Премини към съдържание

"Обикновена" газова или ГИ?


sturm44

Препоръчано мнение

Много теми за тая газ, много нещо.

Но и аз се реших да слагам газова система. Колата - естествено :mitsu-smiley: , вагонетка, двигател 4G63JR5904 и рама JMBLGD08WLZ500510.

Карам малко км годишно - да кажем 5 до 6 хиляди. От там ми се струва че газов инжекцион /въпреки че навсякъде все това ми тикат в ръцете :icon_hmm: / не си струва инвестицията. Остава вариант втори - обикновена газова система / с електрически изпарител заради това, ча мицку е инжекция/.

Само че при въпроса ми - "Какво става при неминуемото т.нар. гърмене през въздушният филтър с доста сложно изглеждащите елементи, намиращи се в него?", никой не може да ми отговори... казват че се слага клапа да изпусне навън налягането, но понеже филтърната ми кутия била метална, можело и без клапа...

Та, въпросът ми е проблем ли ще е за моят автомобил ако сложа обикновена газова система - дали може да повредя горепосочените неща? И дали трябва да се спре/емулира ламбда сондата по някакъв начин? Компютъра ми ще "трупа" ли грешки /ще свети ли CHECK-а/?

 

Голям "филм" е това газта....особено като не разбираш... :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Писано е много пъти - ако имаш някой леФ в повече -вземи си ГИ. Плюсовете - 0.5-1.0 литър по нисък разход и по малко коне умрели, главно заради стеснението на смесителя. Минус - цената, по голяма вероятност за повреда...

С обикновенна (може и вакумен изпрарител, това че е MPI двигателя няма никакво значение, то електрическия както каза адаша една еволюция в изпарителите, колко да не е без хич) не ти трябват никакви емулатори и симулатори. И да свети чека да не ти пука, може да го ползваш за индикация за каране на газ. Свети най-вече заради прекъснатите инжектори, много по рядко от ламбда.

Единствената благинка при обикновенна уредба е ламбда контрола. Аз карах с такава и обикновенна уредба на 4Г63, еми върви и бачка като с ГИ. Продадох я на един колега от Шумен, супер доволен и той човека, сложи я на Рънър, скоро май си купи и вагон от човек от форума, може да я прехвърлил и там.

Относно гърмежа - ако нямаш проблем със свещи, кабели няма опасност. Аз карах към 50 000км, не ми е гърмяла :)

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много теми за тая газ, много нещо.

Но и аз се реших да слагам газова система. Колата - естествено :mitsu-smiley: , вагонетка, двигател 4G63JR5904 и рама JMBLGD08WLZ500510.

Карам малко км годишно - да кажем 5 до 6 хиляди. От там ми се струва че газов инжекцион /въпреки че навсякъде все това ми тикат в ръцете :icon_hmm: / не си струва инвестицията. Остава вариант втори - обикновена газова система / с електрически изпарител заради това, ча мицку е инжекция/.

Само че при въпроса ми - "Какво става при неминуемото т.нар. гърмене през въздушният филтър с доста сложно изглеждащите елементи, намиращи се в него?", никой не може да ми отговори... казват че се слага клапа да изпусне навън налягането, но понеже филтърната ми кутия била метална, можело и без клапа...

Та, въпросът ми е проблем ли ще е за моят автомобил ако сложа обикновена газова система - дали може да повредя горепосочените неща? И дали трябва да се спре/емулира ламбда сондата по някакъв начин? Компютъра ми ще "трупа" ли грешки /ще свети ли CHECK-а/?

 

Голям "филм" е това газта....особено като не разбираш... :icon_crying:

 

 

 

ГИ естествено.... :)

Мисля, че вече съм ти обяснявал предимствата....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А бе ГИ, ама мин 1000 лв, оптимално 1300 лв!!! Кога ще ги избия? И понеже колата ми е стара, дюзите работили "фул груп" и не било препоръчително ГИ /тва фул груп пък кво е.../

Редактирано от sturm44
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всички пръскат едновременно. Като карбуратор ама малко по умен ;) Има ГИ които работят чудесно с фулл груп.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Под 1000 има вече бре, къде ти 1300 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разпитвах по Габрово, по В. Търново и региона, даже и в Севлиево - под 900 лв за ГИ - монтаж тип - вечер пред блока - никой не ми предложи... Обикновените - до 600 лв но без гаранция?!? В оторизираните сервизи чакаш 20-30 дни и прочие простотии....май ще е и сам войнът е войн...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разпитвах по Габрово, по В. Търново и региона, даже и в Севлиево - под 900 лв за ГИ - монтаж тип - вечер пред блока - никой не ми предложи... Обикновените - до 600 лв но без гаранция?!? В оторизираните сервизи чакаш 20-30 дни и прочие простотии....май ще е и сам войнът е войн...

 

Намини утре да те пратя на "едно място" ..... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намини утре да те пратя на "едно място" ..... :)

 

Минавам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И понеже колата ми е стара, дюзите работили "фул груп" и не било препоръчително ГИ /тва фул груп пък кво е.../

 

Че си фул груп? Това пък кой те излъга? Да не си с мотор на Пежо? Класическо последователно впръскване си е моторя ти. Всеки ГИ се справя.

Има инжекциони и за 7-8 стотака с монтажа...

Виж AG Compact, примерно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, писал си че навърташ по 5-6 хил.км на година ... аз бих те посъветвал да си сметнеш още веднъж струва ли си целия масраф за газовата уредба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Та три дни "гъзурчене" 4 стотака по-малко и ето че и аз се газифицирах...обикновена газова 25 л. бутилка... сега съм в период настройки, ще видим с времето дали си струваше цялата гимнастика... реших да си спестя труд и вързах изпарителя последователно, и сега ако не пусна парното на топло в колата, изпарителя поизстива... :icon_doh: Поне не се наложи да пробивам нито един отвор по колата :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

обикновена газова 25 л. бутилка...

 

С тая бутилка много ми се чини, че ще си като шевна машина... Влез- излез от газостанциите :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

sturm44,

реших да си спестя труд и вързах изпарителя последователно, и сега ако не пусна парното на топло в колата, изпарителя поизстива...

Получава се така, че лято/зима трябва да караш с включено парно, за да не замръзва изпарителя...?! Лятото - ще се потите излишно, зимата - като набримчиш парното - разхода ти на газ ще е завишен.

То, на 35-годишното Жигули на баща ми изпарителя съм го вързал независимо от парното...

Отоплението на изпарителя се връзва "успоредно" на парното, чрез тройници (тетки). Не се налага нищо да се дупчи...

Milenjs беше споменал за ламбда контрол - помисли и върху това за в бъдеще - има смисъл...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С тая бутилка много ми се чини, че ще си като шевна машина... Влез- излез от газостанциите :D

Това с малката бутилка е много неудобно наистина. Моята е 21 л. като понякога хваща и по-малко. Пълня я във Варна, до Пловдив 2 или 3 пъти спирам да допълвам и като стигна пак е почти празна. Единственият плюс е, че са запазени всички седалки и цялото пространство в багажника.

Ако ще се кара главно градско и на къси разстояния не е кой-знае какъв проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взел съм тройници, както и скоби и уикенда ще има "чоплене", въпреки че вече сутрините са си хладни и парното е включено. Иначе /поне досега/ я карах предимно градско, но не защото не ми се пътува по-надалече... Сега, ако всичко е наред, мисля че ще се пътува по-често и със сигурност всяка втора газ-станция "ще е моя", но пък наистина исках да остане третият ред седалки...Иначе /ако се вярва на показанията на колонката/ на напълно празна бутилка събрах 23 литра :icon_hmm: , и сега бръмча само градско, та да видим ще ли е панацея или не тая газ. Интересното е че CHECK-а почти не светва, или ако светне угасва сравнително бързо, но ламбда-контролът не съм го отписал на 100 %.

 

Поздрави на всички :mitsu-smiley: - ковци!

Редактирано от sturm44
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че то и с 40 литрова бутилка третата ми седалка си е на мястото. И за 16" куфарче за инструменти има място до бутилката. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...