Бисер82 Публикувано 17 ноември 2012 Сподели Публикувано 17 ноември 2012 Левият ми фар свети много слабо и като карам вечер, все едно съм без него. Казаха ми да видя масата но не е от нея, вече проверих. Незнам какво може да е. Ако някои знае нещо моля да сподели Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 17 ноември 2012 Сподели Публикувано 17 ноември 2012 (редакция) Левият ми фар свети много слабо и като карам вечер, все едно съм без него. Казаха ми да видя масата но не е от нея, вече проверих. Незнам какво може да е. Ако някои знае нещо моля да сподели Измери с един мултицет напрежението какво е на конектора към фара- ако е голяма разликата спрямо напрежението, измерено по същото време между клемите на акумулатора, проблема е най-вероятно или в масата, или в състоянието на H4 конектора. Масата как точно я разбра че е Ок ? И двете секции на левия фар ли светят по-слабо (т.е. и къси и дълги - би било още един признак за лоша маса) или само късите? Ако излезе наред напрежението и не си сменял скоро крушки, направи го - жичката с времето се разпрашава постепенно и започва да свети все по-слабо с възрастта на крушката. Най-добре е да се сменят крушките и на двата фара от двете страни в комплект за да светят еднакво. Аз лично съм много доволен от Osram NB 90+, но си смених и H4 конекторите, имаше доста осезаема разлика. За съжаление не успях да намеря тук читави конектори, а кабелните обувки които намерих не влизат в оригиналните кутиики, та си поръчвах конектори от USA. Редактирано 17 ноември 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бисер82 Публикувано 17 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 17 ноември 2012 Измери с един мултицет напрежението какво е на конектора към фара- ако е голяма разликата спрямо напрежението, измерено по същото време между клемите на акумулатора, проблема е най-вероятно или в масата, или в състоянието на H4 конектора. Масата как точно я разбра че е Ок ? И двете секции на левия фар ли светят по-слабо (т.е. и къси и дълги - би било още един признак за лоша маса) или само късите? Ако излезе наред напрежението и не си сменял скоро крушки, направи го - жичката с времето се разпрашава постепенно и започва да свети все по-слабо с възрастта на крушката. Най-добре е да се сменят крушките и на двата фара от двете страни в комплект за да светят еднакво. Аз лично съм много доволен от Osram NB 90+, но си смених и H4 конекторите, имаше доста осезаема разлика. За съжаление не успях да намеря тук читави конектори, а кабелните обувки които намерих не влизат в оригиналните кутиики, та си поръчвах конектори от USA. Нямам дълги, т.е. като включа дълги и фара огасва. Крушката е наред, сложих я на другия фар, свети супер. Днес разглобих буксата и прегледах кабелчетата, бяха си наред. Незнам просто Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 ноември 2012 Сподели Публикувано 18 ноември 2012 Премери напрежението на конектора де (където влиза крушката). Трябва да е същото като от акумулатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 18 ноември 2012 Сподели Публикувано 18 ноември 2012 (редакция) Премери напрежението на конектора де (където влиза крушката). Трябва да е същото като от акумулатора.Хмм .. това че не светва секцията на дългите е интересно и показателно - здрава ли е крушката там? По принцип масата към дългите минава през лостчето на волана (къси/дълги), но пък е обща и за двата фара .. на първо време хващай мултицета и мери, така с чудене няма да стане .. виж какво напрежение идва на двете крушки, мери и между плюсовия пин и масата на акумулатора, виж дали има разлика .. по пътя на логиката ще го хванеш какъв е точно проблема и тогава ще го мислим .. ако искаш прасни и една снимка на крушка-преходник-куплунг да видим дали някой не е пипал там, че съм виждал едни изпълнения по фаровете дето ми се зави свят .. коя година е колата? Редактирано 18 ноември 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бисер82 Публикувано 19 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2012 Хмм .. това че не светва секцията на дългите е интересно и показателно - здрава ли е крушката там? По принцип масата към дългите минава през лостчето на волана (къси/дълги), но пък е обща и за двата фара .. на първо време хващай мултицета и мери, така с чудене няма да стане .. виж какво напрежение идва на двете крушки, мери и между плюсовия пин и масата на акумулатора, виж дали има разлика .. по пътя на логиката ще го хванеш какъв е точно проблема и тогава ще го мислим .. ако искаш прасни и една снимка на крушка-преходник-куплунг да видим дали някой не е пипал там, че съм виждал едни изпълнения по фаровете дето ми се зави свят .. коя година е колата?98 ма година е колата. 2.0 бензин 136 коня Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 19 ноември 2012 Сподели Публикувано 19 ноември 2012 Колега, възможно ли е крушката на късите на левия ти фар да е изгоряла и да свети само габарита, който е вътре във фара? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 19 ноември 2012 Сподели Публикувано 19 ноември 2012 Колега, възможно ли е крушката на късите на левия ти фар да е изгоряла и да свети само габарита, който е вътре във фара?Да бе, той като каза, че свети слабо си помислихме, че има пад на напрежение, а е възможно да са изгорели и двете халогенни крушки и да му свети само габарита :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 ноември 2012 Сподели Публикувано 19 ноември 2012 ... Крушката е наред, сложих я на другия фар, свети супер...Предлагам да го обсъдим :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.