Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Черен дросел и колектори


Пако

Препоръчано мнение

Здравейте, от скоро имам Галант 2.4 ГДИ и не съм имал проблеми и ремонти по колата. При задължителната смяна на консумативи се загледах в дросела и беше доста черен, обърнах и внимание на всмукателните колектори, те бяха също доста напластени с сажди. Моля, ако някой е имал подобни симптоми да ме посъветва дали съм вече за сервиз или мога и сам да отстраня причината, ако е лека. Благодаря :)

Редактирано от Пако
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от скоро имам Галант 2.4 ГДИ и не съм имал проблеми и ремонти по колата. При задължителната смяна на консумативи се загледах в дросела и беше доста черен, обърнах и внимание на всмукателните колектори, те бяха също доста напластени с сажди. Моля, ако някой е имал подобни симптоми да ме посъветва дали съм вече за сервиз или мога и сам да отстраня причината, ако е лека. Благодаря :)

По-добре да изчакаме Милен да си каже думата, но според мен това е нормално, защото при GDI бензина се впръсква директно в цилиндрите. Ако се подаваше в смукателните колектори, той щеше да почиства колекторите, но пък тогава нямаше да е GDI...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бензина и на обикновена "пълна инженкця" не минава през дросела и колекторите.

Пако, що не щракна едно фото?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Черен е няма да се притесняваш. Почиства се с кореселин мисля беше и четка и светва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от скоро имам Галант 2.4 ГДИ и не съм имал проблеми и ремонти по колата. При задължителната смяна на консумативи се загледах в дросела и беше доста черен, обърнах и внимание на всмукателните колектори, те бяха също доста напластени с сажди. Моля, ако някой е имал подобни симптоми да ме посъветва дали съм вече за сервиз или мога и сам да отстраня причината, ако е лека. Благодаря :)

 

 

Всичко си е в реда на нещата.....така трябва да е, само че не е добре да се оставя дотолкова че да се задръсти стабилно двигателя. Препоръчително е тази чернилка да се чисти на всеки 70 000км (аз предпочитам с разглобяване, макар че има и доста съвременни химий), защото след себе си води сериозни проблеми.

 

П.С. с четка може да се изчисти ама само ако е телена и е на подходящата бормашина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко си е в реда на нещата.....така трябва да е, само че не е добре да се оставя дотолкова че да се задръсти стабилно двигателя. Препоръчително е тази чернилка да се чисти на всеки 70 000км (аз предпочитам с разглобяване, макар че има и доста съвременни химий), защото след себе си води сериозни проблеми.

 

П.С. с четка може да се изчисти ама само ако е телена и е на подходящата бормашина.

 

Значи аз съм късметлия,защото моя светна като нов :rolleyes:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички :)Вече бях почнал да се оглеждам за откачен вакум и да търся подкартерните газове къде излизат. Изчистих дросела с хубав препарат за карбуратор, колекторите ще ми отнемат малко повече време за разглабяне. :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр.колеги,освен нашия следя и друг форум и попаднах на ето тази тема която .......меко казано ме озадачи,възможно ли е почистване на двигателя с вода...... :icon_hmm:

 

 

 

http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=104005&pid=1068675&st=0entry1068675

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр.колеги,освен нашия следя и друг форум и попаднах на ето тази тема която .......меко казано ме озадачи,възможно ли е почистване на двигателя с вода...... :icon_hmm:

http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=104005&pid=1068675&st=0entry1068675

Ти пък намери кой форум да следиш :lol:

Вода и масло са две несъвместими течности според мен :)

Освен това само с вода трудно мия загорелия тиган, камоли да се почисти нагар в двигател. Виж, ако сложиш и малко веро, може и да стане :lol:

Пък де да знам, може и да може, и аз бях чел преди време разни дивотии, но не съм ги пробвал... Едно е сигурно - изпаднал ли си в труднорешима или невъзможна ситуация, влез във форума на Опел :icon_angel:

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С ЕЙ ТУЙ НЯЩО и с домакинска фибра си почиствам идеално нагара от челото на барабана на револвера :icon_rock: Ама иска търканЬе :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колекторите ги накиснах в нафта, забърсах с четка и малко препарат за карбуратор и всичко си е чисто :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...