Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Коварни симптоми за свършил долен прав носач


rado7318

Препоръчано мнение

Здравейте

 

На Галанта 2.0 4G63 комби автоматик 1997 г. се появи се едно непостоянно скърцане в предницата при завиване наляво и надясно, въртене на волана, при спиране и при движение по паваж, но НЕВИНАГИ го има.

 

Освен това при спиране от по- висока скорост е налице и едно леко тресене на волана.

 

 

Ходих при най- добрия диагностик в Русе и се оказа че имам за смяна ляв външен кормилен накрайник и долен ляв прав носач(спешен е за смяна,защото чак излизал) .

 

Освен това и левия преден амортисьор е омаслен и изпуска, но според диагностика засега не е спешна подмяната на двата предни амортисьора.

 

 

Ето защо моля по- опитните колеги да отговорят на следните 3 въпроса:

 

1. Нормално ли е симптомите за заминали носач и кормилен накрайник да са толкова оскъдни? ( Вече съм поръчал в Сервиза да ми поръчат нови - няма да се занимавам с ремонт на носача)

 

2. Тресенето във волана при спиране може ли да е и от криви дискове?

 

3. Ако не сменя сега и амортисьорите могат ли те да разбият носачите- само левият изпуска, но нали трябва да се сменят в комплект, кво да праим?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да колега, тресенето може да е от криви дискове. Смени си първо носача и добре си решил да вземеш нов, защото натоварването при този носач е голямо, а за амортисьора е хубаво да смениш и 2-та, но ако все още задържат карай и не се притеснявай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Синптомите за разбит прав носач са два: скърцане при завиване и по-трудно въртене на волана. При втотия симптом някои "майстори" често грешат и си мислят че проблема е в помпата на хидравликата, а той е в правия носач - ябълката тръгва да излиза от мястото си, заклинва се и затова скърца и волана започва да се върти по-трудно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дисковете не ги пипай засега, смени накрайниците първо. Или им вземи по една стружка само. При мен със същите симптоми и след смяна на накрайник поведението заспа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Сервиза ми поръчаха ляв външен кормилен накрайник и ляв долен прав носач на 555 (търговската марка на Sankei Industries, Япония, основана през септември 1960 г)на цени съответно 25 лева и 140 лева.

 

Какво мислите за тази марка - трите петици и за цените?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

110лв е оригиналният прав носач, или поне беше толкова преди година. 15хил. км по-късно установихме, че има луфт отново, така че не го препоръчвам!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си Delphi накрайници.

По въпрос 3. - Не, от амортисьорите няма да ти се разбият нито накрайниците, нито носачите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

110лв е оригиналният прав носач, или поне беше толкова преди година. 15хил. км по-късно установихме, че има луфт отново, така че не го препоръчвам!

 

Имаше ли някаква опаковка на :mitsu-smiley:, както си му е реда? В някои магазини уж частите са оригинални, а някои идват без опаковки и съм ги връщал.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След смяната на носача и кормилния накрайник и направен реглаж колата ми изглежда по стабилна, не скърца , но волана се върти по трудно. Казаха ми ,че е нормално докато се разработят шарнирите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След смяната на носача и кормилния накрайник и направен реглаж колата ми изглежда по стабилна, не скърца , но волана се върти по трудно. Казаха ми ,че е нормално докато се разработят шарнирите.

Ако ти се върти трудно волана, задължително прегледайте и другия прав носач!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте, да използвам и аз темата за носача.

Днес ходих на оглед в един севиз и се оказа, че и аз имам десен долен прав(напречен) носач. Има ли вариант само шарнира да се смени или целия носач? И освен "555" какво да търся като марка?

Също задните амортисъори са ми за смяна, ориентирал съм се към "Каяба", но не мога да намеря горните им тампони.За сега никой не ги предлага, и малко съм в "шах" понеже не мога да ги намеря .

Предния собственик ми разправя , че сложил по високи тампони от оригиналните (за да вдигне задницата на колата) и за това са изтървали амортисъорите. Има ли някаква логика в това ?

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не може да смениш само шарнир. Цял носач трябва.

Задницата не може да се вдигне с тампон/и. Амортисьорите няма да издъхнат от това, което ти е дал като обяснение :-)

Просто си смени амортисьорите и не пипай тампоните, стига да са здрави. Виж прахоуловителите дали са здрави.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...