Премини към съдържание

Галант дизел или бензин?


Janissary

Препоръчано мнение

Здравейте фенове,

 

доста сайтове обърнах за да намеря инфо каква кола да си купя, но по-як от този май няма да намеря. Аз също съм голям фен на тази марка и скоро ще се сдобия с GALANT.

Макар, че има доста инфо за дизела и за бензиновия двигател в този форум, бих помолил колегите да споделят кое е за и кой против с кратки мотиви, а тези които са карали бензин или дизел биха ли си купили пак същия автомобил. Страхувам се, че ако намеря двата варианта няма да знам какъв мотор да взема.

 

Предварително ви благодаря! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте фенове,

 

доста сайтове обърнах за да намеря инфо каква кола да си купя, но по-як от този май няма да намеря. Аз също съм голям фен на тази марка и скоро ще се сдобия с GALANT.

Макар, че има доста инфо за дизела и за бензиновия двигател в този форум, бих помолил колегите да споделят кое е за и кой против с кратки мотиви, а тези които са карали бензин или дизел биха ли си купили пак същия автомобил. Страхувам се, че ако намеря двата варианта няма да знам какъв мотор да взема.

 

Предварително ви благодаря! :icon_thumbup:

Естествено че по як сайт и форум НЯМА да намериш :D А това се дължи на хората които членуват тук или са просто потребители :D защото са :first: ..........

По въпроса за Галант..........уточни все пак кой модел, коя година за да видим с какво можем да ти помогнем..........но за мен най добрия мотор на купето Галант май ще се окаже 4G63, 2.0L, 16V SOCH, ECI-Multi........... :D този мотор е най оптимален, както за в града , така и за извънградско ,харчи сравнително малко, има динамика и на ниски и на високи обороти за да понесе тежкото 1400 кг. купе.......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или дизел 2.0 или 2.5 бензин.Дори самия аз съм в дилема, а карам дизел. Най-добре е VR4 бензин,ама няма. :) Говоря за автомобил след 97-ма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, малко ти е общ въпроса,

това е предмет на предпочитание.

Аз например не харесвам дизелите, но това не означава,

че няма хора които си ги харесват, още повече, че послед

ните генерации дизели заличават разликата в мах. скорост

и ускорение между тях и бензиновите.

И двата мотора имат предимства и недостатъци един спрямо

друг, те затова се и произвеждат, за да избират клиентите.

Въпрос на вкус :D

Помисли какво искаш и търсиш от колата и наложи "матрицата"

върху характеристиките - и успех в избора. :)

Поздрави!!

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Много зависи колко стара кола искаш да си купиш. Krasko е много прав. При новите всичко зависи от твоите предпочитания. Ако ще взимаш нещо по-старо търси си бензин. Зависи дали мислиш и за газ да слагаш. Аз карам бензин (газ), но ако имам възможност да взема нов автомобил нещата ще са 50/50. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има предпочитания към оптималния бензинов двигател 2000, но ако ми падне ще взема и по големия 2400 150 кс. Говоря за коли от 2000 - 2001г.

Но за дизела има малко инфо. Например подръжка, части, чести дефекти... и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има предпочитания към оптималния бензинов двигател 2000, но ако ми падне ще взема и по големия 2400 150 кс. Говоря за коли от 2000 - 2001г.

Но за дизела има малко инфо. Например подръжка, части, чести дефекти... и т.н.

Ее, това вече е ориентир някакъв........... :D

За бензина е както ти споменах, 2000 16 клапана едноваловия, това е най оптималния вариант съотношение разход/вървене......... :D Ако ще е 2.4 литровия ,то той ще да е американското изпълнение, там има леки "модификации" и тук е малко по трудно за подръжка, тъй като електрониката е друга, частите са малко по редки и може и да няма тук сега и веднага ,а трябва с поръчка..........иначе купето си е същото............

Относно дизеловия агрегат, тъй като автомобила ще е 2000 година, то той ще е най вероятно със старата генерация дизели, които са морално остарели, но са железни.........вървят прилично, имат добро ускорение и доускорение, харчат сравнително малко............около 7л/100 км. градско........... :D Разбира се трябва да е читав екземпляр,тъй като тук продаваните коли от този модел са вече много карани и амортизирани............. :icon_blush: Дизелите пукат често глава, което е лошо ,тъй като ще се наложи скъп ремонт........... :icon_blush: Подръжката като на всеки дизел изисква повече грижи.........смяна масла по често, повече са като количество, филтри, акумулатори и т.н. Дизела е по тежък от бензина( за 2000 куб. см. говорим) и по бързо се износват накладките...........

Като окачване не ми се вярва да имаш особени проблеми , защото това е много добро окачване, то е същото ,като предходния модел Галанти, и предвид годината 2000г. малко вероятно е да е толкова скапано,като имаш на предвид че те предния модел сега почват да се скапват, па какво остава за този........ :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря DJ Tymbi,

 

относно частите, които идват с поръчка обикновено идват до 5 дни.

А ти да не караш 2.5 V6. Освен,ч е е много яка...сигурно частите са скъпи и са по поръчка.?

 

Та струва ли си да си купиш и подържаш такъв звяр, ако основно го караш извън София? :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря DJ Tymbi,

 

относно частите, които идват с поръчка обикновено идват до 5 дни.

А ти да не караш 2.5 V6. Освен,ч е е много яка...сигурно частите са скъпи и са по поръчка.?

 

Та струва ли си да си купиш и подържаш такъв звяр, ако основно го караш извън София? :icon_clap:

5 дни????? :icon_doh: Ако е така , ще е добре, аз за едни кабели чаках 2 седмици..........добре че колата няма други проблеми ,че щях да се поболея докато ги дочакам........... :icon_hmm: :mad:

Наистина е голям проблем частите за нашите екзотични модели мотори, затова те съветвам да се откажеш от американско изпълнение или пък с екзотичен мотор V6 2500, 2000 куб. см. особено ако това ти е основна кола...............за моя звяр агр. ремък е 240 лв. Сън, освен това имам и една ролка-обтегач, която е към 70 -80 лв.. и водна помпа, която е 130-150 лв. ..........ако се налага всичко да се смени, общо излиза някаде към 450 лв само за частите,а за труда не знам колко е, щото аз си ги правя нещата, но доколкото знам смяната на ремъка на този мотор е поне 100 лв. или общо около 600лв. е смяна ремък............разбира се после можеш така да си я и продадеш колата, защото пробега е около 80 000 мили или 140 000 км. без да я пипаш........естествено това е само при положение че смениш всичко, ако ли не, то на доста по малко се сменя...............иначе за сравнение на обикновенния 2000 к.см. мотор ремъка със всички ролки е към 160 -180 лв. но се сменя на 50 - 60 000км. пробег............ :D

За това с кой мотор ще го избереш ,трябва да си наясно за какво ще я експоатираш колата, ако ти се налага много често да пътуваш извънградско , то си вземи 2.5 литровия мотор 6-така.........но ако го ползваш 50/50 градско / извънградско, то тогава май е по добре 2000 куб. см. но 4 цилиндровия, най малкото защото при 6-така разхода му е с около 3-4 литра на 100 км. повече, ако пък мотора ти е 6A12 то тогава ще бъде и малко мудничък за в града..........този мотор е оптимизиран по моите изводи само за извънградско на около 4000 об. /мин. ,иначе до 4000 об./мин. е муден...... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами за СААБ-ба има части в Англия и като ги поръчаш идват на 5-тия ден.

Май ще взема 2000 бензин 4-ри цилиндров. То не си е работа да чакаш 2 седмици.

Верно ли е, че моделите от 2000 имат ESP система. Питам защото видях един модел 2000 бензин с ESP?

 

Искаш да кажеш, че има и мотори 2000 литра със 6 цилиндъра и те са малко мудни до 4000 оборота.

Извинява, че така питам, но наистина несъм наясно с Галанта. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Верно ли е, че моделите от 2000 имат ESP система. Питам защото видях един модел 2000 бензин с ESP?

 

Вярно е............... :icon_thumbup:

 

 

Искаш да кажеш, че има и мотори 2000 литра със 6 цилиндъра и те са малко мудни до 4000 оборота.

Извинява, че така питам, но наистина несъм наясно с Галанта. :icon_blush:

Да, има и 1.8 литров мотор V6..........6А11 -1.8 , 6А12 - 2000, 6А13 - 2500............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_bye: Благодарско много.

 

Вчера гледах някъде в този форум имаше инфо какво да гледам когато купувам Галант, но немога да го намеря отново?! :(

 

А намерих...;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си Галант 2500 V6, малко е по-скъпо с него, но всеки инвестиран цент (лев) си струва кефа.

:D Именно този мотор прави разликата между обикновена кола и... Галант. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си Галант 2500 V6, малко е по-скъпо с него, но всеки инвестиран цент (лев) си струва кефа.

:D Именно този мотор прави разликата между обикновена кола и... Галант. :D

 

А имали части за този модел? Доколкото виждам чакате да дойдат със седмици... :(

163 коня си е голяма хала верно е че има голяма разлика.

В мобилето четох, че по-големите мотори били по капризни и се разваляли по-често, верно ли е?

 

2.5 литра има ли турбо?

 

Иначе съм съгласен с теб, че има голяма разлика от кола 90 к.с и 163 коня...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А имали части за този модел? Доколкото виждам чакате да дойдат със седмици...

163 коня си е голяма хала верно е че има голяма разлика.

В мобилето четох, че по-големите мотори били по капризни и се разваляли по-често, верно ли е?

 

2.5 литра има ли турбо?

 

Иначе съм съгласен с теб, че има голяма разлика от кола 90 к.с и 163 коня...

Зависи какви части ти трябват.........ако е нещо по ход. част , няма проблеми, всичко има, но ако е за дадчици, кабели и т.н. е на късмет.......... дори и за по "бикновенните"мотори като 1.8 или 2.0 литра може и да чакаш , но точно това е разликата м/у обикновенната кола и :mitsu-smiley: и то Галант, че това са проблеми, които се случват крайно рядко в сравнение с други автомобили, търговците са наясно с това, няма смисъл да купуват някой дадчик примерно, ка то той не се разваля и съответно не се купува, тогава защо да набиват пари в това нещо ,като много трудно ще спечелят нещо, защото мн. трудно се продава, а това е така, защото колите ни са :mitsu-smiley: и много трудно се развалят..........имаше един случай с Светльовия Галант............гръмнал му беше дадчика на температурата на главата, като отиде да си го купи, на кутийката седеше цената от преди деноминацията на лева........ :D Сам си дай сметка за какво става въпрос........... :D Другия фактор е, че тази марка автомобили не е разпространена много в Бг,не е като Фелве, Ауди и т.н. но точно затова я прави уникална ............

Не съм съгласен с изказванието ти за големите мотори, напротив, те имат по голям ресурс от по малките мотори, съответно са и по здрави, това ,че са им по скъпи частите е така, напр. за моя 6-так водната му помпа е 220 лв. а за 2.0 литровия(4G63) е 130 лв. :icon_blush: Има разлика нали........... :icon_blush:

2.5 литровия мотор ( 6A12 ) не съм чувал да има турбо компресор, но виж, има 3.0 литров мотор (6G72) Biturbo и то на Галант качен............... :D Гарантирам ти че чупи вратовете на пасажерите като тръгне малко по бързичко............... :icon_thumbup: :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какви части ти трябват.........ако е нещо по ход. част , няма проблеми, всичко има, но ако е за дадчици, кабели и т.н. е на късмет.......... дори и за по "бикновенните"мотори като 1.8 или 2.0 литра може и да чакаш , но точно това е разликата м/у обикновенната кола и :mitsu-smiley: и то Галант, че това са проблеми, които се случват крайно рядко в сравнение с други автомобили, търговците са наясно с това, няма смисъл да купуват някой дадчик примерно, ка то той не се разваля и съответно не се купува, тогава защо да набиват пари в това нещо ,като много трудно ще спечелят нещо, защото мн. трудно се продава, а това е така, защото колите ни са :mitsu-smiley: и много трудно се развалят..........имаше един случай с Светльовия Галант............гръмнал му беше дадчика на температурата на главата, като отиде да си го купи, на кутийката седеше цената от преди деноминацията на лева........ :D Сам си дай сметка за какво става въпрос........... :D Другия фактор е, че тази марка автомобили не е разпространена много в Бг,не е като Фелве, Ауди и т.н. но точно затова я прави уникална ............

Не съм съгласен с изказванието ти за големите мотори, напротив, те имат по голям ресурс от по малките мотори, съответно са и по здрави, това ,че са им по скъпи частите е така, напр. за моя 6-так водната му помпа е 220 лв. а за 2.0 литровия(4G63) е 130 лв. :icon_blush: Има разлика нали........... :icon_blush:

2.5 литровия мотор ( 6A12 ) не съм чувал да има турбо компресор, но виж, има 3.0 литров мотор (6G72) Biturbo и то на Галант качен............... :D Гарантирам ти че чупи вратовете на пасажерите като тръгне малко по бързичко............... :icon_thumbup: :first:

Съгласен съм, че по-големия двигателл има по-голям потенциал и по дълъг живот.

Сега ще влязав мобиле.бг там имаше коментар за Галанта и аз каквото знам за тази машина е от там. Затова споделям да видя какво ще получа от първа ръка, т.е от хората които наистина карат Галант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В БГ мисля че ще ти е по- лесно да си намериш дизелов Галант .Заради цената на митата те са предпочитани, тъй като 2.5 бензин излиза 5-6 хил лева мито и ДДС.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В БГ мисля че ще ти е по- лесно да си намериш дизелов Галант .Заради цената на митата те са предпочитани, тъй като 2.5 бензин излиза 5-6 хил лева мито и ДДС.

 

Мисля да изчакам 01.01.2007г. след това да видя как е пазара т.е данъци + акцизи за :mitsu-smiley: и ако е на далавера ще купя от ЕС. там като гледам не са толкова скъпи и са по-добре подържани от тук.

Можеби събота ще видя какво предлагат в Горубляне...има два дизела 99 за по 10 000 бона, но аз нещо съм скептичен към дизела, защото са по капризни двигатели и изискват по-голяма подръжка, нали?

 

А къде пишеше за Галанта какво да гледам при покупка? Имаше някъде в този форум, но го загубих.. :(

:mitsu-smiley: :icon_rock: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:D Дизела бил капризен :D Мисля че е точно обратното. Нямаш свещи,кабели, делко и т.н.Имат технологично по-дълъг живот и са по издържливи на натоварвания.Ако е каприз да смениш един въздушен и маслен филтър на всеки 10 000 км, здраве му кажи. Караш и си свиркаш и забравяш от къде се отваря капака. Така е при дизела на :mitsu-smiley: .А и 90к.с. дизелови нямат нищо общо с 90 бензинови такива. А и реално при европейските стандарти това са 115к.с. защото са мерени по друга система.Стига да намериш запазен ще си много доволен от икономичността и демаража на този двигател.Изобщо не е муден както някой пишат, защото е турбодизелов, ...е в сравнение с 2.5 163к.с. може и да е така , но според мен е много по-добър избор от 136к.с. 2.0 бензин.

Чети тук и решавай: LINK

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

фенове ма :mitsu-smiley: ,

на колко километра се сменя ангренажен ремък и ролки на галант 2.0 ТД и коко струва тази операция?

 

Така като гледам по снимките Галанта след 99г. е с по дълго купе, нали?

 

Седана с каква кубатура е багажника?

 

Thanks! :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на Тодор за отделеното време. Ходих ме да гледаме едно :mitsu-smiley: галант 2.0 бензин 99г. седан.

Поне успях да се повоза на :mitsu-smiley: дизеларка комби. Много ми хареса как върви. В сравнение със СААБ 900 :mitsu-smiley: върви доста по леко и маневрено но СААБ-да е с по тежко купе.

 

Определено ако ми паден Галант комби дизел в добро състояние ще го взема...

 

 

:icon_rock: :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на Тодор за отделеното време. Ходих ме да гледаме едно :mitsu-smiley: галант 2.0 бензин 99г. седан.

Поне успях да се повоза на :mitsu-smiley: дизеларка комби. Много ми хареса как върви. В сравнение със СААБ 900 :mitsu-smiley: върви доста по леко и маневрено но СААБ-да е с по тежко купе.

 

Определено ако ми паден Галант комби дизел в добро състояние ще го взема...

:icon_rock: :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

 

Поздрави!

 

Бензинката я гледахте, а се возихте на дизел ли?

Я разкажи по-подробно моля

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бензинката я гледахте, а се возихте на дизел ли?

Я разкажи по-подробно моля

 

Аз се возих и на 2-те. На Тодор е жестока, но другата не бих дал и 7 бона.

 

дизел 2.0 ТД 99 г. 12 400 лв. седан, но нещо вие по двигателя и скоростите трудно влизат. По-добре изчакай да видим на къде ще отиде пазара след 01.01.07г. в www.mobile.de има доста прилични цени. За качество на място.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...