Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

sony

Потребител
  • От него общо

    56
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    montana

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

sony's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. sony

    Моля за съвет

    Здравейте имам голям проблем, колата е Каризма 1.9 ТД с помпа Лукас. Проблема се състои в, това че не иска да запали при загрят двигател, или по точно пали и след няколко секунди гасне и повече неще да запали, трябва да изчакам известно време, за да запали и да заработи нормално. При студен двигател този проблем го нямам, пали с пипането и си работи. Къде да търся причината?
  2. Да разбирам, но съм забелязал, че в диапазона на обороти между 1000-1300 об. че точно в този момент се чува едно много неприятно ръмжене в областта на пистовия ремък и точно тогава виждам как амортисьора се свива и ремъка започва да играе, тоест се разхлабва. И точно тогава излиза ремъка, иначе при всякакви други обороти ремъка си е опънат и няма ороблем. Защо го прави само в този диапазон на обороти, а ролките са си наред, ремъчния обтегач е сменяван скоро. Този проблем го има при много Рено мотори от този тип с този метод на регулиране на ремъка, а обтягането на самия ремък си е както трябва.
  3. Здравейте, става въпрос за Каризма 1.9 ТД. Имам проблем с ремъчния обтегач на пистовия ремък и искам да го направя с твърда връзка, тоест на мястото на амортисьорчето да сложа една по дебела планка и така няма да вибрира обтяжната ролка и ще държи ремъка винаги опънат, защото с този амортисьор в един диапазон на обороти постоянно вибрира и разхлабва пистовия ремък, който излиза от пистите. Някой има ли идея дали това няма да доведе до някакъв друг проблем.
  4. Здравейте, смених маслото на двигателя като нивото го направих точно по средата между минимум и максимум. След известно каране обаче зсбелязах, че нивото се вдига, а антифриза почти не мърда, разхода на гориво е перфектен. Та мисълта ми е откъде може да се вдига нивото на това масло. Колата е Каризма 1.9 ТД 90 к.с.
  5. При мен е стандартна система с обикновена помпа. А между другото колата е седяла много време без да се кара, така че е възможно и дюза да е запекла а и нафтата е стара.
  6. Колеги, като запаля колата на студен двигател мотора почва да работи неравномерно и през ауспуха започва да пуши страшно много. Така е около една минута и после се оправя, тоест спира да пуши и заработва нормално. Проблема е, че не го прави винаги понякога си работи нормално и няма да пуши, но понякога е направо ужас от този пушек. Човека от който взех колата ми каза че е сменявал турбината и че е попаднало масло от нея в колектора и затова пуши, но колко време трябва да мине, за да изгори това масло ако изобщо е това причината и защо не го прави постоянно, а когато си иска.
  7. Търся Мицубиши Каризма 1.9ТД 90 к.с. в добро състояние, пътувам всеки ден и искам да разчитам на него.
  8. Сядаш и караш! Безотказен мотор, в края на миналата година е правен цялостен ремонт на нафтовата помпа.Годишна винетка и преглед до края на ноември. Единствения кусур е, че подгряването е изведено с бутон, но той служи само когато е студена, иначе пали без подгряване, няма проблем. Климатика работи, но понякога не духа студено. Заради тези неща цената е такава. Общо взето колата иска само каране. Ето линк към обявата със снимки: http://www.cars.bg/c1736042 тел. за връзка: 0890373446
  9. Да има ECU и се намира под предния край на барчето, под централната конзола най отдолу. Сваля се една от страничните пластмасови кори и се вижда.
  10. Карам Каризма с такъв мотор и ми светкаше chek engine и заради това ходих на диагностика, но никъде не можаха да ми направят. Въпреки това, тази лампа не свети вече една година, което сигурно означава, че си е направила самодиагностика и грешката е изчезнала. Относно този мотор нямам никакви забележки и не бих го сменил с друг, въпреки че не е на Мицубиши
  11. sony

    Продавам Каризма

    Снимки има в опция "гараж", кликваш и гледаш.
  12. Привет колеги, мисля да се разделям с моята кола, тъй като ми е голяма и си търся по малка, въпрос на вкус. Колата е Мицубиши Каризма 1.9 TD, 90 коня, 97 година. Принципно само сядаш и караш, не се нуждае от някакви ремонти или обслужване, има дребни забележки, които не са фрапиращи. При интерес от ваша страна, може да се обсъди темата.
  13. Между другото колега кутията и съединителя са ти френски, Валео също е френска марка, но аз бих заложил на "ЛУК", а и съм чувал от сервиза който посещавам понякога, че на него се доверяват повече. А иначе за справка виж тук www.drive.bg за всяка марка и модел има цени на почти всички части. Успех.
  14. sony

    Задно окачване на Каризма

    Колега, при теб как се държи задницата при преминаване през неравности, в сервиза ми казаха, че каризмите си возят твърдо отзад и при смяна на тампоните пак ще си изхвърга нагоре, резултата щял да бъде че ще има много устойчива задница на автомобила на пътя, а изхвъргането ще си го има.
×
×
  • Създаване...