Премини към съдържание

Колта ми гасне


Препоръчано мнение

Когато слизам по лек баир надолу, на свободна, колата гасне, но не всеки път. На какво може да се дължи това? Случва се най-често на завой! С други думи - баир, надолу, завой - гасне понякога!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами по принцип го правеше на бензин преди да сложа газово, но сега след като го сложих само на газ гасне, на бензин спря (или поне през последните 2 дена, в които карах само на бензин за да тествам).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Може да са хиляди неща.. Стъпков мотор,датчик на дросела,делко,замърсена клапа на дросела,някой друг датчик.. Аз обаче съм най-склонен да вярвам,че е от центровката.. Щом след като си сложил газ е спряла да гасне на бензин.. Ако си сложил АГУ-то в сервиз,то те са ти бутнали малко центровката,за да я пригодят за добра работа на газ..Но пък е почнала да гасне на газ..Странна работа. А на място държи ли ниските?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се комбинация от центровка+калпави газаджии. За тези които възнамеряват да си слагат ново газово да не го правят при инженера зад китайската стена във Варна. Беше ми сложил една клапа след въздушния филтър вътре в тръбата и на завоя се затваря и спира въздуха... Същата клапа ми обясни по-вещ майстор как се използва и като ми показа чак на мен ми стана смешно. Също така и да похваля Ицо елконаджията, който работи до общежитията на ТУ-Варна, откри ми проблем с висок разход на гориво който никой преди него не успя... а те бяха бая майстори преди него!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи съм бил на прав път :) Ако може сподели къде е бил проблема с разхода и как го реши,може пък някой да има същия. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами имал съм дупчица в изпускателната система преди ламбда сондата. От там влизаше въздух и заблуждаваше сондата, че трябва повече бензин. Също така и си смених термостата, и от там също даде разлика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

И при мен го има проблема с гасненето на свободна винаги когато ми се откачи и закачи акумулатора как може да се оправи този проблем

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам тоя проблем. Играят ми оборотите известно време след това. Като покарам малко се оправя. Това с дупчицата на изпускателната трябва да го пробвам, че сега с 20 лева минавам 50 км градско (близо 16/100). Нищо че съм с Галант - пак е много.

Редактирано от sandimen
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен последния път ми играха оборотите 2-3 дни казаха ми нещо за някакви кабели от дистрибуторната капачка че имало прекъснат и затова правела така.Възможно ли е да е от това

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен последния път ми играха оборотите 2-3 дни казаха ми нещо за някакви кабели от дистрибуторната капачка че имало прекъснат и затова правела така.Възможно ли е да е от това

 

ДА. Високо-волтовите кабели и свещите те съветвам да си ги смениш, ако не си го направила до сега..и свещите ги сменяй на максимум 20 000 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами най-малко, не смяната на тези консумативи довежда до повреда в бобината, а там цената става друга. Също така те съветвам да не взимаш какви да е свещи, препоръчвам ти NGK или Denso.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За NGK до колкото знам за колта вероятността да са произведени във Франция е голяма, а за френското NGK се носят разни митове и легенди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълно е възможно да е от кабелите.. Относно свещите-аз съм със Бош Супер 4. 4-полюсни са.. Повече от доволен съм! Пък и Бош са си доказана марка,пък макар и да са китайски :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с боша, ако не са купени от проверен вносител си е голяма доза хазарт и не си заслужава да се дават пари и да се губи време в смяната им. Може би най-добре със DENSO...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бош Супер 4. 4-полюсни са.. Повече от доволен съм! Пък и Бош са си доказана марка,пък макар и да са китайски :D

 

-По лошо всичкия бош в европа е турски! нищо че на опаковките има холограма и 'гордо' стои надписът мейдин германия!!!

ако не си чувал , заинтересувай се, прочети-(ама не във фейсбук) :icon_n_sick: че марката бош отдавна не е символ на качество а точно обратното , на лошо качество лежащо върху стари лаври!!!

Ако искаш ми вярвай, но за 25 години автосервизна дейност съм тествал и съм сменявал стотици хиляди запалителни(искрови) свещи на всички възможни марки и производители , дори такива които не предполагаш че съществуват! Тоест ,имам богат опит доказан в практиката и наблюдавано не по усет ами с подходящата диагностично измервателна апаратура.

-Японски автомобил със бош свещи, тва направо е подигравка с любимата марка :mitsu-smiley:

........Извинявам се за "лиричното" отклонение...но не се здържах

NGK, но произведено в япония(че за европа всичкосе порави във франция-нищо че на опаковката пише мейдин джапан).. или DENSO нямат изнесени производсва и продаден франчайз-произвеждат в япония,-фирмена политика, и правилно за да не им осерат качеството! :icon_rock: :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз за сега съм доволен.. Като дойде време да ґи сменям ще потърся Denso.Имат ли многополюсни?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бош Супер 4. 4-полюсни са.. Повече от доволен съм! Пък и Бош са си доказана марка,пък макар и да са китайски :D

 

-По лошо всичкия бош в европа е турски! нищо че на опаковките има холограма и 'гордо' стои надписът мейдин германия!!!

ако не си чувал , заинтересувай се, прочети-(ама не във фейсбук) :icon_n_sick: че марката бош отдавна не е символ на качество а точно обратното , на лошо качество лежащо върху стари лаври!!!

Ако искаш ми вярвай, но за 25 години автосервизна дейност съм тествал и съм сменявал стотици хиляди запалителни(искрови) свещи на всички възможни марки и производители , дори такива които не предполагаш че съществуват! Тоест ,имам богат опит доказан в практиката и наблюдавано не по усет ами с подходящата диагностично измервателна апаратура.

-Японски автомобил със бош свещи, това направо е подигравка с любимата марка :mitsu-smiley:

........Извинявам се за "лиричното" отклонение...но не се здържах

NGK, но произведено в япония(че за европа всичко се прави във "SAGEM" франция и е боклук неземен-нищо че на опаковката пише мейдин джапан).. ...или DENSO нямат изнесени производсва и продаден франчайз-произвеждат в япония,-фирмена политика, и правилно за да не им осерат качеството глобалните некадърни икономисти дрискайки по името на фирмата с долнокачествена продукция! :icon_rock:

 

Накрая за пример ще дам...... голямата радост!!! митсубиши спря производството в европа и затвори завода в холандия...Браво най накрая да отрежат крилцата на напушените и надрусани холандски олигофрени дето серяха по името на любимата марка :mitsu-smiley:

-Защо се радвам ли?.. ами последно преди месец обслужвах един пореден КОЛТ 2006 сделан-сдялан в холандия,(нов внос), в него нямаше ни помен от мицубиши!!!! Мотора ..трицилиндровото дизелово команрейл лайно на Мерцедес, 50% от екипировката мейдин франце ходова част тотално СМАРТ....и още и ощееееееее , даже и емблемата :mitsu-smiley: .....направо ми се доповръща за пореден път от бъгав автомобил направил съм и богат набор от снимки, ако някой го интересува ще ги постна някъде

:mitsu-smiley:

-Затова се радвам че управата на :mitsu-smiley: ликвидираха завода в холандия..., защото когато искам да си купя митсубиши не искам да получавам мерцедесо-смарт с емблема мицубиши ....илиза че съм преебан тотално от холадски педали!

Ако исках мерцедес ...да щях да си взема това, ако исках лайното Смарт... да щях да си купя това... да ама не аз искам Митсубиши :mitsu-smiley: ...а получаваш преебавка от холандия...... ееее от няколко месеца насам- вече не!!! :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имат ли многополюсни?

 

Това с многополюсните си е повече маркетинг от колкото да вършат нещо повече. Най-много да се износват по-бавно, ако и имаш късмет. Нали ти е ясно, че искрата се получава само между един електрод и централния, ако се промени диелектричната проницаемост по някаква причина може следващия път тя да е на друг електрод. Ако се търсят някакви по-добри свещи е най-добре с иридиеви, но едва ли си заслужава, предвид цената. На колта каквито и да му сложиш, стига да са подходящи за него и качествени все ще върви. Най-добре като дойде времето вземи потърси Miroslav и си вземи OEM свещи - не са скъпи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз лично съм доста против иридиевите.. Пробвал съм. По скоро пречат,отколкото да помагат. Олеква ти джоба,а промяна никаква..Дори се влошава динамичността.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това не мога да го приема. Сложил си неподходящи свещи тогава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно така...Аз съм с Иридиеви, и съм много доволен...за олекването на джоба да така е, но тези свещи се сменят на 90 000. А обикновените на 20. Цената пак идва същата, а ако ти ги сменя и майстор даже по евтино ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Така, сега ще трябва да пиша и в тази тема, писна ми вече на оная работа.

 

Нов проблем с Колта - след като запаля ако не му задържам газта и гасне веднага. Днес при Слави на диагностика показа грешка 55 в степ мотора. На графиката на компа се вижда че изобщо няма напрежение -0.00v. Може ли тая простотия да изгори така? Има ли оправяне или да се търси ново според вас? Вътре не го знам с намотки ли е с кво е писна ми вече.. :icon_censored:

 

И възможно ли е управлението му в ЕКУ-то да е изпаткало

Редактирано от maroki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...