Премини към съдържание

Галанта си е Галант


Препоръчано мнение

При моят случай първо купих колата и тогава разбрах за този форум. Не мисля, че за да се развали механизма е нужен удар, защото първата година се развали преден десен прозорец, а миналата година заден ляв? Нямам и идея за тема преди 6 години, а просто коментирам Галанта ми, който е модел 96 година, който го купих на 168 000 км и сега е на 200 000 - какво ми се случва. Колата си е супер... както всяка друга :)

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така са тези Галанти, във вратите прониква влага и дава проблем понякога, не е болка за умиране.

Тази тема е от добрите стари времена, когато Галантите нямаха проблеми, справка 17ти пост. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълно нормално е кола на 17-20 години да има проблеми,но и зависи от собствениците му........

Поредния ми Галант го карам вече 4-та година и досега съм сменял това, което е присъщо за този модел - дискове, накладки, ремъци,амортесьори,съединител и лагери на ск. кутия..............това за 100 000км. пробег.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълно нормално е кола на 17-20 години да има проблеми,но и зависи от собствениците му........

 

Тука вече сериозно може да поспорим ...

При 20 годишните коли, е голяма рядкост да ти се повреди някоя от екстрите, това е приуритет на по новите коли.... :P

Няма и много значение , какви са били предишните собственици, просто всичко е направено здраво и работи ... :D

Веднага давам пример...

Моя Галант е 18 годишен... Аз съм 5-ти собственик по документи ...Третият "собственик" (6 години) е общински съвет-Златоград (разбирай-който я хване, той я лашка :lol: )

Работят си безотказно не само стъклата и люка, а даже и антената... :P

Колата е на 180000 :lol: по километраж а аз я взех на 25 000 :giggle: ама със вторият двигател...

Само бог знае, колко по 100000 км. са върнати, но когато я взех бяха сменени само десен шарнир и външен кормилен накрайник..

Аз съм и сменил и спирачните дискове, вътрешен десен накрайник, дясна биелетка и лагер на задно дясно колело...

Така че, въпроса не опира толкова до предишни собственици, а до качество на изработка..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По темата (за ел.стъклата).

Предполагам проблема на ел. машинките ти е като при мен износена зъбчатка. На мен ми отказа предно ляво (предполагам поради това че се ползва най-често), след разглабяне на механизма се оказа че има износени зъби на пласмасовата зъбчатката която предава движението от червяка на моторчето към въжетата. Всичко друго бе в идеално състояние. Еми купих си от колега механизма и си смених само зъбчатката.

А затова колко време изкарва дадена част - ако не се ползва определено изкарва доста повече ;) Като автомобила на комшията - железен, нищо не прави по него ама го изкарва тотал 3 пъти в годината!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ааа браво! Казвам това заради колегите които казват ,че не е възможно да се развали машинката. :) Това все пак е кола не е космически кораб или играчка от Jumbo :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Впечатленията от моят галант са следните - карам го вече повече от две години и наистина съм вложила доста солидна сума за ремонти (като чух за колегата, който е дал 2000 лв чак ми стана смешно), но все пак продължавам да съм привърженик на :mitsu-smiley: , поради ред причини - 1во страхотно поведение на пътя, 2ро определено доста издържлив автомобил(като се има напредвид, че моят галант ми е набор и няма ден в който да е почивка), и 3то всеки лев вложен в тази кола си заслужава! А да не говоря за това, колко съм горда през зимния сезон и как всички са възхитени от моето митсу... не бих сменила марката за нищо на света, но от скоро време си търся някое по - новичко галантче и дано има с какво да се похваля...

 

...Качиш ли се веднъж на Митсубиши, няма да искаш никога да слезиш... :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо да е смешно 2.000 лв? Ако общо за 5 години примерно дадеш 2.000лв ок ,но аз го карам 2 год. и толкова съм дал само за една година и имам да давам още :)някои хора карат 10г. и толкова не дават, така че няма смисъл да коментирам повече :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо да е смешно 2.000 лв? Ако общо за 5 години примерно дадеш 2.000лв ок ,но аз го карам 2 год. и толкова съм дал само за една година и имам да давам още :)някои хора карат 10г. и толкова не дават, така че няма смисъл да коментирам повече :)

 

Не исках да те засегна колега, но просто исках да кажа, че аз за моя Галант съм дала много повече - още след като го вземах и дадох 1000 лв за смяна на някои основни неща(и заради това 1000лв ми се сториха смешна сума), а след това вече се почна и със съединител(най - стрянното е, че за 2 години сменях два пъти съединител :icon_crying: ), накладки, амортисьори, радиатор, каре.....няма смисал да изброявам всички процедури, но също така, карам и Фронтера и там частите наистина са на по-ниски цени, но разликата е в това, че ефтиното винаги излиза по - скъпо.

 

Надявам се, че не си ме разбрал погрешно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи не си въобразявам като си мисля че Галанта е много стабилен и на сняг. Явно си е от модела, не е само при мене. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...