Avicci Публикувано 5 април 2012 Сподели Публикувано 5 април 2012 Здравейте,колеги :rulez: някой да знае има ли начин да се регулира празния ход на съединителя.Сега отлепва почти накрая и дразни. Колата е Галант от 6-та генерация хетчбек 91-ва година. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 5 април 2012 Сподели Публикувано 5 април 2012 (редакция) Здравей, градски!Има начин и не е много трудно. Но преди това трябва да си сигурен, че помпите на съединителя са ти в ред, че нямаш въздух в системата и течността ти е в нужното количество. Ако всичко това е ОК правиш следното:1. Отваряш шофьорската врата, издърпваш седалката максимално назад и постиляш нещо върху прага и стелката (за да не се цапаш като легнеш)2. Слагаш си на челото челник (фенерче с каишки), вземаш клещи обикновени и гаечен ключ 12(ако не греша)3. Лягаш ПО ГРЪБ върху прага и се наместваш под педалите, светкаш си за да виждаш, откачваш възвратната пружина на педала и ще откриеш колко просто го е направил японеца.4. Педалите на съединителя и спирачката са на една ос, проследи я и ще видиш къде излиза осчицата от горната помпа и е свързана с рамото на педала посредством скоба.Тази скоба е навита на резба на оста на помпата и с нея именно се регулира хода на педала. Тя е хваната към рамото на педала с нит, който е законтрен с щплент.Откъм оста на помпата има контра гайка 12, охлаби я преди да извадиш нита.5. Изправяш щплента и го вадиш внимателно, после вадиш нита като внимаваш да не затриеш пластмасовата шайба !!! Така вече скобата е освободена и можеш да я въртиш по резбата за да регулираш. По спомен за високо отделяне/зацепване трябва да НАВИВАШ , навий 1-2 оборота и сглоби с нита само и пробвай. Ако трябва още - навий още 1-2 оборота. Имай предвид, че с реглажа се променя и позицията на педала в ненатистато положение. Има си реглажен болт с гумено буферче, в което опира рамото, коригирай от там ако се налага. Затегни контра гайката, мушни нита заедно с шайбата, поставяш шплента, закачваш пружината и си готов. А ето от ТУК ЦЪК можеш да си свалиш сървис мануал за модела. Всичко си е описано, има и схеми. Дано съм бил полезен, ако нещо не е ясно , питай! Поздрави! Иван Редактирано 5 април 2012 от charislav Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Avicci Публикувано 5 април 2012 Автор Сподели Публикувано 5 април 2012 Мерси за обяснението,ще пробвам и ще пиша какво е станало. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Avicci Публикувано 10 април 2012 Автор Сподели Публикувано 10 април 2012 Оправи се съединителя,не бях го обезвъздушил. :icon_doh: Не се наложи да го регулирам допълнително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kim69 Публикувано 21 април 2012 Сподели Публикувано 21 април 2012 Оправи се съединителя,не бях го обезвъздушил. :icon_doh: Не се наложи да го регулирам допълнително. Здравейте! А как се справихте с обезвъздушаването, т.е. ка се прави? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 21 април 2012 Сподели Публикувано 21 април 2012 (редакция) Ами един помпи един обезвъздушава или с машина. Ако го пуснеш на самотек пак може да се обезвъздуши. P.S. Гледа се и течността в казанчето да не свърши, че е малко. Течността (и спирачната) е желателно да се сменя редовно - мисля че на две години или при най-малката промяна в цвета. Редактирано 21 април 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bai Mihal Публикувано 21 април 2012 Сподели Публикувано 21 април 2012 Аз само да вметна, че при регулирането на положението на педала на съединителя не е необходимо да се махат нита и скобата, която съединява оста на горната помпа с педала (после е много шибано да се пъхне обратно тоя нит, освен ако пръстите ти не са супер тънки и извънредно гъвкави :rolleyes: ) - достатъчно е просто да се разхлаби контра-гайката на оста и на ръка да се върти самата ос. После само затягаш гайката и бегаш! Иначе обезвъздушаването е най-ефективно ако се използва прозрачна шлаувка (за да се виждат балончетата с въздух, които напускат системата) потопена в съд с хидр. течност. Колегата помпи на педала (на самотек не е много ефикасно обезвъздушаването щото въздуха е такова животно, което има навика да се настанява в крайнон различни точки на системата и никак не е сигурно, че ако чрез натиск не му помогнеш да напусне той няма да си остане там), ти отвиваш и завиваш пробката за обезвъздушаване докато спрат да излизат балончета с въздух. И те така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Avicci Публикувано 12 март 2013 Автор Сподели Публикувано 12 март 2013 Извинявайте,че вдигам стара тема,но имам въпрос.Значи ето снимка да видим дали съм разбрал правилно. http://prikachi.com/thumbs/112/5982112.jpg Въртиме болта и той ще избута педала по-нагоре,но това според мене не променя къде отцепва съединителя.Просто си лъжеш крака,че отлепя по-надолу.Или аз не съм разбрал нещо.Да не би това да е реглажния болт с гуменото буферче? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 март 2013 Сподели Публикувано 12 март 2013 Не че не си разбрал нещо, просто нищо не си разбрал ..:DТова което си снимал е болт, който ограничава педала на съединителя да не се вдига много нагоре ..Залегни отдолу хубаво и погледни нагоре към педала, на него е хваната една лъскава планка, а в нея е навит стержена на горната помпа .. Има и контрагайка, разхлабваш я и въртиш самия стержен .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Avicci Публикувано 12 март 2013 Автор Сподели Публикувано 12 март 2013 Сега разбрах . :icon_rock: http://prikachi.com/thumbs/770/5982770.jpg Това имаш предвид нали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Avicci Публикувано 13 март 2013 Автор Сподели Публикувано 13 март 2013 Оправих го.Нагласих си го перфектно.Един съвет и от мене,ако не сте сигурни от къде се регулира просто легнете под педалите и натиснете с ръка съединителя и веднага ще разберете къде трябва да направите това което колегата е обяснил.За да съм полезен и аз с нещо ето снимка.http://prikachi.com/thumbs/206/5987206.jpg Не се виждат нита и шплента,ама е много тясно и само това успях да снимам. :icon_angel: Аз лично само отвих гайката с ключ 12-ка и навих няколко оборота на ръка.Завих гайката,пробвах как е и така няколко пъти,докато си го наглася както ми харесва.Благодаря на всички за помощта. Педала на съединителя наистина си промени положението и сега седи по-ниско. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 март 2013 Сподели Публикувано 13 март 2013 За мен беше доста проблематично да се навра там, хем съм слаб и нямам шкембе да пречи на чупките в кръста. При мен отделяше твърде ниско и мисля че с 1,5 оборота стана (от първия път). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 март 2013 Сподели Публикувано 13 март 2013 За мен беше доста проблематично да се навра там, хем съм слаб и нямам шкембе да пречи на чупките в кръста. При мен отделяше твърде ниско и мисля че с 1,5 оборота стана (от първия път). :D :lol: .......а при мен вече е трудно да се навирам, щот току виж се заклещя...... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.