Премини към съдържание

Проблем с електрониката на Галанта


milko dobrev

Препоръчано мнение

Колеги ще започна с проблема отначало. Светнаха ми лампите SRS, зареждането и ниско ниво на антифриза. Проверяваме зарежданети и се оказва 15.30V, Проблема е ясен сваляме генератора ремонтира се и хоп готово зареждането се оправи. Обаче лампите не гасят, последва проверка на всички предпазители и се смениха 4бр. не помня точно кои. Карам си аз вече здравата кола и пак лампите светнаха, горе споменатите три и започна да зарежда пак 15.30в. Ясно майстора на генератора ще го прави гаранционно, обаче генератора се оказа здрав. Проверявам пак предпазителите и предпазителите на аварийни и мигачи изгорели, следва подмяната им. И хоп готово, пак си карам машината обаче днес пак светнаха лампите и пак зарежда 15.30в.

Някой да има идея от какво може да е?

Редактирано от milko dobrev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Непрофесионално мнение: според мен проблемът е в регулатора на напрежението. Не знам къде се намира и дали е вграден в алтернатора. Струва ми се странно да свети лампата за зареждане и да показва 15,30V в същото време.

По спомен лампата за налягане на маслото, на аварийните и на радиото са на един бушон. Веднъж обърках свързването на едно CD, излязоха искри и освен неработещо CD нямах аварийни и светеше лампата на маслото. Искам да кажа, че проблемът е един според мен и най-вероятно е в регулатора. Евентуално лоша връзка някъде, следва греене и изгаря бушон.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На генератора трябва да имаш + от контакт, който когато се загуби започва да зарежда 15,5V, най-вероятно при теб липсва. За него има и предпазител. Много е вероятно генератора да си е работил и преди да го пипате :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На генератора трябва да имаш + от контакт, който когато се загуби започва да зарежда 15,5V, най-вероятно при теб липсва. За него има и предпазител. Много е вероятно генератора да си е работил и преди да го пипате :)

:good: :good: Точно това може да е проблема........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес правих тестове като се пуснат мигачи или аварийни горят техните предпазители.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес правих тестове като се пуснат мигачи или аварийни горят техните предпазители.

Най-вероятно имаш изгоряла крушка на мигач, която ти дава накъсо. Провери си и кабелите на малките странични мигачи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес правих тестове като се пуснат мигачи или аварийни горят техните предпазители.

Пробвай да установиш, от коя група мигачи гори бушона (леви или десни). След това, трябва да ти е по-лесно да откриеш проблема.

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...