KJ_Stamatini Публикувано 22 октомври 2011 Сподели Публикувано 22 октомври 2011 (редакция) Здравейте колеги, Днес бордолетът ме сюрпризира: Врътнах ключа и чек-енджина взе да мига. Съответно не ще да пали. А само час по-рано нямах никакъв проблем - запали си без всякакви грижи без никакъв намек че нещо може да не у ред. Откачих акумулатора с идеята да нулирам настройки - но резултат няма - мига си пустата лампа и не дава да запаля. Случвало ми се е преди да ми светне (непрекъснато) чека и то по време на движение (знаете как е - авариен режим на два цилиндъра) но като спра за малко (изключен двигател) и си тръгва нормално. Истината е че отдавна не го беше правила, пък и никога не е "мигала" така. Дайте идея какво може да е, моля. Опитах по съвета на Милен от една друга тема (http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=22937) да засека каква е грешката (с окъсяване на 1 и 4 крак)само дето не знам къде точно е пустата букса :icon_blush: Помагайте колеги :rulez: Редактирано 22 октомври 2011 от KJ_Stamatini Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 22 октомври 2011 Сподели Публикувано 22 октомври 2011 На колта буксата е под волана в дясно. Темата в която Милен е показал как можеш да си направиш диагностика сам не я бях видял, но след кратък инструктаж от него по телефона се справих и действително работи :icon_thumbup: Тъкмо да ти благодаря Миленски, другия път като се видим бирата е от мене :respect: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 октомври 2011 Сподели Публикувано 22 октомври 2011 Опитах по съвета на Милен от една друга тема (http://www.mitsubish...showtopic=22937) да засека каква е грешката (с окъсяване на 1 и 4 крак)само дето не знам къде точно е пустата букса :icon_blush: Помагайте колеги :rulez:Буксата е хваната отстрани на централната конзола от страната на волана, само че при GDI номера с 1-во и четвърто краче не минава .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 22 октомври 2011 Сподели Публикувано 22 октомври 2011 Минава номера за коли до 2000год. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KJ_Stamatini Публикувано 22 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2011 Минава номера за коли до 2000год.Е моята е '99-та. Ще пробвам утре. :icon_hmm: :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 октомври 2011 Сподели Публикувано 22 октомври 2011 Здравейте колеги, Днес бордолетът ме сюрпризира: Врътнах ключа и чек-енджина взе да мига. Съответно не ще да пали. А само час по-рано нямах никакъв проблем - запали си без всякакви грижи без никакъв намек че нещо може да не у ред. Откачих акумулатора с идеята да нулирам настройки - но резултат няма - мига си пустата лампа и не дава да запаля. Случвало ми се е преди да ми светне (непрекъснато) чека и то по време на движение (знаете как е - авариен режим на два цилиндъра) но като спра за малко (изключен двигател) и си тръгва нормално. Истината е че отдавна не го беше правила, пък и никога не е "мигала" така. Дайте идея какво може да е, моля. Опитах по съвета на Милен от една друга тема (http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=22937) да засека каква е грешката (с окъсяване на 1 и 4 крак)само дето не знам къде точно е пустата букса :icon_blush: Помагайте колеги :rulez:Май дросела ти си заминава......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killer Публикувано 22 октомври 2011 Сподели Публикувано 22 октомври 2011 А на галант 89 Е33А по същия начин ли се прави диагностика...интересува ме защото и на мен ми свети чека..:rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KJ_Stamatini Публикувано 29 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 29 октомври 2011 Май дросела ти си заминава.........Не заминава, ами направо си беше заминал. Благодарение обаче на златните ръце на Милен (знаете кой) бордолетът е отново на пистата.Да ни е жив и здрав GDI-гуруто :drinks: 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 октомври 2011 Сподели Публикувано 29 октомври 2011 Не заминава, ами направо си беше заминал. Благодарение обаче на златните ръце на Милен (знаете кой) бордолетът е отново на пистата.Да ни е жив и здрав GDI-гуруто :drinks:То беше ясно че е това .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.