vladimirov Публикувано 25 август 2012 Сподели Публикувано 25 август 2012 (редакция) Биелните лагери не са съчмени. Представляват нещо като втулка от две части, като идеята е да може да се смени, без да се разделя коляновия вал - иначе се ползват специални машини и т.н. и не винаги е възможно. Изобщо не знам дали в съвременен двигател се ползват съчмени или иглени лагери по коляно-мотовилковия механизъм. Ето линк към темата където продават лагери за 4G63, да видиш какво представляват: http://www.mitsubish...showtopic=25701 Поне махни това "сервиз" от никнейма, че направо се излагаш ... След написаното от теб проверих в google и излезна, че наистина има такъв сервиз. Има и една интересна тема в тунинг форума. Редактирано 25 август 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 август 2012 Сподели Публикувано 25 август 2012 От любопитство - колко трябва да е хлабината в биелните и основните лагери съответно? За 6А13 става въпрос. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 25 август 2012 Сподели Публикувано 25 август 2012 Зависи от маркировката за съответния лагер, ако не се лъжа основните вървяха през 6 стотни, а биелните 1 и 3 размер през 5стотни. Втория мисля беше 10 или 8 стотни.Ако съм грешка някой да ме поправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Valchanov Публикувано 5 октомври 2012 Сподели Публикувано 5 октомври 2012 Да ме прощавате за некомпетентния коментар (защото съм разбирач-аматьор :D), но все пак колегата може да извлече някакво полезно инфо.Ако лагерите са прости (два обръча с канали и съчми, без значение капсуловани или не, не говорим за конусовидни и т.н.; а аз си мисля, че са прости), най-голям избор има в специализираните магазини за лагери. Там също отговарят на нужните натоварвания (понеже колегите заговориха за лагери с различни цветове, а цветовете всъщност отговарят на натоварване ли?). Т.е. колега Луксор, мерите какви лагери ви трябват (всички възможни размери) и ги търсите в тези магазини. Да отговарят и на натоварването. Марката е без значение, да се внимава само с Тимкен (уж испанското производство било добро). Един такъв магазин е този. За съжаление, няма представител в София, но със сигурност има аналогични магазини. Аз от там си смених три лагера в ск. кутия. Трябваха ми и едни по-специфични като размери, които не намерих никъде - за щастие старите не бяха твърде зле и си сложих тях.ПП: Веднъж казвате, че ширината на лагера е 15мм, втори път - че диаметъра е 15мм. По-вярното е първото май .ПП: За преправяне на лагери... както колегата каза, ще ви трябва специална машина :rofl: Колега зависи от преправянето на лагера, но не е нужна специална машина или поне струга няма нищо специално, и само за информация обработващия инструмент за отнемане на лагерните черупки или за разширяване на отвора трябва да е с видия и нямаш проблеми... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 5 октомври 2012 Сподели Публикувано 5 октомври 2012 Хаиде сега прочетете темата отначало, да видите че става въпрос за плъзгащи лагери, а не за търкалящи....... След което пробваите да ги намалите на струг с видия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.