TASSO Публикувано 8 Май 2012 Сподели Публикувано 8 Май 2012 Здравейте колеги, за да ми е по-лесно да ви обясня какво ме интересува съм добавил снимка.http://media.snimka.bg/s1/0455/027153337.jpg Така тръбичките които минават върху ботуша на амортисьора от към купето са хванати с твърда връзка(означил съм го с червен квадрат). Интересуваме каква е тая джаджа и как е закрепена за купето :icon_hmm: Като цяло целта ми е ако има възможност да отхлабя там захващането и да повдигна малко тръбичките нагоре(мястото е означено с зелен трапец) и след това да си ги върна на мястото.Ако някой може да ми даде информация за това ще съм му благодарен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 8 Май 2012 Сподели Публикувано 8 Май 2012 Идеята на цялата операция каква е, проблем с ръждата по бомбетата http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif?Съвета ми е да източиш фреона от системата предварително, тъй като аз дръпнах тръбичките нагоре леко ... и резултата беше - нова тръбичка за високото налягане (нова - стара - заварявана) и половината липсващ фреон.Материала е остарял и всяка деформация може да доведе до появата на пукнатини, особено в тръбичката за високо налягане (тънката). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 8 Май 2012 Сподели Публикувано 8 Май 2012 Здравейте колеги, за да ми е по-лесно да ви обясня какво ме интересува съм добавил снимка.http://media.snimka.bg/s1/0455/027153337.jpg Така тръбичките които минават върху ботуша на амортисьора от към купето са хванати с твърда връзка(означил съм го с червен квадрат). Интересуваме каква е тая джаджа и как е закрепена за купето :icon_hmm: Като цяло целта ми е ако има възможност да отхлабя там захващането и да повдигна малко тръбичките нагоре(мястото е означено с зелен трапец) и след това да си ги върна на мястото.Ако някой може да ми даде информация за това ще съм му благодарен! Имам едни подозрения, че ако разхлабиш връзката към купето, ще се разделиш с фреона....надигни ги внимателно така както са си.... ако не изгнили няма да има проблема за който е писал коноко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 8 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 8 Май 2012 Да ръждички имам да оправям, но идеята ми е не да разхлабвам връзките. За това попитах за какво са захванати тия тръбички и има ли как да го разхлабя него и да го завъртя леко, колкото да се повдигнат малко тръбичките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 8 Май 2012 Сподели Публикувано 8 Май 2012 Може да пробваш с кутията на климатика, ако и се махнат болтовете дали няма да се мръдне малко. Ако е сериозно положението точиш фреона и така... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 8 Май 2012 Сподели Публикувано 8 Май 2012 Според мен не си заслужава парите да ходи да му махат фреона и после пак да ходи да го наливат.Да види какво ще стане така както съм писал по-горе, а ако нещо се обози пак ще трябва пълнене, само дето няма да е дал пари за източването. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LoRd_G5 Публикувано 9 Май 2012 Сподели Публикувано 9 Май 2012 (редакция) Тези тръбички за захванати директно към изпарителя и там нищо не може да се мърда на никъде,ако наистина можеш да мръднеш кутията на изпарителя,ОК,но съвета ми е да не усукваш много. В момента,в който разхлабиш тръбичките кажи довиждане на фреона,колега... Редактирано 9 Май 2012 от LoRd_G5 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 9 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 9 Май 2012 (редакция) Тези тръбички за захванати директно към изпарителя и там нищо не може да се мърда на никъде,ако наистина можеш да мръднеш кутията на изпарителя,ОК,но съвета ми е да не усукваш много. В момента,в който разхлабиш тръбичките кажи довиждане на фреона,колега... А изпарителя как е хванат за купето, че аз погледнах но имаше кора и предпочетох да питам, за знам има ли смисъл изобщо да свалям кората под жабката Редактирано 9 Май 2012 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LoRd_G5 Публикувано 9 Май 2012 Сподели Публикувано 9 Май 2012 (редакция) А изпарителя как е хванат за купето, че аз погледнах но имаше кора и предпочетох да питам, за знам има ли смисъл изобщо да свалям кората под жабкатаТой стои в една кутия,която се намира зад жабката.Не съм разглобявал чак до там,но предполагам,че изпарителя е хванат за кутията,а тя за купето.Струва ми се доста неудобно и до някъде сложно за демонтаж.Предлагам ти да отидеш до някой сервиз за автоклиматици да ти обяснят по- добре...Четох тук,че са много доволни от Стефан 0885 115 287 Намира се в кв. Красна поляна в София,но виждам,че не ти е особено удобно като местоположение...Успех колега! Редактирано 9 Май 2012 от LoRd_G5 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 9 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 9 Май 2012 (редакция) Проблема е че аз съм в Пловдив и мисля да правя малки ремонтчета през празничните дни 24-27ми и тогава ще съм в Мокреш(дълбоко в северозапада). Надявам се някой да е разглабал в тази област и да ми каже как е положението. Ако не ще го мисля на място Също така имам въпрос и за боята, номера на капака е A71C. Интересува ме някой знае ли къде в Пловдив може да отида на място с колата и да ми направят боя(спрей). Знам, че няма да стане 1 към 1, но поне да се различава с малко. Нямам финансова възможност в момента да ходя на бояджия, за да боядисва цели елементи. Редактирано 9 Май 2012 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 Май 2012 Сподели Публикувано 9 Май 2012 А изпарителя как е хванат за купето, че аз погледнах но имаше кора и предпочетох да питам, за знам има ли смисъл изобщо да свалям кората под жабкатаНе ти трябва да знаеш :D за да развиеш горните 2 болка, трябва да свалиш цялото табло ..Откачи само скобата на тръбата за ниското налягане, тази до казанчето на хидравликата и навдигни леко тръбите, колкото да вкараш ламаринка отдолу и да заварявате ..Боя в спрей в Пловдив ще ти направят само в Дюпон.. Това е между двете кръгови на панаира и на Брезовско шосе има светофар ..Като завиеш в дясно на светофара и караш само по тази улица, докато видиш в ляво магазин за авто бои .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 9 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 9 Май 2012 Благодаря Марине, това ми трябваше да знам, дали да влизам в приключение с таблото Ще видя като имам време да проверя, как стоят нещата и с боята. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 9 Май 2012 Сподели Публикувано 9 Май 2012 (редакция) .........и навдигни леко тръбите, колкото да вкараш ламаринка отдолу и да заварявате .. И аз да се запиша с един въпрос, какво ще заваряваш там ?То и при мене има ръждиви петна там, но мисля да го мина малко със шкурка и после преобразувател + боя, иначе отива към голям ремонт. Редактирано 9 Май 2012 от sunnyboy115 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 9 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 9 Май 2012 При мен ръждичката е повечко, другия ботуш беше по-зле и се отвориха дупки, като зачиствахме до здраво. Има вероятност и тук така да стане и за това искам да съм подготвен, за да не влизам в приключения Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 9 Май 2012 Сподели Публикувано 9 Май 2012 От подобни на Виктор мисли започна моята одисея с климатика която приключи едва преди вяколко дни със замяна на изпарителя. Беше се спукал фланеца където влизат двете тръби за ниско и високо налягане.Не ги пипай!!!!Опитай отдолу на бомбето откъм колелото да работиш или намажи ръждивото с графитна грес.Ако все пак се решиш, то процедурата е следната:1. Отиваш при майстор с апаратура да ти хване фреона. Той е с цена 10 лв. за 100 гр.2. Развиваш гайката и болтчето с които се държат тръбите за фланеца. Дебелата /ниското налягане/ като махнеш скобата при разширителния съд можеш да я местиш докъдето ти позволява. Тънката няма свобода на движение, тя е хваната със скоби за купето, но е много рисково да я кривиш.3. Изпарителя се намира зад жабката в бакелитова кутия и не е необходимо да сваляш таблото. Държи се на два болта отгоре и една гайка отдолу. При сваляне се издърпва първо малко надолу и после внимателно защото има едно пластмасово уше на централната конзола за което се държи напречната шинаи пречи да излезе изпарителя с кутията. При мен се счупи и трябваше да правя после една планка за да захвана шината и съответно жабката.Според мен не си заслужава. Каквато и ръжда да има под тръбите на бомбето, със сигурност ще надживее живота на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 9 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 9 Май 2012 Благодаря, значи ще гледам да съм много внимателен с тръбичките :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 9 Май 2012 Сподели Публикувано 9 Май 2012 Благодаря, значи ще гледам да съм много внимателен с тръбичките :icon_blush: То всеки внимава, но както е написал @"коноко" материала е остарял и се оказа много капризен.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.