milko dobrev Публикувано 16 октомври 2012 Сподели Публикувано 16 октомври 2012 (редакция) Колеги ще започна с проблема отначало. Светнаха ми лампите SRS, зареждането и ниско ниво на антифриза. Проверяваме зарежданети и се оказва 15.30V, Проблема е ясен сваляме генератора ремонтира се и хоп готово зареждането се оправи. Обаче лампите не гасят, последва проверка на всички предпазители и се смениха 4бр. не помня точно кои. Карам си аз вече здравата кола и пак лампите светнаха, горе споменатите три и започна да зарежда пак 15.30в. Ясно майстора на генератора ще го прави гаранционно, обаче генератора се оказа здрав. Проверявам пак предпазителите и предпазителите на аварийни и мигачи изгорели, следва подмяната им. И хоп готово, пак си карам машината обаче днес пак светнаха лампите и пак зарежда 15.30в.Някой да има идея от какво може да е? Редактирано 16 октомври 2012 от milko dobrev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 октомври 2012 Сподели Публикувано 16 октомври 2012 (редакция) Непрофесионално мнение: според мен проблемът е в регулатора на напрежението. Не знам къде се намира и дали е вграден в алтернатора. Струва ми се странно да свети лампата за зареждане и да показва 15,30V в същото време. По спомен лампата за налягане на маслото, на аварийните и на радиото са на един бушон. Веднъж обърках свързването на едно CD, излязоха искри и освен неработещо CD нямах аварийни и светеше лампата на маслото. Искам да кажа, че проблемът е един според мен и най-вероятно е в регулатора. Евентуално лоша връзка някъде, следва греене и изгаря бушон. Редактирано 16 октомври 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 16 октомври 2012 Сподели Публикувано 16 октомври 2012 На генератора трябва да имаш + от контакт, който когато се загуби започва да зарежда 15,5V, най-вероятно при теб липсва. За него има и предпазител. Много е вероятно генератора да си е работил и преди да го пипате Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 октомври 2012 Сподели Публикувано 16 октомври 2012 На генератора трябва да имаш + от контакт, който когато се загуби започва да зарежда 15,5V, най-вероятно при теб липсва. За него има и предпазител. Много е вероятно генератора да си е работил и преди да го пипате :good: :good: Точно това може да е проблема........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milko dobrev Публикувано 17 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 17 октомври 2012 Колеги днес правих тестове като се пуснат мигачи или аварийни горят техните предпазители. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 17 октомври 2012 Сподели Публикувано 17 октомври 2012 Колеги днес правих тестове като се пуснат мигачи или аварийни горят техните предпазители.Най-вероятно имаш изгоряла крушка на мигач, която ти дава накъсо. Провери си и кабелите на малките странични мигачи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 17 октомври 2012 Сподели Публикувано 17 октомври 2012 (редакция) Колеги днес правих тестове като се пуснат мигачи или аварийни горят техните предпазители.Пробвай да установиш, от коя група мигачи гори бушона (леви или десни). След това, трябва да ти е по-лесно да откриеш проблема. Редактирано 17 октомври 2012 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.