Премини към съдържание

Space Wagon на 90 хил.км.


Препоръчано мнение

здравейте! от скоро съм собственик на space wagon. возилото си го бива. не може да става и дума за сравнение между него и предната ми кола - wv passat, която тотално се скапа и така и не можах да я оправя (ако някой ви каже че немските коли са здрави и че поддръжката им е евтина, не му вярвайте) ...

 

в момента колата е на 89000км, а чета в книжката че на 90000км трябва да се сменят разни неща, най -важното от които е ангренажния ремък, а други неща са: масло и маслен филтър, въздушен филтър, филтър за пречистване на въздуха, масло на скоростната кутия. не се сещам имаше ли още неща, трябва да проверя в книжката, но тя в момента е в колата.

 

в балканстар ми казаха цена за смяна на ангренажен ремък - над 900лв. за труд и части (2 ремъка, 2 обтегача и 1 ролка - нещо такова беше, не съм много наясно обаче), което е меко казано неприемливо за мен, така че изобщо и не съм ги питал за другите неща. освен всичко няма добри отзиви за майсторите там.

 

разбрах че в сервиз "рубин" цените били по-приемливи и майсторите по-кадърни. вярно ли е това? иска ми се да не обикалям само от майстор на майстор и да си патя (както беше с предната кола), а да отида някъде където ще си разбират от работата и няма да ти одерат кожата. аз междувременно се обадих в сервиз "рубин" и чакам да ми се обадят и да ми кажат всичко което му е време да се сменя и прави, както и цени на части и труд. ще ви държа в течение.

 

относно ангренажния ремък - смяната му обхваща ли наистина всички тези части, както ми казаха в балканстар или от там просто гледат как още нещо да ти смъкнат?

 

трябва ли задължително и всички други работи да се сменят, така както е по книжка или мога да не бързам толкова с някои неща?

 

частите от сервиза ли е по-добре да си ги взема или от друг магазин? кое е по-добре от гледна точка на цени и качество?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

обадиха ми се и ми казаха цена около 1100лв. (части и труд) за всички работи дето има да се сменят - ангренажен ремък (заедно с баланциращ ремък и обтягащи ролки), масло и маслен филтър, въздушен филтър, ремъци на климатик и водна помпа (тези ремъци не съм сигурен че са споменати за смяна на 90000км, дали трябва да се сменят тогава?). обаче не ми казаха за смяна на филтър за пречистване на въздуха и на маслото на скоростната кутия - тези 2 неща аз им ги казах, и те потвърдиха че трябва да се сменят, но едва ли са включени в тази приблизителна сума, която ми казаха.

 

на мене ми се струва голяма тази сума (1100-1300лв, а може и повече да дойдат). освен всичко прочетох и тази тема http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...c=2687&st=0 , след което съм силно разколебан за сервиз "рубин" и вече по-скоро не бих отишъл там, отколкото да отида. но въпросът е къде да отида за всички тези неща да ми ги направят? може ли да се разчита на майстори, написани в темата за сервизи на мицубиши?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

....смяна на ангренажен ремък -....(2 ремъка, 2 обтегача и 1 ролка - нещо такова беше, не съм много наясно обаче)....

 

 

Най-добре си дай ТТданните на автомобила - двигател , година, а най-добре и вина.(Дали е на 90 к км?? :icon_blush: ...че кой си взема :mitsu-smiley: да му стои в къщи)

Тогава ще получиш и добър съвет за консумативите. Ако някой от майсторите колеги не се наеме да ти свърши работа (всички са много ангажирани в ежедневната си дейност, която не е сервизна), обади се на ЛС, ще ти дам координати на човека и сервиза където аз си сменям всичко. На въпроса откъде да ги вземеш - просто прочети темата за магазини за авточасти - там всичко е написано, купуваш без проблем.

:icon_angel: ...имам си слабост към "вагона" - това до преди 6 месеца беше предишната ми кола. Ако можех да си позволя да я оставя - бих го направил категорично.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Здравей. :)

Частите си ги купи от магазин Автогарант.

:link:

 

Щом имаш балансиращ вал двигателя ти е двулитров. Това добре, но според теб той е на 90 хиляди километра, което означава, че ролките не се сменят. Те ще трябва да се подменят на следващата смяна, която ще ти бъде на около 160-170 хиляди.

Разбира се има и някъква вероятност те да са се поизносили, но е малко вероятно.

Дори и да смениш всичко без хидравличния обтегач сумата на супер добри лагери (Koyo, NTN) и ремъци ще ти излезне около 250 лева. Скоро в този магазин бяха снабдени и с друга изключително качествена фирма от Тайван (TJB), която даже я поставям пред корейските части като изработка и надеждност. Известно е, че там има заводи от най-висок клас не само в автомобилната промишленост.

Труда ще ти бъде около 120-130 лева или според зависи колко ще ти вземе майстора, но сумата е горе-долу толкова.

Препоръчваните майстори в момента са проверени. Единия е човек с ник във форума DJ Tymbi. За него е излишно да коментирам дали ще ти ги направи качествено, защото просто е :first:

Проблема при него е, че няма напоследък много свободно време. Напиши му лично съобщение.

Другият човек в момента се казва Бисер - телефон за връзка - 0888337266. Той работи в сервиз "Автобраво" на ул. "Константин Величков" и е професионален механик. Проверен е лично от мен. Ако някога си направиме сервиз на клуба, той ще бъде първия поканен от мен човек след Пламен (DJ Tymbi).

Сервизите са ни ограничени, защото ситуацията в момента е такава, не беше така преди години, но някои хора просто си загубиха клиентелата и от това само могат да загубят - фиксирам Ратола и Рубин.

Но пък ние не сме останали без нищо.

Нaдявам се някога да си имаме наш сервиз. "Човек е толкова голям, колкото големи са мечтите му". :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато направите сервиза ще може ли да идвам събота-неделя (в свободното време) да поработвам?

Не съм специалист по автомобили, но съм работил година и нещо като авиотехник и имам професионално образование за авиотехник по авионикс (Експлоатация и ремонт на електронно-приборната авиационна техника), а преди това - Техникум по електроника. Смятам, че бързо ще вляза в час :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, newhope!

 

Друг сервиз, който се води добър е сервиза на ратола, но в Пловдив, оттам колегите имат добри отзиви, но е в Пловдив! Ако имаш път на там попитай за труд колко ще ти вземат ако си купиш частите оттам където те е упътил Биг Босса!

 

Иначе действително най-добрия вариант е Dj Tymbi! :D :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато направите сервиза ще може ли да идвам събота-неделя (в свободното време) да поработавам?

Не съм специалист по автомобили, но съм работил година и нещо като авиотехник и имам професионално образование за авиотехник по авионикс (Експлоатация и ремонт на електронно-приборната авиационна техника), а преди това - Техникум по електроника. Смятам, че бързо ще вляза в час :)

 

Точно авиотехник ни трябва на нашите :plane: :mitsu-smiley: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

звънях на автогарант - цената за ангренажен ремък(japanparts)+ролка(тайван) и ремък за балансиращ вал(SUN)+ролка(тайван) е общо 175лв. без отстъпката от 15% за притежатели на клубни карти. (е аз вече платих за членство, така че очаквам и картата скоро). въпросът е дали да купувам от там тези неща или по-добре от "ратола" - там естествено е по-скъпо, но дали не е по-добре с оригинални части, имайки предвид че все пак за ангренажен ремък става дума. аз имам горчив опит с предната кола, на която 10000км след смяна на ангренажен ремък, същия се скъса (или му се изрониха зъбците - не си спомням точно вече), та не искам нещо подобно да се случи и тука. иначе цената за същите неща в ратола е 344лв с вкл.ДДС, без да е взета предвид отстъпката от 15% за притежатели на клубни карти. (с отстъпката ще стане всичко 292лв. с вкл.ДДС). вярно че е 2 пъти по-скъпо, но ако е по-добре за колата, ще ги дам тези пари.

 

да попитам още - трябва ли да сменям и другите 2 ремъка отвън - единия за водната помпа/алтернатора и другия за хидравликата/климатика, щото от "ратола" ми казаха че било добре да го направя сега, ама дали не искат просто да им направя още оборот? те струват в ратола общо 151лв. с вкл.ДДС и без отстъпката.

 

моля ви пратете ми ЛС с телефон на DJ Tymbi, щото му пуснах ЛС, но до момента не ми е отговорил. а къде му се намира сервиза?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей копега!

 

Първо добре дошъл сред членовете и се надявам да се запознаем лично на някоя от следващите срещи.

 

DJ Tymbi няма сервиз, той човекът си има съвсем друга професия, а автомеханиката му е нещо като любимо хоби и втора професия едновременно. Поради тези причини го ползваме като сервиз и прави неоценими услуги на колегите. Аз лично за себе си предпочитам да дам колата за евентуален ремонт на него, отколкото на който и да е сервиз. Обаче не винаги успявам, поради заетостта му :) .

 

Напоследък има изключително много ангажименти в работата си, бачка до късно и много пътува в командировки, поради което не му остава време за ремонти, а и влиза относително по-рядко във форума.

Моят съвет е да изчакаш да ти отговори той на съобщението и да се разберете лично. :)

 

P.S. Щом си вече член на клуба и си платил членски внос помоли Big Boss на ЛС да ти промени статуса от "Потребител" на "Член на клуба".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обади се и на този телефон 0888 534 834 (NIPPARTS).Kажи че си от клуба и питай за цени и части.Аз си купих от тях от магазина им в Пловдив спирачни дискове,като цената беше доста добра и бяха едно към едно със старите.Тогава питах и за други части и цените също бяха добри,а човека твърди че някой от частите се вграждат заводски в :mitsu-smiley: Има опция да ти пратят всичко по куриер.

А JAPANPARTS се оказа италианска фирма-въпреки че ремъка и ролките ми в момента са купени от тях.Другия вариант е сервиза на Хюндай-"Виликар",където на мен ми сменяха ремъка и за труд и една ролка ми взеха 150 лв,но ми закачиха и колата на компютъра и я провериха за грешки и т.н.Мисля че от там също може да си купиш и смениш всичко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Обади се и на този телефон 0888 53ч 83ч (НИППАРТС).Кажи че си от клуба и питай за цени и части.Аз си купих от тях от магазина им в Пловдив спирачни дискове,като цената беше доста добра и бяха едно към едно със старите.Тогава питах и за други части и цените също бяха добри,а човека твърди че някой от частите се вграждат заводски в :mitsu-smiley: Има опция да ти пратят всичко по куриер.

А ЖАПАНПАРТС се оказа италианска фирма-въпреки че ремъка и ролките ми в момента са купени от тях.Другия вариант е сервиза на Хюндай-"Виликар",където на мен ми сменяха ремъка и за труд и една ролка ми взеха 150 лв,но ми закачиха и колата на компютъра и я провериха за грешки и т.н.Мисля че от там също може да си купиш и смениш всичко.

приятел коя година ти е колата ,защото имам същата 2000 г на 170 000км но имам проблеми с хидравличните повдигачи на клапаните Моля даите ми съвет с какво масло да я карам .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако става въпрос за Спейс Вагон, погледни линка, това са препоръките на Митсубиши:

 

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/19/4580_765.JPG

 

Според мен за нашите температурни условия 10W40 е най-подходящо, марка не бих могъл да ти препоръчам, просто когато купуваш го направи от някой официален представител на съответната марка или негов дилър.

Много благодаря ще опитам и ще пиша .В момента съм с texaco15w40 и с добавка за хидравлични повдигачи но когато е студена има тракане на клапани ,ако сменя повдигачите дали ще спре тракането.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...