SLX Публикувано 30 юли 2012 Сподели Публикувано 30 юли 2012 За кво ти е термометър? С тия кашкавалени дискове........... :D :D Майсторе, я кажи ти какво налягане трябва да има спирачната помпа на ВР-а и каква е разликата със стандартната на ЕА галант? Въпросът е дали ако на ЕА галант има брембо отпред и ОЕМ ВР4 апарати отзад ще малее помпата. Ако са сток ЕА спирачки отзад и брембо отпред няма драма... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 юли 2012 Сподели Публикувано 30 юли 2012 Майсторе, я кажи ти какво налягане трябва да има спирачната помпа на ВР-а и каква е разликата със стандартната на ЕА галант? Въпросът е дали ако на ЕА галант има брембо отпред и ОЕМ ВР4 апарати отзад ще малее помпата. Ако са сток ЕА спирачки отзад и брембо отпред няма драма...Според мен няма да малее, тъй като спир. помпа на един ЕА Галант прави около 150 атм. налягане - достатъчно ,за да захрани апаратите....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 (редакция) Поздрав за Гришата http://farm9.staticflickr.com/8455/7893853632_eea0a12615_b.jpgIMAG0151 by ross_co177, on Flickr http://farm9.staticflickr.com/8314/7893939872_f2db686800_b.jpgIMAG0152 by ross_co177, on Flickr Редактирано 30 август 2012 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 15 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 15 октомври 2012 Дрифта с работещ AYC бил яката работа. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 29 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 29 октомври 2012 Мисля да премествам ЕКУ-тата на друго място (отзад или под седалките) за да не се налага да разглабям пластмасите и да бъркам като идиот където са завряни, всеки път, когато ми потрябва. Това налага рязане на буксите и пускане на удължение на кабелите. Някакви подводни камъни следва ли да очаквам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 Мисля да премествам ЕКУ-тата на друго място (отзад или под седалките) за да не се налага да разглабям пластмасите и да бъркам като идиот където са завряни, всеки път, когато ми потрябва. Това налага рязане на буксите и пускане на удължение на кабелите. Някакви подводни камъни следва ли да очаквам?Съмнява ме да има проблем. Ползвайте кабели със същото сечение и внимателно споявайте да не объркате някой цвят.Интересно ми е, би ли споделил, за тази "проблемна" помпа на АYC-а, защо се поврежда, подлежи ли на ремонт? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 29 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 29 октомври 2012 Еми причината е общата за всички галанти корозия. Първата помпа, с която дойде колата, направо се разпадна като я свалих. Толкова беше изгнила. После купих една, дето в началото не искаше да прави налягане, но в последствие, след като й смених маслото, се оправи от самосебе си. Най-вероятното обяснение е, че се е обезвъздушила сама. Или просто се е счупил датчика за налягането и тя продължава да не работи, само създава илюзията. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 Мисля да премествам ЕКУ-тата на друго място (отзад или под седалките) за да не се налага да разглабям пластмасите и да бъркам като идиот където са завряни, всеки път, когато ми потрябва. Това налага рязане на буксите и пускане на удължение на кабелите. Някакви подводни камъни следва ли да очаквам?Нещо си се бъгнал, ми се струва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 Нещо си се бъгнал, ми се струва.Или не е преброил колко кабели влизат в ЕКУ-то ..Иначе ще предпочита всеки път когато се наложи, да развие 2- 3 винта и една пластмасова щипка .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 29 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 29 октомври 2012 Или не е преброил колко кабели влизат в ЕКУ-то ..Иначе ще предпочита всеки път когато се наложи, да развие 2- 3 винта и една пластмасова щипка .. Абе за 2-3 часа работа е това. Може и да се опрости, ако взема целите снопове от друга кола и те са достатъчно дълги - режат се в основата и снадката е еднократна и кабелите са със същите цветове, ще стане за 20-30 мин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Недей да увиваш или запояваш кабели,които са за компютъра. Старите кабели се изваждат от старата букса,намираш си същите пинчета и започваш да ги присъединяваш към дългите кабели, след това ги нареждаш по буксите и спираш с псуването :D. Извинявай,ако ти казвам нещо познато вече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Абе за 2-3 часа работа е това. Може и да се опрости, ако взема целите снопове от друга кола и те са достатъчно дълги - режат се в основата и снадката е еднократна и кабелите са със същите цветове, ще стане за 20-30 мин.Така става лесно, но инсталациите за ВР са кът, а от обикновен галант и буксите са различни и някои от цветовете ..А дори и да намериш от ВР, някои от кабелите пак ще ги удължаваш , защото са по 20- 30 см. колкото да стигнат до другия компютър, на автомата ..Абе настройвай се за 20-30 мин. работа, ама си задели поне половин ден .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 (редакция) Не разбирам какъв е зорът за постоянен достъп до ЕКУ-тата, че и това на кутията, изглежда ти е дотрябвало. Ако си със 7202, както предполагам, можеш да си качиш мод-овете на Кенет, включително сменяемите карти и да си пипнеш налягането. Ще имаш предефинирани няколко сетъпа, без да се налага да бърникаш постоянно. Пък страничният панел се държи на два винта и щипка, както казва Марин. Имам едно свалено 7202 и то е от автомат, ако толкова ти е любопитно, ще ти го дам да гледаш и мислиш. Имам ЕКУ флаш и кабел за целта. Редактирано 30 октомври 2012 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 30 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Така става лесно, но инсталациите за ВР са кът, а от обикновен галант и буксите са различни и някои от цветовете ..А дори и да намериш от ВР, някои от кабелите пак ще ги удължаваш , защото са по 20- 30 см. колкото да стигнат до другия компютър, на автомата ..Абе настройвай се за 20-30 мин. работа, ама си задели поне половин ден .. Абе одъртяха доста вече тия коли и си има бая на боклука. По-интересното в случая е дали буксите и цветовите кодове на кабелите съвпадат на всички VR4-ки от всички години. Примерно ако взема харнес от галант 97-ма дали мога да разчитам на 1:1 съответствие? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 30 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Не разбирам какъв е зорът за постоянен достъп до ЕКУ-тата, че и това на кутията, изглежда ти е дотрябвало. Ако си със 7202, както предполагам, можеш да си качиш мод-овете на Кенет, включително сменяемите карти и да си пипнеш налягането. Ще имаш предефинирани няколко сетъпа, без да се налага да бърникаш постоянно. Пък страничният панел се държи на два винта и щипка, както казва Марин. Имам едно свалено 7202 и то е от автомат, ако толкова ти е любопитно, ще ти го дам да гледаш и мислиш. Имам ЕКУ флаш и кабел за целта. Екуто ми е 03. Колата е наистина от последните. Налягането не може да се пипа освен с инструменти. Уейстгейтите са вързани директно към колектора с един тройник. Като цяло ще добавям наистина много блокове от мен, както и ще си правя най-различни експерименти и ще си проигравам различни сценарии, за което наистина ми трябва непрекъснат достъп. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 По-интересното в случая е дали буксите и цветовите кодове на кабелите съвпадат на всички VR4-ки от всички години. Примерно ако взема харнес от галант 97-ма дали мога да разчитам на 1:1 съответствие?Те от една и съща година, от Легнум на Легнум не съвпадат, ти искаш всички да са еднакви ..Не ме питай от къде знам, че като се сетя как разхвърлях готова сглобена кола за да сменям наново АБС модули и инсталация точно заради такива разлики, мъка ми става ..Първо проверявай нещата които вземаш, че има разлика и в компютрите на AYC-ка и от там в окабеляването ..Даже най добре си удължи твоята инсталация, нищо че е двойна работата, пак може да се оправиш много по бързо, отколкото да се получи някоя разлика в това което ще вземеш и да се омотаеш като пиУе в калчища .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 30 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 30 октомври 2012 ясно, благодаря за съвета Ще се удължава значи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 (редакция) Аз плахо да попитам тука: Ако ми изкълве чавка акъла мога ли да сложа двигател и силово предаванЬе, както Росен стори, на моя таралясник???Колко горе - долу пари ще ми трябват за покупката, евентуално на вр-ските карантии, от Тодор ли, от английско ли и примерно Марин да ми сглоби баракудата :icon_hmm:п.п. гледам 2-та форумни веера все седанови...няма ни едно комби за цвят дебиш :D Редактирано 30 октомври 2012 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Аз плахо да попитам тука: Ако ми изкълве чавка акъла мога ли да сложа двигател и силово предаванЬе, както Росен стори, на моя таралясник???Колко горе - долу пари ще ми трябват за покупката, евентуално на вр-ските карантии, от Тодор ли, от английско ли и примерно Марин да ми сглоби баракудата :icon_hmm:п.п. гледам 2-та форумни веера все седанови...няма ни едно комби за цвят дебиш :DАм че кво ти е. Само бих ти препоръчал да намериш ръчен донор, което е по-трудничко. Иначе нетно около 5 бона ще ти легне, след като продадеш ненужните части от ВР-а. Ама вече намирането на читави екземпляри е трудно, много стари станаха... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Проблемите около старостта на колата не касаят ли основно купето...и да кажем помпата на АYC-а? Моторите, кутиите и охлювите мисля, че не са чак тъй зависими от годините, а от пробега...и да ръчка ми се иска, ако ще да е спортяга колата.Аз одеве питах за помпата, ама Гришата нищо не рече, подлежи ли на ремонт, не ли? Също ми е интересно дали амортисьорите са скъпи(те се влияят от годините ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Проблемите около старостта на колата не касаят ли основно купето...и да кажем помпата на АYC-а? Моторите, кутиите и охлювите мисля, че не са чак тъй зависими от годините, а от пробега...и да ръчка ми се иска, ако ще да е спортяга колата.Аз одеве питах за помпата, ама Гришата нищо не рече, подлежи ли на ремонт, не ли? Също ми е интересно дали амортисьорите са скъпи(те се влияят от годините )Дълга история, помпите на 95% от ВР-ите са за ремонт, който си струва едни 7,800 лв. отвсякъде. Мотор и турбини божа работа, често имат проблеми със задния диф, където цените са ужасяващи, раздатка и заден диф става от ЕВО, което е добре, но и скъпичко. Моторът е много държелив, но турбинките прокапват неизбежно, пак доста пара. Ръчките са много редки с доста скъпа поддръжка. Окачването на ЕА и ВР-е заменимо, можеш да ползваш стандартно окачване.Абе, циганско ферари :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 E как тогава си избирате кола от Англия :icon_doh: Ръчките са много редки с доста скъпа поддръжкаТова, че са редки е ясно, но в какво се изразява скъпата поддръжка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 ясно, благодаря за съвета Ще се удължава значи.Нали ти казвах как да го удължиш........аз бих направил следното: режа един по един кабелите и всяка жица поотделно я удължавам и споявам после ,накрая изолирам с термошлаух ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 октомври 2012 Сподели Публикувано 31 октомври 2012 Това, че са редки е ясно, но в какво се изразява скъпата поддръжка?Най вече в това, че са малко на брой за този мощен двигател и от там разхода на гориво е завишен, а високия разход е доста скъпа поддръжка за една кола ..На дълго например, ВР-а гори почти колкото стоков Галант в града .. Абе трябват си му още 2-3 скорости, ама не са му сложили . :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 октомври 2012 Сподели Публикувано 31 октомври 2012 (редакция) E как тогава си избирате кола от Англия :icon_doh: Това, че са редки е ясно, но в какво се изразява скъпата поддръжка? Ами двете ръчни ВР кутии, с които имам вземане даване са зле. Едната беше спукано зъбното колело на 3-та, но като се отвори, се оказа, че е силно препоръчително да се сменят всички синхронизатори, зъбните колелета на трета и четвърта, както и муфата та трета и четвърта. Там не ОЕМ части няма. Дилърът от САЩ ми ги даде на благоприличната цена от 916 долара, доставени до адрес в Калифорния. :icon_thumbup: Другата на първа си къркори много прилично, та освен лагери, има и тя за правене зъбни колела и синхронизатори, ама като се счупи тогава. Заден диф и раздатка от ЕВО се намират на цени около 500 паунда, но транспортът е скъпичък, още към 150 лири поне, което пак са бая пара. Редактирано 31 октомври 2012 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.