Премини към съдържание

Лагер на съединител


4iko

Препоръчано мнение

Здравейте,от три години карам галанта :icon_thumbup: 2.0,136.к.с.ръчни скорости,от 2-3 дни се появи виене, явно от лагера на съединителя.Виенето се чува само при натиснат съединител,независимо дали сьм на скорост или не,също така и на място, и в движение.Въпросите ми са кьм тези,които знаят са:Точно от къде идва виенето?Опасно ли е да карам така,като се има впредвид,че скоростите си влизат много добре?Ако е от лагер,нужно ли е да се сменя целия съединител?И от къде и каква марка да купувам съответните части? Моля да ме извините за многото въпроси,(може би някои от тях глупави).Благодаря,и приятна събота и неделя на всички.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Малко ми е неудобно да пиша преди някой от разбиращите колеги във форума да се изкажат.

Но все пак...

Може би имаш в предвид виене на лагер на скоростната кутия-първичния такъв.То тогава би трябвало да вие(по-точно къркори) ако не си натиснал съединителя,и да спира щом го натиснеш.Това са моите наблюдения от изчетеното тук,във форума.

Казваш че,го чуваш в движение също,независимо дали си на скорост или не-да не би случайно да е някой лагер на главината :icon_hmm: !?Забелязал ли сте,дали виенето се променя в завой-ляв и десен?

Изчакай колегите да се разсънят малко-все пак е събота!

Успех! :icon_thumbup:

Редактирано от svetlin_dbg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,от три години карам галанта :icon_thumbup: 2.0,136.к.с.ръчни скорости,от 2-3 дни се появи виене, явно от лагера на съединителя.Виенето се чува само при натиснат съединител,независимо дали сьм на скорост или не,също така и на място, и в движение.Въпросите ми са кьм тези,които знаят са:Точно от къде идва виенето?Опасно ли е да карам така,като се има впредвид,че скоростите си влизат много добре?Ако е от лагер,нужно ли е да се сменя целия съединител?И от къде и каква марка да купувам съответните части? Моля да ме извините за многото въпроси,(може би някои от тях глупави).Благодаря,и приятна събота и неделя на всички.

Проблема е в аксиалния лагер, можеш да го смениш само него. Можеш да караш още известно време така, но е добре да го смениш, защото лагера може да блокира и тогава ще трябва да сменяш и притискателния диск.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,от три години карам галанта :icon_thumbup: 2.0,136.к.с.ръчни скорости,от 2-3 дни се появи виене, явно от лагера на съединителя.Виенето се чува само при натиснат съединител,независимо дали сьм на скорост или не,също така и на място, и в движение.Въпросите ми са кьм тези,които знаят са:Точно от къде идва виенето?Опасно ли е да карам така,като се има впредвид,че скоростите си влизат много добре?Ако е от лагер,нужно ли е да се сменя целия съединител?И от къде и каква марка да купувам съответните части? Моля да ме извините за многото въпроси,(може би някои от тях глупави).Благодаря,и приятна събота и неделя на всички.

Най добре сваляй скоростите и го сменяй, докато не се е получило ТОВА , че после се сменя всичко ..:good:

Лагер NSK има в Еврото на 47 лв. имат и на Екседи но са по скъпи ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Малко ми е неудобно да пиша преди някой от разбиращите колеги във форума да се изкажат.

Но все пак...

Може би имаш в предвид виене на лагер на скоростната кутия-първичния такъв.То тогава би трябвало да вие(по-точно къркори) ако не си натиснал съединителя,и да спира щом го натиснеш.Това са моите наблюдения от изчетеното тук,във форума.

Казваш че,го чуваш в движение също,независимо дали си на скорост или не-да не би случайно да е някой лагер на главината :icon_hmm: !?Забелязал ли сте,дали виенето се променя в завой-ляв и десен?

Изчакай колегите да се разсънят малко-все пак е събота!

Успех! :icon_thumbup:

 

Колега аз съм с точно същия проблем при ненатиснат съединител къркори а като го натисна спира (V6 24v) ръчни скорости(превключват си без проблеми . Малко инфо плссссс? Дали е фатално? Колко може да се кара така? Колко е ремонта и частите ? Благодаря и се извинявам че се намесвам в темата !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм с точно същия проблем при ненатиснат съединител къркори а като го натисна спира (V6 24v) ръчни скорости(превключват си без проблеми . Малко инфо плссссс?

Лагер на първичния вал :) и в много редки случаи- притискателен лагер ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако "меле" и в движение предполагам притискателния отпада като вероятна причина :icon_blush: ? Като карам 50-100 км. наведнъж и като спра, на тихи "меле" най-много орехи. А и аксиалния се обажда - като натисна съединителя шума намалява, но не спира.

27600 км. е все така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за съветите.И аз мисля,че е аксиален лагер,до два дена ще влезе за ремонт,само трябва да потърся във Варна подходящия лагер.Също ще видим състоянието на съединителя,така че,може да купувам и комплект.Лека вечер на всички.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля колеги.Вече съм с изцяло нов съединител,разликата е огромна,педала е много лек и скоростите влизат много леко,изобщо колата е усещам по нов начин :icon_rock: .Благодарности на Марин и неговите колеги от Варна,от които купих съединителя марка Екседи,Дайкин.Аксиалния лагер на стария съединител се беше вече стопил,а феродото беше на косъм,така че,успях да закарах колата до майстора на магия.Вече всичко е ОК.Лека вечер.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет на Габрово :) 350лв.заедно с труда на майстора,от който съм много доволен :icon_clap:

За тази цена или съединителя ти не е Дайкин, или пък не е пълен комплект притискател, феродов и лагер..............или пък труда не го е писал въобще........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зравейте отново. DJ Tymbi,абсолютно съм убеден,че комплекта съединител Екседи,Дайкин и трите му части са оригинални.Твърдя това понеже ги закупих от колегата Марин от форума,на който има отделна тема "Доставка на оригинални авто части",миспя,че доста хора от форума са ползвали услугите му,най-вече от Варна.Също така намерих комлекта и на друго надеждно място на същата цена 250лв.,но предпочетох да го купя от човек във форума.На притескателя си има метален печат Екседи,както и другите части са белязани от марката.А пък майстора,при който ходя вече над 10г.ми взема 100лв.Със здраве и лека вечер.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какво точно е общото между Екседи и Дайкин, това не са ли две отделни марки? Питам сериозно .. иначе в Евро07 има китайско Екседи за тези пари, че даже и 20-30лв по-малко, пак си е със щампите made in japan бла бла, само че според слуховете има случаи да почне да приплъзва след много малко км феродовия. Дано всичко е наред при теб.

 

Поздрав.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...