Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем със запалването


KJ_Stamatini

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Днес бордолетът ме сюрпризира: Врътнах ключа и чек-енджина взе да мига. Съответно не ще да пали. А само час по-рано нямах никакъв проблем - запали си без всякакви грижи без никакъв намек че нещо може да не у ред. Откачих акумулатора с идеята да нулирам настройки - но резултат няма - мига си пустата лампа и не дава да запаля. Случвало ми се е преди да ми светне (непрекъснато) чека и то по време на движение (знаете как е - авариен режим на два цилиндъра) но като спра за малко (изключен двигател) и си тръгва нормално. Истината е че отдавна не го беше правила, пък и никога не е "мигала" така. Дайте идея какво може да е, моля. Опитах по съвета на Милен от една друга тема (http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=22937) да засека каква е грешката (с окъсяване на 1 и 4 крак)само дето не знам къде точно е пустата букса :icon_blush: Помагайте колеги :rulez:

Редактирано от KJ_Stamatini
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На колта буксата е под волана в дясно. Темата в която Милен е показал как можеш да си направиш диагностика сам не я бях видял, но след кратък инструктаж от него по телефона се справих и действително работи :icon_thumbup: Тъкмо да ти благодаря Миленски, другия път като се видим бирата е от мене :respect:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Опитах по съвета на Милен от една друга тема (http://www.mitsubish...showtopic=22937) да засека каква е грешката (с окъсяване на 1 и 4 крак)само дето не знам къде точно е пустата букса :icon_blush: Помагайте колеги :rulez:

Буксата е хваната отстрани на централната конзола от страната на волана, само че при GDI номера с 1-во и четвърто краче не минава ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Днес бордолетът ме сюрпризира: Врътнах ключа и чек-енджина взе да мига. Съответно не ще да пали. А само час по-рано нямах никакъв проблем - запали си без всякакви грижи без никакъв намек че нещо може да не у ред. Откачих акумулатора с идеята да нулирам настройки - но резултат няма - мига си пустата лампа и не дава да запаля. Случвало ми се е преди да ми светне (непрекъснато) чека и то по време на движение (знаете как е - авариен режим на два цилиндъра) но като спра за малко (изключен двигател) и си тръгва нормално. Истината е че отдавна не го беше правила, пък и никога не е "мигала" така. Дайте идея какво може да е, моля. Опитах по съвета на Милен от една друга тема (http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=22937) да засека каква е грешката (с окъсяване на 1 и 4 крак)само дето не знам къде точно е пустата букса :icon_blush: Помагайте колеги :rulez:

Май дросела ти си заминава.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А на галант 89 Е33А по същия начин ли се прави диагностика...интересува ме защото и на мен ми свети чека..:rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май дросела ти си заминава.........

Не заминава, ами направо си беше заминал. Благодарение обаче на златните ръце на Милен (знаете кой) бордолетът е отново на пистата.

Да ни е жив и здрав GDI-гуруто :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не заминава, ами направо си беше заминал. Благодарение обаче на златните ръце на Милен (знаете кой) бордолетът е отново на пистата.

Да ни е жив и здрав GDI-гуруто :drinks:

То беше ясно че е това ..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...