bebo90 Публикувано 12 септември 2012 Сподели Публикувано 12 септември 2012 Колеги пак ми се е завъртяла някаква щура идея в главата,защото зимата наближава,а галанта не ми се сменя за джип.Така че искам да чуя вашите мнения относно моя проект,може ли галант 1997 комби 2500куб. да стане 4x4.Мислех си дали от ВР-4 кутиите са същите,дали моето купе има място за кардан,раздатка,диферинцял и дали изобщо може да се направи нещо по моя въпрос.Очаквам вашите мнения,за да разбера с какво се захващам и дали изобщо ще стане Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 12 септември 2012 Сподели Публикувано 12 септември 2012 (редакция) Ееее колега, толкоз ли зор виждаш зимата с Галанта? Купи си нови гуми http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Иначе по темата ще се изкажат по-компетентни, но ще трябва да си правиш тунел за диференциала и май като цяло ще ти е по-евтино да си купиш И джип като втора кола. Редактирано 12 септември 2012 от sandimen Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bebo90 Публикувано 12 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 12 септември 2012 Ееее колега, толкоз ли зор виждаш зимата с Галанта? Купи си нови гуми http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Иначе по темата ще се изкажат по-компетентни, но ще трябва да си правиш тунел за диференциала и май като цяло ще ти е по-евтино да си купиш И джип като втора кола. не,че зора е голям,но просто четири задвижващи колела си е голям кеф през зимата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 12 септември 2012 Сподели Публикувано 12 септември 2012 не,че зора е голям,но просто четири задвижващи колела си е голям кеф през зимата Абе Иванчо,една зима видяхте сняг в Казанлък и почнахте да си купувате джипове и 4Х4. Много е зор тая работа дето си я намислил и доста ще спъне колата като цяло. Не забравяй,че помпата на задния диференциал е проблемна и много трудна за намиране,а и повечето кутии от ВР4 са автоматици. Като си готов ще направиш и моята после . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 септември 2012 Сподели Публикувано 12 септември 2012 не,че зора е голям,но просто четири задвижващи колела си е голям кеф през зиматаМоже, но работата е много, целият под се преправя. Освен ако купето ти не е след 2000 г. тогава пасва директо силовото предаване. Кутиите са директно съвместими. Поддръжката на двойното е скъпа, разходът значително по голям. На мен 4х4 на вр ми най харесва лятос в бързи завои. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bebo90 Публикувано 12 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 12 септември 2012 Може, но работата е много, целият под се преправя. Освен ако купето ти не е след 2000 г. тогава пасва директо силовото предаване. Кутиите са директно съвместими. Поддръжката на двойното е скъпа, разходът значително по голям. На мен 4х4 на вр ми най харесва лятос в бързи завои. това за завоите ми хареса,наистина си е голямо предимство.Да те попитам раздатачната кутия отделно ли е от скоростната и дали мога да си оставя моята,а и също така пода само за кардана ли се преправя или и за диференциала отзад Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bebo90 Публикувано 12 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 12 септември 2012 (редакция) Абе Иванчо,една зима видяхте сняг в Казанлък и почнахте да си купувате джипове и 4Х4. Много е зор тая работа дето си я намислил и доста ще спъне колата като цяло. Не забравяй,че помпата на задния диференциал е проблемна и много трудна за намиране,а и повечето кутии от ВР4 са автоматици. Като си готов ще направиш и моята после . Съмнява ме тези кончета да се спънат чак толкова много. Редактирано 13 септември 2012 от Светльо Ангелов Пиши с Главни букви! Следва предупреждение! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 септември 2012 Сподели Публикувано 12 септември 2012 това за завоите ми хареса,наистина си е голямо предимство.Да те попитам раздатачната кутия отделно ли е от скоростната и дали мога да си оставя моята,а и също така пода само за кардана ли се преправя или и за диференциала отзадОтделна е раздатката, целия под и дъното на багажника се преправят. Трябва ти ръчна вр кутия, редки и скъпи, но имам и мога да ти продам. силовото предаване с дифа го има Тодор от Враца. Оферта за работата ще ти пратим с Марин утре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 септември 2012 Сподели Публикувано 12 септември 2012 Колеги пак ми се е завъртяла някаква щура идея в главата,защото зимата наближава,а галанта не ми се сменя за джип.Така че искам да чуя вашите мнения относно моя проект,може ли галант 1997 комби 2500куб. да стане 4x4.Мислех си дали от ВР-4 кутиите са същите,дали моето купе има място за кардан,раздатка,диферинцял и дали изобщо може да се направи нещо по моя въпрос.Очаквам вашите мнения,за да разбера с какво се захващам и дали изобщо ще станеПо лесно се сменя дирекция на Легнум, отколкото да влизаш в този филм ..Ако ще и след 2003 :D да ти е галанта, без рязане и преправяне на пода не става, особено пък със стокова генерация .Преправят се и задните надлъжни греди заради моста, сменят се резервоари (пак преправяне на напречните греди) , шенкели и още куп щуротии .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 септември 2012 Сподели Публикувано 12 септември 2012 По лесно се сменя дирекция на Легнум, отколкото да влизаш в този филм ..Ако ще и след 2003 :D да ти е галанта, без рязане и преправяне на пода не става, особено пък със стокова генерация .Преправят се и задните надлъжни греди заради моста, сменят се резервоари (пак преправяне на напречните греди) , шенкели и още куп щуротии ..Не и ако донорът е галант, а не легнум :icon_clap: Абе под 3500 няма шанс да стане Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bebo90 Публикувано 12 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 12 септември 2012 Не и ако донорът е галант, а не легнум :icon_clap: Абе под 3500 няма шанс да стане Решил съм лека полека да си набавя частите и след това вече да я вдигам на подемника и да се почва купона.Просто от вас колеги искам да си добавя представа какви части ще ми трябват и дали мога примерно да използвам моята кутия,но както каза колегата трябва ми от ВР Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 септември 2012 Сподели Публикувано 12 септември 2012 Решил съм лека полека да си набавя частите и след това вече да я вдигам на подемника и да се почва купона.Просто от вас колеги искам да си добавя представа какви части ще ми трябват и дали мога примерно да използвам моята кутия,но както каза колегата трябва ми от ВРОт твоята можеш да използваш само купето и седалките :D всичко друго от ВР4 ти трябва . 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 септември 2012 Сподели Публикувано 12 септември 2012 От твоята можеш да използваш само купето и седалките :D всичко друго от ВР4 ти трябва .Без мотора и управлението му тая ще е обикнован еа5а със силово на вр, ръйш ли... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 септември 2012 Сподели Публикувано 12 септември 2012 (редакция) Не и ако донорът е галант, а не легнум Ако ще и ЕВО да е донора, със стокова генерация без рязане на пода не става, виж с прави тръби без гърнета и фланци вече се побира, ама цялата генерация се сваля по ниско и като излизаш от твоя гараж ще опира ..:P . Без мотора и управлението му тая ще е обикнован еа5а със силово на вр, ръйш ли...Че това ще може ли да завърти четирите гуми ? ..:icon_hmm: Освен зимъска ..:D Редактирано 12 септември 2012 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 септември 2012 Сподели Публикувано 13 септември 2012 Ако ще и ЕВО да е донора, със стокова генерация без рязане на пода не става, виж с прави тръби без гърнета и фланци вече се побира, ама цялата генерация се сваля по ниско и като излизаш от твоя гараж ще опира ..:P . Че това ще може ли да завърти четирите гуми ? ..:icon_hmm: Освен зимъска ..:D Ха, разбрал съм се с Хеед да завъртим един ЕА5А на диното. Просто информативно за целите на форумната общност . Който от София се чувства в най-добра форма, да ми пише лично. Но трябва да изрази писмено съгласие да публикуваме данните тук и да отнесе известен присмех...:icon_clap: Снощи една мацорана с легнум вече за части ми каза, че дала ръчната кутия:mad: на скрап. Направо откачих... Иначе защо не. Декатнат 6а13 със задвижване от ВР ще докара около 100-110 коня на колелата. Не е зле.:icon_clap: Но ще трябва да се кара с отворен заден диф, защото управлението на AYC- а с обикновен 6а13 ще е мъка. Та за стотина коня и двойно задвижване, разход с около 20 % горница, без айк и на цена към 4 бона сигурно не изглежда сделка, но щом му е мерак на момъка.... да си го гаси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 13 септември 2012 Сподели Публикувано 13 септември 2012 (редакция) Аз съм навит да кача дъртиО на диното на Хеед, ще замерим и на бензин и на газ http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.Да го видим този астматичен мъртвец, където всички викат - шестака та шестака ... очакванията ми са за около ~ 130 коня на точилата.Ще побликуваме и тук в нашия форум и в други ... :D Редактирано 13 септември 2012 от konoko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 септември 2012 Сподели Публикувано 13 септември 2012 Момче, не си давай парите. Не пипай колата! Асматик... Явно скоро не сте карали друга бричка на тези години, за тези пари и с подобни коне под капака. Направих грешка като купих галанта. Сега нищо, което да не е двойно по-скъпо, не ми харесва. Не и при съпоставката на предимствата с по-високата цена на другото возило. Не може 6 цилиндъра да изразходват малко гориво и не може 163 коня да вървят повече от това. Нещо сте се разглезили и не виждам причините :icon_box: От 0 до 40 - 2,8 сек.0 до 60 - 4,4 сек (пак на първа)0 до 80 - 6,2-6,3 сек.0 до 140 - 15,4 с.0-200 ~ 26 сек.Поддържа ли 160? Поддържа. Удобна ли е? Удобна е. Има ли покрив, чистачки и вее ли ви горещо в краката зимата? Да. Е к`во повече искате :icon_thumbup: Аз очаквам около 140 коня на точилата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 13 септември 2012 Сподели Публикувано 13 септември 2012 Кой споменава нещо за пари http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif и че ще се пипа нещо http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif (там вече са я пипали). Нещо се засегна като го нарекох астматичен мъртвец http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_tongue.gif, проблема е там, че на моменти ми идва слаб по магистралите.Не съм се разглезил, работата е там, че колкото и да е красив Галанта то той се превръща в дупка в бюджета с годините, зачестяват дребните дразнещи проблемчета, минерализацията на купето се засилва.Пък и все ми е тази в какво ще карам(возя) дупето си, важното е компанията до мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 септември 2012 Сподели Публикувано 13 септември 2012 Кой споменава нещо за пари http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif и че ще се пипа нещо http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif (там вече са я пипали). Нещо се засегна като го нарекох астматичен мъртвец http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_tongue.gif, проблема е там, че на моменти ми идва слаб по магистралите.Не съм се разглезил, работата е там, че колкото и да е красив Галанта то той се превръща в дупка в бюджета с годините, зачестяват дребните дразнещи проблемчета, минерализацията на купето се засилва.Пък и все ми е тази в какво ще карам(возя) дупето си, важното е компанията до мен.Хихи, имаме победител. За пари и пипане не говорим, въпреки, че Хеед е едно от най-добрите места в България, където могат да пипат коли:icon_thumbup:, пък били те божествени галанти. Включително астматични или мъртъвци. Кокич, прекалил си малко, моля те използвай в едно изречение само един от двата епитета, но не и заедно, това е твърде много....Очакващите 140 коня ще бъдат сиииилно разочаровани.:icon_thumbup: Много ми хареса терминът "минерализация на купето" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 13 септември 2012 Сподели Публикувано 13 септември 2012 (редакция) ... Кокич, прекалил си малко, моля те използвай в едно изречение само един от двата епитета, но не и заедно, това е твърде много.... Сори Роска, извинявам се и на засегналите се, нека не правим драми от моите понякога брутални изрази http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_angel.gif. P.S. Не мога да не добавя -> Heed http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif, баба Яга само на още едно място се е чувствала толкова добре http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif. Редактирано 13 септември 2012 от konoko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 септември 2012 Сподели Публикувано 13 септември 2012 .Очакващите 140 коня ще бъдат сиииилно разочаровани.:icon_thumbup: Е най много с още 20 коня да се разочароват ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 септември 2012 Сподели Публикувано 13 септември 2012 Е най много с още 20 коня да се разочароват ..:DЩе видим, то малко профанизирахме ролята на диното, което е основно инструмент за настройка, а не за пишкомерене, ама нищо, сеир да става, че нещо скучновато станало. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 септември 2012 Сподели Публикувано 13 септември 2012 Може. Един VR4 съвсем леко прекрачва над 200-те коня на колелеата. Какво значение има? При всички МПС-та е така - обявената мощност е една, но реално завъртащата гумите е друга доста по-малка. Нали няма да тръгнете да ме убеждавате как стоковица със 100 коня ще вземе галант V6 на 400 метра, само защото последният ще е с минерализация на купето. Това даже ще е в + :icon_peace: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 13 септември 2012 Сподели Публикувано 13 септември 2012 Моя го предоставям на Хеед да си правят каквито искат експерименти с него, даже и ОМВ 100/Shell Racing ще се прежаля да му налея.Само ме притеснява, че не е в топ кондишън може би, че има и по-млади от него и вероятно в по-добро състояние. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 септември 2012 Сподели Публикувано 13 септември 2012 Моя го предоставям на Хеед да си правят каквито искат експерименти с него, даже и ОМВ 100/Shell Racing ще се прежаля да му налея.Само ме притеснява, че не е в топ кондишън може би, че има и по-млади от него и вероятно в по-добро състояние.Само твоята съм виждал с 240 на спидомера, макар и преди време :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.