Пако Публикувано 7 септември 2012 Сподели Публикувано 7 септември 2012 (редакция) Здравейте, от скоро имам Галант 2.4 ГДИ и не съм имал проблеми и ремонти по колата. При задължителната смяна на консумативи се загледах в дросела и беше доста черен, обърнах и внимание на всмукателните колектори, те бяха също доста напластени с сажди. Моля, ако някой е имал подобни симптоми да ме посъветва дали съм вече за сервиз или мога и сам да отстраня причината, ако е лека. Благодаря Редактирано 7 септември 2012 от Пако Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 9 септември 2012 Сподели Публикувано 9 септември 2012 Здравейте, от скоро имам Галант 2.4 ГДИ и не съм имал проблеми и ремонти по колата. При задължителната смяна на консумативи се загледах в дросела и беше доста черен, обърнах и внимание на всмукателните колектори, те бяха също доста напластени с сажди. Моля, ако някой е имал подобни симптоми да ме посъветва дали съм вече за сервиз или мога и сам да отстраня причината, ако е лека. Благодаря По-добре да изчакаме Милен да си каже думата, но според мен това е нормално, защото при GDI бензина се впръсква директно в цилиндрите. Ако се подаваше в смукателните колектори, той щеше да почиства колекторите, но пък тогава нямаше да е GDI... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 10 септември 2012 Сподели Публикувано 10 септември 2012 Бензина и на обикновена "пълна инженкця" не минава през дросела и колекторите. Пако, що не щракна едно фото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 10 септември 2012 Сподели Публикувано 10 септември 2012 Черен е няма да се притесняваш. Почиства се с кореселин мисля беше и четка и светва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 септември 2012 Сподели Публикувано 10 септември 2012 Здравейте, от скоро имам Галант 2.4 ГДИ и не съм имал проблеми и ремонти по колата. При задължителната смяна на консумативи се загледах в дросела и беше доста черен, обърнах и внимание на всмукателните колектори, те бяха също доста напластени с сажди. Моля, ако някой е имал подобни симптоми да ме посъветва дали съм вече за сервиз или мога и сам да отстраня причината, ако е лека. Благодаря Всичко си е в реда на нещата.....така трябва да е, само че не е добре да се оставя дотолкова че да се задръсти стабилно двигателя. Препоръчително е тази чернилка да се чисти на всеки 70 000км (аз предпочитам с разглобяване, макар че има и доста съвременни химий), защото след себе си води сериозни проблеми. П.С. с четка може да се изчисти ама само ако е телена и е на подходящата бормашина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 11 септември 2012 Сподели Публикувано 11 септември 2012 Всичко си е в реда на нещата.....така трябва да е, само че не е добре да се оставя дотолкова че да се задръсти стабилно двигателя. Препоръчително е тази чернилка да се чисти на всеки 70 000км (аз предпочитам с разглобяване, макар че има и доста съвременни химий), защото след себе си води сериозни проблеми. П.С. с четка може да се изчисти ама само ако е телена и е на подходящата бормашина. Значи аз съм късметлия,защото моя светна като нов :rolleyes:. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пако Публикувано 11 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 11 септември 2012 Благодаря на всички Вече бях почнал да се оглеждам за откачен вакум и да търся подкартерните газове къде излизат. Изчистих дросела с хубав препарат за карбуратор, колекторите ще ми отнемат малко повече време за разглабяне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 11 септември 2012 Сподели Публикувано 11 септември 2012 Значи аз съм късметлия,защото моя светна като нов :rolleyes:. И не е ГДИ сигурно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 12 септември 2012 Сподели Публикувано 12 септември 2012 Здр.колеги,освен нашия следя и друг форум и попаднах на ето тази тема която .......меко казано ме озадачи,възможно ли е почистване на двигателя с вода...... :icon_hmm: http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=104005&pid=1068675&st=0entry1068675 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 12 септември 2012 Сподели Публикувано 12 септември 2012 (редакция) Здр.колеги,освен нашия следя и друг форум и попаднах на ето тази тема която .......меко казано ме озадачи,възможно ли е почистване на двигателя с вода...... :icon_hmm: http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=104005&pid=1068675&st=0entry1068675Ти пък намери кой форум да следиш :lol:Вода и масло са две несъвместими течности според мен Освен това само с вода трудно мия загорелия тиган, камоли да се почисти нагар в двигател. Виж, ако сложиш и малко веро, може и да стане :lol:Пък де да знам, може и да може, и аз бях чел преди време разни дивотии, но не съм ги пробвал... Едно е сигурно - изпаднал ли си в труднорешима или невъзможна ситуация, влез във форума на Опел :icon_angel: Редактирано 12 септември 2012 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 септември 2012 Сподели Публикувано 13 септември 2012 С ЕЙ ТУЙ НЯЩО и с домакинска фибра си почиствам идеално нагара от челото на барабана на револвера :icon_rock: Ама иска търканЬе :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пако Публикувано 16 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 16 септември 2012 колекторите ги накиснах в нафта, забърсах с четка и малко препарат за карбуратор и всичко си е чисто :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.