Премини към съдържание

Галанта е болен


Препоръчано мнение

Колеги след дълга командировка извън града се налага да се захващам с ремонтите по Галанта.

1.Имам проблем със задните спирачки-и двете колела не спират доказано на валяците-свалях апаратите буталата се движат няма течове водачите съм ги изчисти и пресмазал и пак същата работа.Бъзможно ли е проблема да е от така наречения "кантар" ?Да е корозирал и да не дава нужното налягане?

2.Имам едно странно потропване отпред в дясно като завивам на ляво и в същото време минавам по неравности.Когато карам на право потропването го няма.Предполагам правия носач?Прав ли съм и как се диагностира?

3.Трябва и ролка да сменям ,че при първоначално запалване на двигателя се чува страшно свирене за около 10-15 сек.Колко горедолу струва ролката на хидравликата и климатроника?

4.Искам да попитам и нещо друго.При правилна работа на климатроника,каква е най-ниската температура която се отчита на духалката-приблизително?

Колеги, колата е Галант 97г. 2.0 бензин 136к.с.

Благодаря предварително за помоща! :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2.Имам едно странно потропване отпред в дясно като завивам на ляво и в същото време минавам по неравности.Когато карам на право потропването го няма.Предполагам правия носач?Прав ли съм и как се диагностира?

 

И аз от скоро имам същия симптом, но моя е от ляво и се усеща при завиване на дясно.

Ориентираха ме за биалетка, но ще ми е интересно да разбера какво е точно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

4. Под 8 градуса (7,2 мисля че беше) при настройка на 17 градуса на дисплея. Степен на вентилатора не мога да ти кажа, но предполагам от 4-та нагоре.

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
За мен тези градуси към днешна дата са мираж. Все пак може да се пътува комфортно с трима души (на "ладовина") в колата ми въпреки температури като днешните.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съгурен обаче в болките дайте мнения дали правилно разсъждавам :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съгурен обаче в болките дайте мнения дали правилно разсъждавам :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm:

Свиренето може да е от хлабав ремък, най-вероятно на динамото.

Климатика трябва да духа около 4-5 градуса, двигателя на празен ход и вентилатора на минимум.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

4. Под 8 градуса (7,2 мисля че беше) при настройка на 17 градуса на дисплея. Степен на вентилатора не мога да ти кажа, но предполагам от 4-та нагоре.

За мен тези градуси към днешна дата са мираж. Все пак може да се пътува комфортно с трима души (на "ладовина") в колата ми въпреки температури като днешните.

 

Около 7C тр. да прави при климатроник на 17 градуса, макс перки, режим вътрешна циркулация, страничните духалки затворени .. и далеч не е мираж, просто си иска грижи като всичко останало .. "претакане" на 2 години като за начало .. ма да сложат и масло (10-15г) :rolleyes:

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. Не мисля че Галанта има кантар. Не е ясно в какво състояние са ти дисковете и накладките. Според мен ако дисковете и накладките са нови сменени с читави такива (щото има едни накладки в Е07 които няма начин да спираш с тях) и си 100% сигурен в обезвъздушаването, трябва да се види на проблемните колела какъв дебит прави помпата - да няма запушване вследствие корозия от несменяна сп. течност и/или много седене или самата помпа да не прави налягане или да смуче въздух и също така спирачните маркучета ако са се раздули.

2. Щом го прави в завой и то в точно определена посока, външен кормилен накрайник според мен. (ако го смениш, после на реглаж предница, нали знаеш).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. Не мисля че Галанта има кантар. Не е ясно в какво състояние са ти дисковете и накладките. Според мен ако дисковете и накладките са нови сменени с читави такива (щото има едни накладки в Е07 които няма начин да спираш с тях) и си 100% сигурен в обезвъздушаването, трябва да се види на проблемните колела какъв дебит прави помпата - да няма запушване вследствие корозия от несменяна сп. течност и/или много седене или самата помпа да не прави налягане или да смуче въздух и също така спирачните маркучета ако са се раздули.

2. Щом го прави в завой и то в точно определена посока, външен кормилен накрайник според мен. (ако го смениш, после на реглаж предница, нали знаеш).

Накладките са нови,аз съм ги сменял заедно с предните и като направи проблем съм обезвъздушил системата.Интересното е че от тогава съм ходил няколко пъти да минавам преглед и не е имало проблем -до сега.

Благодаря за съвета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Накладките са нови,аз съм ги сменял заедно с предните и като направи проблем съм обезвъздушил системата.Интересното е че от тогава съм ходил няколко пъти да минавам преглед и не е имало проблем -до сега.

Благодаря за съвета.

На един приятел така му направи на последния преглед при сменени задни дискове и накладки .. обаче той не я кара много и колата си поседява пред тях. След това я изкара едни 100км из града и при втори преглед всичко си беше в норми .. освен това накладки си сменил, но задните дискове не казваш как са. Свали ги долу и ги огледай отзад за шупли ръжда .. както и ги измери със шублера .. по спомен допуска беше минимум 9мм - под 9 ако са са за смяна ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На един приятел така му направи на последния преглед при сменени задни дискове и накладки .. обаче той не я кара много и колата си поседява пред тях. След това я изкара едни 100км из града и при втори преглед всичко си беше в норми .. освен това накладки си сменил, но задните дискове не казваш как са. Свали ги долу и ги огледай отзад за шупли ръжда .. както и ги измери със шублера .. по спомен допуска беше минимум 9мм - под 9 ако са са за смяна ..

Не съм ги мерил но изглеждат добре нямат язви и такива работи,а пък що се отнася до карането колата няма ден в коъто да не е карана.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Прегледах отново спирачната система за този проблем,дисковете са с дебелина 1 см. накладките са наред,течност стига до цилиндъра и няма въздух,цилиндърчето се движи....чудя се възможно ли е да е от този "разпределителен клапан"който е след АБС-а и се намира под него в коша на двигателя.Някой може ли да обясни ролята на този клапан?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прегледах отново спирачната система за този проблем,дисковете са с дебелина 1 см. накладките са наред,течност стига до цилиндъра и няма въздух,цилиндърчето се движи....чудя се възможно ли е да е от този "разпределителен клапан"който е след АБС-а и се намира под него в коша на двигателя.Някой може ли да обясни ролята на този клапан?

 

А какво по-точно са накладките - казваш че си ги сменил? Вече ти споменах, че съм виждал/пробвал едни накладки от Евро07, с които няма начин да спреш като хората (за щастие не на моята кола естествено)...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какво по-точно са накладките - казваш че си ги сменил? Вече ти споменах, че съм виждал/пробвал едни накладки от Евро07, с които няма начин да спреш като хората (за щастие не на моята кола естествено)...

Накладките ми са Акебоно,но тези накладки са на около 2 години,минали са вече 3 прегледа от които 2 успешно и един както казах неуспещно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...