rbelchev Публикувано 23 ноември 2012 Сподели Публикувано 23 ноември 2012 Ако двигателя е V-образен, ще му трябват 2 турбини. Не е задължително. Аз съм привърженик на 1та турбина и то по голяма и не хибридна за да надува мъжката и да вади много мощ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 ноември 2012 Сподели Публикувано 23 ноември 2012 И това е вариант, но трябва да се вземе резервен двигател. Не се знае кога старият ще се предаде - я биела ще изклопа, я бутало ще се сцепи, я скорости ще преплете... Трябва да пробваме :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 23 ноември 2012 Сподели Публикувано 23 ноември 2012 на V-образния мотор една T3/T3 или Т4/Т3 или Т4/Т4 турбо ще му е тамън само не знам дали няма да му е нужна и анти-лаг система заради дългите колектори който ще бъдат направени за 1 турбина на V-образния мотор но и тя се прави лесно ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 25 ноември 2012 Сподели Публикувано 25 ноември 2012 на V-образния мотор една T3/T3 или Т4/Т3 или Т4/Т4 турбо ще му е тамън само не знам дали няма да му е нужна и анти-лаг система заради дългите колектори който ще бъдат направени за 1 турбина на V-образния мотор но и тя се прави лесно ;) Оказва се, че и компресорите добре му лежат на шестака. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 25 ноември 2012 Сподели Публикувано 25 ноември 2012 Оказва се, че и компресорите добре му лежат на шестака. Въпрос на вкус аз съм повече за Турбо. За мен турбото е по-добрия вариант и по успешния и мисля че с турбото се вадят повече коне и са по надеждни и не натоварват толкова автомобила и коляновия вал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 30 ноември 2012 Сподели Публикувано 30 ноември 2012 Натоварват се. Понякога (при тунинговане с голяма турбина и много коне) дори коляно-мотовилковата група бива натоварена изведнъж. Возил съм се в правен опел калибра с 330 коня с хибридна турбина и от 3500 направо се включваха още три двигателя. При компресора това не се случва - всичко става плавно, което не означава, че не е впечатляващо.Иначе за серийно направените бензинови двигатели с турбо пълнене си прав. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 30 ноември 2012 Сподели Публикувано 30 ноември 2012 Натоварват се. Понякога (при тунинговане с голяма турбина и много коне) дори коляно-мотовилковата група бива натоварена изведнъж. Возил съм се в правен опел калибра с 330 коня с хибридна турбина и от 3500 направо се включваха още три двигателя. При компресора това не се случва - всичко става плавно, което не означава, че не е впечатляващо.Иначе за серийно направените бензинови двигатели с турбо пълнене си прав. Ми идеята на турбото е повече коне във високите обороти а компресора във високите обороти горкия хич го няма а и е вързан към коляновия вал с ремък както и да го гледаме той натоварва постоянно двигателя и отежнява развъртането на самия мотор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demoman Публикувано 1 декември 2012 Сподели Публикувано 1 декември 2012 То и турбото товари двигателя, нали отнякъде трябва да дойде тази енергия, която го кара да надува. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 2 декември 2012 Сподели Публикувано 2 декември 2012 То и турбото товари двигателя, нали отнякъде трябва да дойде тази енергия, която го кара да надува.Абе, едно е да е вързан с ремък, друго е да се върти от изгорелите газове, които така или иначе си ги има Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Founder Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 Малко снимки с HD качество от изработката на генерацията http://www.facebook.com/media/set/?set=a.357147427682855.80542.293130840751181&type=3 И аз се опитах да го побутна към турбото, но решил да прави атмосферен змей и това е :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bai Mihal Публикувано 12 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2013 Малко снимки с HD качество от изработката на генерацията http://www.facebook.com/media/set/?set=a.357147427682855.80542.293130840751181&type=3 И аз се опитах да го побутна към турбото, но решил да прави атмосферен змей и това е :P Ти и тук ли се подвизаваш бе брат? Ейй, т'ва от Ямбол сте много пробивни! Там май сте най-много тунинг-майстори на глава от местното население Преди 2 седмици един колега от форума ми продаде едно антикрило - и той е от Ямбол! Предполагам тия снимки, които си постнал са онези, които щеше да ми пращаш "а long time ago" . Е, по-добре късно, все пак. Иначе гладай как те хваля пред хората, броя на бирите 'дето си ми обещал нараства Само недей да лъжеш за турбото, помня аз к'во сме си говорили! Айде напролет ще ти звънна, пак ще работим заедно П.С.: Термолентата ти я пазя, да не кажеш после, че съм те завлякъл Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Founder Публикувано 15 януари 2013 Сподели Публикувано 15 януари 2013 А подвизавам се тук от има няма 4-5 години ама с тия пусти Хонди дето се занимавах предине ми доставаше време да седна да се разпиша и тук :icon_blush: но вече сме на още по правилната тематика :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Снимките все пак видяха бял свят ..а за бирите - почвам да пълня втора каса ама няма кой да дойде да ги изпие :D :drinks: Айде дигай се и ела да видиш какви вина пием зимата тука :D :D :D Спирам се, че много избягахме от темата :plane: Поздрави,Ачо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 20 април 2013 Сподели Публикувано 20 април 2013 Отдавна не съм писал, поне да споделя опит за някой, който реши да се занимава: Доста търсих въпросния дросел (дори попаднах и на такива, made in China, недоразумения http://mihaild.snimka.bg/automobiles/micubishi.690758.29061089 ), пробвах да намеря и вариант за замяна с дросел от някой друг модел Мицубиши - примерно, бях се насочил към Диаманте, защото дроселите им бяха взаимозаменяеми с моя, но се оказа, че даже и дросела на 3,5 л. мотор от Диаманте е с отвор за въздуха 68 мм, а на моя Галант е 70 мм. Та, в крайна сметка не успях с дросела, но в процеса на търсене научих интересни неща - примерно, че братята руснаци свободно си чипват 6А13 (вкл. и след премахване на катализаторите - тогава "изключват" софтуерно вторите ламбди, както се изразяват те)и си свиркат после доволни. Може би трябва да проуча по-сериозно тоя въпрос... Ето и малко снимки:http://mihaild.snimka.bg/automobiles/micubishi.690758.29061096http://mihaild.snimka.bg/automobiles/micubishi.690758.29061094http://mihaild.snimka.bg/automobiles/micubishi.690758.29061090http://mihaild.snimka.bg/automobiles/micubishi.690758.29061100http://mihaild.snimka.bg/automobiles/micubishi.690758.29061099http://mihaild.snimka.bg/automobiles/micubishi.690758.29061110 Колега сподели за руския опит Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele Публикувано 24 април 2013 Сподели Публикувано 24 април 2013 изпускателния колектор преправен от 6G мотор ли е или тук го правиха изцяло ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bai Mihal Публикувано 24 април 2013 Автор Сподели Публикувано 24 април 2013 изпускателния колектор преправен от 6G мотор ли е или тук го правиха изцяло ?Цялата генерация-от изпуск. колектори - до крайното гърне я правиха в Бг. Виж снимките, които майстора е постнал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bai Mihal Публикувано 24 април 2013 Автор Сподели Публикувано 24 април 2013 Колега сподели за руския опит Ми, то няма много за споделяне - регистрирах се в един руски форум за Галант (мицубиши галант клуб, или нещо такова) и там много потребители пишеха, че са си чипосвали ЕКУ-тата на 6А13 (след махане на катализатори или просто за кеф) при техния си форумен майстор по електрониката и са много доволни от резултатите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 23 юни 2013 Сподели Публикувано 23 юни 2013 А тези момчета дали няма да свършат работа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bai Mihal Публикувано 1 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2013 А тези момчета дали няма да свършат работа? Твърдо "Нье" Цитирам по памет отговора на мейла, който им пратих: "Не мога да ви помогна за въпросния автомобил" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 юли 2013 Сподели Публикувано 2 юли 2013 Бай Михале, като се занимаваш със силов тунинг би ли ми отговорил на въпроса: какъв потенциал за силов тунинг има Галант с 6А13 двигател и в какво се изразява този потенциал (ако изобщо има такъв)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bai Mihal Публикувано 3 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 3 юли 2013 Andy, въпросът ти малко изпреварва темата, която подготвям. Тя ще бъде във връзка именно със силовия тунинг, и по-конкретно в нея ще опитам да обясня какво всъщност се случва, когато "тунинговаме", какво на практика се променя и откъде идват тези въртящ момент и мощност. Ще има доста теория, но без нея не може. Надявам се да се получи разбираемо. По принцип всеки ДВГ, вкл. 6А13, подлежи на силов тунинг. Знам, че си чел статията ми за мощността и въртящия момент - в нея се съдържат доста отговори и за силовия тунинг.За мое съжаление 6А13 се оказа не особено податлив на интервенции, в смисъл - доста скъпо излиза, и супер трудно се намират някои части. Същевременно никой не се е занимавал да променя тоя двигател и затова няма и много информация и опит, които да се ползват. Аз, примерно, в търсенето на по-голям дросел, разбрах, че от Мицубиши Диаманте (или Магна, Сигма) е съвместим дросела, но в България няма такива коли и не мога да разбера какъв му е диаметъра на отвора за въздух. И тн. Иначе няма невъзможни неща и ако имаш достатъчно пари можеш всичко да направиш. Въпросът е дали си струва, но това всеки си преценява сам. Сега аз събирам за програмируема електроника, но още не съм разбрал колко струва ЕКУ "Autronic" или "Megasquirt". За справка, "Vi-pec" май беше, която е подходяща за 6А13, ми я предложиха за 3800 лв. без монтажа и настройката! Nice, ah! И те така... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 3 юли 2013 Сподели Публикувано 3 юли 2013 (редакция) Как бре, Ваньо имаше една сигма :icon_hmm: А нещо от паджеро 3000 V6??? Редактирано 3 юли 2013 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 3 юли 2013 Сподели Публикувано 3 юли 2013 Andy, въпросът ти малко изпреварва темата, която подготвям. Тя ще бъде във връзка именно със силовия тунинг, и по-конкретно в нея ще опитам да обясня какво всъщност се случва, когато "тунинговаме", какво на практика се променя и откъде идват тези въртящ момент и мощност. Ще има доста теория, но без нея не може. Надявам се да се получи разбираемо. По принцип всеки ДВГ, вкл. 6А13, подлежи на силов тунинг. Знам, че си чел статията ми за мощността и въртящия момент - в нея се съдържат доста отговори и за силовия тунинг.За мое съжаление 6А13 се оказа не особено податлив на интервенции, в смисъл - доста скъпо излиза, и супер трудно се намират някои части. Същевременно никой не се е занимавал да променя тоя двигател и затова няма и много информация и опит, които да се ползват. Аз, примерно, в търсенето на по-голям дросел, разбрах, че от Мицубиши Диаманте (или Магна, Сигма) е съвместим дросела, но в България няма такива коли и не мога да разбера какъв му е диаметъра на отвора за въздух. И тн. Иначе няма невъзможни неща и ако имаш достатъчно пари можеш всичко да направиш. Въпросът е дали си струва, но това всеки си преценява сам. Сега аз събирам за програмируема електроника, но още не съм разбрал колко струва ЕКУ "Autronic" или "Megasquirt". За справка, "Vi-pec" май беше, която е подходяща за 6А13, ми я предложиха за 3800 лв. без монтажа и настройката! Nice, ah! И те така... http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=29218&st=0&p=283382&hl=vipec&fromsearch=1entry283382Ако няма да флашваш сток ЕКУ, заповядай. Плюс 500 лв. Настройки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bai Mihal Публикувано 3 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 3 юли 2013 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=29218&st=0&p=283382&hl=vipec&fromsearch=1entry283382Ако няма да флашваш сток ЕКУ, заповядай. Плюс 500 лв. Настройки. Мерси брат, наистина е много хубава, но засега не ми е по джоба. :( Ще се пробвам евентуално при по-евтините варианти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 юли 2013 Сподели Публикувано 4 юли 2013 Мерси брат, наистина е много хубава, но засега не ми е по джоба. :( Ще се пробвам евентуално при по-евтините варианти.Свържи се с Реконструктор-а, може да ти даде съвет за бюджетна електроника. Ако дойдеш до решение да турбинираш конвенционален 6а 13, имам опит и експертиза, включително списък с доставчици и проверени части като ковани бутала, лагери, биели. Явно ще се харчат пари... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bai Mihal Публикувано 4 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 4 юли 2013 Свържи се с Реконструктор-а, може да ти даде съвет за бюджетна електроника. Ако дойдеш до решение да турбинираш конвенционален 6а 13, имам опит и експертиза, включително списък с доставчици и проверени части като ковани бутала, лагери, биели. Явно ще се харчат пари... Да ти кажа - все по-често си задавм въпроса "защо ги правя тия работи?". Т'ва е като няк'ва зависимост - с течение на времето се увличаш все повече. Добре че все още здравия разум има някакви позиции останали! Вече съм убеден, че е напълно прав един силов тунер, който ми каза навремето "Пич, ако искаш да правиш качествен тунинг трябва да имаш ежедневна обикновена кола и още една, която да тунинговаш". С парите е отделен въпрос. Така като гледам - ще сложа прогр. електроника скоро и край! Най-много да измисля някакъв поносим вариант за леко понижаващо окачване, че в момента е супер високо и особено отпред си стои направо грозно. Но и там е тегава - доста търсих варианти в Бг - и предлагат само ОЕМ части. А за в бъдеще се виждам как карам един малолитражен дизел из града, а ако още ми се занимава - в гаража ще стои и един дзвер за тунинг! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.