turbotobg Публикувано 5 ноември 2015 Сподели Публикувано 5 ноември 2015 С какъв мотор е това, колега? И като стана въпрос за тази генерация Галанти.. аз забравих да пусна нещо интересно. Това е единствения останал (до колкото знам) ВР-4 в България :rolleyes: http://pichost.name/images/2015/10/14/galantvr45b788.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 6 ноември 2015 Сподели Публикувано 6 ноември 2015 (редакция) 2.0 8 клапана 109 коня. Самолет.Карах го 9 години, а от 5 е в зет ми. Сложи му газ и ГАЗ.Два пъти му ремонтирам предницата. Амортисьори, тампон на Макферсона, пружина, шарнир.Няма да криви дискове, 276х26 мм по спомен, по-добра возия от ЕАххх, за мен е най-здравия и добър модел на Галант. Е33А. Редактирано 6 ноември 2015 от Krasko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 6 ноември 2015 Сподели Публикувано 6 ноември 2015 Единствено по-хубаво от него вози предишния Галант. Е10 купето. Руснаците му викат "лодка"... определено има защо! Е3х Галантите също возят добре, макар и малко по-твърдо... За здравината няма какво изобщо да коментираме :D Въобще в 80-тарските, а и по-старите, машини има нещо... специално... Нещо което в новите го няма. Или поне аз не мога да намеря. Радвам се, че се раздвижи и тази тема, надявам се да не потъва в прах отново. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L2.0 Публикувано 6 ноември 2015 Сподели Публикувано 6 ноември 2015 От 1994г. до 2011г. имахме в семейството Галант 85-ти набор.За цялата си служба имаше сменени само два лагера на скоростната кутия.За съжаление колата не е между живите , за което до ден днешен съжалявам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 6 ноември 2015 Сподели Публикувано 6 ноември 2015 Жалко, че е заминала колата :( В интерес на истината, това е единствената генерация Галант, която печели престижната награда "Златен Волан"(Das Goldene Lenkrad) в Германия, която се присъжда от вестника "Билд ам Зонтаг"(Bild am Sonntag) от 76-та година насам. Наградата е толкова уважавана поради факта, че за разлика от разни други награди от рода на "кола на годината" и т.н. наградата не се определя от разни журналисти или обикновени читатели, а само от независимото жури, включващо доказали се специалисти и автомобилни състезатели, които тестват автомобилите в продължение на два дни. Всъщност, точно тази генерация Галант е много интересна и по ред други причини. Това е първия Галант с предно предаване, което от своя страна предоставя повече пространство в купето за пътници и багаж. Това е първата кола в света с електронно полу-активно окачване (Появява се през 83-та, като е важно да се отбележи, че през същата година Тойота пускат своя Соарер с подобна система). Първата кола в света с активно въздушно окачване. Пуснал съм и част от брошура от 83-та година предлагаща сензори за паркиране. Макар и да са разработка още от 70-те години, патента е внесен едва 84-та година, а е издаден чак през 88-ма. Нещо наистина иновативно за времето си.През същата тази 83-та моделна година Галантите са се предлагали и с климатроник. Дигитален при това. Както и всичко останало по интериора. Екстра навлезнала дори и в премиум автомобилите години по-късно, а какво да кажем за относително евтините семейни седани :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 6 ноември 2015 Сподели Публикувано 6 ноември 2015 Жалко, че е заминала колата :( В интерес на истината, това е единствената генерация Галант, която печели престижната награда "Златен Волан"(Das Goldene Lenkrad) в Германия, която се присъжда от вестника "Билд ам Зонтаг"(Bild am Sonntag) от 76-та година насам. Наградата е толкова уважавана поради факта, че за разлика от разни други награди от рода на "кола на годината" и т.н. наградата не се определя от разни журналисти или обикновени читатели, а само от независимото жури, включващо доказали се специалисти и автомобилни състезатели, които тестват автомобилите в продължение на два дни. Всъщност, точно тази генерация Галант е много интересна и по ред други причини. Това е първия Галант с предно предаване, което от своя страна предоставя повече пространство в купето за пътници и багаж. Това е първата кола в света с електронно полу-активно окачване (Появява се през 83-та, като е важно да се отбележи, че през същата година Тойота пускат своя Соарер с подобна система). Първата кола в света с активно въздушно окачване. Пуснал съм и част от брошура от 83-та година предлагаща сензори за паркиране. Макар и да са разработка още от 70-те години, патента е внесен едва 84-та година, а е издаден чак през 88-ма. Нещо наистина иновативно за времето си.През същата тази 83-та моделна година Галантите са се предлагали и с климатроник. Дигитален при това. Както и всичко останало по интериора. Екстра навлезнала дори и в премиум автомобилите години по-късно, а какво да кажем за относително евтините семейни седани :rolleyes: Наградата печели Е33А, а останалите работи като електронния контрол на окачването, климатроника и др. се появиха в модела Е15. Първия от четирите ми Галанта беше такъв.Изпълнение "Роял". Все едно, че се бях качил в космическа совалка /в 1995 г. колата беше 1986г./. Всичко друго включително и Мерцедес ми се виждаше "дървено". Продадох го щото ми се протърка гумения ботуш на преден десен амортисьор и изпускаше налягането в системата на окачването. Обадиха ми цена от 800 долара и поръчка от Германия. Следващия собственик му смени четирите амортисьори с обикновенни го кара още доста време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 6 ноември 2015 Сподели Публикувано 6 ноември 2015 Наградата я печели точно модела Е10 през 1984г. Това е същата година в която модела започва да се продава в Германия, а като модел се появява още през 1983г. Е3х модела печели "Кола на годината" в Япония за 87-88 моделна година. Има много информация в интернет по тоя въпрос и лесно може да се провери. А иначе имаш ли информация какво е станало с твоя Ройал? Колегата Дидо беше качвал снимки на един лилав такъв на Варненски номера, който мисля все още е жив. Същата кола ли е или е друга? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 6 ноември 2015 Сподели Публикувано 6 ноември 2015 (редакция) Е3х модела печели "Кола на годината" в Япония за 87-88 моделна година. ........................................А иначе имаш ли информация какво е станало с твоя Ройал? Колегата Дидо беше качвал снимки на един лилав такъв на Варненски номера, който мисля все още е жив. Същата кола ли е или е друга? Прав си, аз съм се объркал.Моя Роял завърши на "Вторични суровини". Беше попаднал накрая в едно пожарникарче което ходило на лов с него и му спукало картера на скоростите. Разбрах когато ми донесе номерата да го бракувам, не беше прехвърлям. Щях да си го откупя, ма...Имам някъде снимки, но трябва да се сканират. Беше бежав, "мляко с какао". Разкошна кола.Беше с карбуратор 103 коня и ми гореше 13-14 градско. Полъгах се, че новите модели с пълна инжекция ще са по-икономични. Илюзии..Иначе на дълго 6.5-7. П.П. Последната снимка от пост № 24 :icon_thumbup: Редактирано 6 ноември 2015 от Krasko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 8 ноември 2015 Сподели Публикувано 8 ноември 2015 Ехх, жалко... Много коли заминаха за скрап така... Интересно ми е колко ли са оживели до днес. И въобще има ли във форума някой? Като гледам как само ние си пишем в тази тема - едва ли :D Радвам се, че ти е харесала снимката. Ето и още една :rulez: http://pichost.name/images/2015/11/08/20150704217435e97.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 24 ноември 2015 Сподели Публикувано 24 ноември 2015 Днес я снимах,направо съм се надъхал да я купувам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 24 ноември 2015 Сподели Публикувано 24 ноември 2015 Ако се продава, хич няма какво да и се чудиш :icon_thumbup: И като стана въпрос за Тредиа, ще пусна и тази снимка тук, която един колега я пусна във фейсбук групата тия дни. Не знам дали е регистриран тук, но ако е, ще се радвам да напише някой ред и тук Иначе колата е много интересна - 1.6 турбо, Супер Шифт кутия :icon_thumbup: http://pichost.name/images/2015/11/20/tredia2e531.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 24 ноември 2015 Сподели Публикувано 24 ноември 2015 Има още снимки ,но не ми позволява да кача,до 50kb....И тази е с два скоростни лоста;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 24 ноември 2015 Сподели Публикувано 24 ноември 2015 Как да ги намаля?На таблет съм... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 24 ноември 2015 Сподели Публикувано 24 ноември 2015 Пробвай да ги качиш в някой сайт за снимки и после ги добави тук :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 29 ноември 2015 Сподели Публикувано 29 ноември 2015 http://prikachi.com/images/225/8490225l.jpghttp://prikachi.com/images/224/8490224o.jpghttp://prikachi.com/images/224/8490224o.jpghttp://prikachi.com/images/216/8490216t.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 29 ноември 2015 Сподели Публикувано 29 ноември 2015 Я! И тя с издут капак! :o Пък си мислех, че няма останали Тредии тук... Пък те 2 излезнаха, пък и турбо... че и в движение даже :D Току-виж се появи и още някой стар турбо диамант отнякъде :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 12 декември 2015 Сподели Публикувано 12 декември 2015 (редакция) Да поизтупаме темата :mitsu-smiley: Това е моята красавица имам я от 13г. никога не ме е предавала. Модел Е32 хечбек 1989г. 4г37 мотор 86 коня карбуратор.Уникално здрава кола и безпроблемна,наказвал съм много по-нови коли от нея .За съжаление времето си оказва своето но не се предава ще я карам докато върви. Моят сайт Моят сайт Моят сайт :icon_thumbup: :icon_rock: Редактирано 12 декември 2015 от lesko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 30 декември 2015 Сподели Публикувано 30 декември 2015 Случайно видях собственика на Тредиа-та...Дядо ви остана учуден че се интересувам от колата му...Вика :"А,върви ама за какво ти е ,много е стара".Каза че е с 1.4 мотор,а кутията с бързи и бавни...Иначе работеше типично за митсу-равномерно и тихо...Имаше син пушек отзаде,но все пак е 84г ,а невярвам дядото да е сменял някога гумички на клапаните...Казах му ако реши да я продава да се обади :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 31 декември 2015 Сподели Публикувано 31 декември 2015 Хахаха, да, при нас има един много интересен феномен що се отнася до стари коли :rolleyes: Единия тип хора разсъждават така - това е много старо, не става нищо от него, за какво ти е.... Другия тип е точно обратното - ти знаеш ли колко струва моята ретро кола :D Нищо, че повечето пъти нито е толко ретро, нито пък е и толко кола, ама пък за сметка на тва цените са подобаващи... И точно тия коли изгниват по разни дворове и накрая даже и за скрап не стават. Ама това е друга тема :rolleyes: Та, както и да е, относно Тредиата е интересно ако е 1.4 мотор... Все си мислех, че издутите капаци са слагани само на колите с турбо мотори.. Въпреки че то не е изключено някое от двете да е сменяно де.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 2 януари 2016 Сподели Публикувано 2 януари 2016 (редакция) Ето го и моят дядо :plane: За съжаление е австриец и лугата и химията от там са му се отразили зле отдолу. Ех ако можех да го купя нов сега, щях да се пенсионирам с него...няма вече такива коли!GALANT 2.0, 16v, gti, 4WD, 4WS, 110kw/150hp (1992) http://prikachi.com/gallery_view.php?user=23136&gal=10840 Редактирано 2 януари 2016 от charislav Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 8 ноември 2016 Сподели Публикувано 8 ноември 2016 Годината е на привършване и май е време да поизтупаме прахта от темата :rolleyes: ...няма вече такива коли! Мда, така е за съжаление, за това трябва да си ги пазим старите докато все още ги има. Не пречи и млади и стари да са заедно на пътя(в случая на паркинга :icon_blush: ):http://pichost.name/images/2016/11/08/15b0f2.th.jpghttp://pichost.name/images/2016/11/08/2950dc.th.jpg Прикачам снимки и на това изоставено Сапоро, което бавно, но сигурно се е запътило към скрапа.... http://pichost.name/images/2016/11/08/3a1904.th.jpg http://pichost.name/images/2016/11/08/478898.th.jpg http://pichost.name/images/2016/11/08/518eeb.th.jpg http://pichost.name/images/2016/11/08/60c382.th.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 12 април 2017 Сподели Публикувано 12 април 2017 И един Лансер на задно си търси нов собственик :rolleyes: http://www.cars.bg/c2094858http://pichost.name/images/2017/04/12/carsbg9526e.th.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bikerpro Публикувано 2 август 2017 Сподели Публикувано 2 август 2017 видях си колата на предната страница :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 4 февруари 2018 Сподели Публикувано 4 февруари 2018 И още една Тредиа. Поне на снимки изглежда добре. Ако някой има интерес :rolleyes: http://pichost.name/images/2018/02/04/tredia38600.md.jpg http://pichost.name/images/2018/02/04/tredia10cfb5.md.jpghttp://pichost.name/images/2018/02/04/tredia2c0dae.md.jpghttp://pichost.name/images/2018/02/04/tredia3494c7.md.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 22 януари 2019 Сподели Публикувано 22 януари 2019 Доста е запазена :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.