Премини към съдържание

Едно приключение


dino355

Препоръчано мнение

И така... Както неведнъж съм отбелязвал, живеем в най-безумната държава на тоя свят, в която абсолютно никой абсолютно нищо не работи. Ето защо не сме в криза от 20 години, а това е просто нашето обикновено, обичайно състояние. За подмяна на една кирлива задна броня на дръгел, модел отпреди пет години, произведена преди две години и половина, седя вече почти четири седмици без кола! Защото на тъпия застраховател му трябва една седмица да събира оферти за цена на бронята. Защото нито един вносител в глупавата ни държава се оказва, че няма налична задна броня - която в същност трябва да се разглежда като консуматив и е абсолютно недопустимо да я няма на склад - инциденти стават стотици всеки ден! (Но знаете ли какво имат на склад? Имат на склад в Балканстар хромиран накрайник за ауспух. Имат и лепенки "Ralliart"!) И по тази причина трябва да се чака доставка от някъде си! Защото на сервиза са му нужни пет дни да я монтира и защото олигофрените вече втори ден не могат да се организират да ми докарат колата! А аз - глупакът - между другото им плащам по 1300 лева на година за всичко това. Е, айде някой да ми каже, че една работоспособна нация може да си позволи да разхищава работно време по тоя недопустим начин. Неслучайно българинът печели всички награди за работната ръка в Европа с най-ниска прозводителност! Близо един месец за една счупена задна броня без каквито и да било други поражения по колата. Не искам да си представям как ще стоя без кола една година ако се случи нещо по-сериозно. Самата кола я поръчах на 27 юли и на 8 август беше вече тук. Но за смяната на една броня им трябва един месец! Т`ва е пълно безумие!!!

Редактирано от dino355
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз минах по тая процедура но с аутлендер 45 дни , но при мен частите бяха малко повече и боя .

Тъпотия та отгоре..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не може да се подържа всичко на склад, но срока на доставка за задна броня е една седмица.

Не знам каква е причината да се получава забавяне.

При нас (предполагам и в Балкан Стар) срока на доставка на задна броня е една седмица.

Така че ако всичко е наред по отношение на застраховател и сервизи такъв ремонт не би трябвало да се забави над 10 дни.

Застрахователя, ако иска да събере цени за частите, това не би трябвало да му отнеме повече от един работен ден.

 

Както и да е. Истината е, че времето е най-ценният ресурс за нас хората, защото е крайно ограничено. А ние всъщност безобразно го пилеем... ангажирани в ентусиазирано нищо не правене...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не може да се подържа всичко на склад, но срока на доставка за задна броня е една седмица. Не знам каква е причината да се получава забавяне. При нас (предполагам и в Балкан Стар) срока на доставка на задна броня е една седмица. Така че ако всичко е наред по отношение на застраховател и сервизи такъв ремонт не би трябвало да се забави над 10 дни. Застрахователя, ако иска да събере цени за частите, това не би трябвало да му отнеме повече от един работен ден.

Не знам каква е вашата политика и тази на Балканстар, но броните, стоповете и фаровете би трябвало да ги има в наличност. Не казвам лично при вас или във всеки един сервиз, но при положение, че има продадени да речем 2000 автомобила , да държиш 5 брони на склад в БГ е най-малкото , което може да се направи и доставката да отнема 1 ден до всяка точка на БГ. Всъщност при Балканстар си е почти задължително, защото са по-голяма и по-добре обезпечена структура по принцип и срокове, за които говори колегата са направо абсурдни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както казва една реклама - "Българско е да има от всичка по много!"

Когато бях в завода на APC в Ирландия, отивайки до склата си поприказвах със склададжията. На въпроса ми - "За колко време могат да ми изпратят трансформатор за определен модел UPS в България?" ми отговори съвсем лаконично:

- Няма значение дали е България или Япония, когато го направят, тогава ще го изпратим! За всички трансформатор, които е тук (посочи ми един стелаж на 5 етажа дълъг около 30-40 метра) се знае до 5 години напред къде ще отиде!

Тогава още бях под въздействието на плановата икономика и отговорът му доста ме озадачи.

В Япония отдавна работят по системата "Джаст ин тайм". За някой фирми е по-изгодно да държат хеликоптер в готовност, от колкото да тъпчат складове с заготовки и части. Частите, които пристигат с камиони, влизат в производството до 10 минути след пристигането си. Знае се предварително във всеки един момент какви части са нужни и до минута кога ще пристигнат. Ако от БС не поръчат съответния спойлер, фар, калник и т.н. поне 2-3 месеца предварително, стоиш и чакаш докато мине процедурата. Въпрос на планиране и мениджмънт, но когато е криза от всякъде те натискат за икономии и в един момент попадаш между чука и наковалнята! Естествено ние клиентите виждаме само крайния резултат и се чувстваме ощетени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_hmm: Като знам колко алтернативни части и втора ръка се предлагат и предвид продадените бройки, отговорът ми е... зимата 3 , лятото 1 . Все пак говорим и за период от седмица и отгоре при доставките, всичко това ако целта е да сме в услуга на клиента и нещата да се случват максимално бързо, защото със сегашната политика и след подобно мнение, едва ли някой би чакал 1 месец от потенциалните бъдещи потърпевши прочели темата и не би потърсил първо алтернативен източник. От друга страна не веднъж съм чел мнения,не си купувайте Мицубиши, най-вече заради сервиза в последствие. Не , че не съм чел и за други марки , но колкото и предимства да има един автомобил, лошото име на сервиза е достатъчен довод да преосмислят покупката си. Просто това неминуемо води до спад в продажбите , жалко че малко от сервизите го осъзнават у нас. Все пак говорим за не много кратък период от време, в който трябва да се ползват техните услуги, а много хора не обичат излишните проблеми и загуба на време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли, че за автомобили над три години застрахователите изискват ремонт с алтернативни и части втора употреба.

Опааа. Тия са егати педалите! Какъв е смисъла да си застраховам колата, ако ще ми набутат части втора употреба!? Да ми я оценят като дърта бангия, след като навърши три години.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Ще се радвам някой да ми покаже "бяла" страна в Европа, в която застраховател по щета предписва ремонт с алтернативни части, а още по-интересно ще ми е да видя предписание за ремонт с части втора употреба. И това при положение, че каското в България вече не е по-евтино от каското в държави като Германия, Франция, Италия и т.н. За ремонт по гражданска отговорност въобще няма смисъл да пишем, там нещата са още по трагични.

 

На мен на Галанта ми сложиха стъкло Пилкингтън, което беше по-криво от оригиналното в зоната около таблото и имаше 3 видими малки дефекта. Не беше драма, но факт, не ми сложиха като това с което е напуснала Япония, като марка и като хубост...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...