Премини към съдържание

Проблем с парното


mitak72

Препоръчано мнение

Колеги имам проблем с парното на галант 2001 - 2,5 V6.

Колата е с дясна дирекция, парното духа топло само като е нагласено на 32 C в другите случаи духа само студено.

Къде може да е проблема ? от Блока за управление (имам предвид настройките на температурата или някъде другаде ?

Предварително благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май е датчика за температурата в купето, защото на максимални градуси духа максимално горещо без да се интересува от данните от този датчик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам проблем с парното на галант 2001 - 2,5 V6.

Колата е с дясна дирекция, парното духа топло само като е нагласено на 32 C в другите случаи духа само студено.

Къде може да е проблема ? от Блока за управление (имам предвид настройките на температурата или някъде другаде ?

Предварително благодаря

Както казва колегата, проблема е от вътрешния датчик на температурата. Но в повечето Галанти, това се получава в комбинация с касетофона. Когато същия работи, лъже датчика, който се намира много близо до касетофона, че температурата в купето е висока, тъй като излъчва топлина. :icon_doh:

Редактирано от V 6 24 valve
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ок.Благодаря много и на двама ви.

Това се появи съвсем от скоро - 3-4 дни.Колата я кара жена ми.Касетофона не е сменян.

Как да сменя датчика за темп.Аз имам части от катастрофирал Галант и мога да вземам всичко като части

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ок.Благодаря много и на двама ви.

Това се появи съвсем от скоро - 3-4 дни.Колата я кара жена ми.Касетофона не е сменян.

Как да сменя датчика за темп.Аз имам части от катастрофирал Галант и мога да вземам всичко като части

Не бързай да го сменяш.Пробвай да не би тръбата към датчика да се е откачила и да лъже климата. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Митак, аз имах същия проблем миналата седмица, който отстраних сам, успешно след напасване на тръбичката която води до датчика.

МИналата година всичко си работеше точно, поддържаше температура. Тази година като паднаха температурите взе да духа студ след 5 мин, независимо на колко градуса е, освен като го сложа на 32 С.

Но става сауна в колата, и беше много мъчително особено на дълъг път, включваш, изключваш...

Прочетох друга тема във форума и там бяха описали подобни проблеми, проверих, тръбичката наистина се беше измъкнала. Просто я напъхах и всичко си стана перфектно, поддържа си всяка температура.

За целта извадих радиото и с напипване успях да се справя, дано и при теб да е така лесен за отстраняване проблема!

Успех!

 

Колеги имам проблем с парното на галант 2001 - 2,5 V6.

Колата е с дясна дирекция, парното духа топло само като е нагласено на 32 C в другите случаи духа само студено.

Къде може да е проблема ? от Блока за управление (имам предвид настройките на температурата или някъде другаде ?

Предварително благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря на всички.

Мислех да си вземам Мерцедес, но като покарах колата която купих за жена ми и като

срещнах толкова помощ във форума - тази еретична мисъл ми се размина :)

 

 

 

 

Митак, аз имах същия проблем миналата седмица, който отстраних сам, успешно след напасване на тръбичката която води до датчика.

МИналата година всичко си работеше точно, поддържаше температура. Тази година като паднаха температурите взе да духа студ след 5 мин, независимо на колко градуса е, освен като го сложа на 32 С.

Но става сауна в колата, и беше много мъчително особено на дълъг път, включваш, изключваш...

Прочетох друга тема във форума и там бяха описали подобни проблеми, проверих, тръбичката наистина се беше измъкнала. Просто я напъхах и всичко си стана перфектно, поддържа си всяка температура.

За целта извадих радиото и с напипване успях да се справя, дано и при теб да е така лесен за отстраняване проблема!

Успех!

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някаква идея къде точно се намира този датчик и тръбичката и как точно да се процедира?

Ако има схемичка от manual-а би било безценно :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да има схема там. Ако става на въпрос за вътрешната температура - датчика е в модула на климатроника и тръбата е към този модул отзад. С вадене на радиото вероятно ще е най-лесно, ако става дума за такъв проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Датчика се намира до въртящото се копче за температурата. А иначе като извадиш радиото и погледнеш в дупката ще видиш тръбичка която отива точно към това копче ( в моя случай просто висяща си тръбичка) и след това напипваш от задната страна на въртящото копче и там напъхваш маркучлето. Ако случая е същия като при мен. Ако не е, прочети и други теми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някаква идея къде точно се намира този датчик и тръбичката и как точно да се процедира?

Ако има схемичка от manual-а би било безценно :rolleyes:

Тази снимка би трябвало да те ориентира, т.нар. тръбичка (гофриран маркуч) съм го отбелязал със стрелка ..

http://media.snimka....097-big.jpg?r=0 .....маркуча не винаги е бял, може при теб да е черен ..

Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за въпроса, но за какво служи това гофрирано маркуче?

И при мен е бяло и след като сложих 2ДИН плеър достъпът до него е силно затруднен. Трябва да махна конзолата около скоростния лост, след това да отпецна централната конзола, да бръкна с дълга магнитна отвертка под плеъра да отвия два винта, да измъкна самия плеър и чак тогава виждам тялото на климатроника :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Тази снимка би трябвало да те ориентира, т.нар. тръбичка (гофриран маркуч) съм го отбелязал със стрелка ..

http://media.snimka....097-big.jpg?r=0 .....маркуча не винаги е бял, може при теб да е черен ..

 

 

Гледам,че тоя маркуч слиза някъде надолу, влиза ли някъде или се вее свободно :icon_hmm: .................предполагам,че въздуха който е в маркуча дава инфо на температурния датчик..........така ли е? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледам,че тоя маркуч слиза някъде надолу, влиза ли някъде или се вее свободно :icon_hmm: .................предполагам,че въздуха който е в маркуча дава инфо на температурния датчик..........така ли е? :icon_hmm:

 

Не е точно така, защото това маркуче прави вакум и така кара въздуха от купето постоянно да циркулира през температурния датчик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...