lancer4x4 Публикувано 30 октомври 2011 Сподели Публикувано 30 октомври 2011 (редакция) http://www.japanautoteile.de/parts/files/pics/142375.jpgНещо елементарно, но да питам :icon_blush: Как да сваля лулите? (чух че като се потегляло за кабела той се повреждал от VW собственик :icon_hmm: не виждам друг начин при :mitsu-smiley: май е измислено по-добре и по-лесно директно за лулата и кабела не се поврежда )Кои от двата ключа ще е по-удобен за работа 1 или 2http://www.citymarket.bg/products/0615_big.jpgмисля да купя 2, но дали няма да е къс :icon_hmm:И как да я завия без опасност да е накриво и резбата да се :argue: . Редактирано 30 октомври 2011 от lancer4x4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 31 октомври 2011 Сподели Публикувано 31 октомври 2011 Хващай лулата за гумената глава горе и така я вади. Разбира се ако кабелите са много вехти пак може да деградират в ръцете ти. Относно ключовете, ако имаш гедоре, отиди в "дом на майстора" и си купи камък за свещи. На FORCE е около 5 лв. камъка. Вътре е с магнитни пръстени и свещта залепва в него. Относно навиването. Като спуснеш свещта в отвора, първо завърти малко на ляво и след това започни да навиваш на дясно. Свещта трябва да се навие до долу на ръка и чак тогава се стяга (умерено около 3 кг/м). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 31 октомври 2011 Сподели Публикувано 31 октомври 2011 И внимавай какви свещи слагаш, че аз така си бракувах предишното Мицубиши. С уж оригинални Дензо от Косер ... 30 километра след смяната и 'айде ... нова кола... щото едната свещ я намерих в цилиндъра на парчета ... няма да обяснявам какво могат да причинят 2 парчета керамика и един електрод в цилоиндъра при 4000-5000 оборота ... Скоро ще трябва да сменям на Колта и направо изпадам в депресия ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 31 октомври 2011 Сподели Публикувано 31 октомври 2011 В раздел "CARISMA" има една таква тема, мисля че даже е важна. Там е коментирано такъв тип свещи с какво се развиват даже има и парт номера на ключове, които със сигурност ще влезнат, ако е 16мм. Също така като развиваш ако ключа е с гумичка трябва предварително да провериш с една свещ кое се вади по-лесно - свещта или камъка, защото ако някоя не се развие камъка може да остане към неразвитата свещ и ако е много дълбоко трудно ще го извадиш. Предложените от теб ключове не са много подходящи особено първия вариант - може да се усуче или счупи още при първия опит за сваляне. С втория вариант може и да се получи ако е достатъчно дълъг. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 31 октомври 2011 Сподели Публикувано 31 октомври 2011 Има и още по-лесен вариант. Купуваш си свещи, кабели каквото ще сменяш, обаждаш ми се и идваш до нас. Аз имам нужният инструментариум ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 1 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2011 Има и още по-лесен вариант. Купуваш си свещи, кабели каквото ще сменяш, обаждаш ми се и идваш до нас. Аз имам нужният инструментариум ;)Ето 1 ЛС към теб,но да друга тема, но и тук отговора пак е същияhttp://forum.susan-boyle.com/images/smilies/thankyou.gif за поканата.Изпратено 25 октомври 2011 - 00:51Благодаря за поканата :victory:Просто географския фактор, че вече живея на 500 км. от Варна ме спира да посещавам сбирки на клуба. А в северо-западнала България сбирки почти няма.С здраве и все така активен във всяко едно отношение ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 1 ноември 2011 Сподели Публикувано 1 ноември 2011 Извинявам се, пак съм изпаднал в заблуда :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 3 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2011 (редакция) И внимавай какви свещи слагаш, че аз така си бракувах предишното Мицубиши. С уж оригинални Дензо от Косер ... 30 километра след смяната и 'айде ... нова кола... щото едната свещ я намерих в цилиндъра на парчета ... няма да обяснявам какво могат да причинят 2 парчета керамика и един електрод в цилоиндъра при 4000-5000 оборота ... Скоро ще трябва да сменям на Колта и направо изпадам в депресия ... Свещите ги смених при 1 майстор(гаражен) :D от, който ги и взех имаше ги в наличност внесени от Евро++ NGK - BKR6E-11 френски май бяха, а не японски с цена 23 лева с монтаж.Промяна стари нови свещи не усетих 2 дена карам с тях вече.И се възползвах от правото си "Всеки има правото да си троши колата както сметне за добре " :icon_doh: При положение че OEM свещите са 8 лева от Miroslav MS851358-NGK и MS851728-Denso. А те OEM-ките японски ли са? И кой са по по най :D Denso Това ли са или NGK за каране основно на газ?Че на следващата смяна на маслото вземам OEM свещи. И друго ми стана интересно по горната фирма предлага ...Код...........Каталожен №.........Марка.....Артикул ................................................Цена магазин BKR6E-11.........2756..................NGK.....СВЕЩ ЗАПАЛИТЕЛНА........................................5,03 лв.BKR6E-11.........6465..................NGK.....СВЕЩ ЗАПАЛИТЕЛНА (V-LINE NR. 14).................5,55 лв.V-14 BKR6E-11...V-14 BKR6E-11....NGK.....СВЕЩ ЗАПАЛИТЕЛНА (V-LINE NR. 14)................6,93 лв.BKR6E-11........BKR6E-11..............NGK.....СВЕЩ ЗАПАЛИТЕЛНА........................................6,29 лв.Каква е разликата освен тази в цената :icon_hmm: Редактирано 3 ноември 2011 от lancer4x4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 3 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2011 На какво се дължи това пожълтяване http://www.globaldenso.com/PLUG/basic_knowledge/troubleshooting/images/p1-23.jpg и вредно ли е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 4 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 4 ноември 2011 (редакция) http://www.picvalley.net/u/2980/9560438088282913911246182746X9xAI82s7uisYBpJ2dn3.JPGСнимката е на заем от VW-клуб. :D http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/basic_knowledge/troubleshooting/images/p1-23.jpg Редактирано 4 ноември 2011 от lancer4x4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 6 ноември 2011 Сподели Публикувано 6 ноември 2011 На какво се дължи това пожълтяване http://www.globaldenso.com/PLUG/basic_knowledge/troubleshooting/images/p1-23.jpg и вредно ли е ? Всичко е нормално, даже е добре. Справка:http://hondaspree.net/wiki/images/2/23/PlugChopExamples.jpghttp://www.aa1car.com/library/reading_spark_plugs.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Izabela Публикувано 31 Май 2012 Сподели Публикувано 31 Май 2012 Здравейте, имам колт 1,3 с газова уредба днес след като заредих газ изпатка нещо под капака беше се откачил въздушния филтър отидох да я погледнат че и една гумичка беше скъсана...и ми казаха че проблема като цяло идва от свещите интересуваме какви свещи ми трябват и на какви парички варвят на 1,3 газ благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 31 Май 2012 Сподели Публикувано 31 Май 2012 Здравейте, имам колт 1,3 с газова уредба днес след като заредих газ изпатка нещо под капака беше се откачил въздушния филтър отидох да я погледнат че и една гумичка беше скъсана...и ми казаха че проблема като цяло идва от свещите интересуваме какви свещи ми трябват и на какви парички варвят на 1,3 газ благодаря предварително Добре, че няма дебитомер тоя мотор, че щеше да видиш това "паткане" колко солено щеше да ти излезе... Относно свещите, взимаш си Дензо за твоя мотор и ако искаш може да им корегираш разстоянието между електродите. Газаджиите тука ще ти кажат точно колко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.