Black Devil Публикувано 2 декември 2012 Сподели Публикувано 2 декември 2012 Привет,колеги!Започнах да слагам газова уредба на колата,но искам да знам как да прекратя горивоподаването(бензин) към цилиндрите,за да работи на газ?Ако прекъсна плюса на предпазителя MPI,спира ли сигнала на инжекторите и само на тях ли?Обмислях вариант,ако са на общ минус,да прекъсвам него с копчето газ/бензин,но някъде четох,че били с постоянен "+" и се управляват от минуса...Общо взето искам бенз.помпа да си работи и на газ,коя верига да прекъсва копчето,когато минава на газ? P.S Ако може без коментари за газта.И мен ме е яд,но не искам да сменям колата,а за ГИ няма средства :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 2 декември 2012 Сподели Публикувано 2 декември 2012 Привет. Прекъсва се плюса към инжекторите, а помпата се оставя да си работи и на газ.Най-добре е да се сложи допълнително реле, което да се управлява чрез копчето "бензин-газ", а то да прекъсва самия "+".Когато се прави това се слага и емулатор на бензиновите инжектори (не е задължително, но записва грешки ако няма емулатор).А той представлява просто съпротивления, които заместват инжекторите във веригата за управление на ECU.А колкото за коментарите за газта... виждал съм Ягуар на газ... така че кое му е странното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black Devil Публикувано 2 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 2 декември 2012 Значи инжекторите са с общ "+",така излиза...А за релето ми е ясна работата,емулатор май няма да слагам,първо ще пробвам без.Благодаря за бързия отговор :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 декември 2012 Сподели Публикувано 2 декември 2012 Значи инжекторите са с общ "+",така излиза...А за релето ми е ясна работата,емулатор май няма да слагам,първо ще пробвам без.Благодаря за бързия отговор :mitsu-smiley:Инжекторите са с общ + ,а се управляват по маса, +са идва на контакт и е общ с много други устройства, т.е. с цялото ЕФИ на колата........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 3 декември 2012 Сподели Публикувано 3 декември 2012 Колега при възможност вържи там едно реле да изключва и помпата ,че когато изключиш инжекторите разтоварващия клапан които определя налягането на бензина и връща излишния бензин може да е с малък дебит.. по принцип е изчиследн да връща по-малко от подаденото количество от помпата поради простата причина , че инжекторите разтоварват.. изключиш ли ги става лошо за помпата в този случай .. може да вдигне налягане от порядъка на 4-5 бара (по принцип знам че работят на 3,3 при липса на вакум и 2,8 при наличие на добър вакум) това можеш да го разбереш и като измериш тока на помпата и сравниш наляганията докато работи на бензин и на гас кво се случва... за мен лично си е безумие тази помпа да гъчи бензин нон стоп... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 3 декември 2012 Сподели Публикувано 3 декември 2012 Пак почва спора за яйцето и кокошката.Знаеш ли колко малко влияят инжекторите на натоварването и разтоварването на помпата? Почти не влияят. При работа на бензин почти цялото количество бензин подадено от помпата се връща в резервоара.Колега Black Devil, спри си само инжекторите, вярвай, проверено е неколкократно, спреш ли и помпата се вдига вероятността да се сменят след време инжектори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black Devil Публикувано 3 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 3 декември 2012 Аз по принцип съм твърдо против спирането на помпата.Случайте,който аз знам,с изгорели помпи,които са изключени на газ,са в пъти повече от обратния вариант... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 3 декември 2012 Сподели Публикувано 3 декември 2012 За помпата не мисия да спамя темата, но след като си купиш още една ще разбереш дали е кокошката или яйцето. :icon_blush: Да питам на какъв изпарител си се спрял? Подсилен изпарител/ 90 до 140 kW/че ако е само до мах 100 kw нито вървежа ще е като хората нито разхода.Всеки, който съм питал за великолепия ъпдейт към ГИ, си е нямал и на представа, че имало и подсилен изпарители :icon_doh: И оттам колко слухове и легенди са тръгнали............ че разхода не може да е като на ГИ е едно на ръка а вървежа си е до настройка и калпави "майстори". А общия + поне при мен физически не можах да до издиря и си напрах салата от кабели :D 4 отсам 4 оттам и по едни за релето Всичко побрах в оригиналната "кутия" за кабели само релето го закачих за купето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 3 декември 2012 Сподели Публикувано 3 декември 2012 Аз по принцип съм твърдо против спирането на помпата.Случайте,който аз знам,с изгорели помпи,които са изключени на газ,са в пъти повече от обратния вариант...Аз, въпреки че не претендирам за компетенция, бих искал да изкажа мнение за спирането на помпата, дано не се счита за спам.Ако може някой да Ни даде доводи за за/против спирането на помпата, ще прочета с интерес . Има ги изписани по много форуми, но като че ли в нашия форум не съм виждал такъв анализ. Ето моето мнение:Помпата за мен няма нужда да върти напразно, нищо не печелим от това. Обременяващите условия, които трябва да вземем под внимание, са, че трябва да поддържаме бензин в резервоара и, както каза колегата krasipet, ...при работа на бензин почти цялото количество бензин подадено от помпата се връща в резервоара. Защо "почти" цялото - не знам, но и аз съм забелязал, че въпреки че карам на газ, бензина намалява :D. Дали бензина охлажда инжекторите? Вечният въпрос. Според мен лекото намокряне на дупето на инжектора е силно да се нарече "охлаждане" - нали спича предната част, която се подава в колектора? Бензина намокря... зоната около електромагнитите (дано не бъркам термините :D). Освен това, според мен инжекторите спичат най-вече от тяхното неизползване, така че при спряла помпа, малко каране на бензин + първо палене на бензин би трябвало да ни "застрахова" от проблеми с инжекторите.Бях чел (дали не беше във форума на VW), че непрекъснатото циркулиране на бензина "резервоар-рейка-резервоар" го превръща от бензин на нещо друго (ацетон или някаква друга химия :D). За първото цитирано от мен мнение - предполагам, случаите на изгорели спрени помпи са... аматьорски, т.е. хора дето не знаят какво правят, но може и да греша... ПП: Аз дали съм си спрял помпата? Не, не съм. Бях на път да я режа, но понеже нищо не разбирам, се отказах. Оставих инсталираното реле незахранено и чакам сгоден случай да я спре някой дето знае . А сега зимата (понеже на газ ми гасне) си карам на бензин Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black Devil Публикувано 4 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2012 За помпата не мисия да спамя темата, но след като си купиш още една ще разбереш дали е кокошката или яйцето. :icon_blush: Да питам на какъв изпарител си се спрял? Подсилен изпарител/ 90 до 140 kW/че ако е само до мах 100 kw нито вървежа ще е като хората нито разхода.Всеки, който съм питал за великолепия ъпдейт към ГИ, си е нямал и на представа, че имало и подсилен изпарители :icon_doh: И оттам колко слухове и легенди са тръгнали............ че разхода не може да е като на ГИ е едно на ръка а вървежа си е до настройка и калпави "майстори". А общия + поне при мен физически не можах да до издиря и си напрах салата от кабели :D 4 отсам 4 оттам и по едни за релето Всичко побрах в оригиналната "кутия" за кабели само релето го закачих за купето. За сега съм с "мах 100kW",защото с него купих уредбата.Мисля да пробвам така и като събера пари да се ъпгрейдвам(имам едно същество на 1 годинка,което измести колата в задните редици,оттук и решението за газ). Относно салатата от кабели-при мен е същото!Опитах да проследявам и разплитам,ама се отказах бързо и прикрих що-годе мазалото :icon_hmm: . Относно спора "работеща vs. неработеща" помпа,ще се въздържа.Тоя спор е като "Кое масло е най-хубаво"-всеки си държи на своето,а и честно казано,щом доказани газаджии спорят по въпроса,тук само ще си търкаме клавиатурите. Днес пробвах да запаля на газ-пали чудесно,но веднага след това гасне...Утре ще продължа с пробите,защото искам да сипя газ в бутилката,за да отхвърля тая причина(уж има малко,ама...) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black Devil Публикувано 6 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2012 Честит имен дена на всички именници първо! Днес сипах газ в бутилката,но проблемът остана.Продължава да пали на газ и веднага след това гасне...Искам да попитам възможно ли е,след като нямам емулатор за дюзи,ЕCU-то да регистрира грешката и да спира подаването на ток към свещите?Газ към плочката при контакт,а и след гасненето се подава(друг е въпроса достатъчно ли е),и вече не се сещам за друг вариант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 6 декември 2012 Сподели Публикувано 6 декември 2012 (редакция) ЕCU-то да регистрира грешката и да спира подаването на ток към свещите? Напълно невъзможно да спира искрата.... Нали си с ел.изпарител и превключвател с реле време. :icon_hmm: Редактирано 6 декември 2012 от lancer4x4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black Devil Публикувано 9 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 9 декември 2012 Напълно невъзможно да спира искрата.... Нали си с ел.изпарител и превключвател с реле време. :icon_hmm: С ел.изпарител съм,нямам реле за време.Научих,че изпарителят е бил свален(на сухо) за около 40 дни...Може ли мембраните да са изсъхнали и спекли за това време?Преди това време даже пробвах газовата,още беше на колата,от която я свалих впоследствие.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black Devil Публикувано 10 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2012 Решението на гасненето на газ беше продухване на тръбата от бутилката до ел.клапана с компресор.Била пълна с нещо като прах от ръжда,или на такова приличаше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black Devil Публикувано 20 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 20 декември 2012 Така,вече съм на газ.Връзването на четирите захранващи кабела на инжекторите на куп и прекарването през реле не се получи.Така не палеше колата.Проблемът е решен с 4 релета-за всеки инжектор по едно :D Колата надмина очакванията ми на газ с изпарител 90kW,просто трябва да има достатъчно налягане(газ) в бутилката,check engine свети понякога,ама то не може да няма един кусур :icon_hmm: Общо взето двигателя се държи доста добре на газ и то без пипане на центровки и т.н.Благодаря много на всички,които се отзоваха в темата :drinks: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.