Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

здравейте,

 

по ред причини ще се наложи да си купувам пикап, който ще ползваме като служебна и семейна кола.

 

засега се спряхме на тези 2 модела.

 

ако пред някого е стояла тази дилема, или има конкретни вчепетления, може ли да ги сподели.

 

предваително благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,

 

по ред причини ще се наложи да си купувам пикап, който ще ползваме като служебна и семейна кола.

 

засега се спряхме на тези 2 модела.

 

ако пред някого е стояла тази дилема, или има конкретни вчепетления, може ли да ги сподели.

 

предваително благодаря.

Наварата не е лоша, но е испанско ,докато Л200 е японско.........освен това Л200 върви по добре......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наварата не е лоша, но е испанско ,докато Л200 е японско.........освен това Л200 върви по добре......

 

в смисъл че наварата е проектирана в испания?! мисля, че l200 се прави в тайланд.

 

не съм тествал още l200 - все още нямат в балканстар. наварата много ми хареса как върви (с v6 двигателя, не съм тествал 2.5 - нямат в момента). тествал предишния модел на навара с 2.5 - тогава се отказах заради ръмженето (изключително лошата шумоизолация) на двигателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

в смисъл че наварата е проектирана в испания?! мисля, че l200 се прави в тайланд.

 

не съм тествал още l200 - все още нямат в балканстар. наварата много ми хареса как върви (с v6 двигателя, не съм тествал 2.5 - нямат в момента). тествал предишния модел на навара с 2.5 - тогава се отказах заради ръмженето (изключително лошата шумоизолация) на двигателя.

Е,ако си взимаш V6 ,така да, ама 4 цилиндровата Навара ич я няма......но първо да уточним коя Навара?D22 или D40...........т.е. дали е 1 генерация или 2-ра ген.?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е,ако си взимаш V6 ,така да, ама 4 цилиндровата Навара ич я няма......но първо да уточним коя Навара?D22 или D40...........т.е. дали е 1 генерация или 2-ра ген.?

 

не, няма да взимам v6 - мисля, че е безсмислено скъпа и ще гори като ламя. за 2.5 - става въпрос за последната генерация, не знам дали d22 или d40

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е как колега да няма точно в Балкан Стар L200 малко така ми звучи странно.

 

По темата.. лично мое мнение че L200 с късото карго тоест до 2009 стои по-добре. дългия някак простее.

 

И двете машини са си шумни но в никакъв случай не са по-малко удобни от кола.Карат се спокойно като трябва да се има предвид ,че това си е камион.. в завойте не става като при автомобилите. Преди време си правих подбор за мен ..Митсубишито си е класика, има поколения преди новите модели..Нисан нямат нищо освен за база Патрол ( изключителни машини) ..ама не са пикап.

 

Двигателя и той си има история.. на L200, Нисан-а е Рено.. :) приятел отваря такъв мотор.. двигател за кола.. не за пикап. Ключов момент е кашкаваленият съединител. Предвид предназначението на пикапа..кошмар.(Аз тегля компресор 1600 кг) Има изписани цели томове от колеги в Австралия и Англия.

 

Съединителя комплект дава фира за 25 000 км.. и е нараво без пари. :icon_angel: ..има туниг вариант за 2500 австралийски долара ма не вярвам да ти се занимава.

 

От предлаганите пикапи в БГ L200 e без конкуренция.Новото при последната версия е VGT Турбото с променлива геометрия, явно оптимизиран компютър и 178 к.с както и други дребнотии претърпели развитие ..намирам ги за положителни.

Ти си помисли .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е как колега да няма точно в Балкан Стар L200 малко така ми звучи странно.

 

По темата.. лично мое мнение че L200 с късото карго тоест до 2009 стои по-добре. дългия някак простее.

 

И двете машини са си шумни но в никакъв случай не са по-малко удобни от кола.Карат се спокойно като трябва да се има предвид ,че това си е камион.. в завойте не става като при автомобилите. Преди време си правих подбор за мен ..Митсубишито си е класика, има поколения преди новите модели..Нисан нямат нищо освен за база Патрол ( изключителни машини) ..ама не са пикап.

 

Двигателя и той си има история.. на L200, Нисан-а е Рено.. :) приятел отваря такъв мотор.. двигател за кола.. не за пикап. Ключов момент е кашкаваленият съединител. Предвид предназначението на пикапа..кошмар.(Аз тегля компресор 1600 кг) Има изписани цели томове от колеги в Австралия и Англия.

 

Съединителя комплект дава фира за 25 000 км.. и е нараво без пари. :icon_angel: ..има туниг вариант за 2500 австралийски долара ма не вярвам да ти се занимава.

 

От предлаганите пикапи в БГ L200 e без конкуренция.Новото при последната версия е VGT Турбото с променлива геометрия, явно оптимизиран компютър и 178 к.с както и други дребнотии претърпели развитие ..намирам ги за положителни.

Ти си помисли .

Напълно подкрепям колегата........... :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е как колега да няма точно в Балкан Стар L200 малко така ми звучи странно.

 

.........

Ти си помисли .

 

ми няма - чакат нов модел. благодаря за мнението. ще помисля ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разходи се до Пловдивският БСтар имаше отвън 3 тамън Л200 и то хубавото оборудване. Гледай да има . Тук да вметна една хитринка. Горивният филтър се намира за 25 лева. :) Предвид камиона и скъпоструващият Denso комън рейл и един клапан в помпата дето е торба пари и е много чувствителен на мръъзна нафта а нашата нали не е такава.. смяната му на 5000 км е безпроблемна. Аз за мен така съм решил. Особено след зимата.

 

Соред мен питането ти е кой вариант на L200 :) а не коя марка пикап . Аз тръгнах от американските пикапи бях се навил да си внеса.. добре че не го сторих.Кефят ме ма не са за нас. Избора си е L200.

 

Ако се чудиш колко е удобен. Другата ми кола е Голф 3 . КАто комфорт разликата е до небето визирам умората от пътуване. 800 км без да спирам изтрайвам в голфито после съм развалина.

 

1050 км съм правил с пикапа в БГ ставам, и ми няма нищо. Теоритично мога да изкарам 1300+ км без умора. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разходи се до Пловдивският БСтар имаше отвън 3 тамън Л200 и то хубавото оборудване. Гледай да има . Тук да вметна една хитринка. Горивният филтър се намира за 25 лева. :) Предвид камиона и скъпоструващият Denso комън рейл и един клапан в помпата дето е торба пари и е много чувствителен на мръъзна нафта а нашата нали не е такава.. смяната му на 5000 км е безпроблемна. Аз за мен така съм решил. Особено след зимата.

 

Соред мен питането ти е кой вариант на L200 :) а не коя марка пикап . Аз тръгнах от американските пикапи бях се навил да си внеса.. добре че не го сторих.Кефят ме ма не са за нас. Избора си е L200.

 

Ако се чудиш колко е удобен. Другата ми кола е Голф 3 . КАто комфорт разликата е до небето визирам умората от пътуване. 800 км без да спирам изтрайвам в голфито после съм развалина.

 

1050 км съм правил с пикапа в БГ ставам, и ми няма нищо. Теоритично мога да изкарам 1300+ км без умора. :mitsu-smiley:

Звучиш ми като някой :mitsu-smiley: рекламен агент ............. :D :D но отново те подкрепям....... :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) Споделям впечатления :) нямам нищо общо с агентурата хехе. :icon_clap: :mitsu-smiley:

 

Мога да пиша още ама целта е колегата ако наистина си търси машина да си избере правилната.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обади се и в Балкан стар във Варна, скоро там имаха пикапи(може да са ги продали вече), търси Христомир Генев, много е печен ще ти даде пълна информация!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обади се и в Балкан стар във Варна, скоро там имаха пикапи(може да са ги продали вече), търси Христомир Генев, много е печен ще ти даде пълна информация!

 

в бс софия очакват фев - март-май пикапи (от различни класове). въпросът не е на живот и смърт утре да подкарам колата, засега ще се огранича с тестовете в софия, когато дойдат.

 

видях холандски сайт, където продават нови пикапи с 1/3 по-евтино от бс, като имат 3 год еу гаранция. така че май дори да докарат в бс, реална е възможността да се купи от другаде.

 

преди това искам да изясня за себе си коя кола (и да получа одобрението на жена ми, което не никак лесно - тя тества пикапите на задната седалка с разбираеми последици). в английски сайт бях чел, че на l200 задното окачване може да се модифицира и да не друса празно чак толкова. не знам дали ми се занимава и колко пари е.

 

благодаря за мненията.

 

като тествам нещо ще пиша и ще споделя развитието.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Новото Л200 друса далеч по-малко от това пред 2006 и от Навара. На задната седалка има дост. място. Ходили сме 5 човека: Несебър - Калофер (3ч) - Връх Ботве (4ч) - Карлово (4ч) - Несебър (3ч).. общо 14 часа за 1 ден (5 възрастни) .. без никакви проблеми. .. е аз накрая бях малко скапан ама след 14 часа зад волана.. кой няма.. да е :)

 

Сега го продавам пикапа, ама само защото стана излишен в момента...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На задната седалка е доста просторно .Л200 има едно от най-удобните задни места .Hilux-a бледнее направо. Машина можеш да си вземеш отвсякъде и по Германия има и демо машини има диларски и намаленията са значителни. Не друса чак толкова много .Много индивидуално е за мен за него за други хора всеки си има виждане.

 

Повечко внимание се изисква когато е хлъзгаво.Ако оставиш само на задно като това важи за версийте които нямат ASR стабилизиращи сиситеми какъвто е моят. Дори в режим 4х4 пак занася.

Въпрос на майсторлък и усет. Зимата е супер, нищо не му се опира .

 

Погледни Румънският сайт на Митсубиши , доста е по-добър от нашия. :mitsu-smiley:

Редактирано от Symptom
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

в бс софия очакват фев - март-май пикапи (от различни класове). въпросът не е на живот и смърт утре да подкарам колата, засега ще се огранича с тестовете в софия, когато дойдат.

 

видях холандски сайт, където продават нови пикапи с 1/3 по-евтино от бс, като имат 3 год еу гаранция. така че май дори да докарат в бс, реална е възможността да се купи от другаде.

 

преди това искам да изясня за себе си коя кола (и да получа одобрението на жена ми, което не никак лесно - тя тества пикапите на задната седалка с разбираеми последици). в английски сайт бях чел, че на l200 задното окачване може да се модифицира и да не друса празно чак толкова. не знам дали ми се занимава и колко пари е.

 

благодаря за мненията.

 

като тествам нещо ще пиша и ще споделя развитието.

Тия дни ще има 2-3 Л200 за обслужване ,ако искаш, мини през мен да видиш за какво става въпрос........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно скромно мнение и от мен ,като потребител на L200 (2007) ,имал съм възможност да карам новата NAVARA и сравнението определено е в полза на L200.Това което ми направи впечатление чисто експлоатационно е ,че NAVARA е с по груб кокпит ,купето вътре е широко но не е функционално,по шумна е и помалко комфортна на асфалт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

пуснах подобно питане и в offroad форума - един колега също е много за l200, ако ще се ползва и като семейна кола, макар че кара 2-ра навара. мнението е тук, ако някой се интересува

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет, карам Л 200 (2008) и съм много доволен. И при мен имаше дилема между Л 200, Навара и Хайлукс, но съм убеден че съм направил правилния избор. Возията при Л 200 е много по-добра, особено на задната седалка. Ползвам я много оф-роуд в всякакви условия и няма грешка. Само не разбирам защо не са й сложили 6-та скорост.

 

Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

здравейте колеги,

 

в бс вече са докарали l200 от най-ниското ниво на оборудване, но "Засега не мога да конкретизирам кога ще регистрираме."

 

тк явно няма да стане да се купи кола без тест драйв, може ли някой да помогне за едно кръгче с относително ново - 2010-2011-2012 г l200 - тк колата ще се ползва и като семеен ауто, мнението на жена ми за комфорта на задните седалки е определящо.

 

става въпрос за района на софия.

 

предварително благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

да завърша започната от мен тема. вчера ми пратиха ел поща от бс, че вече е регистрирано l200 и е налично за тест драйв и днес направих кратък тест драйв. общо взето най-отговаря на изискванията ми, от пикапите, които съм тествал досега (мисля, че съм тествал всичко, което се предлага на еу пазара). важното в случая е, че и жена ми каза "ок" ;)

 

та ще ставам горд собственик на l200 по някое време.

 

модела, който аз искам обаче - 178 кс, ниво intense+, мога да си го поръчам сега, да се произведе септ и да пристигне тук декември. та явно няма да си го купуваме от бс.

 

весело лято на всички

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега , спрял си се на добър пикап ,но търси варянт да си го купиш от другаде тия хубавци от БС са напълно побъркани.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...