Murfi Публикувано 16 февруари 2012 Сподели Публикувано 16 февруари 2012 Здравейте колеги!Имам спешна нужда от вашата помощ.Търсих из форума ,но не намерих нищо за моя проблем,затова пускам нова тема.Преди десетина дни в големите студове при тръгване сутринта усетих волана като "вдървен".Става дума за Каризма 1.8 ГДИ -98г.Не обърнах особено внимание,мислейки че има лед по ходовата част /то си беше и така/ и продължих да си карам.От ден-два времето се затопли ,но проблема не се реши.Даже по лошо-на асфалта волана е твърд,все едно нямам хидравлика и връща масло през капачката на казанчето.Съветвах се по телефона с Милен,който предположи проблем в помпата.Днес ходих при майстор,който отвори помпата и каза че там всичко е О.К.Помпата работи нормално,прави налягане,маслото се движи по системата./Поне бълбука в казанчето/.Новото предположение е проблем в рейката.Моля който е имал подобни проблеми или има някакви идеи да ми помогне.Предварително благодаря на всички! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1001101 Публикувано 16 февруари 2012 Сподели Публикувано 16 февруари 2012 Провери дали алтернатора ти работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 16 февруари 2012 Сподели Публикувано 16 февруари 2012 Милен също ти каза че неговата кола е била със същия проблем.....И след като е сменил помпата с друга, проблема се реши. Пък старата едва ли някога ще я отворя, че да ти кажа какъв е проблема. Ама щом си ходил на маистор...... може при теб проблема да е друг. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 16 февруари 2012 Сподели Публикувано 16 февруари 2012 Да не би проблема да е в самата рейка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Murfi Публикувано 17 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2012 Колеги,проблема се оказа елементарен.Явно някъде по системата е било замръзнало и се е образувала "тапа".Милене,благодаря ти за идеята,че маслото е старо и гъсто.Къде изхвърли помпата някакво количество през казанчето,къде успяхме да отточим малко масло и долях около 400-500мл. ново масло и всичко се оправи.Да се надявам,че всичко ще е ОК.Волана се върти лесно даже и на място и оборотите се вдигат когато достигне крайно положение,което до вчера беше изчезнало.Благодаря на всички за идеите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo Публикувано 18 март 2012 Сподели Публикувано 18 март 2012 Здравейте, моето казанче за хидравликата се омаслява отвън (предполагам през капачката), но при въртене на волана не се усеща затруднение. Тая зима само веднъж се чу един силен звук от хидравликата, после престана. Долях към 20 милилитра хидравличо масло без да знам със сигурност дали е имало нужда, защото нивото в казанчето се променя (като е изгасена колата е ниско, а като запаля и започна да върте волана се покачва). Някой има ли идея защо е това омасляване? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 18 март 2012 Сподели Публикувано 18 март 2012 (редакция) От уплътнението, ако капачката стои хлабаво. Маслото, което сипа какво беше - Dexron III или :mitsu-smiley: PSF или някакво друго? Редактирано 18 март 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo Публикувано 20 март 2012 Сподели Публикувано 20 март 2012 Видимо капачката не стои хлабаво. Маслото е някакво предназначено за VW, AUDI, не пише каква марка е, но е около 30лв/л, закупено от Ауто плюс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 26 март 2012 Сподели Публикувано 26 март 2012 Моята помпа е омаслена и издава виещи звуци от няколко дена - за ремонт ли е или да взимам друга направо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 26 март 2012 Сподели Публикувано 26 март 2012 Видимо капачката не стои хлабаво. Маслото е някакво предназначено за VW, AUDI, не пише каква марка е, но е около 30лв/л, закупено от Ауто плюс. Хидравличното масло профилирано за VW, Audi... (VAG групата) отговаря на стандартите специално по VW G002 000 / G 004 000 (най-често зелена синтетична течност). То е различно от стандартното червено Dextron III, нищо че и 2-те са масла предназначени за хидравлики. Двете не трябва да се смесват и са взаимно изключващи се! Дано са ти продали добрият стар червен ATF (Dextron VI/III/II..)Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 27 март 2012 Сподели Публикувано 27 март 2012 Моята помпа е омаслена и издава виещи звуци от няколко дена - за ремонт ли е или да взимам друга направо? Някакви идеи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo Публикувано 28 март 2012 Сподели Публикувано 28 март 2012 За съжаление не беше червено, а зелено. Дали ще трябва да сменя маслото в цялата система сега? Има ли признаци, по които да позная? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.