dino355 Публикувано 18 април 2012 Сподели Публикувано 18 април 2012 Пускам темата, за да посъбера информация по въпроса. Освен това си мисля, че е възможно някой от Вас вече да го е обмислял или дори да го е правил. Линкът, който прилагам е на най-сериозната фирма в България - според мен - за автомобилен интериор. Разгледайте сайта и си кажете мнението. Вижте и снимките на вече изпълняван проект за Ево Х. Ако някой има лични наблюдения върху работата на това студио, много ще се радвам да сподели мнението си, защото всичко изглежда и звучи великолепно, но всички знаем, че не е задължително да е така и на практика. Ако обаче се окаже, че е така, както изглежда, интериорът на Лансера би могъл да стане великолепен и така да съответства по-добре на екстериора. http://www.vilner.eu/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 18 април 2012 Сподели Публикувано 18 април 2012 Да, би станало яко, но на каква цена!? Има някои недомислици в нашите коли и на мен по-забавно би ми било да ги отстранявам едно по едно, за да се кефя по-дълго време. Например засветяване на копчетата за стъклата. Не мога да приема, че кола от новия век е с такива пропуски. Пунто от 96 година е по-добро в това отношение По този въпрос тук се разрази спор. Иначе дребните модификацийки могат да преобразят интериора по ваш уникален начин. За изтъркани волани, скоростни лостове, гарнитури са му намерили цаката с пребоядисване. Аз облепих лайсната, минаваща през предните врати и таблото с фолио, но не карбон Има руски сайт с доста идеи и реализации. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xenon86 Публикувано 21 април 2012 Сподели Публикувано 21 април 2012 Да, би станало яко, но на каква цена!? Има някои недомислици в нашите коли и на мен по-забавно би ми било да ги отстранявам едно по едно, за да се кефя по-дълго време. Например засветяване на копчетата за стъклата. Не мога да приема, че кола от новия век е с такива пропуски. Пунто от 96 година е по-добро в това отношение По този въпрос тук се разрази спор. Иначе дребните модификацийки могат да преобразят интериора по ваш уникален начин. За изтъркани волани, скоростни лостове, гарнитури са му намерили цаката с пребоядисване. Аз облепих лайсната, минаваща през предните врати и таблото с фолио, но не карбон Има руски сайт с доста идеи и реализации.Не знам за вашите, но на моята копчетото за шофьорския джам си има лампичка на другите няма, а и като се ориентирам по него чесно казано не ми трябват на другите. kesten метни някоя снимка да видим как е лайсната Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 21 април 2012 Сподели Публикувано 21 април 2012 На останалите врати светят ли ? По принцип на шьофьора най-малко му трябва тая лампичка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 21 април 2012 Сподели Публикувано 21 април 2012 (редакция) на предишните лансери свети само на шофьорската врата и само копчето за шофьорското стъкло и най-вероятно и на Лансер 2008 нагоре е същата работа, останалите копчета на другите врати нямат подсветка. Иначе за преобразяването на интериора е добра идея само че може би собствениците на Ево да са по-склонни да платят , аз лично не бих дал луди пари за преобразуване на салона на лансер а бих си купил по-висок клас кола. От примерите дадени на Ево 9 ми харесва много как е направено, те по принцип тези коли са толкова просто направени че подлежат на много модификаций, на купе, мотор, всичко, красавица :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Редактирано 21 април 2012 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xenon86 Публикувано 21 април 2012 Сподели Публикувано 21 април 2012 (редакция) На останалите врати светят ли ? По принцип на шьофьора най-малко му трябва тая лампичка.Не, на останалите врати няма има само на шофьорската врата за левия преден джам на другите 3 няма Не знам, аз друго не мога да преживея, багажника е супер китайска изработка(тропа, хлопа подскача тая мокава все едно е каруца) доста са се изложили от :mitsu-smiley: Редактирано 21 април 2012 от Xenon86 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 22 април 2012 Сподели Публикувано 22 април 2012 Относно липсата на подсветка на бутоните за стъклата съм категоричен, че е пропуск! Трябва ли да се работи на сляпо? Да не говориме за липса на естетика. А така изглеждат лайсните след фолиране: http://kesten.snimka.bg/automobiles/interior.671737 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xenon86 Публикувано 22 април 2012 Сподели Публикувано 22 април 2012 Относно липсата на подсветка на бутоните за стъклата съм категоричен, че е пропуск! Трябва ли да се работи на сляпо? Да не говориме за липса на естетика. А така изглеждат лайсните след фолиране: http://kesten.snimka.bg/automobiles/interior.671737Изглежда доста по-добре от оригиналната или поне на мен ми харесва повече, а и като цяло изобщо не си личи, че е с фолио. Сподели как го направи с какво фолио да взема да пробвам и аз.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 22 април 2012 Сподели Публикувано 22 април 2012 (редакция) Правиха ми го майстори. Няма как да го постигна това качество. Всеки, който го е видял, не може да повярва, че е фолио, а не боя. Заслужава си всеки лев, въпреки височката цена. Фолиото е 3M. Има доста цветове и нюанси. Показаха ми и ”драскан” алуминий, но не знаех, как ще се справят с посоката на ”деругите” и се спрях на white silver, наподобяващ цвета на уредите по таблото. Работата е доста пипкава за лаици като мен, така че препоръчвам професионалисти за тази дейност. Фирмата не я запомних, но при интерес и ако не е в разрез с правилата на форума, мога да дам телефон и да обясня местоположението й. А така може да си направим подсветка на бутоните, ако китайската инженерна мисъл не решила да ни отмени вече. http://m.lancerx-club.ru/index.php?showtopic=932 Редактирано 22 април 2012 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dino355 Публикувано 23 април 2012 Автор Сподели Публикувано 23 април 2012 Относно липсата на подсветка на бутоните за стъклата съм категоричен, че е пропуск! Трябва ли да се работи на сляпо? Да не говориме за липса на естетика. А така изглеждат лайсните след фолиране: http://kesten.snimka.bg/automobiles/interior.671737 За мен пък е важен не толкова ефектът, а качеството на вложените материали и качеството на изработката. Според мен това са нещата, които дават усещането за комфорт. Такова усещане например едва ли могат да дадат едни светещи копчета при положение, че останалото е такова, каквото е в момента. Да, в Пунтото светят, но пак си седиш с усещането, че си в нисък клас, евтина кола. Иначе съм на мнение, че архитектурата на интериора на Лансер Х, е много добра. Като подредба и идея. Таблото е оформено много добре, няма излишни копчета, погледът се привлича от оборотомера и километража интуитивно, акцентът е върху тях, като препратката към Алфа 156 за оформлението на тези уреди, много ми допада. Същото се отнася и за вратите. По този начин семпло трябва да изглежда интериора на една спортно ориентирана кола... поне според мен. Тя е направена за каране. Но... качеството на материалите, от които е изработен интериорът, както и качеството на сглобката им, са нещото, което търпи сериозна критика и което може да се промени. Аз например разговарях с Вилнер по въпроса колко би ми струвало да облеча в кожа горната част на таблото - тази над лайсната до челното стъкло, както и горната част на вратите и тази част от тях, която в момента е тапицирана в плат, кожен салон на седалките, промяна на волана и скоростния лост чрез промяна на геометрията на волана и преоблицоването им в друга кожа. Хората ми обясниха, че за всичко описано и в случай, че се изработи с висококачествена италианска кожа, без проблем може да се влезе в 5000 лева и ще е ОК. Така че, планирам го... Не съм решил още всичко категорично, но мисля в тая насока. Накрая, по мои сметки, колата ще ми легне с 5 хил. повече, но с подобен интериор - с шито кожено табло, просто никой не предлага серийно или като опция в същия и дори в по-горния клас, така че... би си струвало. Специално Лансера Х, който са правили Вилнер и чийто снимки са в сайта им, не ми харесва как се е получил. Боядисали са в черен пияно лак определени детайли, направили са един кожен салон, но като седнеш вътре - същото кофти пластмасово табло. И тая комбинация черно-бяло - не, отдавна вече е демоде! Но пък най-вероятно цената е била съвсем различна от споменатата по-горе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 Какво толкова им се вглеждате на тия коли. Аз колата я карам и си ме кефи. Не светели бутоните! Че кой ги гледа тия бутони? Така са ги направили, че като сложиш ръката върху тях и пръстите си попадат на местата сами. Аз ако трябва да погледна къде ми са бутоните, за да сваля прозореца при 130 км/ч пиши ме бегал. Освен това опитайте да свалите заден десен прозорец (примерно) при 90 км/ч да чуете какъв звук ще се получи.Колата е направена почти спартанската. Малко копчета, на точните места и с правилните функции. Ако дясната ръка е на скоростния лост, само с протягане на един пръст променяш климата в купето и видимостта през стъклата. Ако нещо не ми харесва си имам едно на ум за следващия автомобил. Всеко едно нещо, което не ми харесна в настоящия автомобил ме обогатява по отношение на изискванията към следващия. Не може обаче да се сърдим, че интериора е от някакви пластмаси, защото вече всичко се прави така, че да е пригодено за рециклиране. Ако си спомняте преди години въведоха продуктова такса точно с тази идея.По важното е запазване на функционалността на техниката за по-дълго време. На по-старите коли, тя се запазва почти до 20-тата година на автомобила, когото започват проблемите с копчетата, машинките на централнато и т.н. Ако копчетете, превключвателите и другите механизми на Лансъра изкара безпроблемно до 10-тата си година ще е постижение, имайки пред вид тенденцията за 5-6 годишна номинална ескплоатация на съвременен автомобил. Като се вземе под внимание колко много електроника има в колите ни може би конструкторите са прави. Понякога имам чувството, че се возя в компютър с колела и двигател. А това което наистина не ми харесва в МОЯ Лансър е свирката. Много някакс и педераски ми звучи. :D Това обаче може лесно да се коригира! Все пак има 40 см между радиатора и декоративната решетка. Място, в което може да се съберат 100 каба гайди! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 Надали някога ще си позволя отново нов автомобил при тези цени и заплати. Така че, каквото било,било. За това и се опитвам да си направя чувството, че съм се прецакал, поносимо Не ми е необходим такъв скъп опит, да набелязвам кусурите на една кола, за да не се повтарят при следващата. И сигурно не съм само аз в това положение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 (редакция) kesten,преди да ти облепят лайсните какви са били??? Редактирано 23 април 2012 от tzenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 (редакция) ей тук нещо интересно за интериор на кола направена по лиценз на Митсубиши и май интериора специално е по-добър,има кожа по вратите, а като цяло колата е по-евтина,..... Редактирано 23 април 2012 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 (редакция) kesten,преди да ти облепят лайсните какви са били???Ами предполагам като на всички останали. Гладки с шарка каре. Надали наподобяват карбон, толкова постни бяха и по никакъв начин не кореспондираха с останалата част от интериора. На една от снимките се вижда мъничка част от лайсните http://kesten.snimka.bg/automobiles/din2-lancer.577841.22733962 Редактирано 23 април 2012 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 25 април 2012 Сподели Публикувано 25 април 2012 Опитайте това http://lancerx-club.ru/tuning3d/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 25 април 2012 Сподели Публикувано 25 април 2012 (редакция) Че мойта лайсна от както съм взел колата е като твоята сега и си ходи с цвета на колата! Виж! Редактирано 25 април 2012 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UNNAMED Публикувано 25 април 2012 Сподели Публикувано 25 април 2012 На invite и inform са сиви. На другите вече са нещо подобно на карбон. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 25 април 2012 Сподели Публикувано 25 април 2012 Чак сега ми се изясни въпроса на tzenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 29 юни 2012 Сподели Публикувано 29 юни 2012 Във въпросната фирма претапицирането само на корите на вратите ни с кожа (предполагам естествена) е 600лв. За качеството съм убеден, че ще е на ниво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.