Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Мицубишита от 80_десетте в БГ


didotoo

Препоръчано мнение

С какъв мотор е това, колега? И като стана въпрос за тази генерация Галанти.. аз забравих да пусна нещо интересно. Това е единствения останал (до колкото знам) ВР-4 в България :rolleyes:

http://pichost.name/images/2015/10/14/galantvr45b788.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2.0 8 клапана 109 коня. Самолет.

Карах го 9 години, а от 5 е в зет ми. Сложи му газ и ГАЗ.

Два пъти му ремонтирам предницата. Амортисьори, тампон на Макферсона, пружина, шарнир.

Няма да криви дискове, 276х26 мм по спомен, по-добра возия от ЕАххх, за мен е най-здравия и добър модел на Галант. Е33А.

Редактирано от Krasko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единствено по-хубаво от него вози предишния Галант. Е10 купето. Руснаците му викат "лодка"... определено има защо! Е3х Галантите също возят добре, макар и малко по-твърдо... За здравината няма какво изобщо да коментираме :D Въобще в 80-тарските, а и по-старите, машини има нещо... специално... Нещо което в новите го няма. Или поне аз не мога да намеря. Радвам се, че се раздвижи и тази тема, надявам се да не потъва в прах отново.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От 1994г. до 2011г. имахме в семейството Галант 85-ти набор.За цялата си служба имаше сменени само два лагера на скоростната кутия.За съжаление колата не е между живите , за което до ден днешен съжалявам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Жалко, че е заминала колата :( В интерес на истината, това е единствената генерация Галант, която печели престижната награда "Златен Волан"(Das Goldene Lenkrad) в Германия, която се присъжда от вестника "Билд ам Зонтаг"(Bild am Sonntag) от 76-та година насам. Наградата е толкова уважавана поради факта, че за разлика от разни други награди от рода на "кола на годината" и т.н. наградата не се определя от разни журналисти или обикновени читатели, а само от независимото жури, включващо доказали се специалисти и автомобилни състезатели, които тестват автомобилите в продължение на два дни.

Всъщност, точно тази генерация Галант е много интересна и по ред други причини. Това е първия Галант с предно предаване, което от своя страна предоставя повече пространство в купето за пътници и багаж. Това е първата кола в света с електронно полу-активно окачване (Появява се през 83-та, като е важно да се отбележи, че през същата година Тойота пускат своя Соарер с подобна система). Първата кола в света с активно въздушно окачване. Пуснал съм и част от брошура от 83-та година предлагаща сензори за паркиране. Макар и да са разработка още от 70-те години, патента е внесен едва 84-та година, а е издаден чак през 88-ма. Нещо наистина иновативно за времето си.През същата тази 83-та моделна година Галантите са се предлагали и с климатроник. Дигитален при това. Както и всичко останало по интериора. Екстра навлезнала дори и в премиум автомобилите години по-късно, а какво да кажем за относително евтините семейни седани :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Жалко, че е заминала колата :( В интерес на истината, това е единствената генерация Галант, която печели престижната награда "Златен Волан"(Das Goldene Lenkrad) в Германия, която се присъжда от вестника "Билд ам Зонтаг"(Bild am Sonntag) от 76-та година насам. Наградата е толкова уважавана поради факта, че за разлика от разни други награди от рода на "кола на годината" и т.н. наградата не се определя от разни журналисти или обикновени читатели, а само от независимото жури, включващо доказали се специалисти и автомобилни състезатели, които тестват автомобилите в продължение на два дни.

Всъщност, точно тази генерация Галант е много интересна и по ред други причини. Това е първия Галант с предно предаване, което от своя страна предоставя повече пространство в купето за пътници и багаж. Това е първата кола в света с електронно полу-активно окачване (Появява се през 83-та, като е важно да се отбележи, че през същата година Тойота пускат своя Соарер с подобна система). Първата кола в света с активно въздушно окачване. Пуснал съм и част от брошура от 83-та година предлагаща сензори за паркиране. Макар и да са разработка още от 70-те години, патента е внесен едва 84-та година, а е издаден чак през 88-ма. Нещо наистина иновативно за времето си.През същата тази 83-та моделна година Галантите са се предлагали и с климатроник. Дигитален при това. Както и всичко останало по интериора. Екстра навлезнала дори и в премиум автомобилите години по-късно, а какво да кажем за относително евтините семейни седани :rolleyes:

 

Наградата печели Е33А, а останалите работи като електронния контрол на окачването, климатроника и др. се появиха в модела Е15. Първия от четирите ми Галанта беше такъв.Изпълнение "Роял". Все едно, че се бях качил в космическа совалка /в 1995 г. колата беше 1986г./. Всичко друго включително и Мерцедес ми се виждаше "дървено". Продадох го щото ми се протърка гумения ботуш на преден десен амортисьор и изпускаше налягането в системата на окачването. Обадиха ми цена от 800 долара и поръчка от Германия. Следващия собственик му смени четирите амортисьори с обикновенни го кара още доста време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наградата я печели точно модела Е10 през 1984г. Това е същата година в която модела започва да се продава в Германия, а като модел се появява още през 1983г. Е3х модела печели "Кола на годината" в Япония за 87-88 моделна година. Има много информация в интернет по тоя въпрос и лесно може да се провери.

 

А иначе имаш ли информация какво е станало с твоя Ройал? Колегата Дидо беше качвал снимки на един лилав такъв на Варненски номера, който мисля все още е жив. Същата кола ли е или е друга?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е3х модела печели "Кола на годината" в Япония за 87-88 моделна година. ........................................

А иначе имаш ли информация какво е станало с твоя Ройал? Колегата Дидо беше качвал снимки на един лилав такъв на Варненски номера, който мисля все още е жив. Същата кола ли е или е друга?

 

Прав си, аз съм се объркал.

Моя Роял завърши на "Вторични суровини". Беше попаднал накрая в едно пожарникарче което ходило на лов с него и му спукало картера на скоростите. Разбрах когато ми донесе номерата да го бракувам, не беше прехвърлям. Щях да си го откупя, ма...

Имам някъде снимки, но трябва да се сканират. Беше бежав, "мляко с какао". Разкошна кола.

Беше с карбуратор 103 коня и ми гореше 13-14 градско. Полъгах се, че новите модели с пълна инжекция ще са по-икономични. Илюзии..Иначе на дълго 6.5-7.

 

П.П. Последната снимка от пост № 24 :icon_thumbup:

Редактирано от Krasko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ехх, жалко... Много коли заминаха за скрап така... Интересно ми е колко ли са оживели до днес. И въобще има ли във форума някой? Като гледам как само ние си пишем в тази тема - едва ли :D

Радвам се, че ти е харесала снимката. Ето и още една :rulez:

http://pichost.name/images/2015/11/08/20150704217435e97.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Днес я снимах,направо съм се надъхал да я купувам...:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако се продава, хич няма какво да и се чудиш :icon_thumbup:

И като стана въпрос за Тредиа, ще пусна и тази снимка тук, която един колега я пусна във фейсбук групата тия дни. Не знам дали е регистриран тук, но ако е, ще се радвам да напише някой ред и тук :) Иначе колата е много интересна - 1.6 турбо, Супер Шифт кутия :icon_thumbup:

http://pichost.name/images/2015/11/20/tredia2e531.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има още снимки ,но не ми позволява да кача,до 50kb....

И тази е с два скоростни лоста;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как да ги намаля?На таблет съм...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я! И тя с издут капак! :o Пък си мислех, че няма останали Тредии тук... Пък те 2 излезнаха, пък и турбо... че и в движение даже :D Току-виж се появи и още някой стар турбо диамант отнякъде :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Да поизтупаме темата :mitsu-smiley: Това е моята красавица имам я от 13г. никога не ме е предавала. Модел Е32 хечбек 1989г. 4г37 мотор 86 коня карбуратор.Уникално здрава кола и безпроблемна,наказвал съм много по-нови коли от нея .За съжаление времето си оказва своето но не се предава ще я карам докато върви. Моят сайт Моят сайт Моят сайт :icon_thumbup: :icon_rock:

Редактирано от lesko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Случайно видях собственика на Тредиа-та...Дядо ви остана учуден че се интересувам от колата му...Вика :"А,върви ама за какво ти е ,много е стара".Каза че е с 1.4 мотор,а кутията с бързи и бавни...

Иначе работеше типично за митсу-равномерно и тихо...Имаше син пушек отзаде,но все пак е 84г ,а невярвам дядото да е сменял някога гумички на клапаните...Казах му ако реши да я продава да се обади :callgsm: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха, да, при нас има един много интересен феномен що се отнася до стари коли :rolleyes: Единия тип хора разсъждават така - това е много старо, не става нищо от него, за какво ти е.... Другия тип е точно обратното - ти знаеш ли колко струва моята ретро кола :D Нищо, че повечето пъти нито е толко ретро, нито пък е и толко кола, ама пък за сметка на тва цените са подобаващи... И точно тия коли изгниват по разни дворове и накрая даже и за скрап не стават. Ама това е друга тема :rolleyes:

Та, както и да е, относно Тредиата е интересно ако е 1.4 мотор... Все си мислех, че издутите капаци са слагани само на колите с турбо мотори.. Въпреки че то не е изключено някое от двете да е сменяно де..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето го и моят дядо :plane:

За съжаление е австриец и лугата и химията от там са му се отразили зле отдолу. Ех ако можех да го купя нов сега, щях да се пенсионирам с него...няма вече такива коли!

GALANT 2.0, 16v, gti, 4WD, 4WS, 110kw/150hp (1992)

 

 

http://prikachi.com/gallery_view.php?user=23136&gal=10840

Редактирано от charislav
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 10 месеца ...

Годината е на привършване и май е време да поизтупаме прахта от темата :rolleyes:

 

...няма вече такива коли!

 

Мда, така е за съжаление, за това трябва да си ги пазим старите докато все още ги има. Не пречи и млади и стари да са заедно на пътя(в случая на паркинга :icon_blush: ):

http://pichost.name/images/2016/11/08/15b0f2.th.jpghttp://pichost.name/images/2016/11/08/2950dc.th.jpg

 

Прикачам снимки и на това изоставено Сапоро, което бавно, но сигурно се е запътило към скрапа....

http://pichost.name/images/2016/11/08/3a1904.th.jpg http://pichost.name/images/2016/11/08/478898.th.jpg

http://pichost.name/images/2016/11/08/518eeb.th.jpg http://pichost.name/images/2016/11/08/60c382.th.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

И един Лансер на задно си търси нов собственик :rolleyes:

 

http://www.cars.bg/c2094858

http://pichost.name/images/2017/04/12/carsbg9526e.th.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...
  • преди 6 месеца ...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 11 месеца ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...