Премини към съдържание

Препоръчано мнение

За кво ти е термометър? С тия кашкавалени дискове........... :D :D

 

Майсторе, я кажи ти какво налягане трябва да има спирачната помпа на ВР-а и каква е разликата със стандартната на ЕА галант? Въпросът е дали ако на ЕА галант има брембо отпред и ОЕМ ВР4 апарати отзад ще малее помпата. Ако са сток ЕА спирачки отзад и брембо отпред няма драма...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Майсторе, я кажи ти какво налягане трябва да има спирачната помпа на ВР-а и каква е разликата със стандартната на ЕА галант? Въпросът е дали ако на ЕА галант има брембо отпред и ОЕМ ВР4 апарати отзад ще малее помпата. Ако са сток ЕА спирачки отзад и брембо отпред няма драма...

Според мен няма да малее, тъй като спир. помпа на един ЕА Галант прави около 150 атм. налягане - достатъчно ,за да захрани апаратите.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 седмици ...

Поздрав за Гришата :)

http://farm9.staticflickr.com/8455/7893853632_eea0a12615_b.jpg

IMAG0151 by ross_co177, on Flickr

http://farm9.staticflickr.com/8314/7893939872_f2db686800_b.jpg

IMAG0152 by ross_co177, on Flickr

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
  • преди 2 седмици ...

Мисля да премествам ЕКУ-тата на друго място (отзад или под седалките) за да не се налага да разглабям пластмасите и да бъркам като идиот където са завряни, всеки път, когато ми потрябва. Това налага рязане на буксите и пускане на удължение на кабелите. Някакви подводни камъни следва ли да очаквам?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да премествам ЕКУ-тата на друго място (отзад или под седалките) за да не се налага да разглабям пластмасите и да бъркам като идиот където са завряни, всеки път, когато ми потрябва. Това налага рязане на буксите и пускане на удължение на кабелите. Някакви подводни камъни следва ли да очаквам?

Съмнява ме да има проблем. Ползвайте кабели със същото сечение и внимателно споявайте да не объркате някой цвят.

Интересно ми е, би ли споделил, за тази "проблемна" помпа на АYC-а, защо се поврежда, подлежи ли на ремонт?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми причината е общата за всички галанти корозия. :) Първата помпа, с която дойде колата, направо се разпадна като я свалих. Толкова беше изгнила. После купих една, дето в началото не искаше да прави налягане, но в последствие, след като й смених маслото, се оправи от самосебе си. Най-вероятното обяснение е, че се е обезвъздушила сама. Или просто се е счупил датчика за налягането и тя продължава да не работи, само създава илюзията. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да премествам ЕКУ-тата на друго място (отзад или под седалките) за да не се налага да разглабям пластмасите и да бъркам като идиот където са завряни, всеки път, когато ми потрябва. Това налага рязане на буксите и пускане на удължение на кабелите. Някакви подводни камъни следва ли да очаквам?

Нещо си се бъгнал, ми се струва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо си се бъгнал, ми се струва.

Или не е преброил колко кабели влизат в ЕКУ-то ..:)

Иначе ще предпочита всеки път когато се наложи, да развие 2- 3 винта и една пластмасова щипка ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или не е преброил колко кабели влизат в ЕКУ-то ..:)

Иначе ще предпочита всеки път когато се наложи, да развие 2- 3 винта и една пластмасова щипка ..

 

Абе за 2-3 часа работа е това. Може и да се опрости, ако взема целите снопове от друга кола и те са достатъчно дълги - режат се в основата и снадката е еднократна и кабелите са със същите цветове, ще стане за 20-30 мин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Недей да увиваш или запояваш кабели,които са за компютъра. Старите кабели се изваждат от старата букса,намираш си същите пинчета и започваш да ги присъединяваш към дългите кабели, след това ги нареждаш по буксите и спираш с псуването :D. Извинявай,ако ти казвам нещо познато вече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе за 2-3 часа работа е това. Може и да се опрости, ако взема целите снопове от друга кола и те са достатъчно дълги - режат се в основата и снадката е еднократна и кабелите са със същите цветове, ще стане за 20-30 мин.

Така става лесно, но инсталациите за ВР са кът, а от обикновен галант и буксите са различни и някои от цветовете ..

А дори и да намериш от ВР, някои от кабелите пак ще ги удължаваш , защото са по 20- 30 см. колкото да стигнат до другия компютър, на автомата ..

Абе настройвай се за 20-30 мин. работа, ама си задели поне половин ден ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам какъв е зорът за постоянен достъп до ЕКУ-тата, че и това на кутията, изглежда ти е дотрябвало. Ако си със 7202, както предполагам, можеш да си качиш мод-овете на Кенет, включително сменяемите карти и да си пипнеш налягането. Ще имаш предефинирани няколко сетъпа, без да се налага да бърникаш постоянно. Пък страничният панел се държи на два винта и щипка, както казва Марин. Имам едно свалено 7202 и то е от автомат, ако толкова ти е любопитно, ще ти го дам да гледаш и мислиш. Имам ЕКУ флаш и кабел за целта.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така става лесно, но инсталациите за ВР са кът, а от обикновен галант и буксите са различни и някои от цветовете ..

А дори и да намериш от ВР, някои от кабелите пак ще ги удължаваш , защото са по 20- 30 см. колкото да стигнат до другия компютър, на автомата ..

Абе настройвай се за 20-30 мин. работа, ама си задели поне половин ден ..:)

 

Абе одъртяха доста вече тия коли и си има бая на боклука. :) По-интересното в случая е дали буксите и цветовите кодове на кабелите съвпадат на всички VR4-ки от всички години. Примерно ако взема харнес от галант 97-ма дали мога да разчитам на 1:1 съответствие?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам какъв е зорът за постоянен достъп до ЕКУ-тата, че и това на кутията, изглежда ти е дотрябвало. Ако си със 7202, както предполагам, можеш да си качиш мод-овете на Кенет, включително сменяемите карти и да си пипнеш налягането. Ще имаш предефинирани няколко сетъпа, без да се налага да бърникаш постоянно. Пък страничният панел се държи на два винта и щипка, както казва Марин. Имам едно свалено 7202 и то е от автомат, ако толкова ти е любопитно, ще ти го дам да гледаш и мислиш. Имам ЕКУ флаш и кабел за целта.

 

Екуто ми е 03. Колата е наистина от последните. Налягането не може да се пипа освен с инструменти. :) Уейстгейтите са вързани директно към колектора с един тройник. Като цяло ще добавям наистина много блокове от мен, както и ще си правя най-различни експерименти и ще си проигравам различни сценарии, за което наистина ми трябва непрекъснат достъп.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-интересното в случая е дали буксите и цветовите кодове на кабелите съвпадат на всички VR4-ки от всички години. Примерно ако взема харнес от галант 97-ма дали мога да разчитам на 1:1 съответствие?

Те от една и съща година, от Легнум на Легнум не съвпадат, ти искаш всички да са еднакви ..:)

Не ме питай от къде знам, че като се сетя как разхвърлях готова сглобена кола за да сменям наново АБС модули и инсталация точно заради такива разлики, мъка ми става ..

Първо проверявай нещата които вземаш, че има разлика и в компютрите на AYC-ка и от там в окабеляването ..

Даже най добре си удължи твоята инсталация, нищо че е двойна работата, пак може да се оправиш много по бързо, отколкото да се получи някоя разлика в това което ще вземеш и да се омотаеш като пиУе в калчища ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз плахо да попитам тука: Ако ми изкълве чавка акъла мога ли да сложа двигател и силово предаванЬе, както Росен стори, на моя таралясник???

Колко горе - долу пари ще ми трябват за покупката, евентуално на вр-ските карантии, от Тодор ли, от английско ли и примерно Марин да ми сглоби баракудата :icon_hmm:

п.п. гледам 2-та форумни веера все седанови...няма ни едно комби за цвят дебиш :D

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз плахо да попитам тука: Ако ми изкълве чавка акъла мога ли да сложа двигател и силово предаванЬе, както Росен стори, на моя таралясник???

Колко горе - долу пари ще ми трябват за покупката, евентуално на вр-ските карантии, от Тодор ли, от английско ли и примерно Марин да ми сглоби баракудата :icon_hmm:

п.п. гледам 2-та форумни веера все седанови...няма ни едно комби за цвят дебиш :D

Ам че кво ти е. Само бих ти препоръчал да намериш ръчен донор, което е по-трудничко. Иначе нетно около 5 бона ще ти легне, след като продадеш ненужните части от ВР-а. Ама вече намирането на читави екземпляри е трудно, много стари станаха...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите около старостта на колата не касаят ли основно купето...и да кажем помпата на АYC-а? Моторите, кутиите и охлювите мисля, че не са чак тъй зависими от годините, а от пробега...и да ръчка ми се иска, ако ще да е спортяга колата.

Аз одеве питах за помпата, ама Гришата нищо не рече, подлежи ли на ремонт, не ли? Също ми е интересно дали амортисьорите са скъпи(те се влияят от годините :) )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите около старостта на колата не касаят ли основно купето...и да кажем помпата на АYC-а? Моторите, кутиите и охлювите мисля, че не са чак тъй зависими от годините, а от пробега...и да ръчка ми се иска, ако ще да е спортяга колата.

Аз одеве питах за помпата, ама Гришата нищо не рече, подлежи ли на ремонт, не ли? Също ми е интересно дали амортисьорите са скъпи(те се влияят от годините :) )

Дълга история, помпите на 95% от ВР-ите са за ремонт, който си струва едни 7,800 лв. отвсякъде. Мотор и турбини божа работа, често имат проблеми със задния диф, където цените са ужасяващи, раздатка и заден диф става от ЕВО, което е добре, но и скъпичко. Моторът е много държелив, но турбинките прокапват неизбежно, пак доста пара. Ръчките са много редки с доста скъпа поддръжка. Окачването на ЕА и ВР-е заменимо, можеш да ползваш стандартно окачване.

Абе, циганско ферари :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

E как тогава си избирате кола от Англия :icon_doh:

Ръчките са много редки с доста скъпа поддръжка

Това, че са редки е ясно, но в какво се изразява скъпата поддръжка?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ясно, благодаря за съвета :) Ще се удължава значи.

Нали ти казвах как да го удължиш........аз бих направил следното: режа един по един кабелите и всяка жица поотделно я удължавам и споявам после ,накрая изолирам с термошлаух ...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Това, че са редки е ясно, но в какво се изразява скъпата поддръжка?

Най вече в това, че са малко на брой за този мощен двигател и от там разхода на гориво е завишен, а високия разход е доста скъпа поддръжка за една кола ..

На дълго например, ВР-а гори почти колкото стоков Галант в града .. Абе трябват си му още 2-3 скорости, ама не са му сложили . :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

E как тогава си избирате кола от Англия :icon_doh:

 

Това, че са редки е ясно, но в какво се изразява скъпата поддръжка?

 

Ами двете ръчни ВР кутии, с които имам вземане даване са зле. Едната беше спукано зъбното колело на 3-та, но като се отвори, се оказа, че е силно препоръчително да се сменят всички синхронизатори, зъбните колелета на трета и четвърта, както и муфата та трета и четвърта. Там не ОЕМ части няма. Дилърът от САЩ ми ги даде на благоприличната цена от 916 долара, доставени до адрес в Калифорния. :icon_thumbup: Другата на първа си къркори много прилично, та освен лагери, има и тя за правене зъбни колела и синхронизатори, ама като се счупи тогава. Заден диф и раздатка от ЕВО се намират на цени около 500 паунда, но транспортът е скъпичък, още към 150 лири поне, което пак са бая пара.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...