Премини към съдържание

Проблем с левият ми фар! Моля за съвет


Бисер82

Препоръчано мнение

Левият ми фар свети много слабо и като карам вечер, все едно съм без него. Казаха ми да видя масата но не е от нея, вече проверих. Незнам какво може да е. Ако някои знае нещо моля да сподели

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Левият ми фар свети много слабо и като карам вечер, все едно съм без него. Казаха ми да видя масата но не е от нея, вече проверих. Незнам какво може да е. Ако някои знае нещо моля да сподели

 

Измери с един мултицет напрежението какво е на конектора към фара- ако е голяма разликата спрямо напрежението, измерено по същото време между клемите на акумулатора, проблема е най-вероятно или в масата, или в състоянието на H4 конектора.

Масата как точно я разбра че е Ок ? И двете секции на левия фар ли светят по-слабо (т.е. и къси и дълги - би било още един признак за лоша маса) или само късите?

 

Ако излезе наред напрежението и не си сменял скоро крушки, направи го - жичката с времето се разпрашава постепенно и започва да свети все по-слабо с възрастта на крушката. Най-добре е да се сменят крушките и на двата фара от двете страни в комплект за да светят еднакво. Аз лично съм много доволен от Osram NB 90+, но си смених и H4 конекторите, имаше доста осезаема разлика. За съжаление не успях да намеря тук читави конектори, а кабелните обувки които намерих не влизат в оригиналните кутиики, та си поръчвах конектори от USA.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Измери с един мултицет напрежението какво е на конектора към фара- ако е голяма разликата спрямо напрежението, измерено по същото време между клемите на акумулатора, проблема е най-вероятно или в масата, или в състоянието на H4 конектора.

Масата как точно я разбра че е Ок ? И двете секции на левия фар ли светят по-слабо (т.е. и къси и дълги - би било още един признак за лоша маса) или само късите?

 

Ако излезе наред напрежението и не си сменял скоро крушки, направи го - жичката с времето се разпрашава постепенно и започва да свети все по-слабо с възрастта на крушката. Най-добре е да се сменят крушките и на двата фара от двете страни в комплект за да светят еднакво. Аз лично съм много доволен от Osram NB 90+, но си смених и H4 конекторите, имаше доста осезаема разлика. За съжаление не успях да намеря тук читави конектори, а кабелните обувки които намерих не влизат в оригиналните кутиики, та си поръчвах конектори от USA.

Нямам дълги, т.е. като включа дълги и фара огасва. Крушката е наред, сложих я на другия фар, свети супер. Днес разглобих буксата и прегледах кабелчетата, бяха си наред. Незнам просто

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Премери напрежението на конектора де (където влиза крушката). Трябва да е същото като от акумулатора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Премери напрежението на конектора де (където влиза крушката). Трябва да е същото като от акумулатора.

Хмм .. това че не светва секцията на дългите е интересно и показателно - здрава ли е крушката там? По принцип масата към дългите минава през лостчето на волана (къси/дълги), но пък е обща и за двата фара .. на първо време хващай мултицета и мери, така с чудене няма да стане .. виж какво напрежение идва на двете крушки, мери и между плюсовия пин и масата на акумулатора, виж дали има разлика .. по пътя на логиката ще го хванеш какъв е точно проблема и тогава ще го мислим .. ако искаш прасни и една снимка на крушка-преходник-куплунг да видим дали някой не е пипал там, че съм виждал едни изпълнения по фаровете дето ми се зави свят .. коя година е колата?

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хмм .. това че не светва секцията на дългите е интересно и показателно - здрава ли е крушката там? По принцип масата към дългите минава през лостчето на волана (къси/дълги), но пък е обща и за двата фара .. на първо време хващай мултицета и мери, така с чудене няма да стане .. виж какво напрежение идва на двете крушки, мери и между плюсовия пин и масата на акумулатора, виж дали има разлика .. по пътя на логиката ще го хванеш какъв е точно проблема и тогава ще го мислим .. ако искаш прасни и една снимка на крушка-преходник-куплунг да видим дали някой не е пипал там, че съм виждал едни изпълнения по фаровете дето ми се зави свят .. коя година е колата?

98 ма година е колата. 2.0 бензин 136 коня

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, възможно ли е крушката на късите на левия ти фар да е изгоряла и да свети само габарита, който е вътре във фара?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, възможно ли е крушката на късите на левия ти фар да е изгоряла и да свети само габарита, който е вътре във фара?

Да бе, той като каза, че свети слабо си помислихме, че има пад на напрежение, а е възможно да са изгорели и двете халогенни крушки и да му свети само габарита :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Крушката е наред, сложих я на другия фар, свети супер...

Предлагам да го обсъдим :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...