Премини към съдържание

Галант дизел или бензин?


Janissary

Препоръчано мнение

Аз се возих и на 2-те. На Тодор е жестока, но другата не бих дал и 7 бона.

 

дизел 2.0 ТД 99 г. 12 400 лв. седан, но нещо вие по двигателя и скоростите трудно влизат. По-добре изчакай да видим на къде ще отиде пазара след 01.01.07г. в www.mobile.de има доста прилични цени. За качество на място.

 

Я ми кажете дали става въпрос за едно такова зверче в ProAuto, че точно към него съм се засилил. В най-скоро време мисля да мина от лагера на Хонда към Мищубиши и не искам да се разочаровам. А след дългото возене на Хонда съм доста претенциозен. Луд фен съм на Галанта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я ми кажете дали става въпрос за едно такова зверче в ProAuto, че точно към него съм се засилил. В най-скоро време мисля да мина от лагера на Хонда към Мищубиши и не искам да се разочаровам. А след дългото возене на Хонда съм доста претенциозен. Луд фен съм на Галанта.

Я, Demonaz от Хонда клуба ще се хвърля на Мицубиши........... :D :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я, Demonaz от Хонда клуба ще се хвърля на Мицубиши........... :D :icon_thumbup:

 

Просто никой не може да устои на Галанта! :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто никой не може да устои на Галанта! :first:

 

Сега недейте така и без друго не ми е лесно. Все едно вие от Мицуто да скочите в едно акордче. Хем знаете, че е супер хем нещо отвътре дълбае. Галанда за мен е уникална машина. Днес ще ходя да гледам едно Галатче 2.0 tdi и се надявам да е ок, та питах някой ако може да каже какво му има на онзи, няколко поста по нагоре, че по всичко личи, че баш него ще гледам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега недейте така и без друго не ми е лесно. Все едно вие от Мицуто да скочите в едно акордче. Хем знаете, че е супер хем нещо отвътре дълбае. Галанда за мен е уникална машина. Днес ще ходя да гледам едно Галатче 2.0 tdi и се надявам да е ок, та питах някой ако може да каже какво му има на онзи, няколко поста по нагоре, че по всичко личи, че баш него ще гледам.

 

Здравейте отново. Днес бях да видя Галанта. Намира се в автокъща ПроАуто - ProMobil. По интериора забележки няма. Всичко е като ново. След като колата вдигне температурата лекото свистене престава. Според мен идва от някоя ролка (те така или иначе ще се сменят така че това е бял кафър.) Под капака няма течове и всичко е много прегледно и подредено. Не е мит тъй като на местра е доста мърляво и си личи, че не е имало намеса. На едната вежда има лека ръжда, която според мен се дължи на някакво ожулване без последвал ремонт. Отдолу ми се видя ок. Тук таме има по някоя ръждица, но ми се струва, че не е болка за умитане. Сега идва и според мен най-сериозния проблем - 2-ра предавка. Когато се изреждат скоростите нагоре, нещата са значително по-розови, но ако трябва от 3-та да минеш на 2-ра си е голяма мъка. На няколко пъти изобщо отказваше да се включи. Ускорението е идеално, след като загря колата замърка като котенце. Веднага запали, въпреки че не беше палена от дни. В общи линии ми допадна доста, но силно ме присеснява скоростната кутия. Може ли да ми препоръчате кадърен майстор да и хвърли едно око и да каже колко ще струва евентуалния ремент.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново. Днес бях да видя Галанта. Намира се в автокъща ПроАуто - ProMobil. По интериора забележки няма. Всичко е като ново. След като колата вдигне температурата лекото свистене престава. Според мен идва от някоя ролка (те така или иначе ще се сменят така че това е бял кафър.) Под капака няма течове и всичко е много прегледно и подредено. Не е мит тъй като на местра е доста мърляво и си личи, че не е имало намеса. На едната вежда има лека ръжда, която според мен се дължи на някакво ожулване без последвал ремонт. Отдолу ми се видя ок. Тук таме има по някоя ръждица, но ми се струва, че не е болка за умитане. Сега идва и според мен най-сериозния проблем - 2-ра предавка. Когато се изреждат скоростите нагоре, нещата са значително по-розови, но ако трябва от 3-та да минеш на 2-ра си е голяма мъка. На няколко пъти изобщо отказваше да се включи. Ускорението е идеално, след като загря колата замърка като котенце. Веднага запали, въпреки че не беше палена от дни. В общи линии ми допадна доста, но силно ме присеснява скоростната кутия. Може ли да ми препоръчате кадърен майстор да и хвърли едно око и да каже колко ще струва евентуалния ремент.

 

За същата кола става въпрос.От 3-та на 2-ра почти не може да влезе, а и на място като ги включваш влизат скоростите доста по-трудно от необходимото.Другото което е че тази кола не изглежда да е на тези км. а и с този проблем в скоростите явно е на 2 пъти пъти повече.Може и вече да е имала ремонт на скоростите.А това че е запалила не трябва да те впечатлява.Галанта пали дори и месец да е стоял, стига да няма изгорели подгряващи свещи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За същата кола става въпрос.От 3-та на 2-ра почти не може да влезе, а и на място като ги включваш влизат скоростите доста по-трудно от необходимото.Другото което е че тази кола не изглежда да е на тези км. а и с този проблем в скоростите явно е на 2 пъти пъти повече.Може и вече да е имала ремонт на скоростите.А това че е запалила не трябва да те впечатлява.Галанта пали дори и месец да е стоял, стига да няма изгорели подгряващи свещи.

 

Хм...какъв ти е съвета, да ходя ли да се занимавам с майстори да я гледат или направо да се насочвам към друго. Честно да си призная много съм се хадъхал и направо ми иде тия дни да ходя да я капарирам. Направо съм луд по тази кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За скоростите - има два варианта, единия е наистина да имаш проблеми със синхронизаторите, не е болка за умиране, но си е скъпо, един комплект струва 125 лв. ,отделно самото отваряне и затваряне, като към тази цифра трябва да вкл. и някой и друг лагер или нещо друго, става около 500лв. ремонта й, но после ще се кефиш максимално :D Трябва да призная че това е слабо място на :mitsu-smiley:

Има обаче и друг вариант ,който е много по безболезнен и той е просто рглаж на жилата на ск. лост. :D Ако са сваляни по някаква причина, като смяна на съединител или нещо друго, то после трябва добър реглаж на жилата, иначе ефекта е точно като на прецакани синхронизатори....... :icon_blush: Има и трети ивариант, той е в помпите на съединителя, ако те са прецакани , то ще усещаш прехръкване при всяка скорост, но на по мощните ще се усеща повече, до трета примерно , а после почти не се усеща........помпите изпускат когато автомобила е на около 5-6 години и нагоре,самия ремонт струва не повече от 80 лв. и двете....... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен вече е имало ремонт по скоростите, защото самия лост на скоростите се движи много трудно.Дори и когато превключваш на място изисква усилие.Тогава не можахме да я огледаме по-обстойно защото стана тъмно.Външния вид на колата е доста добър, но това едва ли е от значение.Доста шумове имаше по двигателя които не знам от какво бяха.Колата е карана и подържана в БГ от доста време и беше оставена от собственика си да се продава.

Така не мога да кажа че не става, просто според мен трябва да се гледа доста обстойно.За съжаление няма голям избор на Галанти...,но нищо не пречи да отидеш да видиш и някой друг за да можеш да си направиш сравнение.

П.С.:Трудно ще намериш :mitsu-smiley: с течове по двигателя :) , по скоро преобладава ръждата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...