относно аукс-а, ще трябва да го пробвам, мерси...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да ви питам относно виското (доколкото знам 4х4-то е на виско-муфа отпред до отзад) се чудех, дали е възможно от него мирише на прегоряло, ако съм ѝ давал зор на колицата... И дали е възможно то да се включва дори и при режим 2wd, заштото пробвах и без да е на ауто 4х4, и пак си миришеше... Та ми беше странно дали оттам мирише и дали винаги се включва и задното... мерси предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Да ви питам предлага ли се кора (пластмасова или метална) за под двигателя стандартно? Или като опция? Или ако искам такова нещо, ще трябва да си го майсторя сам, защото двигателя е целия в кал...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ви питам предлага ли се кора (пластмасова или метална) за под двигателя стандартно? Или като опция? Или ако искам такова нещо, ще трябва да си го майсторя сам, защото двигателя е целия в кал...

Аз на моята джипка имаше оригинално пластмасова кора, която изхвърлих и си направих желязна, така че да ми е по сигурно ,че като знам къде я карам......... :icon_crying: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...