Премини към съдържание

"въпрос-молба"


Gal

Препоръчано мнение

Привет на всички :mitsu-smiley: !!! Регистрирам се във вашия форум с надеждата, че ще можете да ми помагате с информация ( и то не с малко, защото не разбирам :icon_blush:), а и със ценни съвети, за което предварително благодаря :)

Става въпрос за Галант 2.5 Sport (`02г.), та въпроса ми е от какво може да се получават вибрации във волана или по скоро потропване. За този проблем (както и за други, за които ще спомена по нататък) бях и в "Балканстар" и в "Ратола" (от които не съм очарована, разбира се и те от мен - "Ратола"), но там отговора беше: "Това е слабо място на Галанта", а в цифри решаването на проблема излизаше към 3000лв. :icon_hmm: , като най-любезно ми обясниха, че след време пак щяло да го има това потропване.

Ще съм благодарна за някакви препоръки, инфо въобще нещо.... :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С какви гуми караш G-класата? Един от вариантете на това биене да е в следствие от стари и износени гуми.Когато си купих моя, гумите бяха износени и напукани леко,смених ги и сега под6ти вси4ко си е ок.И аз имам леко биене/потреперване на волана, но то се появява след 130-140 което за кола над 4-5жгодини мился 4е е в нормите,но опитът и компетенцията ми не са много големи, нека коегите се доизкажат по въпроса.

Успех!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички :mitsu-smiley: !!! Регистрирам се във вашия форум с надеждата, че ще можете да ми помагате с информация ( и то не с малко, защото не разбирам ), а и със ценни съвети, за което предварително благодаря :)

Става въпрос за Галант 2.5 Sport (`02г.), та въпроса ми е от какво може да се получават вибрации във волана или по скоро потропване. За този проблем (както и за други, за които ще спомена по нататък) бях и в "Балканстар" и в "Ратола" (от които не съм очарована, разбира се и те от мен - "Ратола"), но там отговора беше: "Това е слабо място на Галанта", а в цифри решаването на проблема излизаше към 3000лв., като най-любезно ми обясниха, че след време пак щяло да го има това потропване.

Ще съм благодарна за някакви препоръки, инфо въобще нещо..

Поредния "измислен" отговор от страна на Ратола........... Тия трябва да се закрият най накрая , само ни прецакват нас ........ :mad:

Вибрациите във волана са най вероятно от криви спирачни дискове, ако волана бие дори и при движение на автомобила без натисната спирачка, значи най вероятно са се покривили доста и това дисбалансира цялата предница......... :icon_blush: Ако обаче бие само при натисната спирачка, означава че дисковете са криви , но не чак толкова.И в двата случая става въпрос за криви спирачни дискове :icon_blush: Това е един от вариантите, друг вариант ,понеже ми казвате че тропа нещо отпред, вероятно има нещо разбито по предницата.........я тампон, я шарнир и т.н. :icon_blush: За да се каже със сигурност какъв е проблема, то трябва да се види, сигурен съм че ще открия проблема тогава ..........Този Галант е със същото окачване като на обикновенните Галанта ,и дори е с окачването на Е5хА серията, така че части има за него ,нищо че е 2.5 и е Спорт едишън :good:

Ако се окаже криви дискове, то има решение на въпроса, вместо оригинални ,се слаат на Брембо спортните, които са с дупчеста вентилация дори, и са много по добри от оригиналните............в никакъв случай няма да ти струват 3000 лв :mad: (откаде по дяволите го измислиха :mad: )най мноо около 5-600 лв. може да са в този случай................

Ако искаш ,мога да я погледна колата и да ти кажа какъв е проблема и как да се отстрани той.......... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясен и изчерпателен отогвор :first:

Като заговорихме за дискове колега пилот един бърз съвет за моята бегачка кои са подходящи??

Брембо то е ясно , но модел и размер.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателните отговори :good:

Не е от гумите, чисто нови са.

Спирачните дискове ще ги сменям. В началото предполагах, че е рейка(имала съм горчивия опит да сменям такава, но на друга кола :icon_crying: ), но и от двата сервиза, казаха че не това е проблема. Споменаха ми за някакъв "прът"или "щанга", назоваха ги и двете ( съжалявам, но както казах не разбирам :icon_blush: :icon_doh: ).

Колкото до предницата, там не би трябвало да има проблем, гледат я доста често, тъй като за съжаление имах проблеми и с това (смених носачи разните други щуротии) чуваше се скърцане :icon_crying: , май успяха да го оправят, поне се надявам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички :mitsu-smiley: !!! Регистрирам се във вашия форум с надеждата, че ще можете да ми помагате с информация ( и то не с малко, защото не разбирам :icon_blush:), а и със ценни съвети, за което предварително благодаря :)

Става въпрос за Галант 2.5 Sport (`02г.), та въпроса ми е от какво може да се получават вибрации във волана или по скоро потропване. За този проблем (както и за други, за които ще спомена по нататък) бях и в "Балканстар" и в "Ратола" (от които не съм очарована, разбира се и те от мен - "Ратола"), но там отговора беше: "Това е слабо място на Галанта", а в цифри решаването на проблема излизаше към 3000лв. :icon_hmm: , като най-любезно ми обясниха, че след време пак щяло да го има това потропване.

Ще съм благодарна за някакви препоръки, инфо въобще нещо.... :help:

Какви са условията, при които започва да вибрира/ или потропва/ ? Редно е да се изследва проблема, за да е по- точна диагнозата. Дисковете са си дискове, те са консуматив и се сменят на изминати километри, а дали са криви, мойе мн. лесно да се разбере, като се измерят. Такива специфични непостоянни проблеми се решават обикновено по- бавно, защото се изследват повече, с цел да се избегне метода на пробите и грешките :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какви са условията, при които започва да вибрира/ или потропва/ ? Редно е да се изследва проблема, за да е по- точна диагнозата. Дисковете са си дискове, те са консуматив и се сменят на изминати километри, а дали са криви, мойе мн. лесно да се разбере, като се измерят. Такива специфични непостоянни проблеми се решават обикновено по- бавно, защото се изследват повече, с цел да се избегне метода на пробите и грешките :)

Най-много се усеща, когато тръгна по-рязко или мина през някакви неравности
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-много се усеща, когато тръгна по-рязко или мина през някакви неравности

С удоволствие ще се опитам да ти помогна, ако искаш ми се обади следващата седмица, ще прегледам Галантния автомобил, пък дано да решим проблема :) - 0888222523, а сега отивам на кънки :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До къде се стигна с вибрациите открили се проблема? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....но там отговора беше: "Това е слабо място на Галанта",.........

Повече от странно обяснение според мен. Вече втори Галант от тази генерация карам и не си спомням да се е появявал подобен проблем..... Единствено кривенето на дисковете считам за нещо типично, от което може би всеки собственик на Галант си е патил...особено, ако е 6-так :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-много се усеща, когато тръгна по-рязко или мина през някакви неравности

 

Здравейте, :D

тъй като въпроса се "закучи" да се опитам и аз.

1. Това ми прилича на разбито /и/ каре /та/. Предницата е ремонтирана

сменявани са носачи и др... Според мен съвсем не е лесно да разбиеш

предница на Галант, чак да се сменяват носачи и то на кола 02 г. /неза

висимо какво казват в сервиза/ Това говори за сериозни натоварвания

при които разбито каре е вероятно, още повече, че окачването и управ

лението са система и разбиването на един елемент, ако не се смени свое

временно, води до верижни повреди.

2. Може да е лагер на предницата, но той ще шуми при движение.

3. Нещо разхлабено, незатегнато - малко вероятно, но се случва след ремон

ти и проверки в различни сервизи. Имали сме случаи на незатегнати и лип

сващи болтове и то в софийски сервизи.

4. Хлабини в амортисьора - измества геометрията при рязко потегляне и преми

наване през неравности, което се усеща на волана.

Сигурно всички тези неща са проверени, но майката му е систематична проверка

на елемент по елемент. Не е слабо място предницата на Галанта.

Поздрави!! :D

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ми прилича на разбито /и/ каре /та/. Предницата е ремонтирана

сменявани са носачи и др... Според мен съвсем не е лесно да разбиеш

предница на Галант, чак да се сменяват носачи и то на кола 02 г. /неза

висимо какво казват в сервиза/ Това говори за сериозни натоварвания

при които разбито каре е вероятно,

 

А дали не е бил блъскан и да е крива предницата и от там да са тези необичайно големи натоварвания :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата има удар, но уж е била "направена", но както ми стана ясно по-късно, определно някой си е оставил ръцете, не споменавам фирмата, защото вече няколко пъти я цитирах :D . По Галанта има няколко проблема, които се надявам скоро да бъдат точно диагностицирани. В полследтвие както споменах ще споделя :)

Благодаря ви много за отзивчивостта :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...