Премини към съдържание

"конденз на маслото"


DimitarD

Препоръчано мнение

Искам да повдигна една тема която вероятно ще е интересна на много хора, и очаквам да споделите има ли основания за притеснение или не. Мой познат кара като мен Спейс Стар и сподели, че от вътрешната страна на капачката на маслото на двигателя се събира нещо жълто вероятно пресечено масло, или нещо като конденз на самото масло. При някои автомобили тази "смес" е в по-големи количества в смисъл да речем като кибритена кутийка. Вероятно я има и от вътрешната страна на капака на двигателя но не се вижда. Аз карам с малсо Мицубиши 10W40 и нямам такава, но на един от старите ми автомобили /Ауди 80/ също съм наблюдавал подобно нещо. Зави си ли от маслото и начина на каране и признак за проблем на двигателя ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да повдигна една тема която вероятно ще е интересна на много хора, и очаквам да споделите има ли основания за притеснение или не. Мой познат кара като мен Спейс Стар и сподели, че от вътрешната страна на капачката на маслото на двигателя се събира нещо жълто вероятно пресечено масло, или нещо като конденз на самото масло. При някои автомобили тази "смес" е в по-големи количества в смисъл да речем като кибритена кутийка. Вероятно я има и от вътрешната страна на капака на двигателя но не се вижда. Аз карам с малсо Мицубиши 10W40 и нямам такава, но на един от старите ми автомобили /Ауди 80/ също съм наблюдавал подобно нещо. Зави си ли от маслото и начина на каране и признак за проблем на двигателя ли е?

 

Зравей колега. Майонезата е често срещано явление. При моя Мицку я няма, но явно е тясно свързана с продължителността на каране. Един приятел си смени работата и от 20 км на ден, вече минава само 7. След отвъртане на капачката майонезата цъфна в огромни количества. На щеката обаче маслото си е бистро, което говори, че не се е пресякло. Може и проблема да е свързан с някакви маркучи там за картерните газове. Може да не се изразявам правилно, но приятел с Golf III на който имаше също така майонеза, след смяната на този отдушник се оправи.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това предимно се получава при използване на наливно масло от варел.......Такова ли е ползвано??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това предимно се получава при използване на наливно масло от варел.......Такова ли е ползвано??

Е аз ползвам Mobil от ваел,няма такова нещо.В сервиза докарват масло направо с варели, Мобил,Лики моли,Урания.

Редактирано от n67
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също карам на много къси разстояния, предимно до работа (няма и 5 километра) но за 5 години, каквито и масла да съм ползувал не съм имал въпросната "майнеза". Карал съм с Мобил, Санг Йонг, Мицубиши Даймънд, Кастрол, а в момента съм с Енеос като всичките са били 10W40.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е аз ползвам Mobil от ваел,няма такова нещо.В сервиза докарват масло направо с варели, Мобил,Лики моли,Урания.

 

Е чак пък да няма такова нещо....Ние пък точно затова спряхме да ползваме масло от варели, ако се заседят малко с масло до половината и майонезата ти е готова. Особенно пък ако седят на хладничко.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам явно е често срещано явление и няма някакви сериозни основания за притеснение. Моя приятел не знам с какво масло кара но аз винаги съм карал само с бутилирани масла, като онова на Аудито беше Арал 10W40, и също имаше "майонеза". Сега карам MITSUBISHI MOTORS DIAMOND PROTECTION 10W40 и всичко си е чистичко при мен. Колата ми обаче гори по 500-700мл. масло за 10000 км. и на ден минавам най-малко по 15км. Сега в студовете винаги я чакам да загрее и тогава тръгвам да карам. Явно много неща оказват влияние. Благодаря на всички за споделеното мнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е чак пък да няма такова нещо....Ние пък точно затова спряхме да ползваме масло от варели, ако се заседят малко с масло до половината и майонезата ти е готова. Особенно пък ако седят на хладничко.

Мже и така да е колега,но при нас няма шанс да се заседи масло във варел.На 5-6 влекача като направят обслуждане и варела свършил. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Незнам дали от наливното масло може да се получава но за карането на кратки разстояния със сигурност е предпоставка за майонеза, поне на мойте коли всичките които се карат на принципа 'пали-гаси' зимно време се събира бяло по капачката, личната ми кола е карам понякога с часове 4-6 часа без да гася двигателя и майонеза няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

При мен докато не минах главата на шлайф, тази майонеза не се махна от капачката. Никакво съмнение няма, че това е повишено съдържание на вода в маслото. Оправдавах наличието на такава пяна с това, че карам във Варна - тоест силно влажен въздух. Нарочих след това и маслата, които наливам. Да, ама не !!!!! Маршрути на много къси разстояния също могат да доведат до нещо такова, но не и в такъв мащаб. Аз сега карам на ден по 7км. до работа и толкова за връщане. Колата работи с всякакви масла и няма и помен от майонезката.....:icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...