Премини към съдържание

Как да прекъсна захранването на инжекторите?


Препоръчано мнение

Привет,колеги!Започнах да слагам газова уредба на колата,но искам да знам как да прекратя горивоподаването(бензин) към цилиндрите,за да работи на газ?Ако прекъсна плюса на предпазителя MPI,спира ли сигнала на инжекторите и само на тях ли?Обмислях вариант,ако са на общ минус,да прекъсвам него с копчето газ/бензин,но някъде четох,че били с постоянен "+" и се управляват от минуса...Общо взето искам бенз.помпа да си работи и на газ,коя верига да прекъсва копчето,когато минава на газ?

 

P.S Ако може без коментари за газта.И мен ме е яд,но не искам да сменям колата,а за ГИ няма средства :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Прекъсва се плюса към инжекторите, а помпата се оставя да си работи и на газ.

Най-добре е да се сложи допълнително реле, което да се управлява чрез копчето "бензин-газ", а то да прекъсва самия "+".

Когато се прави това се слага и емулатор на бензиновите инжектори (не е задължително, но записва грешки ако няма емулатор).

А той представлява просто съпротивления, които заместват инжекторите във веригата за управление на ECU.

А колкото за коментарите за газта... виждал съм Ягуар на газ... така че кое му е странното.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи инжекторите са с общ "+",така излиза...А за релето ми е ясна работата,емулатор май няма да слагам,първо ще пробвам без.Благодаря за бързия отговор :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи инжекторите са с общ "+",така излиза...А за релето ми е ясна работата,емулатор май няма да слагам,първо ще пробвам без.Благодаря за бързия отговор :mitsu-smiley:

Инжекторите са с общ + ,а се управляват по маса, +са идва на контакт и е общ с много други устройства, т.е. с цялото ЕФИ на колата........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега при възможност вържи там едно реле да изключва и помпата ,че когато изключиш инжекторите разтоварващия клапан които определя налягането на бензина и връща излишния бензин може да е с малък дебит.. по принцип е изчиследн да връща по-малко от подаденото количество от помпата поради простата причина , че инжекторите разтоварват.. изключиш ли ги става лошо за помпата в този случай .. може да вдигне налягане от порядъка на 4-5 бара (по принцип знам че работят на 3,3 при липса на вакум и 2,8 при наличие на добър вакум) това можеш да го разбереш и като измериш тока на помпата и сравниш наляганията докато работи на бензин и на гас кво се случва... за мен лично си е безумие тази помпа да гъчи бензин нон стоп...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак почва спора за яйцето и кокошката.

Знаеш ли колко малко влияят инжекторите на натоварването и разтоварването на помпата? Почти не влияят.

При работа на бензин почти цялото количество бензин подадено от помпата се връща в резервоара.

Колега Black Devil, спри си само инжекторите, вярвай, проверено е неколкократно, спреш ли и помпата се вдига вероятността да се сменят след време инжектори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз по принцип съм твърдо против спирането на помпата.Случайте,който аз знам,с изгорели помпи,които са изключени на газ,са в пъти повече от обратния вариант...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За помпата не мисия да спамя темата, но след като си купиш още една ще разбереш дали е кокошката или яйцето. :icon_blush:

 

 

Да питам на какъв изпарител си се спрял?

 

Подсилен изпарител/ 90 до 140 kW/

че ако е само до мах 100 kw нито вървежа ще е като хората нито разхода.

Всеки, който съм питал за великолепия ъпдейт към ГИ, си е нямал и на представа, че имало и подсилен изпарители :icon_doh:

И оттам колко слухове и легенди са тръгнали............

че разхода не може да е като на ГИ е едно на ръка а вървежа си е до настройка и калпави "майстори".

 

 

А общия + поне при мен физически не можах да до издиря и си напрах салата от кабели :D 4 отсам 4 оттам и по едни за релето :yes3:

Всичко побрах в оригиналната "кутия" за кабели само релето го закачих за купето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз по принцип съм твърдо против спирането на помпата.Случайте,който аз знам,с изгорели помпи,които са изключени на газ,са в пъти повече от обратния вариант...

Аз, въпреки че не претендирам за компетенция, бих искал да изкажа мнение за спирането на помпата, дано не се счита за спам.

Ако може някой да Ни даде доводи за за/против спирането на помпата, ще прочета с интерес :). Има ги изписани по много форуми, но като че ли в нашия форум не съм виждал такъв анализ. Ето моето мнение:

Помпата за мен няма нужда да върти напразно, нищо не печелим от това. Обременяващите условия, които трябва да вземем под внимание, са, че трябва да поддържаме бензин в резервоара и, както каза колегата krasipet,

...при работа на бензин почти цялото количество бензин подадено от помпата се връща в резервоара
. Защо "почти" цялото - не знам, но и аз съм забелязал, че въпреки че карам на газ, бензина намалява :D. Дали бензина охлажда инжекторите? Вечният въпрос. Според мен лекото намокряне на дупето на инжектора е силно да се нарече "охлаждане" - нали спича предната част, която се подава в колектора? Бензина намокря... зоната около електромагнитите (дано не бъркам термините :D). Освен това, според мен инжекторите спичат най-вече от тяхното неизползване, така че при спряла помпа, малко каране на бензин + първо палене на бензин би трябвало да ни "застрахова" от проблеми с инжекторите.

Бях чел (дали не беше във форума на VW), че непрекъснатото циркулиране на бензина "резервоар-рейка-резервоар" го превръща от бензин на нещо друго (ацетон или някаква друга химия :D).

За първото цитирано от мен мнение - предполагам, случаите на изгорели спрени помпи са... аматьорски, т.е. хора дето не знаят какво правят, но може и да греша...

ПП: Аз дали съм си спрял помпата? Не, не съм. Бях на път да я режа, но понеже нищо не разбирам, се отказах. Оставих инсталираното реле незахранено и чакам сгоден случай да я спре някой дето знае :). А сега зимата (понеже на газ ми гасне) си карам на бензин :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За помпата не мисия да спамя темата, но след като си купиш още една ще разбереш дали е кокошката или яйцето. :icon_blush:

 

 

Да питам на какъв изпарител си се спрял?

 

Подсилен изпарител/ 90 до 140 kW/

че ако е само до мах 100 kw нито вървежа ще е като хората нито разхода.

Всеки, който съм питал за великолепия ъпдейт към ГИ, си е нямал и на представа, че имало и подсилен изпарители :icon_doh:

И оттам колко слухове и легенди са тръгнали............

че разхода не може да е като на ГИ е едно на ръка а вървежа си е до настройка и калпави "майстори".

 

 

А общия + поне при мен физически не можах да до издиря и си напрах салата от кабели :D 4 отсам 4 оттам и по едни за релето :yes3:

Всичко побрах в оригиналната "кутия" за кабели само релето го закачих за купето.

 

За сега съм с "мах 100kW",защото с него купих уредбата.Мисля да пробвам така и като събера пари да се ъпгрейдвам(имам едно същество на 1 годинка,което измести колата в задните редици,оттук и решението за газ).

Относно салатата от кабели-при мен е същото!Опитах да проследявам и разплитам,ама се отказах бързо и прикрих що-годе мазалото :icon_hmm: .

Относно спора "работеща vs. неработеща" помпа,ще се въздържа.Тоя спор е като "Кое масло е най-хубаво"-всеки си държи на своето,а и честно казано,щом доказани газаджии спорят по въпроса,тук само ще си търкаме клавиатурите.

Днес пробвах да запаля на газ-пали чудесно,но веднага след това гасне...Утре ще продължа с пробите,защото искам да сипя газ в бутилката,за да отхвърля тая причина(уж има малко,ама...)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честит имен дена на всички именници първо!

Днес сипах газ в бутилката,но проблемът остана.Продължава да пали на газ и веднага след това гасне...Искам да попитам възможно ли е,след като нямам емулатор за дюзи,ЕCU-то да регистрира грешката и да спира подаването на ток към свещите?Газ към плочката при контакт,а и след гасненето се подава(друг е въпроса достатъчно ли е),и вече не се сещам за друг вариант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЕCU-то да регистрира грешката и да спира подаването на ток към свещите?

 

Напълно невъзможно да спира искрата....

 

 

Нали си с ел.изпарител и превключвател с реле време. :icon_hmm:

Редактирано от lancer4x4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълно невъзможно да спира искрата....

 

 

Нали си с ел.изпарител и превключвател с реле време. :icon_hmm:

С ел.изпарител съм,нямам реле за време.Научих,че изпарителят е бил свален(на сухо) за около 40 дни...Може ли мембраните да са изсъхнали и спекли за това време?Преди това време даже пробвах газовата,още беше на колата,от която я свалих впоследствие....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Решението на гасненето на газ беше продухване на тръбата от бутилката до ел.клапана с компресор.Била пълна с нещо като прах от ръжда,или на такова приличаше.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Така,вече съм на газ.Връзването на четирите захранващи кабела на инжекторите на куп и прекарването през реле не се получи.Така не палеше колата.Проблемът е решен с 4 релета-за всеки инжектор по едно :D Колата надмина очакванията ми на газ с изпарител 90kW,просто трябва да има достатъчно налягане(газ) в бутилката,check engine свети понякога,ама то не може да няма един кусур :icon_hmm:

Общо взето двигателя се държи доста добре на газ и то без пипане на центровки и т.н.Благодаря много на всички,които се отзоваха в темата :drinks: :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...