Премини към съдържание

Преобразяване на интериора на Лансер Х


dino355

Препоръчано мнение

Пускам темата, за да посъбера информация по въпроса. Освен това си мисля, че е възможно някой от Вас вече да го е обмислял или дори да го е правил. Линкът, който прилагам е на най-сериозната фирма в България - според мен - за автомобилен интериор. Разгледайте сайта и си кажете мнението. Вижте и снимките на вече изпълняван проект за Ево Х. Ако някой има лични наблюдения върху работата на това студио, много ще се радвам да сподели мнението си, защото всичко изглежда и звучи великолепно, но всички знаем, че не е задължително да е така и на практика. Ако обаче се окаже, че е така, както изглежда, интериорът на Лансера би могъл да стане великолепен и така да съответства по-добре на екстериора.

 

http://www.vilner.eu/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, би станало яко, но на каква цена!? Има някои недомислици в нашите коли и на мен по-забавно би ми било да ги отстранявам едно по едно, за да се кефя по-дълго време. Например засветяване на копчетата за стъклата. Не мога да приема, че кола от новия век е с такива пропуски. Пунто от 96 година е по-добро в това отношение :) По този въпрос тук се разрази спор. Иначе дребните модификацийки могат да преобразят интериора по ваш уникален начин. За изтъркани волани, скоростни лостове, гарнитури са му намерили цаката с пребоядисване. Аз облепих лайсната, минаваща през предните врати и таблото с фолио, но не карбон :) Има руски сайт с доста идеи и реализации.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, би станало яко, но на каква цена!? Има някои недомислици в нашите коли и на мен по-забавно би ми било да ги отстранявам едно по едно, за да се кефя по-дълго време. Например засветяване на копчетата за стъклата. Не мога да приема, че кола от новия век е с такива пропуски. Пунто от 96 година е по-добро в това отношение :) По този въпрос тук се разрази спор. Иначе дребните модификацийки могат да преобразят интериора по ваш уникален начин. За изтъркани волани, скоростни лостове, гарнитури са му намерили цаката с пребоядисване. Аз облепих лайсната, минаваща през предните врати и таблото с фолио, но не карбон :) Има руски сайт с доста идеи и реализации.

Не знам за вашите, но на моята копчетото за шофьорския джам си има лампичка на другите няма, а и като се ориентирам по него чесно казано не ми трябват на другите.

kesten метни някоя снимка да видим как е лайсната :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На останалите врати светят ли ? По принцип на шьофьора най-малко му трябва тая лампичка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

на предишните лансери свети само на шофьорската врата и само копчето за шофьорското стъкло и най-вероятно и на Лансер 2008 нагоре е същата работа, останалите копчета на другите врати нямат подсветка. Иначе за преобразяването на интериора е добра идея само че може би собствениците на Ево да са по-склонни да платят , аз лично не бих дал луди пари за преобразуване на салона на лансер а бих си купил по-висок клас кола. От примерите дадени на Ево 9 ми харесва много как е направено, те по принцип тези коли са толкова просто направени че подлежат на много модификаций, на купе, мотор, всичко, красавица :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На останалите врати светят ли ? По принцип на шьофьора най-малко му трябва тая лампичка.

Не, на останалите врати няма има само на шофьорската врата за левия преден джам на другите 3 няма :)

Не знам, аз друго не мога да преживея, багажника е супер китайска изработка(тропа, хлопа подскача тая мокава все едно е каруца) доста са се изложили от :mitsu-smiley:

Редактирано от Xenon86
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно липсата на подсветка на бутоните за стъклата съм категоричен, че е пропуск! Трябва ли да се работи на сляпо? Да не говориме за липса на естетика. А така изглеждат лайсните след фолиране:

http://kesten.snimka.bg/automobiles/interior.671737

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно липсата на подсветка на бутоните за стъклата съм категоричен, че е пропуск! Трябва ли да се работи на сляпо? Да не говориме за липса на естетика. А така изглеждат лайсните след фолиране:

http://kesten.snimka.bg/automobiles/interior.671737

Изглежда доста по-добре от оригиналната или поне на мен ми харесва повече, а и като цяло изобщо не си личи, че е с фолио. Сподели как го направи с какво фолио да взема да пробвам и аз....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правиха ми го майстори. Няма как да го постигна това качество. Всеки, който го е видял, не може да повярва, че е фолио, а не боя. Заслужава си всеки лев, въпреки височката цена. Фолиото е 3M. Има доста цветове и нюанси. Показаха ми и ”драскан” алуминий, но не знаех, как ще се справят с посоката на ”деругите” и се спрях на white silver, наподобяващ цвета на уредите по таблото. Работата е доста пипкава за лаици като мен, така че препоръчвам професионалисти за тази дейност. Фирмата не я запомних, но при интерес и ако не е в разрез с правилата на форума, мога да дам телефон и да обясня местоположението й. А така може да си направим подсветка на бутоните, ако китайската инженерна мисъл не решила да ни отмени вече. http://m.lancerx-club.ru/index.php?showtopic=932

Редактирано от kesten
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно липсата на подсветка на бутоните за стъклата съм категоричен, че е пропуск! Трябва ли да се работи на сляпо? Да не говориме за липса на естетика. А така изглеждат лайсните след фолиране:

http://kesten.snimka.bg/automobiles/interior.671737

 

За мен пък е важен не толкова ефектът, а качеството на вложените материали и качеството на изработката. Според мен това са нещата, които дават усещането за комфорт. Такова усещане например едва ли могат да дадат едни светещи копчета при положение, че останалото е такова, каквото е в момента. Да, в Пунтото светят, но пак си седиш с усещането, че си в нисък клас, евтина кола. Иначе съм на мнение, че архитектурата на интериора на Лансер Х, е много добра. Като подредба и идея. Таблото е оформено много добре, няма излишни копчета, погледът се привлича от оборотомера и километража интуитивно, акцентът е върху тях, като препратката към Алфа 156 за оформлението на тези уреди, много ми допада. Същото се отнася и за вратите. По този начин семпло трябва да изглежда интериора на една спортно ориентирана кола... поне според мен. Тя е направена за каране. Но... качеството на материалите, от които е изработен интериорът, както и качеството на сглобката им, са нещото, което търпи сериозна критика и което може да се промени. Аз например разговарях с Вилнер по въпроса колко би ми струвало да облеча в кожа горната част на таблото - тази над лайсната до челното стъкло, както и горната част на вратите и тази част от тях, която в момента е тапицирана в плат, кожен салон на седалките, промяна на волана и скоростния лост чрез промяна на геометрията на волана и преоблицоването им в друга кожа. Хората ми обясниха, че за всичко описано и в случай, че се изработи с висококачествена италианска кожа, без проблем може да се влезе в 5000 лева и ще е ОК. Така че, планирам го... Не съм решил още всичко категорично, но мисля в тая насока. Накрая, по мои сметки, колата ще ми легне с 5 хил. повече, но с подобен интериор - с шито кожено табло, просто никой не предлага серийно или като опция в същия и дори в по-горния клас, така че... би си струвало. Специално Лансера Х, който са правили Вилнер и чийто снимки са в сайта им, не ми харесва как се е получил. Боядисали са в черен пияно лак определени детайли, направили са един кожен салон, но като седнеш вътре - същото кофти пластмасово табло. И тая комбинация черно-бяло - не, отдавна вече е демоде! Но пък най-вероятно цената е била съвсем различна от споменатата по-горе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво толкова им се вглеждате на тия коли. Аз колата я карам и си ме кефи. Не светели бутоните! Че кой ги гледа тия бутони? Така са ги направили, че като сложиш ръката върху тях и пръстите си попадат на местата сами. Аз ако трябва да погледна къде ми са бутоните, за да сваля прозореца при 130 км/ч пиши ме бегал. Освен това опитайте да свалите заден десен прозорец (примерно) при 90 км/ч да чуете какъв звук ще се получи.

Колата е направена почти спартанската. Малко копчета, на точните места и с правилните функции. Ако дясната ръка е на скоростния лост, само с протягане на един пръст променяш климата в купето и видимостта през стъклата. Ако нещо не ми харесва си имам едно на ум за следващия автомобил. Всеко едно нещо, което не ми харесна в настоящия автомобил ме обогатява по отношение на изискванията към следващия. Не може обаче да се сърдим, че интериора е от някакви пластмаси, защото вече всичко се прави така, че да е пригодено за рециклиране. Ако си спомняте преди години въведоха продуктова такса точно с тази идея.

По важното е запазване на функционалността на техниката за по-дълго време. На по-старите коли, тя се запазва почти до 20-тата година на автомобила, когото започват проблемите с копчетата, машинките на централнато и т.н. Ако копчетете, превключвателите и другите механизми на Лансъра изкара безпроблемно до 10-тата си година ще е постижение, имайки пред вид тенденцията за 5-6 годишна номинална ескплоатация на съвременен автомобил. Като се вземе под внимание колко много електроника има в колите ни може би конструкторите са прави. Понякога имам чувството, че се возя в компютър с колела и двигател.

 

А това което наистина не ми харесва в МОЯ Лансър е свирката. Много някакс и педераски ми звучи. :D Това обаче може лесно да се коригира! Все пак има 40 см между радиатора и декоративната решетка. Място, в което може да се съберат 100 каба гайди! :yes3:

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Надали някога ще си позволя отново нов автомобил при тези цени и заплати. Така че, каквото било,било. За това и се опитвам да си направя чувството, че съм се прецакал, поносимо :) Не ми е необходим такъв скъп опит, да набелязвам кусурите на една кола, за да не се повтарят при следващата. И сигурно не съм само аз в това положение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

kesten,преди да ти облепят лайсните какви са били???

Редактирано от tzenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ей тук нещо интересно за интериор на кола направена по лиценз на Митсубиши и май интериора специално е по-добър,има кожа по вратите, а като цяло колата е по-евтина,.....

 

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

kesten,преди да ти облепят лайсните какви са били???

Ами предполагам като на всички останали. Гладки с шарка каре. Надали наподобяват карбон, толкова постни бяха и по никакъв начин не кореспондираха с останалата част от интериора. На една от снимките се вижда мъничка част от лайсните http://kesten.snimka.bg/automobiles/din2-lancer.577841.22733962

Редактирано от kesten
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че мойта лайсна от както съм взел колата е като твоята сега и си ходи с цвета на колата!

Виж!

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Във въпросната фирма претапицирането само на корите на вратите ни с кожа (предполагам естествена) е 600лв. За качеството съм убеден, че ще е на ниво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...