Joro Bojkov Публикувано 10 октомври 2012 Сподели Публикувано 10 октомври 2012 Колеги имам въпрос относно парното на Каризмите. Кога започва да духа топло и след като е загряла добре колата, дали духа горещо? На моята кола нещо не ми харесва парното, защото започва да духа топло след като позагрее и топлата струя не е толкова силна спрямо тази на много други коли върху които имам наблюдение. Накратко: Имат ли Каризмите хубаво парно и трябва ли моята да я карам на майстор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 10 октомври 2012 Сподели Публикувано 10 октомври 2012 Смени си филтъра на купето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 10 октомври 2012 Сподели Публикувано 10 октомври 2012 Каризмата има толкова яко парно, че като загрее двигателя, врътнеш регулатора топло-студено в края на червеният сектор и трудно издържаш ако поставиш вентилатора на 2. Аз го оставям на 1. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 10 октомври 2012 Сподели Публикувано 10 октомври 2012 Що си мисля, че има една клапа, която явно не се отваря :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
стивън-69 Публикувано 11 октомври 2012 Сподели Публикувано 11 октомври 2012 (редакция) Joro,Каризмата има една идея по-лошо парно от френските автомобили и доста по-добро от немските.Лични наблюдения!Направи следната проверка,при загрят двигател врътките на парното на макс.хвани с ръка входящия и изходящия маркучи,които влизат в купето.Трябва да са с еднаква температура.Ако не са имаш възд.възглавница. Редактирано 11 октомври 2012 от стивън-69 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Bojkov Публикувано 11 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2012 Благодаря за отговорите. Явно имам някакъв проблем и трябва да се ходи в сервиз. По отношение на термостата мисля, че няма проблеми, а и все пак парното топли, но му трябва повече време и топлото не е много топло(както съм писал по-горе). Възможно ли е да е от радиаторчето на парното-нещо да е запушено. Не знам дали моята кола има филтър купе. Как мога да разбера? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 14 октомври 2012 Сподели Публикувано 14 октомври 2012 (редакция) Joro,Каризмата има една идея по-лошо парно от френските автомобили и доста по-добро от немските.Лични наблюдения!Направи следната проверка,при загрят двигател врътките на парното на макс.хвани с ръка входящия и изходящия маркучи,които влизат в купето.Трябва да са с еднаква температура.Ако не са имаш възд.възглавница.Да,така е аз имам и рено и правя сравнението често.Може би има значение и мотора какъв е дали е форсиран.Реното е 1.4/16в-95коня.Каризмата е 90коня-1.6,е идва по-малко жега в по-голям мотор. Редактирано 14 октомври 2012 от aleks12 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dambev Публикувано 14 октомври 2012 Сподели Публикувано 14 октомври 2012 Колега, сменяй смело термостата! Там е проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 22 октомври 2012 Сподели Публикувано 22 октомври 2012 В тоя ред на мисли онзи ден ми оставиха една Каризма (момчето замина за чужбина).В сравнение с моята е като нова, но интересното е че няма грам парно. Двигателят работи като часовник, загрява много бързо, но не духа грам топло ... много странно. Някакви идеи?Радиатора ли да е запушен? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
стивън-69 Публикувано 23 октомври 2012 Сподели Публикувано 23 октомври 2012 Що си мисля, че има една клапа, която явно не се отваря :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 24 октомври 2012 Сподели Публикувано 24 октомври 2012 Къде се намира тази клапа?При какъв майстор трябва да се закара колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Някой знае ли на какъв майстор да се закара колата да оправи клапата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Някой знае ли на какъв майстор да се закара колата да оправи клапата?А да не е случайно затворено кранчето към парното и да не идва топло до него?Може да е развалено или лоста за управлението му да не е в ред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
стивън-69 Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 aleks12,няма кранче!Niko,коя година е колата?С климатроник ли е?Ако е с климатроник клапата се управлява от ел. моторче.Ако не е задвижването на клапата е чрез жило.Опитай сам да се справиш,свали жабката и оттам ще имаш достъп до клапата.Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Niko, коя година е колата? С климатроник ли е? Ако е с климатроник клапата се управлява от ел. моторче.Ако не е задвижването на клапата е чрез жило. Опитай сам да се справиш - свали жабката и оттам ще имаш достъп до клапата. Успех! Благодаря много.Ще пиша какво съм направил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 Ако не е задвижването на клапата е чрез жило. Опитай сам да се справиш, свали жабката и оттам ще имаш достъп до клапата. Успех. Опитах се да бръкна вчера - има едно жило, което минава близо до жабката.Но не намерих клапата. Гледах схемата на устройството, на което са закачени жилата, но не видях да има клапа някъде там. :icon_hmm: Някой може ли да прати схема, дори ръчно начертана - да знам къде да бръкна и да търся ... Има ли възможност радиаторът да е затлачен по някакъв начин?Питам защото врътките по конзолата се въртят като нови и издават меки, но отчетливи звуци - отваряне, затваряне. Интересно ако е в клапата проблема, как се е затворила?Другата Каризма никога не е имала проблем с парното, а не се спира ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
стивън-69 Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 Niko,жилото зад жабката е за клапата за външ.въздух или рециркулация.Тази която вероятно е заклинила е над отоплителното тяло,а то се намира зад централната конзола.Щом нямаш достъп откъм жабката трябва да поразглобиш цент.конзола.Но преди това се убеди,че двата маркуча които влизат от двиг.отсек в купето са с една и съща темп./при загрят двигател/.За да се изключи запушен радиатор или възд.възглавница. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sony Публикувано 18 ноември 2012 Сподели Публикувано 18 ноември 2012 Какво стана колега с парното, оправи ли го? Аз имам същия проблем с моята Каризма, ел. моторчето явно работи, защото виждам с просто око как с задвижва пластмасовия механизъм на клапата, но топло не достига в купето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Bojkov Публикувано 20 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 20 ноември 2012 Какво стана колега с парното, оправи ли го? Аз имам същия проблем с моята Каризма, ел. моторчето явно работи, защото виждам с просто око как с задвижва пластмасовия механизъм на клапата, но топло не достига в купето.Още не съм решил дали си струва всичко да се изтърбушва за да се стигне до радиаторчето. Все пак още си работи, макар и не както трябва Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 21 ноември 2012 Сподели Публикувано 21 ноември 2012 Niko,жилото зад жабката е за клапата за външ.въздух или рециркулация.Тази която вероятно е заклинила е над отоплителното тяло,а то се намира зад централната конзола.Щом нямаш достъп откъм жабката трябва да поразглобиш цент.конзола.Но преди това се убеди,че двата маркуча които влизат от двиг.отсек в купето са с една и съща темп./при загрят двигател/.За да се изключи запушен радиатор или възд.възглавница. Тези маркучи къде се намират, че ги търсих онзи ден и не видях къде влизат в купето? Значи двигателя загрява адски бързо. Паля, тръгвам и до две мин. залепя стрелката във вертикално положение. Парното духа хладко. Вентилатора както е спрян сложа ли ръка на централните отвори се усеща топло.Пускам вентилатора на 1 и за секунда-две духа слабо топло, след което става хладко и така без да пада повече температурата. Това ли са симптомите на блокирала клапа?Възможно ли е да ме бъзика термостат? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 ноември 2012 Сподели Публикувано 21 ноември 2012 Вентилатора както е спрян сложа ли ръка на централните отвори се усеща топло.Пускам вентилатора на 1 и за секунда-две духа слабо топло, след което става хладко и така без да пада повече температурата. Това ли са симптомите на блокирала клапа? На 100% блокирала клапа ..:icon_thumbup: Системата и за управление се намира отдолу на кожуха на радиатора, над тунела за скоростните лостове, зад централната конзола ..Като махнеш страничната пластмаса на конзолата от към краката на пасажера и ще стигнеш до нея .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 22 ноември 2012 Сподели Публикувано 22 ноември 2012 На 100% блокирала клапа ..:icon_thumbup: Системата и за управление се намира отдолу на кожуха на радиатора, над тунела за скоростните лостове, зад централната конзола ... Като махнеш страничната пластмаса на конзолата от към краката на пасажера и ще стигнеш до нея .. Стигнах до нея, но едвам бъркам. Отварях затварях - клапата издава отчетливи звуци и според мен работи. Хубаво, че се сетих да потърся пак маркучите които влизат в купето.Значи левия е горещ, десния си е направо студен. Може би е радиаторът? Каква е процедурата сега? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 ноември 2012 Сподели Публикувано 22 ноември 2012 Може би е радиаторът? Каква е процедурата сега?Не може би, а направо си е задръстен ..Процедурата е откачане и на двата маркуча и промивка със силна струя вода. Опъваш един маркуч от чешмата и ту в едната тръбичка ту в другата, няколко пъти .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 22 ноември 2012 Сподели Публикувано 22 ноември 2012 Може ли да изтече антифриз от там - тънкост има ли при откачането?Маркучите в какво положение да оставя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 2 декември 2012 Сподели Публикувано 2 декември 2012 Нищо не направихме с това парно.Сега вторият маркуч е топъл, но пак същото положение.Та ще сменяме радиаторчето. От англичанка радиаторчето става ли?В смисъл еднакво ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.