DimitarD Публикувано 28 февруари 2012 Сподели Публикувано 28 февруари 2012 Искам да повдигна една тема която вероятно ще е интересна на много хора, и очаквам да споделите има ли основания за притеснение или не. Мой познат кара като мен Спейс Стар и сподели, че от вътрешната страна на капачката на маслото на двигателя се събира нещо жълто вероятно пресечено масло, или нещо като конденз на самото масло. При някои автомобили тази "смес" е в по-големи количества в смисъл да речем като кибритена кутийка. Вероятно я има и от вътрешната страна на капака на двигателя но не се вижда. Аз карам с малсо Мицубиши 10W40 и нямам такава, но на един от старите ми автомобили /Ауди 80/ също съм наблюдавал подобно нещо. Зави си ли от маслото и начина на каране и признак за проблем на двигателя ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 28 февруари 2012 Сподели Публикувано 28 февруари 2012 Искам да повдигна една тема която вероятно ще е интересна на много хора, и очаквам да споделите има ли основания за притеснение или не. Мой познат кара като мен Спейс Стар и сподели, че от вътрешната страна на капачката на маслото на двигателя се събира нещо жълто вероятно пресечено масло, или нещо като конденз на самото масло. При някои автомобили тази "смес" е в по-големи количества в смисъл да речем като кибритена кутийка. Вероятно я има и от вътрешната страна на капака на двигателя но не се вижда. Аз карам с малсо Мицубиши 10W40 и нямам такава, но на един от старите ми автомобили /Ауди 80/ също съм наблюдавал подобно нещо. Зави си ли от маслото и начина на каране и признак за проблем на двигателя ли е? Зравей колега. Майонезата е често срещано явление. При моя Мицку я няма, но явно е тясно свързана с продължителността на каране. Един приятел си смени работата и от 20 км на ден, вече минава само 7. След отвъртане на капачката майонезата цъфна в огромни количества. На щеката обаче маслото си е бистро, което говори, че не се е пресякло. Може и проблема да е свързан с някакви маркучи там за картерните газове. Може да не се изразявам правилно, но приятел с Golf III на който имаше също така майонеза, след смяната на този отдушник се оправи.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 февруари 2012 Сподели Публикувано 28 февруари 2012 Това предимно се получава при използване на наливно масло от варел.......Такова ли е ползвано?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 28 февруари 2012 Сподели Публикувано 28 февруари 2012 (редакция) Това предимно се получава при използване на наливно масло от варел.......Такова ли е ползвано??Е аз ползвам Mobil от ваел,няма такова нещо.В сервиза докарват масло направо с варели, Мобил,Лики моли,Урания. Редактирано 28 февруари 2012 от n67 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 февруари 2012 Сподели Публикувано 28 февруари 2012 Аз също карам на много къси разстояния, предимно до работа (няма и 5 километра) но за 5 години, каквито и масла да съм ползувал не съм имал въпросната "майнеза". Карал съм с Мобил, Санг Йонг, Мицубиши Даймънд, Кастрол, а в момента съм с Енеос като всичките са били 10W40. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 февруари 2012 Сподели Публикувано 28 февруари 2012 (редакция) Е аз ползвам Mobil от ваел,няма такова нещо.В сервиза докарват масло направо с варели, Мобил,Лики моли,Урания. Е чак пък да няма такова нещо....Ние пък точно затова спряхме да ползваме масло от варели, ако се заседят малко с масло до половината и майонезата ти е готова. Особенно пък ако седят на хладничко. Редактирано 28 февруари 2012 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarD Публикувано 29 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 29 февруари 2012 Така като гледам явно е често срещано явление и няма някакви сериозни основания за притеснение. Моя приятел не знам с какво масло кара но аз винаги съм карал само с бутилирани масла, като онова на Аудито беше Арал 10W40, и също имаше "майонеза". Сега карам MITSUBISHI MOTORS DIAMOND PROTECTION 10W40 и всичко си е чистичко при мен. Колата ми обаче гори по 500-700мл. масло за 10000 км. и на ден минавам най-малко по 15км. Сега в студовете винаги я чакам да загрее и тогава тръгвам да карам. Явно много неща оказват влияние. Благодаря на всички за споделеното мнение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 29 февруари 2012 Сподели Публикувано 29 февруари 2012 Е чак пък да няма такова нещо....Ние пък точно затова спряхме да ползваме масло от варели, ако се заседят малко с масло до половината и майонезата ти е готова. Особенно пък ако седят на хладничко.Мже и така да е колега,но при нас няма шанс да се заседи масло във варел.На 5-6 влекача като направят обслуждане и варела свършил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 29 февруари 2012 Сподели Публикувано 29 февруари 2012 :mitsu-smiley: Незнам дали от наливното масло може да се получава но за карането на кратки разстояния със сигурност е предпоставка за майонеза, поне на мойте коли всичките които се карат на принципа 'пали-гаси' зимно време се събира бяло по капачката, личната ми кола е карам понякога с часове 4-6 часа без да гася двигателя и майонеза няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitakaNadeto Публикувано 11 март 2012 Сподели Публикувано 11 март 2012 При мен докато не минах главата на шлайф, тази майонеза не се махна от капачката. Никакво съмнение няма, че това е повишено съдържание на вода в маслото. Оправдавах наличието на такава пяна с това, че карам във Варна - тоест силно влажен въздух. Нарочих след това и маслата, които наливам. Да, ама не !!!!! Маршрути на много къси разстояния също могат да доведат до нещо такова, но не и в такъв мащаб. Аз сега карам на ден по 7км. до работа и толкова за връщане. Колата работи с всякакви масла и няма и помен от майонезката.....:icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.