Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Биелни Лагери за ГАЛАНТ


servizLUXOR

Препоръчано мнение

Биелните лагери не са съчмени. Представляват нещо като втулка от две части, като идеята е да може да се смени, без да се разделя коляновия вал - иначе се ползват специални машини и т.н. и не винаги е възможно. Изобщо не знам дали в съвременен двигател се ползват съчмени или иглени лагери по коляно-мотовилковия механизъм. Ето линк към темата където продават лагери за 4G63, да видиш какво представляват: http://www.mitsubish...showtopic=25701

 

Поне махни това "сервиз" от никнейма, че направо се излагаш ...

 

След написаното от теб проверих в google и излезна, че наистина има такъв сервиз. Има и една интересна тема в тунинг форума.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От любопитство - колко трябва да е хлабината в биелните и основните лагери съответно? За 6А13 става въпрос.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от маркировката за съответния лагер, ако не се лъжа основните вървяха през 6 стотни, а биелните 1 и 3 размер през 5стотни. Втория мисля беше 10 или 8 стотни.

Ако съм грешка някой да ме поправи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Да ме прощавате за некомпетентния коментар (защото съм разбирач-аматьор :D), но все пак колегата може да извлече някакво полезно инфо.

Ако лагерите са прости (два обръча с канали и съчми, без значение капсуловани или не, не говорим за конусовидни и т.н.; а аз си мисля, че са прости), най-голям избор има в специализираните магазини за лагери. Там също отговарят на нужните натоварвания (понеже колегите заговориха за лагери с различни цветове, а цветовете всъщност отговарят на натоварване ли?). Т.е. колега Луксор, мерите какви лагери ви трябват (всички възможни размери) и ги търсите в тези магазини. Да отговарят и на натоварването. Марката е без значение, да се внимава само с Тимкен (уж испанското производство било добро). Един такъв магазин е този. За съжаление, няма представител в София, но със сигурност има аналогични магазини. Аз от там си смених три лагера в ск. кутия. Трябваха ми и едни по-специфични като размери, които не намерих никъде - за щастие старите не бяха твърде зле и си сложих тях.

ПП: Веднъж казвате, че ширината на лагера е 15мм, втори път - че диаметъра е 15мм. По-вярното е първото май :).

ПП: За преправяне на лагери... както колегата каза, ще ви трябва специална машина :rofl:

Колега зависи от преправянето на лагера, но не е нужна специална машина или поне струга няма нищо специално, и само за информация обработващия инструмент за отнемане на лагерните черупки или за разширяване на отвора трябва да е с видия и нямаш проблеми...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хаиде сега прочетете темата отначало, да видите че става въпрос за плъзгащи лагери, а не за търкалящи....... След което пробваите да ги намалите на струг с видия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...