4iko Публикувано 10 септември 2011 Сподели Публикувано 10 септември 2011 Здравейте,от три години карам галанта :icon_thumbup: 2.0,136.к.с.ръчни скорости,от 2-3 дни се появи виене, явно от лагера на съединителя.Виенето се чува само при натиснат съединител,независимо дали сьм на скорост или не,също така и на място, и в движение.Въпросите ми са кьм тези,които знаят са:Точно от къде идва виенето?Опасно ли е да карам така,като се има впредвид,че скоростите си влизат много добре?Ако е от лагер,нужно ли е да се сменя целия съединител?И от къде и каква марка да купувам съответните части? Моля да ме извините за многото въпроси,(може би някои от тях глупави).Благодаря,и приятна събота и неделя на всички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 10 септември 2011 Сподели Публикувано 10 септември 2011 (редакция) Здравейте!Малко ми е неудобно да пиша преди някой от разбиращите колеги във форума да се изкажат.Но все пак...Може би имаш в предвид виене на лагер на скоростната кутия-първичния такъв.То тогава би трябвало да вие(по-точно къркори) ако не си натиснал съединителя,и да спира щом го натиснеш.Това са моите наблюдения от изчетеното тук,във форума.Казваш че,го чуваш в движение също,независимо дали си на скорост или не-да не би случайно да е някой лагер на главината :icon_hmm: !?Забелязал ли сте,дали виенето се променя в завой-ляв и десен?Изчакай колегите да се разсънят малко-все пак е събота!Успех! :icon_thumbup: Редактирано 10 септември 2011 от svetlin_dbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 10 септември 2011 Сподели Публикувано 10 септември 2011 Здравейте,от три години карам галанта :icon_thumbup: 2.0,136.к.с.ръчни скорости,от 2-3 дни се появи виене, явно от лагера на съединителя.Виенето се чува само при натиснат съединител,независимо дали сьм на скорост или не,също така и на място, и в движение.Въпросите ми са кьм тези,които знаят са:Точно от къде идва виенето?Опасно ли е да карам така,като се има впредвид,че скоростите си влизат много добре?Ако е от лагер,нужно ли е да се сменя целия съединител?И от къде и каква марка да купувам съответните части? Моля да ме извините за многото въпроси,(може би някои от тях глупави).Благодаря,и приятна събота и неделя на всички. Проблема е в аксиалния лагер, можеш да го смениш само него. Можеш да караш още известно време така, но е добре да го смениш, защото лагера може да блокира и тогава ще трябва да сменяш и притискателния диск. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 септември 2011 Сподели Публикувано 10 септември 2011 Здравейте,от три години карам галанта :icon_thumbup: 2.0,136.к.с.ръчни скорости,от 2-3 дни се появи виене, явно от лагера на съединителя.Виенето се чува само при натиснат съединител,независимо дали сьм на скорост или не,също така и на място, и в движение.Въпросите ми са кьм тези,които знаят са:Точно от къде идва виенето?Опасно ли е да карам така,като се има впредвид,че скоростите си влизат много добре?Ако е от лагер,нужно ли е да се сменя целия съединител?И от къде и каква марка да купувам съответните части? Моля да ме извините за многото въпроси,(може би някои от тях глупави).Благодаря,и приятна събота и неделя на всички.Най добре сваляй скоростите и го сменяй, докато не се е получило ТОВА , че после се сменя всичко ..:good:Лагер NSK има в Еврото на 47 лв. имат и на Екседи но са по скъпи .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 11 септември 2011 Сподели Публикувано 11 септември 2011 Здравейте!Малко ми е неудобно да пиша преди някой от разбиращите колеги във форума да се изкажат.Но все пак...Може би имаш в предвид виене на лагер на скоростната кутия-първичния такъв.То тогава би трябвало да вие(по-точно къркори) ако не си натиснал съединителя,и да спира щом го натиснеш.Това са моите наблюдения от изчетеното тук,във форума.Казваш че,го чуваш в движение също,независимо дали си на скорост или не-да не би случайно да е някой лагер на главината :icon_hmm: !?Забелязал ли сте,дали виенето се променя в завой-ляв и десен?Изчакай колегите да се разсънят малко-все пак е събота!Успех! :icon_thumbup: Колега аз съм с точно същия проблем при ненатиснат съединител къркори а като го натисна спира (V6 24v) ръчни скорости(превключват си без проблеми . Малко инфо плссссс? Дали е фатално? Колко може да се кара така? Колко е ремонта и частите ? Благодаря и се извинявам че се намесвам в темата !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 септември 2011 Сподели Публикувано 11 септември 2011 Колега аз съм с точно същия проблем при ненатиснат съединител къркори а като го натисна спира (V6 24v) ръчни скорости(превключват си без проблеми . Малко инфо плссссс?Лагер на първичния вал и в много редки случаи- притискателен лагер .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 септември 2011 Сподели Публикувано 11 септември 2011 Ако "меле" и в движение предполагам притискателния отпада като вероятна причина :icon_blush: ? Като карам 50-100 км. наведнъж и като спра, на тихи "меле" най-много орехи. А и аксиалния се обажда - като натисна съединителя шума намалява, но не спира.27600 км. е все така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4iko Публикувано 11 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 11 септември 2011 Благодаря на всички за съветите.И аз мисля,че е аксиален лагер,до два дена ще влезе за ремонт,само трябва да потърся във Варна подходящия лагер.Също ще видим състоянието на съединителя,така че,може да купувам и комплект.Лека вечер на всички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4iko Публикувано 16 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 16 септември 2011 Да се похваля колеги.Вече съм с изцяло нов съединител,разликата е огромна,педала е много лек и скоростите влизат много леко,изобщо колата е усещам по нов начин :icon_rock: .Благодарности на Марин и неговите колеги от Варна,от които купих съединителя марка Екседи,Дайкин.Аксиалния лагер на стария съединител се беше вече стопил,а феродото беше на косъм,така че,успях да закарах колата до майстора на магия.Вече всичко е ОК.Лека вечер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 A колко ти излезе поредното вложение по колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4iko Публикувано 17 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 17 септември 2011 Привет на Габрово 350лв.заедно с труда на майстора,от който съм много доволен :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 септември 2011 Сподели Публикувано 17 септември 2011 Привет на Габрово 350лв.заедно с труда на майстора,от който съм много доволен :icon_clap:За тази цена или съединителя ти не е Дайкин, или пък не е пълен комплект притискател, феродов и лагер..............или пък труда не го е писал въобще........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4iko Публикувано 18 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 18 септември 2011 Зравейте отново. DJ Tymbi,абсолютно съм убеден,че комплекта съединител Екседи,Дайкин и трите му части са оригинални.Твърдя това понеже ги закупих от колегата Марин от форума,на който има отделна тема "Доставка на оригинални авто части",миспя,че доста хора от форума са ползвали услугите му,най-вече от Варна.Също така намерих комлекта и на друго надеждно място на същата цена 250лв.,но предпочетох да го купя от човек във форума.На притескателя си има метален печат Екседи,както и другите части са белязани от марката.А пък майстора,при който ходя вече над 10г.ми взема 100лв.Със здраве и лека вечер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 18 септември 2011 Сподели Публикувано 18 септември 2011 (редакция) А какво точно е общото между Екседи и Дайкин, това не са ли две отделни марки? Питам сериозно .. иначе в Евро07 има китайско Екседи за тези пари, че даже и 20-30лв по-малко, пак си е със щампите made in japan бла бла, само че според слуховете има случаи да почне да приплъзва след много малко км феродовия. Дано всичко е наред при теб. Поздрав. Редактирано 18 септември 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.