SNS Публикувано 15 септември 2012 Сподели Публикувано 15 септември 2012 Карам Галант 2.5 99г. с автоматична скоростна кутия типтроник. Много ми е трудно да преценя нивото на маслото. Щеката винаги се зацапва неравномерно и не оставя равна следа за да съм сигурен докъде е точно. Със сигурност не е малко, но ме притеснява да не е повече от нужното.1.Ако е малко повече, може ли да има някакви симптоми при поведението при каране?2.Как да го измеря правилно за да съм сигурен?Преди това не съм карал Галант с автоматични скорости, но забелязвам при моя, че когато тръгвам примерно на равен участък без да подавам газ при отпускане на спирачката има едно леко притрисане, докато не подам газ, това нормално ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 15 септември 2012 Сподели Публикувано 15 септември 2012 И моя е така Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 15 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 15 септември 2012 Как и кога мериш нивото на маслото?Карам известно време, спирам на равно място, изреждам всички предавки за няколко секунди, оставям на N при работещ двигател и отивам да видя нивото. Така поне пише в инструкцията, която имам. По принцип съм пробвал и в положение P, дори и D с дръпната ръчна спирачка, но винаги щеката е много омаслена и е трудно да се разбере точно докъде е. Самата щека е от някаква пластмаса и е крива, не знам дали не се крие и в това проблемът. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 15 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 15 септември 2012 И моя е така Не мисля че е нормално, но нека и запознатите се изкажат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 15 септември 2012 Admin Сподели Публикувано 15 септември 2012 Мери се когато колата е била в покой дълго време (примерно цяла нощ).Няма начин да не се види. Ако е омаслена щеката - бършеш и пак отново.П.П.Обърках се с двигателя.Тогава изреждаш предавките и слагаш на неутрална. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 септември 2012 Сподели Публикувано 16 септември 2012 Мери се по следния начин:На щеката има 3 белега, най долния е мин. ,средния е макс. на маслото при студено и мин. при топло, третия белег е макс. на топло. .......обикновенно се мери при загрял мотор, т.е. топло.....мотора работи, местиш последователно позициите от N на D примерно ,после на R и така мериш нивото като дръпнеш ръчната преди това......хубаво е поне 4-5 пъти да премериш ,като след всяко мерене да забърсваш щеката.......така ако ти показва "\" или така "/" на щеката, усредняваш ги и вече знаеш къде е нивото му....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 16 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 16 септември 2012 Мери се по следния начин:На щеката има 3 белега, най долния е мин. ,средния е макс. на маслото при студено и мин. при топло, третия белег е макс. на топло. .......обикновенно се мери при загрял мотор, т.е. топло.....мотора работи, местиш последователно позициите от N на D примерно ,после на R и така мериш нивото като дръпнеш ръчната преди това......хубаво е поне 4-5 пъти да премериш ,като след всяко мерене да забърсваш щеката.......така ако ти показва "\" или така "/" на щеката, усредняваш ги и вече знаеш къде е нивото му....... Благодаря, ще пробвам пак :good: А по последния въпрос с притрисането, на какво може да се дължи? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 16 септември 2012 Сподели Публикувано 16 септември 2012 Не мисля че е нормално, но нека и запознатите се изкажат.Мисля, че не винаги придърпва така...но не съм забелязал някакви други ориентири Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 16 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 16 септември 2012 Мисля, че не винаги придърпва така...но не съм забелязал някакви други ориентири Аз нямам много опит с автоматици, карал съм Хонда ЦРВ и Хюндай Соната, но при тях го няма това.На Сонатата съм навъртял бая километри, кутията е без типтроник, като на Галантите преди 2000г. вече е отваряна веднъж, но като пуснеш спирачката, дори и по наклон да тръгвам, поема нагоре без газ и притрисане, докато при Галанта, няма толкова тяга, особено ако е по-голям наклона и тресе макар и съвсем слабо. Ако може да се настройва по някакъв начин ще е добре, ако ли не на какво се дължи, износване или нещо друго? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uck Публикувано 16 септември 2012 Сподели Публикувано 16 септември 2012 Газифициран ли си ? Предполагам да, но все пак кажи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 16 септември 2012 Сподели Публикувано 16 септември 2012 Аз пък си мисля, че става така, понеже шестака държи малко по - ниски обороти на тихи, в сравнение с повечето коли :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 16 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 16 септември 2012 Газифициран ли си ? Предполагам да, но все пак кажи? Да, но няма разлика бензин/газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 16 септември 2012 Сподели Публикувано 16 септември 2012 :good: Аз пък си мисля, че става така, понеже шестака държи малко по - ниски обороти на тихи, в сравнение с повечето коли :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.