Премини към съдържание

newhope

Потребители
  • От него общо

    5
  • Регистрация

  • Беше тук

newhope's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. newhope

    Space Wagon на 90 хил.км.

    звънях на автогарант - цената за ангренажен ремък(japanparts)+ролка(тайван) и ремък за балансиращ вал(SUN)+ролка(тайван) е общо 175лв. без отстъпката от 15% за притежатели на клубни карти. (е аз вече платих за членство, така че очаквам и картата скоро). въпросът е дали да купувам от там тези неща или по-добре от "ратола" - там естествено е по-скъпо, но дали не е по-добре с оригинални части, имайки предвид че все пак за ангренажен ремък става дума. аз имам горчив опит с предната кола, на която 10000км след смяна на ангренажен ремък, същия се скъса (или му се изрониха зъбците - не си спомням точно вече), та не искам нещо подобно да се случи и тука. иначе цената за същите неща в ратола е 344лв с вкл.ДДС, без да е взета предвид отстъпката от 15% за притежатели на клубни карти. (с отстъпката ще стане всичко 292лв. с вкл.ДДС). вярно че е 2 пъти по-скъпо, но ако е по-добре за колата, ще ги дам тези пари. да попитам още - трябва ли да сменям и другите 2 ремъка отвън - единия за водната помпа/алтернатора и другия за хидравликата/климатика, щото от "ратола" ми казаха че било добре да го направя сега, ама дали не искат просто да им направя още оборот? те струват в ратола общо 151лв. с вкл.ДДС и без отстъпката. моля ви пратете ми ЛС с телефон на DJ Tymbi, щото му пуснах ЛС, но до момента не ми е отговорил. а къде му се намира сервиза?
  2. а някоя друга марка филтри да препоръчате. че звънях на вносителите на knecht и нямаха филтри за space wagon произведени след 1998г. някой знае ли нещо за масло MOTUL пълна синтетика. предния собственик е карал колата с Castrol, но аз се чудя дали да сипвам от същото или да му сложа MOTUL.
  3. newhope

    Space Wagon на 90 хил.км.

    обадиха ми се и ми казаха цена около 1100лв. (части и труд) за всички работи дето има да се сменят - ангренажен ремък (заедно с баланциращ ремък и обтягащи ролки), масло и маслен филтър, въздушен филтър, ремъци на климатик и водна помпа (тези ремъци не съм сигурен че са споменати за смяна на 90000км, дали трябва да се сменят тогава?). обаче не ми казаха за смяна на филтър за пречистване на въздуха и на маслото на скоростната кутия - тези 2 неща аз им ги казах, и те потвърдиха че трябва да се сменят, но едва ли са включени в тази приблизителна сума, която ми казаха. на мене ми се струва голяма тази сума (1100-1300лв, а може и повече да дойдат). освен всичко прочетох и тази тема http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...c=2687&st=0 , след което съм силно разколебан за сервиз "рубин" и вече по-скоро не бих отишъл там, отколкото да отида. но въпросът е къде да отида за всички тези неща да ми ги направят? може ли да се разчита на майстори, написани в темата за сервизи на мицубиши?
  4. newhope

    сервиз Рубин

    ... е добре де, какво ще препоръчате за сервиз. то не останаха алтернативи. аз сега трябва да сменям ангренажен ремък и други неща и незнам къде да я дам колата ... тамън си мислех за сервиз рубин, даже им се обадих да ги питам за цена, а ето гледам че не са добри и от него отзивите. има гледах някакви майстори в една тема за сервизи на мицубиши, ама до колко може да се разчита на тях? да се чуди човек, как в сервизи дето носят марката на колата, не могат да ти направят колата свестно. но все пак не е чак толкова чудно, щото живеем в България, та дори и като част от ЕС.
  5. здравейте! от скоро съм собственик на space wagon. возилото си го бива. не може да става и дума за сравнение между него и предната ми кола - wv passat, която тотално се скапа и така и не можах да я оправя (ако някой ви каже че немските коли са здрави и че поддръжката им е евтина, не му вярвайте) ... в момента колата е на 89000км, а чета в книжката че на 90000км трябва да се сменят разни неща, най -важното от които е ангренажния ремък, а други неща са: масло и маслен филтър, въздушен филтър, филтър за пречистване на въздуха, масло на скоростната кутия. не се сещам имаше ли още неща, трябва да проверя в книжката, но тя в момента е в колата. в балканстар ми казаха цена за смяна на ангренажен ремък - над 900лв. за труд и части (2 ремъка, 2 обтегача и 1 ролка - нещо такова беше, не съм много наясно обаче), което е меко казано неприемливо за мен, така че изобщо и не съм ги питал за другите неща. освен всичко няма добри отзиви за майсторите там. разбрах че в сервиз "рубин" цените били по-приемливи и майсторите по-кадърни. вярно ли е това? иска ми се да не обикалям само от майстор на майстор и да си патя (както беше с предната кола), а да отида някъде където ще си разбират от работата и няма да ти одерат кожата. аз междувременно се обадих в сервиз "рубин" и чакам да ми се обадят и да ми кажат всичко което му е време да се сменя и прави, както и цени на части и труд. ще ви държа в течение. относно ангренажния ремък - смяната му обхваща ли наистина всички тези части, както ми казаха в балканстар или от там просто гледат как още нещо да ти смъкнат? трябва ли задължително и всички други работи да се сменят, така както е по книжка или мога да не бързам толкова с някои неща? частите от сервиза ли е по-добре да си ги взема или от друг магазин? кое е по-добре от гледна точка на цени и качество?
×
×
  • Създаване...