Премини към съдържание

Въпрос за конкретен автомобил


Shamy

Препоръчано мнение

Май дойде времето да сменям Астрата и се колебая между този двигател и 2.0.По принцип карам спокойно и предимно градско, затова гледах повече обяви с 1,6 двигателя.Става въпрос за това http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=11319651619557568&avto=Mitsubishi_Lance Някой гледал ли е точно тази кола?Прегледах темите в раздела(до стр. 7-ма).Общо взето мненията за този модел(2003-2006г.) са положителни , а и цената му е достъпна...Конкретно ме интересува клирънса на колата .Според това, което четох в нета той е 16,5см.Така ли е?Важно е за мен,защото имам стръмна рампа при влизане и излизане от гаража и Астрата(която е 96г. и е с клирънс 13,5) опира и не може да се справи.А не искам само заради това да минавам на джип(не ми е необходим).Търсех си бензинова кола с по- голям клиънс...и така попаднах на Лансера.Дизайна му също много ми допада...Преди харесвах Галанта, но той доста поостаря, а и е по-нисък.Другата алтернатива е http://www.cars.bg/u509533

Редактирано от Shamy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, с първият 1.6 мотора мисля че няма да имаш проблеми да я вкарваш в гаража, но при втория случай почти сигурно че ще задереш та даже може и да счупиш спойлера, 2.0 лансера се води спорт и е с ниско окачване така че внимавай. Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и благодаря за отговора!Според сайта,който ползвах за справки http://mitsubishi.testdrive.bg/model/lancer-ix-wagon.html спорт се води само вагуун версията и при двата двигателя(може и да греша),но комбито и без това много-много не ми допада.Докато седанът с 2,0 двигателя и със спойлера(само не разбрах какво общо има спойлера с просвета на колата и как мога да го счупя ако опре шасито о земята)вероятно има и неспортна версия и ми допада повече,само дето данъкът и ГО са му доста по-големи и това ме разколебава...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново!С риск да ви досадя си позволявам още един-два въпроса...Днес ходих до Димитровград,видях и карах лансера от първата обява.Хем съм впечатлен и хем разколебан.Двигателят работи много тихо и равномерно,без никакви тракания от повдигачи,набира леко и мощно(сравнение с този на Астрата де...въпреки че разликата им е само 8 к.с.,но мичубишито ускорява страхотно :plane: :mitsu-smiley:),скоростите влизат безпроблемно и не се чуват шумове откъм скоростната кутия.Дотук добре.Смущава ме обаче,че като натисна спирачките се усеща осезаема вибрация по предницата,предаваща се и по волана.Според продавача,който ме придружаваше на тестдрайва,това било от насабралата се ръжда по дисковете:"Една седмица като я покараш-казва-и ще се оправи..." Та питането ми е дали е само от ръждата проблема или може да са накривени самите дискове или набраздени?Иначе има и др. козметични забележки - не работи радиото("ами не съм го пускал"),в гнездото за запалката липсва самата запалка("предишния собственик е бил сигурно непушач")и седи като дупка("абе ще ти намерим една запалка"),отзад на средната седалка липсва подглавника("така си беше"),има тук там ръжда по коша на двиг. и по планките ,държащи седалките("все пак е кола от Австрия")Всичко дотук си е повод за сваляне на цената,знам че капуването на втора ръка кола си е въпрос на късмет и на компромис,въпросът е колко да е голям компромиса...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Здрасти, първо да ти кажа че и салон и комби на спорт-а са еднакво ниски щом е 2.0 двигателя, спойлера който говоря е този под предната броня лансерите след 2006 та имат таива отпред и отзад. За тази кола която си гледал, под капака е възможно да видиш тук там ръжда, и по планките на седалките това е лесно да се поправи, че няма запалка също е нормално, някои коли нямат, липсващата облегалка и запалка свалят цената, както и вибрациийте от спирачките като най-вероятно са за смяна дискове и накладки и ако е от ръжда причината да вибрират не ти е нужно седмица да се оправи а 3-4 спирания и то по-точно когато колата е седяла спирачките ще стържат не да вибрират. Радиото ако неработи искай отстъпка и ще си купиш ново, то и без това радиата на тези модели не са им много красиви но пък звука е добър и сигнала за станцийте също. Не му позволявай да ти говори така :" не съм го видял, не съм го пускал, ще ти намерим запалка," -ами намери му, и да си гледал сега сваляй от цената.

Ако колата е хубава направи пазарлък и със спестените пари после ще си я обслужиш и ще се радваш на нова кола.

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За дисковете наистина може да е от корозия, ако колата е стояла мнооого време на място. Запалки има да се продават по автоаксесоарите, коли на части и т.н. Като е от Австрия я погледнете хубаво и отдолу, да не е почнала да ръждясва. Дисковете ги премерете, колко са над минимума и евентуално дали могат да се минат на машина. Ако са износени искай да сваля цената. Това при положение, че си харесал колата и това те спира. Този гараж общ ли е? Не можете ли да му изсипете няколко торби цимент и да си решите проблема?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.Смущава ме обаче,че като натисна спирачките се усеща осезаема вибрация по предницата,предаваща се и по волана

 

По-скоро криви дискове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или не. Като взехме колта, беше стоял на открито около 2 месеца и около половин седмица имаше вибрация при спиране. Ако има сервиз с подходящи уреди може да се установи дали са криви или имат корозирала област. Разбира се трябва да твъдиш, че са криви и трябват нови, за да свали цената...

За радиото - джамбазите имат навика да ги свалят и вероятно не е свързано както трябва. Даже ако е кола без радио и си го поискаш вероятно ще ти го дадат... :D

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр.Гаражът не е общ , а е мой отскоро.Просто е доста под кота нула и има голяма денивелация,която не може да се оправи с две торби цимент :icon_hmm: Както и да е .Днес звънях да уговоря посещение в сервиз и човека се съгласи за четвъртък,повдигнах въпроса за дисковете и той предложи сам да ги смени(сигурно си знае че не са наред-м/удругото във форума намерих добри отзиви за тази автокъща Братауто- хора от София и дори чак от Варна са ходили там за коли.Аз съм си от Хасково...близо е).Но Лансера все повече ме съмнява:в обявата пишеше че има сервизна книжка, а се оказа че няма;няма и втори ключ(абе викам тази кола да не е крадена-отг."кой ще ти се занимава с тоя боклук за 2-3 хил.евро бе човек");"капакът" в багажника(ако въобще така се казва),под който е резервната гума всъщност се оказа най-обикновено парче шпертплат,изрязан в необходимата форма и отдолу облепен със стериопор,а отгоре си ляга мокета на багажника :icon_doh: То дори при астрата този капак си е метален и със закопчалки(но... "така било при японските коли").Хич не ми се върва...При вас така ли е?Всъщност като се замисля колата няма никакви документи ,с които да се докаже че е 2004г,за каквато е обявена(как не се сетих да й запиша win-а та да се провери,само забелязах,че започва с J, но всъщност този модел Лансер се прави от 2003г.май и може да ме лъже само с 1 год.).Така като гледам май ще се ходи до София.Още не съм се отказал от тази кола(на жената най й харесва цвета), но за всеки случай(резервен вариант)да попитам някой от форума гледал ли е тази кола в Люлин http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11328291342341480&f1=details Изглежда много по-добре на снимките само дето не е тъмносин металик и е комби...Но е с лети джанти,има си запалка :) а отзад подлакътник и подглавник посредата... :icon_clap:

Редактирано от Shamy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами поне при мен капака в багажника си е точно от шперплат , че даже е и без стериопор и няма никакви закопчалки , но пасва толкова точно , че не са му и нужни . А това , че няма запалка , може дасе сложи за 10 мин и значи , че в колата не е пушено . А за дисковете , имал съм периоди , в които колите ми не са били карани доста време и до сега тресене не е имало никога , само свирене .

Редактирано от s_mitko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Колега за шперплата не е проблем ти него вдигаш всеки ден, лансер са така, не се бой, но за единият ключ и за това че колата няма документи като сервизна книжка, и т.н. най-вероятно означава че е била удряна, следователно платена от застрахователя след което обявена на търг като катострофирала и точно нашите джамбази от там купуват коли и после ремонт у дома и викат колата е страхотна, и цената в небесата.Кой ще ти внесе хубава кола и ще изкара пари от теб.,,,.. Това е само вариянт но в повечето случай е и практика. Ако колата е била в добри ръце, би трябвало да има сервизна книжка, книжка на колата в черно калъфче, малко фактури от обслужване, 2 ключа, и така. За годината погледни стълката там си пише тъкмо така може да разбереш дали има сменяни стъкла и кои са те, това също е показател за инциденти. На тази комбито таблото (километраж, обортомер, ) са като на по-старите модели, 2004 та нагоре са други и са бели. А за онази синята салон дето е и липсва спойлера и малко гадничка ми се струва. Комбито имат подлакътник на задната седалка което е голям + , подглавика който липсва е често срещано явление при лансер понеже с него видимостта на зад е доста намалена и хората го махат, после го губят и така. Дано съм бил полезен. :mitsu-smiley:

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здр.Наистина ми бяхте много полезен.След последния Ви пост погледнах по-обективно на Д-градския Лансер,логично бе да се откажа от него,така че търсенето продължава...

Днес гледах мн.читава кола в Пловдив.Всичко си й е наред.Дори win-а й се разкодира с помощта на форума :icon_clap: Километрите й изглеждат реални(около 160 000,2004г) като човекът твърди че от тях е навъртял около 50 000 км в Бг ,а преди това(внос от Германия) е била обслужена напълно.Току що с търсачката изчетох вс. теми за смяна на ремъци и ролки,но никъде не открих през колко км. се сменя ангренажния ремък на Лансера.При опела май беше именно през 50 000 км.Так ли е и при митсубишито?Обслужването на колата е аргумент за по-високата й цена.Не че аз няма да си й сменя всичко ,за да ми е мирна главата...Ако не ми мине котка път др.седмица ще я водим на сервиз...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво, радвам се че най-сетне си открил нещо добро. За ремъците по книжка 80000 км, но ти може и по рано за да си спокоен, те не са скъпи и лесно става, някой който разбира даже ще му е приятно да я обслужи, има колеги във форума готови да помогнат. Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте!

Само за да завърша темата(пък и да не пускам нова),а и да се похваля най-накрая... :icon_thumbup:Завърши едно почти 3-месечно търсене и вече съм собственик на заветния Лансер - не взех пловдивския по ред причини(може и да сбърках),а софийското комби(обявата му вече не се отваря,но ето малко снимки

http://picbg.net/img.php?file=0a3589cfe1c749bc.jpg

http://picbg.net/img.php?file=06153d803251d3b9.jpg

http://picbg.net/img.php?file=ce088f8615b1c9a7.jpg

не са с много добро качество-правени са с телефона).Вече почти го обслужих както му се полага и както винаги при кола втора ръка възникват някои въпроси:

1.Не съм сменил антифриза,спирачната течност и тази на хидравликата - от сервиза където ми смениха всички видове ремъци,филтри и маслото ми казаха че засега не било необходимо(били бистри/чисти).А трябва ли?

2.При какъв майстор трябва да си сменя жилото на врътката за топло/студено,както и предния десен фар за мъгла има нужда от фиксиране в мястото си в бронята(вероятно е имало лек удар и както ми обясниха някакви "рогчета" дето го крепят са се счупили).В момента е хванат със свински ушички :icon_doh: Проблема за автотенекеджия ли е?

3.Нямам втори ключ.С търсачката попаднах на доста интересни истории(ама я пуснах едва като един ключар успя да ми вземе 83 лв. за ключ с чип,който се оказа че отключва,но не пали).Най-близо ми е Ратола Пловдив.Има ли други варианти?

4.И засега последно-спаднаха ми без видима причина и двете предни гуми.Чисто нови са-Континентал.Сложих ги в София още след като взех колата.Никакви проблеми по магистралата и в града и след като колата седя няколко дена в гаража некарана забелязах това.Ходих на майстори,смениха ми винтилите,почистиха джантите(не знаех че алуминия ръждясва...)и сега съм в очакване...

Редактирано от Shamy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти и честито!

1.ако колата е на повече от 5 години е хубаво да смениш и тези течности, спирачната се сменя на 2, антифриза и за волана може и по рядко, погледни и сервизната книжка и фактури може и да са сменени вече. Маслото на скоростната кутия е препоръчително да се смени, и да се сложи точното, иначе лесно може да се стигне до ремонт.

2. По скоро при някой дето разбира от всичко по колите, до колкото си спомням тези рогчета са пластмасови и са част от предната броня, а рамката на фара е метална и се захваща с 4 винтчета.

3.Новото копие което ти е направил ключаря сега трябва да се обучи с имобилайзера на колата, най-добре при дилър, но понеже вече си купил от друго място може и да не стане или да неискат да го направят те освен ако не си.купиш нов ключ от тях. Опитай ако може при същият ключар или друг автоключар. Чиповете може да са различни, дано е уцелил правилния.

4.след това обслужване на джантите ако пак спаднат най-добре да се върнеш там от където са купени гумите, да не би самите гуми да са дефектни, но по вероятно да не спадат повече. Щом си сменил гуми е желателно да минеш и стенд на 4 те колела, за да не ти износват гумите неравномерно и за по добро поведение на пътя.

Поздрави.

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Тук само да напомня на колегата Shamy ако не е сменил свещите да ги смени, може да сложи NGK или Denso и да гледа да са истински, че бобините на тази кола са много скъпи, другото дето искам да кажа за тези лансери е че ако не сте правили реглаж ма предница и задница задължително, лесно може да си съсипите гумите, а и колата ще бъде нестабилна. Това го знам не само от препоръките на производител, но и от личен опит.

Успех :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...