ishodov Публикувано 1 октомври 2011 Сподели Публикувано 1 октомври 2011 Започна да ми мига залената лампа за блокажите кокгато лоста е в положение 2H когато го бутна в положение 4H или 4L лампата си свтка постоянно ,но когато е на 2H не гасне а мига от къде може да е проблема става въпрос за Pajero sportето това е лампатаhttp://storage4.album.bg/c03/01102011544_7d7a6_28526019.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 1 октомври 2011 Сподели Публикувано 1 октомври 2011 Със Супер селект ли е или парт тайм? На десния калник имаш две вакуум маркучета на букси, чистиш ги тях или проверяваш за някое спукано маркуче. За всеки случай си провери и буксите по раздатката.ПП отзад на интеркулера има също две маручета, порвери ги и тях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ishodov Публикувано 1 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2011 Парт тайм е Иначе като дам лоста в режим 4H предния мост се включва тоест всичко си работи ,но лампата си мига в Режим 2H Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 1 октомври 2011 Сподели Публикувано 1 октомври 2011 А с ръчни или автоматични хъбове си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ishodov Публикувано 1 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2011 може да звучи глупаво ,но незнам какво е хъбовеиначе колата е с ръчни скоростипрегледах буксите на калника включих изключих ги напръсках с WD вакумчетата и те са добре ,но проблема си остава отдолу нямах време да прегледам ,че е по трудно достъпно там буксите от горната страна на кутията ли се намират Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 1 октомври 2011 Сподели Публикувано 1 октомври 2011 (редакция) Хъбовете се намират на централния отвор на джантата. Има автоматични и ръчни. Ръчните изглеждат така http://imageshack.us/photo/my-images/200/hubca.jpg , а на автоматичните има само една декоративна капачка. Ако си с ръчни връткаш врътката на лок и после лоста на 4Н. Този PDF фай трябва да ти помогне http://www.motortalk.ru/files/26.pdf. Ако не се бъркам трябва да имаш един вакуумен разединител точно успореднo на моста, той зацепва и отцепва предния мост(на страница 26-3 от пдф-а от горния линк ще го видиш, казва се actuator). Редактирано 1 октомври 2011 от totto Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ishodov Публикувано 1 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2011 със автоматични хъбове съм ,а между другото и лампата на АБС взе да святка при рестартиране на двигателя гасне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 3 октомври 2011 Сподели Публикувано 3 октомври 2011 По принци мигането означава , че системата за вкл/искл. на предния мост неможе да създадеде (вземе) достаъчен вакум което прави отцепването на предния мост невъзможно ! Причината може да е както в клапаните дето клегата Тото ги е споменал така и в : - спукано или извадено маркуче по системата - спукана мембрана на рзделителя - спукан мембрана или спукан цилиндър за събиране на вакуума Не пишеш дали си с дизел или бензин ? - ако е дизел може проблемът да идва от помпата за създаване на вакуум (вакуум помпа) Решението на проблемът може да стане като се провери цялата система почваики маркучето корто взема вакум от колекторите минаваики през клапаните , после разделителя и цилиндъра . Това е при бензиновите двигатели , при дезела вакуума се прави от вакуум помпата а не се взема от колекторите иначе останалото е същото . п.п. Принципно това не е някакъв сериозен проблем и единствената последица от него е леко завишеният разход на гориво поздрави и успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 октомври 2011 Сподели Публикувано 4 октомври 2011 По принци мигането означава , че системата за вкл/искл. на предния мост неможе да създадеде (вземе) достаъчен вакум което прави отцепването на предния мост невъзможно ! Причината може да е както в клапаните дето клегата Тото ги е споменал така и в : - спукано или извадено маркуче по системата - спукана мембрана на рзделителя - спукан мембрана или спукан цилиндър за събиране на вакуума ..............или от прецакана муфа,която е вътре в диференциала и която муфа се задвижва в крайна сметка от въпросния вакуум...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ishodov Публикувано 4 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 4 октомври 2011 Джипа е дизаел 2.5 Аз прегледах буксите и маркучите за вакум всичко е ок и проблема си остана затова закарах днес сутринта колата в сервиз като се реши проблема ще пиша какво е било Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 4 октомври 2011 Сподели Публикувано 4 октомври 2011 ..............или от прецакана муфа,която е вътре в диференциала и която муфа се задвижва в крайна сметка от въпросния вакуум...... Накраят може да добавим и лоста които движи въпросната муфа . Ако предпазният маншон на въпросният лост е бил повреден е много вероятно водата и лугата през зимните месеци да са довели до неговото блокиране ! п.п. Все още чакам да качиш снимки на Аменриканския Галант . Моляте направи го преди да си го почнал на части . поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 октомври 2011 Сподели Публикувано 4 октомври 2011 п.п. Все още чакам да качиш снимки на Аменриканския Галант . Моляте направи го преди да си го почнал на части . поздравиКой Галант?Ако става въпрос за онзи,къде ми седи като паметник при мен,утре ще направя снимки,просто няма време............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 4 октомври 2011 Сподели Публикувано 4 октомври 2011 Кой Галант?Ако става въпрос за онзи,къде ми седи като паметник при мен,утре ще направя снимки,просто няма време............. Хм ... незнаех , че имаш няколко галанта за продаване ! Става въпрос за този с проблем в автоматичните скорости иниско налягане на маслото и доколккото разбрах е внесен от америка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro89 Публикувано 1 април 2015 Сподели Публикувано 1 април 2015 оправи ли проблема с мигането Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 1 април 2015 Сподели Публикувано 1 април 2015 (редакция) за 4.5г все го е оправил, пък може и колата да е сменил Редактирано 1 април 2015 от chasovnik Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Димитров Публикувано 18 юни 2020 Сподели Публикувано 18 юни 2020 За да не отварям нова тема пиша в тази със същия проблем. Колата е паджеро спорт 3.0 автоматична скоростна кутия. Проблемът ми е мигаща лампа за 4х4. При опит да установя от къде е проблемът намерих откачен вакуум маркуч на вакуум резервоара и почистих буксите на соленоид клапаните. След тази операция колата се оправи за около 30 км и след това отново светна лампата. При включване на режим 4h лампата светва и зацепва моста, като заработва втори соленоид клапан и при връщането в режим 2h започва да мига, отцепва преден мост и сработва първи клапан. Датчика на преден мост го свалих и тествах, отваря и затваря веригата, а когато го монтирам веригата е постоянно затворена. Подмених всички вакуум тръбички с нови и не би трябвало дагъби вакуум системата. Ако някой има идея на къде да се насоча, датчик или клапани или мембрана, не зная, ще се радвам да сподели мнение и съвет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 юни 2020 Сподели Публикувано 21 юни 2020 Вижте откъде взема вакуум системата. Ако е от колекторните тръби си прегледайте там щуцера, може да е задръстен. Поне при мен така беше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inj.stoichev Публикувано 26 Май 2021 Сподели Публикувано 26 Май 2021 По принци мигането означава , че системата за вкл/искл. на предния мост неможе да създадеде (вземе) достаъчен вакум което прави отцепването на предния мост невъзможно ! ....п.п. Принципно това не е някакъв сериозен проблем и единствената последица от него е леко завишеният разход на гориво ... Може ли малко разяснение, не ми е ясно как така няма последици като не се разкача предния мост? Така няма ли опасност като са зацепени преден и заден в заключено положение например като си на 4Н на Easy select или ако си super select на 4HLc да строшиш нещо като караш по асвалтиран път? Нали не трябва при заключен централен диф да караш така по твърда, суха настилка? Някой би ли разяснил? Или всъщност той парт тайма си се изключва, а само предния мост остава зацепен ли? Кае е точно? Че аз в момента гледам едно Паджеро 2 и се чудя да го взема ли, но точно това ми направи впечатление че лампите на предния мост мигат когато е на 2Н. А собственика ми вика, че си било така 😁 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inj.stoichev Публикувано 26 Май 2021 Сподели Публикувано 26 Май 2021 (редакция) По принци мигането означава , че системата за вкл/искл. на предния мост неможе да създадеде (вземе) достаъчен вакум което прави отцепването на предния мост невъзможно ! ....п.п. Принципно това не е някакъв сериозен проблем и единствената последица от него е леко завишеният разход на гориво ... Може ли малко разяснение, не ми е ясно как така няма последици като не се разкача предния мост? Така няма ли опасност като са зацепени преден и заден в заключено положение например като си на 4Н на Easy select или ако си super select на 4HLc да строшиш нещо като караш по асвалтиран път? Нали не трябва при заключен централен диф или директна връзка да караш така по твърда, суха настилка? Някой би ли разяснил? Или всъщност той парт тайма си се изключва, и все едно си изключил 4х4, но не си слезнал да изключиш хъбовете ако са ръчни??? Кае е точно? Че аз в момента гледам едно Паджеро 2 и се чудя да го взема ли, но точно това ми направи впечатление че лампите на предния мост мигат когато е на 2Н. А собственика ми вика, че си било така ... ама бая горяло. Редактирано 26 Май 2021 от inj.stoichev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Андрей Тричков Публикувано 8 септември 2021 Сподели Публикувано 8 септември 2021 Здравейте, от скоро и аз имам въпросния проблем с мигащата лампа. Джипа е бензин 3.0 V6 мотора. При мен лампата не мигаше в положение на лоста 2H, но започва да мига в положение 4H. Лошото е, че последния път когато проверявах системата (преди 2 дена) лампата изобщо не пожела да светне, независимо дали съм на 4H или 4L. Интересното е, че лампата не свети, а диференциала се чува и щом превключа на 2H след малко вече не чувам шум от предния диференциал, но пък лампата започва да мига в това положение. Четох из нета, че имало два сензора на раздатката които отговаряли за позициите 4H и 4L и ако тези сензори отчетат, че лоста е в някоя от тези позиции изпращали сигнал към някакъв сензор на самия диференциал и той вече го задейства (извинявам се за лайшкото обяснение, предполагам може да се обясни и опише по-точно, но тази система не ми е позната все още). Доколкото разбрах, когато 4x4 системата не се ползва често (какъвто е случая и при мен) тези сензори клеясвали и трябвало да се свалят и почистят. Преди около 2-3 седмици бях по морето и карах на един черен път където тествах системата. В първия момента не пожела да сработи, но след известно каране по асфалт и връщане на въпросния черен път всичко беше наред. Ако някой е имал идентичен проблем ще се радвам да сподели мислите си или какво е било решението, защото хич не ми се иска да почна да търся проблема по метода на изключване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.