Премини към съдържание

Проблем с предницата


jolly_roger

Препоръчано мнение

:mitsu-smiley: Понеже вече ми се налага да навъртам доста километри из София всеки ден, в края на миналата седмица реших да си постегна предницата, защото бе почнала да потропва от ляво. Имах един ляв накрайник да сменям и тампони на стабилизиращата щанга. Смениха се бързо и лесно и сега изобщо не тропа по "прекрасните" улици на "любимия" град. Обаче ми се появи едно скърцане от дясно. Особено при тръгване от място и когато завивам (само при много остри завои) с много бавна скорост. Когато карам направо или с по-висока скорост го няма. Звука е все едно скърца опънато телено въже или нещо такова. Дали не е проблем с карето? Не се сещам за нещо друго. Има ли проблем да покарам още малко в София с това скърцане? Около 2 седмици ми трябва колата да е в движение. Какви може да са последствията? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Понеже вече ми се налага да навъртам доста километри из София всеки ден, в края на миналата седмица реших да си постегна предницата, защото бе почнала да потропва от ляво. Имах един ляв накрайник да сменям и тампони на стабилизиращата щанга. Смениха се бързо и лесно и сега изобщо не тропа по "прекрасните" улици на "любимия" град. Обаче ми се появи едно скърцане от дясно. Особено при тръгване от място и когато завивам (само при много остри завои) с много бавна скорост. Когато карам направо или с по-висока скорост го няма. Звука е все едно скърца опънато телено въже или нещо такова. Дали не е проблем с карето? Не се сещам за нещо друго. Има ли проблем да покарам още малко в София с това скърцане? Около 2 седмици ми трябва колата да е в движение. Какви може да са последствията? :mitsu-smiley:

Виж си тампоните на макферсън-а ако гуменото бомбе е изкочило повече от другото това е проблема за целта трябва просто да махнеш пласмасовата капачка с ръка и ще видиш!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж си тампоните на макферсън-а ако гуменото бомбе е изкочило повече от другото това е проблема за целта трябва просто да махнеш пласмасовата капачка с ръка и ще видиш!!!

:mitsu-smiley: Ами не е това със сигурност. Проверих. Скърцането се чува около предно дясно колело. Но не винаги го има. А когато го има се чува много ясно. :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем, беше от металните пластини на накладките - опираха в дисковете и то само горните ( шмиргел, леко закривяване и готово)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Имах същия проблем, беше от металните пластини на накладките - опираха в дисковете и то само горните ( шмиргел, леко закривяване и готово)
:mitsu-smiley: Да ама от сервиза ми твърдят, че предницата била перфектна и нямало причина да скърца каквото и да е било. Следобяд ще я взема и ще видя какво е положението. Понеже съм убеден, че това скърцане не е само в главата ми ще трябва сам да я ровя за да разбера откъде е. Така е в българия: едно ти оправят две ти развалят - смениха ми накрайник и ми се разскърца колата. :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Да ама от сервиза ми твърдят, че предницата била перфектна и нямало причина да скърца каквото и да е било. Следобяд ще я взема и ще видя какво е положението. Понеже съм убеден, че това скърцане не е само в главата ми ще трябва сам да я ровя за да разбера откъде е. Така е в българия: едно ти оправят две ти развалят - смениха ми накрайник и ми се разскърца колата. :mitsu-smiley:

На мене миналата година ми смениха лагер и вместо левия смениха десния та после сменях и него :)

ТАКА Е В БЪЛГАРИЯ

и според мен е или каре или спирачка

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мене миналата година ми смениха лагер и вместо левия смениха десния та после сменях и него :)

:mitsu-smiley: Егати... :icon_doh: . Нямам думи. Почти съм убеден, че не е каре. Споменах им в сервиза, че може да е нещо със спирачките, но от там ме пратиха да си купувам оригинални за Мицубиши, които били с някакви водачи, които незнам си какво....и т.н :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Егати... :icon_doh: . Нямам думи. Почти съм убеден, че не е каре. Споменах им в сервиза, че може да е нещо със спирачките, но от там ме пратиха да си купувам оригинални за Мицубиши, които били с някакви водачи, които незнам си какво....и т.н :mitsu-smiley:

Вчера бях при твоята кола в сервиза, но още не я бяха вкарали и не знам какво и иимаше, а пък и бързах...........та какво са ти казали те за твоята кола ? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Егати... :icon_doh: . Нямам думи. Почти съм убеден, че не е каре. Споменах им в сервиза, че може да е нещо със спирачките, но от там ме пратиха да си купувам оригинални за Мицубиши, които били с някакви водачи, които незнам си какво....и т.н :mitsu-smiley:

 

Пак пълни глупости.И на мен няколко пъти ми се опитаха да ми развиват тази теория за оригиналните части.Ама и инвънземни части да им дадеш,те като не знаят и не могат да работят,от десет кладенеца вода ще ти изкарат и пак ще си намерят оправдание.После имаше едни :icon_censored: и т.н. защото, ако е така всички евро-бараки, отдавана да са спрели да вървят.След безброй ремонти едва ли е останало нещо оригинално по тях. Човека по-горе обяснява че е скърцало точно от тези пластини,които ги има на оригиналните,а те ти казват че скърца защото ги няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера бях при твоята кола в сервиза, но още не я бяха вкарали и не знам какво и иимаше, а пък и бързах...........та какво са ти казали те за твоята кола ? :icon_hmm:

:mitsu-smiley: Ами нищо не ми казаха. Мен ме вълнуваше скърцането по предницата. Казаха ми че всичко е перфектно по нея. Склонен съм да им вярвам, защото си я поддържам. Най-вероятно не е голям проблема, но явно не им се занимава. Споменах им за това, което колегата по-горе ме упъти, но не се трогнаха да го проверят. Иначе масло сменях (като примерен шофьор на 8000км.), карбуратора да ми позачистят (за съжаление ще трябва да изчакам за ремонтен комплект) и задните накладки да сменят. :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бояне, при мен имаше едно пукане или скърцане веднъж-два пъти миналата седмица и в неделя ми се счупи шарнира на правия носач /бях го рециклирал при Жан преди година/ - точно така беше като при теб - при тръгване и при завой и третия път аут, та си загубихме целия след обяд в неделя с Ди Джея. Сега той ми смени носача и всичко е наред. Виж дали всичко е наред с шарнирите, за да не излезе ябълковидния болт от носача, че става зле после. Може и да не е това, но при мен беше така и по обясненията ти имах същите скърцания и то не винаги. А днес ходих да проверя предницата на стенд и ми казаха, че трябва да сменям накрайник - колко горе-долу струва и от къде го взе ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Накрайника за моят Галант струваше 15лв. и го взех от Автогарант. Ами гледаха я във Виликар и казаха че предницата е здрава??? Снощи си я прибрах и както се сещаш скърцането продължава да си го има. Но не съм си и помислял, че ще изчезне ей така. Шарнира си личи когато тръгне, би трябвало да са го забелязали ако е това. Това скърцане се появи веднага щом ми смениха накрайника и тампоните на стабилизиращата щанга. И скърцането се чува не от страната на сменения накрайник а то другата. И то не винаги. Другото което забелязах е, че отначало го няма а след като покарам малко едва тогава започва да се чува (много рядко се случва да го има още с тръгването). Ако е стояла ноща на паркинга и сутринта тръгна скърцането няма да го има. Ако врътна 2-3 кръгчета из Младост - почва да скърца. И почне ли не е само 1-2 пъти а постоянно си скърца. Оставя ли я 2-3 часа пак изчезва, докато не я покарам отново. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей :)

скърцането се появява обикновенно където има гумени тампони

или метално гумени или изобщо гума която "приплъзва" по метал.

Опитай да локализираш доколкото можеш къде скърца и при поя

вяване с една пръскалка за миене на прозорци намокри мястото.

Изглежда елементарно, но опитай :D

Поздрави!!

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

На мен ми се струва, че това са тампони на стабилизиращата щанга.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се струва, че това са тампони на стабилизиращата щанга.
:mitsu-smiley: Чисто нови са - смених ги преди седмица. И аз отначало си мислех за това, защото майстора тогава ги наклепа с ТЕСТ (гел за миене на съдове) като ги слагаше и си мислех да не би заради това гумата по някакъв начин да е загубила (променила) свойствата си. Звука повече ми прилича на метален, но на моменти ми се струва като твърда скърцаща гума. Зависи кога свърша работа следобяд ще мина през Автобраво да я вдигнат да видят каки са ги свършили. Скърцането се появи след смяната на накрайника и тампоните и затова мисля, че трябва да е нещо от там. :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Тест" е много силен препарат - не бих с учудил от това да скърца гумата.

Защо не ги пръснеш с малко неутрална смазка - имам силиконово масло на спрей, който е подходящ за тази цел - ако решиш се обади.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Накрайника за моят Галант струваше 15лв. и го взех от Автогарант. Ами гледаха я във Виликар и казаха че предницата е здрава??? Снощи си я прибрах и както се сещаш скърцането продължава да си го има. Но не съм си и помислял, че ще изчезне ей така. Шарнира си личи когато тръгне, би трябвало да са го забелязали ако е това. Това скърцане се появи веднага щом ми смениха накрайника и тампоните на стабилизиращата щанга. И скърцането се чува не от страната на сменения накрайник а то другата. И то не винаги. Другото което забелязах е, че отначало го няма а след като покарам малко едва тогава започва да се чува (много рядко се случва да го има още с тръгването). Ако е стояла ноща на паркинга и сутринта тръгна скърцането няма да го има. Ако врътна 2-3 кръгчета из Младост - почва да скърца. И почне ли не е само 1-2 пъти а постоянно си скърца. Оставя ли я 2-3 часа пак изчезва, докато не я покарам отново. :mitsu-smiley:

1. Този накрайник е голямо менте.......внимавай много, щото ако стане това което обикновенно става при тях, последствията ще са доста тежки........... :icon_blush:

2. Скърцането идва от гума с метал........т.е. от ст. щанга,. от тампоните на носачите и /или от биалетки и т.н. но съм абсолютно сигурен че е гума в метал , по описанието ти по горе разбирам че е от тях,тъй като като е мокро времето то изчезва ,това значи че влиза влата там и това предотвратява скърцането за известно време .........после пак се появява......... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. Този накрайник е голямо менте.......внимавай много, щото ако стане това което обикновенно става при тях, последствията ще са доста тежки........... :icon_blush:

2. Скърцането идва от гума с метал........т.е. от ст. щанга,. от тампоните на носачите и /или от биалетки и т.н. но съм абсолютно сигурен че е гума в метал , по описанието ти по горе разбирам че е от тях,тъй като като е мокро времето то изчезва ,това значи че влиза влата там и това предотвратява скърцането за известно време .........после пак се появява......... :icon_blush:

:mitsu-smiley: Ами знам какви неща се продават в българия и затова през 2-3 месеца карам колата да я качват и да я огледат за някакви проблеми по окачването. По 10-15лв ми струва, но пък има вероятност да си спестя големи главоболия. Мирослав ми беше дал информация за цени от около 70лв за хубав носач, което също не е много скъпо. А дали трябва да сменям пак тези тампони или ако ги напръскам както казва Божо ще се реши проблема? :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като става дума за цена на накрайник, за Лансер цената в НИПАРТС е:

външен 41 лв.

вътрешен 35 лв.

Предложиха ми и турски, на много по- ниски цени, но мисля че не може да се разчита на тях.

Бояне, ела в Пловдив да те заведа при моя майстор, който наистина си разбира от работата.

:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Ех, добре сте си вие в Пловдив...имате си читави сервизи...

Ако имах време наистина бих дошъл в Пловдив, мислил съм такива варианти за тамошната Ратола ама пусто време да опустее...все не стига. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

1. Този накрайник е голямо менте.......внимавай много, щото ако стане това което обикновенно става при тях, последствията ще са доста тежки........... :icon_blush:

 

Не :nono:

В Автогарант не продават ментета. Такава им е политиката. Имат добри заместители на известни фирми на много добри цени, за това сме избрали този магазин, като основен наш доставчик на резервни части. Накрайника за който става въпрос е на Japanparts и струва 25 лева, но за членове на клуба е 15 лева. Няма място за притеснения :bigwink:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Да, забравих да кажа, че 15лв е с намалението. И в интерес на истината за година и половина откакто пазарувам от тях нито една тяхна резервна част не е дала дефект - лагери и т.н. :mitsu-smiley:

 

П.С. Много интересно, сега като се замисля излиза, че откакто имам колата съм давал пари предимно само за консумативи, а по-сериозните ми ремонти бяха смените на 4-те лагера, водната помпа и радиатора на парното. Хм, Галанта излезе читав автомобил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

0888507962- казва се Мишо.

Работи на края на Пещерско шосе, след бенз. "ЕКО" в един гараж.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...