rado7318 Публикувано 6 август 2012 Сподели Публикувано 6 август 2012 Здравейте На Галанта 2.0 4G63 комби автоматик 1997 г. се появи се едно непостоянно скърцане в предницата при завиване наляво и надясно, въртене на волана, при спиране и при движение по паваж, но НЕВИНАГИ го има. Освен това при спиране от по- висока скорост е налице и едно леко тресене на волана. Ходих при най- добрия диагностик в Русе и се оказа че имам за смяна ляв външен кормилен накрайник и долен ляв прав носач(спешен е за смяна,защото чак излизал) . Освен това и левия преден амортисьор е омаслен и изпуска, но според диагностика засега не е спешна подмяната на двата предни амортисьора. Ето защо моля по- опитните колеги да отговорят на следните 3 въпроса: 1. Нормално ли е симптомите за заминали носач и кормилен накрайник да са толкова оскъдни? ( Вече съм поръчал в Сервиза да ми поръчат нови - няма да се занимавам с ремонт на носача) 2. Тресенето във волана при спиране може ли да е и от криви дискове? 3. Ако не сменя сега и амортисьорите могат ли те да разбият носачите- само левият изпуска, но нали трябва да се сменят в комплект, кво да праим? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 6 август 2012 Сподели Публикувано 6 август 2012 Да колега, тресенето може да е от криви дискове. Смени си първо носача и добре си решил да вземеш нов, защото натоварването при този носач е голямо, а за амортисьора е хубаво да смениш и 2-та, но ако все още задържат карай и не се притеснявай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 6 август 2012 Сподели Публикувано 6 август 2012 Синптомите за разбит прав носач са два: скърцане при завиване и по-трудно въртене на волана. При втотия симптом някои "майстори" често грешат и си мислят че проблема е в помпата на хидравликата, а той е в правия носач - ябълката тръгва да излиза от мястото си, заклинва се и затова скърца и волана започва да се върти по-трудно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 6 август 2012 Сподели Публикувано 6 август 2012 Дисковете не ги пипай засега, смени накрайниците първо. Или им вземи по една стружка само. При мен със същите симптоми и след смяна на накрайник поведението заспа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado7318 Публикувано 8 август 2012 Автор Сподели Публикувано 8 август 2012 В Сервиза ми поръчаха ляв външен кормилен накрайник и ляв долен прав носач на 555 (търговската марка на Sankei Industries, Япония, основана през септември 1960 г)на цени съответно 25 лева и 140 лева. Какво мислите за тази марка - трите петици и за цените? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 8 август 2012 Сподели Публикувано 8 август 2012 110лв е оригиналният прав носач, или поне беше толкова преди година. 15хил. км по-късно установихме, че има луфт отново, така че не го препоръчвам! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 август 2012 Сподели Публикувано 8 август 2012 Вземи си Delphi накрайници.По въпрос 3. - Не, от амортисьорите няма да ти се разбият нито накрайниците, нито носачите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 8 август 2012 Сподели Публикувано 8 август 2012 (редакция) 110лв е оригиналният прав носач, или поне беше толкова преди година. 15хил. км по-късно установихме, че има луфт отново, така че не го препоръчвам! Имаше ли някаква опаковка на :mitsu-smiley:, както си му е реда? В някои магазини уж частите са оригинални, а някои идват без опаковки и съм ги връщал. Редактирано 8 август 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado7318 Публикувано 10 август 2012 Автор Сподели Публикувано 10 август 2012 След смяната на носача и кормилния накрайник и направен реглаж колата ми изглежда по стабилна, не скърца , но волана се върти по трудно. Казаха ми ,че е нормално докато се разработят шарнирите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 10 август 2012 Сподели Публикувано 10 август 2012 След смяната на носача и кормилния накрайник и направен реглаж колата ми изглежда по стабилна, не скърца , но волана се върти по трудно. Казаха ми ,че е нормално докато се разработят шарнирите. Ако ти се върти трудно волана, задължително прегледайте и другия прав носач! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 10 август 2012 Сподели Публикувано 10 август 2012 Няма какво да им се разработва на шарнирите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knopp Публикувано 15 септември 2012 Сподели Публикувано 15 септември 2012 Здравейте, да използвам и аз темата за носача.Днес ходих на оглед в един севиз и се оказа, че и аз имам десен долен прав(напречен) носач. Има ли вариант само шарнира да се смени или целия носач? И освен "555" какво да търся като марка? Също задните амортисъори са ми за смяна, ориентирал съм се към "Каяба", но не мога да намеря горните им тампони.За сега никой не ги предлага, и малко съм в "шах" понеже не мога да ги намеря .Предния собственик ми разправя , че сложил по високи тампони от оригиналните (за да вдигне задницата на колата) и за това са изтървали амортисъорите. Има ли някаква логика в това ?Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 септември 2012 Сподели Публикувано 15 септември 2012 (редакция) Не може да смениш само шарнир. Цял носач трябва.Задницата не може да се вдигне с тампон/и. Амортисьорите няма да издъхнат от това, което ти е дал като обяснение Просто си смени амортисьорите и не пипай тампоните, стига да са здрави. Виж прахоуловителите дали са здрави. Редактирано 15 септември 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.