vencito Публикувано 11 март 2012 Сподели Публикувано 11 март 2012 Когато слизам по лек баир надолу, на свободна, колата гасне, но не всеки път. На какво може да се дължи това? Случва се най-често на завой! С други думи - баир, надолу, завой - гасне понякога! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 11 март 2012 Сподели Публикувано 11 март 2012 Това на газ или на бензин? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencito Публикувано 13 март 2012 Автор Сподели Публикувано 13 март 2012 Ами по принцип го правеше на бензин преди да сложа газово, но сега след като го сложих само на газ гасне, на бензин спря (или поне през последните 2 дена, в които карах само на бензин за да тествам). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balistik92 Публикувано 27 март 2012 Сподели Публикувано 27 март 2012 Може да са хиляди неща.. Стъпков мотор,датчик на дросела,делко,замърсена клапа на дросела,някой друг датчик.. Аз обаче съм най-склонен да вярвам,че е от центровката.. Щом след като си сложил газ е спряла да гасне на бензин.. Ако си сложил АГУ-то в сервиз,то те са ти бутнали малко центровката,за да я пригодят за добра работа на газ..Но пък е почнала да гасне на газ..Странна работа. А на място държи ли ниските? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencito Публикувано 30 март 2012 Автор Сподели Публикувано 30 март 2012 Оказа се комбинация от центровка+калпави газаджии. За тези които възнамеряват да си слагат ново газово да не го правят при инженера зад китайската стена във Варна. Беше ми сложил една клапа след въздушния филтър вътре в тръбата и на завоя се затваря и спира въздуха... Същата клапа ми обясни по-вещ майстор как се използва и като ми показа чак на мен ми стана смешно. Също така и да похваля Ицо елконаджията, който работи до общежитията на ТУ-Варна, откри ми проблем с висок разход на гориво който никой преди него не успя... а те бяха бая майстори преди него! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balistik92 Публикувано 30 март 2012 Сподели Публикувано 30 март 2012 Значи съм бил на прав път Ако може сподели къде е бил проблема с разхода и как го реши,може пък някой да има същия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencito Публикувано 31 март 2012 Автор Сподели Публикувано 31 март 2012 Ами имал съм дупчица в изпускателната система преди ламбда сондата. От там влизаше въздух и заблуждаваше сондата, че трябва повече бензин. Също така и си смених термостата, и от там също даде разлика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Петя Публикувано 27 Май 2012 Сподели Публикувано 27 Май 2012 И при мен го има проблема с гасненето на свободна винаги когато ми се откачи и закачи акумулатора как може да се оправи този проблем Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 27 Май 2012 Сподели Публикувано 27 Май 2012 (редакция) И аз го имам тоя проблем. Играят ми оборотите известно време след това. Като покарам малко се оправя. Това с дупчицата на изпускателната трябва да го пробвам, че сега с 20 лева минавам 50 км градско (близо 16/100). Нищо че съм с Галант - пак е много. Редактирано 27 Май 2012 от sandimen Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Петя Публикувано 27 Май 2012 Сподели Публикувано 27 Май 2012 При мен последния път ми играха оборотите 2-3 дни казаха ми нещо за някакви кабели от дистрибуторната капачка че имало прекъснат и затова правела така.Възможно ли е да е от това Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 27 Май 2012 Сподели Публикувано 27 Май 2012 При мен последния път ми играха оборотите 2-3 дни казаха ми нещо за някакви кабели от дистрибуторната капачка че имало прекъснат и затова правела така.Възможно ли е да е от това ДА. Високо-волтовите кабели и свещите те съветвам да си ги смениш, ако не си го направила до сега..и свещите ги сменяй на максимум 20 000 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Петя Публикувано 27 Май 2012 Сподели Публикувано 27 Май 2012 Ами не съм сменяла нищо но ще го направя и се надявам са се оправи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 27 Май 2012 Сподели Публикувано 27 Май 2012 Ами най-малко, не смяната на тези консумативи довежда до повреда в бобината, а там цената става друга. Също така те съветвам да не взимаш какви да е свещи, препоръчвам ти NGK или Denso. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Петя Публикувано 27 Май 2012 Сподели Публикувано 27 Май 2012 (редакция) Благодаря ще ги сменя при първа възможност Редактирано 27 Май 2012 от Петя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 27 Май 2012 Сподели Публикувано 27 Май 2012 За NGK до колкото знам за колта вероятността да са произведени във Франция е голяма, а за френското NGK се носят разни митове и легенди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balistik92 Публикувано 28 Май 2012 Сподели Публикувано 28 Май 2012 Напълно е възможно да е от кабелите.. Относно свещите-аз съм със Бош Супер 4. 4-полюсни са.. Повече от доволен съм! Пък и Бош са си доказана марка,пък макар и да са китайски :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 Май 2012 Сподели Публикувано 28 Май 2012 Това с боша, ако не са купени от проверен вносител си е голяма доза хазарт и не си заслужава да се дават пари и да се губи време в смяната им. Може би най-добре със DENSO... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 31 Май 2012 Сподели Публикувано 31 Май 2012 Бош Супер 4. 4-полюсни са.. Повече от доволен съм! Пък и Бош са си доказана марка,пък макар и да са китайски :D -По лошо всичкия бош в европа е турски! нищо че на опаковките има холограма и 'гордо' стои надписът мейдин германия!!!ако не си чувал , заинтересувай се, прочети-(ама не във фейсбук) :icon_n_sick: че марката бош отдавна не е символ на качество а точно обратното , на лошо качество лежащо върху стари лаври!!!Ако искаш ми вярвай, но за 25 години автосервизна дейност съм тествал и съм сменявал стотици хиляди запалителни(искрови) свещи на всички възможни марки и производители , дори такива които не предполагаш че съществуват! Тоест ,имам богат опит доказан в практиката и наблюдавано не по усет ами с подходящата диагностично измервателна апаратура.-Японски автомобил със бош свещи, тва направо е подигравка с любимата марка :mitsu-smiley: ........Извинявам се за "лиричното" отклонение...но не се здържахNGK, но произведено в япония(че за европа всичкосе порави във франция-нищо че на опаковката пише мейдин джапан).. или DENSO нямат изнесени производсва и продаден франчайз-произвеждат в япония,-фирмена политика, и правилно за да не им осерат качеството! :icon_rock: :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balistik92 Публикувано 31 Май 2012 Сподели Публикувано 31 Май 2012 Ами аз за сега съм доволен.. Като дойде време да ґи сменям ще потърся Denso.Имат ли многополюсни? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 31 Май 2012 Сподели Публикувано 31 Май 2012 Бош Супер 4. 4-полюсни са.. Повече от доволен съм! Пък и Бош са си доказана марка,пък макар и да са китайски :D -По лошо всичкия бош в европа е турски! нищо че на опаковките има холограма и 'гордо' стои надписът мейдин германия!!!ако не си чувал , заинтересувай се, прочети-(ама не във фейсбук) :icon_n_sick: че марката бош отдавна не е символ на качество а точно обратното , на лошо качество лежащо върху стари лаври!!!Ако искаш ми вярвай, но за 25 години автосервизна дейност съм тествал и съм сменявал стотици хиляди запалителни(искрови) свещи на всички възможни марки и производители , дори такива които не предполагаш че съществуват! Тоест ,имам богат опит доказан в практиката и наблюдавано не по усет ами с подходящата диагностично измервателна апаратура.-Японски автомобил със бош свещи, това направо е подигравка с любимата марка :mitsu-smiley: ........Извинявам се за "лиричното" отклонение...но не се здържахNGK, но произведено в япония(че за европа всичко се прави във "SAGEM" франция и е боклук неземен-нищо че на опаковката пише мейдин джапан).. ...или DENSO нямат изнесени производсва и продаден франчайз-произвеждат в япония,-фирмена политика, и правилно за да не им осерат качеството глобалните некадърни икономисти дрискайки по името на фирмата с долнокачествена продукция! :icon_rock: Накрая за пример ще дам...... голямата радост!!! митсубиши спря производството в европа и затвори завода в холандия...Браво най накрая да отрежат крилцата на напушените и надрусани холандски олигофрени дето серяха по името на любимата марка :mitsu-smiley: -Защо се радвам ли?.. ами последно преди месец обслужвах един пореден КОЛТ 2006 сделан-сдялан в холандия,(нов внос), в него нямаше ни помен от мицубиши!!!! Мотора ..трицилиндровото дизелово команрейл лайно на Мерцедес, 50% от екипировката мейдин франце ходова част тотално СМАРТ....и още и ощееееееее , даже и емблемата :mitsu-smiley: .....направо ми се доповръща за пореден път от бъгав автомобил направил съм и богат набор от снимки, ако някой го интересува ще ги постна някъде :mitsu-smiley: -Затова се радвам че управата на :mitsu-smiley: ликвидираха завода в холандия..., защото когато искам да си купя митсубиши не искам да получавам мерцедесо-смарт с емблема мицубиши ....илиза че съм преебан тотално от холадски педали!Ако исках мерцедес ...да щях да си взема това, ако исках лайното Смарт... да щях да си купя това... да ама не аз искам Митсубиши :mitsu-smiley: ...а получаваш преебавка от холандия...... ееее от няколко месеца насам- вече не!!! :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 31 Май 2012 Сподели Публикувано 31 Май 2012 Имат ли многополюсни? Това с многополюсните си е повече маркетинг от колкото да вършат нещо повече. Най-много да се износват по-бавно, ако и имаш късмет. Нали ти е ясно, че искрата се получава само между един електрод и централния, ако се промени диелектричната проницаемост по някаква причина може следващия път тя да е на друг електрод. Ако се търсят някакви по-добри свещи е най-добре с иридиеви, но едва ли си заслужава, предвид цената. На колта каквито и да му сложиш, стига да са подходящи за него и качествени все ще върви. Най-добре като дойде времето вземи потърси Miroslav и си вземи OEM свещи - не са скъпи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balistik92 Публикувано 1 юни 2012 Сподели Публикувано 1 юни 2012 Ами аз лично съм доста против иридиевите.. Пробвал съм. По скоро пречат,отколкото да помагат. Олеква ти джоба,а промяна никаква..Дори се влошава динамичността. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 1 юни 2012 Сподели Публикувано 1 юни 2012 Това не мога да го приема. Сложил си неподходящи свещи тогава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 1 юни 2012 Сподели Публикувано 1 юни 2012 Точно така...Аз съм с Иридиеви, и съм много доволен...за олекването на джоба да така е, но тези свещи се сменят на 90 000. А обикновените на 20. Цената пак идва същата, а ако ти ги сменя и майстор даже по евтино ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 5 декември 2012 Сподели Публикувано 5 декември 2012 (редакция) Така, сега ще трябва да пиша и в тази тема, писна ми вече на оная работа. Нов проблем с Колта - след като запаля ако не му задържам газта и гасне веднага. Днес при Слави на диагностика показа грешка 55 в степ мотора. На графиката на компа се вижда че изобщо няма напрежение -0.00v. Може ли тая простотия да изгори така? Има ли оправяне или да се търси ново според вас? Вътре не го знам с намотки ли е с кво е писна ми вече.. :icon_censored: И възможно ли е управлението му в ЕКУ-то да е изпаткало Редактирано 5 декември 2012 от maroki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.