mitak72 Публикувано 7 ноември 2011 Сподели Публикувано 7 ноември 2011 Колеги имам проблем с парното на галант 2001 - 2,5 V6.Колата е с дясна дирекция, парното духа топло само като е нагласено на 32 C в другите случаи духа само студено.Къде може да е проблема ? от Блока за управление (имам предвид настройките на температурата или някъде другаде ?Предварително благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 ноември 2011 Сподели Публикувано 7 ноември 2011 Май е датчика за температурата в купето, защото на максимални градуси духа максимално горещо без да се интересува от данните от този датчик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V 6 24 valve Публикувано 7 ноември 2011 Сподели Публикувано 7 ноември 2011 (редакция) Колеги имам проблем с парното на галант 2001 - 2,5 V6.Колата е с дясна дирекция, парното духа топло само като е нагласено на 32 C в другите случаи духа само студено.Къде може да е проблема ? от Блока за управление (имам предвид настройките на температурата или някъде другаде ?Предварително благодаряКакто казва колегата, проблема е от вътрешния датчик на температурата. Но в повечето Галанти, това се получава в комбинация с касетофона. Когато същия работи, лъже датчика, който се намира много близо до касетофона, че температурата в купето е висока, тъй като излъчва топлина. :icon_doh: Редактирано 7 ноември 2011 от V 6 24 valve Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitak72 Публикувано 7 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2011 Ок.Благодаря много и на двама ви.Това се появи съвсем от скоро - 3-4 дни.Колата я кара жена ми.Касетофона не е сменян.Как да сменя датчика за темп.Аз имам части от катастрофирал Галант и мога да вземам всичко като части Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 7 ноември 2011 Сподели Публикувано 7 ноември 2011 Ок.Благодаря много и на двама ви.Това се появи съвсем от скоро - 3-4 дни.Колата я кара жена ми.Касетофона не е сменян.Как да сменя датчика за темп.Аз имам части от катастрофирал Галант и мога да вземам всичко като частиНе бързай да го сменяш.Пробвай да не би тръбата към датчика да се е откачила и да лъже климата. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Shopov Публикувано 8 ноември 2011 Сподели Публикувано 8 ноември 2011 Митак, аз имах същия проблем миналата седмица, който отстраних сам, успешно след напасване на тръбичката която води до датчика.МИналата година всичко си работеше точно, поддържаше температура. Тази година като паднаха температурите взе да духа студ след 5 мин, независимо на колко градуса е, освен като го сложа на 32 С.Но става сауна в колата, и беше много мъчително особено на дълъг път, включваш, изключваш...Прочетох друга тема във форума и там бяха описали подобни проблеми, проверих, тръбичката наистина се беше измъкнала. Просто я напъхах и всичко си стана перфектно, поддържа си всяка температура.За целта извадих радиото и с напипване успях да се справя, дано и при теб да е така лесен за отстраняване проблема!Успех! Колеги имам проблем с парното на галант 2001 - 2,5 V6.Колата е с дясна дирекция, парното духа топло само като е нагласено на 32 C в другите случаи духа само студено.Къде може да е проблема ? от Блока за управление (имам предвид настройките на температурата или някъде другаде ?Предварително благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitak72 Публикувано 9 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 9 ноември 2011 Много благодаря на всички.Мислех да си вземам Мерцедес, но като покарах колата която купих за жена ми и като срещнах толкова помощ във форума - тази еретична мисъл ми се размина Митак, аз имах същия проблем миналата седмица, който отстраних сам, успешно след напасване на тръбичката която води до датчика.МИналата година всичко си работеше точно, поддържаше температура. Тази година като паднаха температурите взе да духа студ след 5 мин, независимо на колко градуса е, освен като го сложа на 32 С.Но става сауна в колата, и беше много мъчително особено на дълъг път, включваш, изключваш...Прочетох друга тема във форума и там бяха описали подобни проблеми, проверих, тръбичката наистина се беше измъкнала. Просто я напъхах и всичко си стана перфектно, поддържа си всяка температура.За целта извадих радиото и с напипване успях да се справя, дано и при теб да е така лесен за отстраняване проблема!Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UniCorn Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Някаква идея къде точно се намира този датчик и тръбичката и как точно да се процедира?Ако има схемичка от manual-а би било безценно :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Трябва да има схема там. Ако става на въпрос за вътрешната температура - датчика е в модула на климатроника и тръбата е към този модул отзад. С вадене на радиото вероятно ще е най-лесно, ако става дума за такъв проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Shopov Публикувано 15 ноември 2011 Сподели Публикувано 15 ноември 2011 Датчика се намира до въртящото се копче за температурата. А иначе като извадиш радиото и погледнеш в дупката ще видиш тръбичка която отива точно към това копче ( в моя случай просто висяща си тръбичка) и след това напипваш от задната страна на въртящото копче и там напъхваш маркучлето. Ако случая е същия като при мен. Ако не е, прочети и други теми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 ноември 2011 Сподели Публикувано 15 ноември 2011 (редакция) Някаква идея къде точно се намира този датчик и тръбичката и как точно да се процедира?Ако има схемичка от manual-а би било безценно :rolleyes:Тази снимка би трябвало да те ориентира, т.нар. тръбичка (гофриран маркуч) съм го отбелязал със стрелка ..http://media.snimka....097-big.jpg?r=0 .....маркуча не винаги е бял, може при теб да е черен .. Редактирано 15 ноември 2011 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 ноември 2011 Сподели Публикувано 15 ноември 2011 Извинявам се за въпроса, но за какво служи това гофрирано маркуче?И при мен е бяло и след като сложих 2ДИН плеър достъпът до него е силно затруднен. Трябва да махна конзолата около скоростния лост, след това да отпецна централната конзола, да бръкна с дълга магнитна отвертка под плеъра да отвия два винта, да измъкна самия плеър и чак тогава виждам тялото на климатроника :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 8 януари 2012 Сподели Публикувано 8 януари 2012 Тази снимка би трябвало да те ориентира, т.нар. тръбичка (гофриран маркуч) съм го отбелязал със стрелка ..http://media.snimka....097-big.jpg?r=0 .....маркуча не винаги е бял, може при теб да е черен .. Гледам,че тоя маркуч слиза някъде надолу, влиза ли някъде или се вее свободно :icon_hmm: .................предполагам,че въздуха който е в маркуча дава инфо на температурния датчик..........така ли е? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 8 януари 2012 Сподели Публикувано 8 януари 2012 Гледам,че тоя маркуч слиза някъде надолу, влиза ли някъде или се вее свободно :icon_hmm: .................предполагам,че въздуха който е в маркуча дава инфо на температурния датчик..........така ли е? :icon_hmm: Не е точно така, защото това маркуче прави вакум и така кара въздуха от купето постоянно да циркулира през температурния датчик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.