StDOBREV Публикувано 2 август 2011 Сподели Публикувано 2 август 2011 Здравейте колеги! Наскоро видях, че колекторът ми е спукан, спукан още разцепен :icon_doh: СнимкаДали има смисъл да се замислям за заварка, или да търся втора ръка. Питах във форума на две места - все били спукани. На някой да му се намира читав?Иначе за заварка, разбрах, че трябва да е специална, чугунена - т.е. с предварително нагряване, на къси интервали със специални електроди за чугун, после бавно изстудяване. В нашия скромен град няма човек, който да ми направи такава заварка, или може би още не съм го открил (а имаме цял завод - Неохим, което за мен е странно), предлагат ми да ми направят заварка с аргон - щяло да стане много здраво, но чух, че се пукали след време до заварката... Някакви предложения? Колата е тази от профила ми. Мерси! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 2 август 2011 Сподели Публикувано 2 август 2011 Моя съвет е да търсиш втора употреба! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_koko Публикувано 2 август 2011 Сподели Публикувано 2 август 2011 Моя съвет е да търсиш втора употреба! :good: И аз съм на същото мнение. Не се знае кога пак може да се пукнат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 2 август 2011 Автор Сподели Публикувано 2 август 2011 Аз да питам междувременно - колектор от същия двигател, но от предходния модел (92-96г) дали ще стане? Тъй-като съм на път да си намеря, освен ако и той не се окаже спукан. Като ги гледам визуално от снимки, колекторите са същите. Мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 2 август 2011 Сподели Публикувано 2 август 2011 Мисля че не ставаше, имаше подобна дилема преди време... Трябва да се провери... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 2 август 2011 Сподели Публикувано 2 август 2011 Я чукни в карс и мобиле, "колт" с локация в ГабровоЕдин пич има няколко на части... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 2 август 2011 Автор Сподели Публикувано 2 август 2011 Я чукни в карс и мобиле, "колт" с локация в ГабровоЕдин пич има няколко на части... Tuto ли? Да, питах го вече - и неговия колектор е пукнат. Мисля че не ставаше, имаше подобна дилема преди време... Трябва да се провери... Да Емо, сега видях, че тук си казал, че колекторите са различни, колко жалко, а на външен вид са досущ същите. Ето от тук щях да взимам колектора, но явно не ми върши работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 2 август 2011 Сподели Публикувано 2 август 2011 Мдам, сетих се даже за момчето което го купи и се оказа, че не стана... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_koko Публикувано 2 август 2011 Сподели Публикувано 2 август 2011 (редакция) Различни са, миналата седмица сменях гарнитурите на мойто :mitsu-smiley:, в магазина ги гледаха, освен по каталог се наложи да си нося свалената, за да се сравнят. Редактирано 2 август 2011 от don_koko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 2 август 2011 Сподели Публикувано 2 август 2011 Намери си кадърен заварчик и не се занимавей с глупости. Не се знае другия и той колко време ще изкара :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 2 август 2011 Сподели Публикувано 2 август 2011 (редакция) Моя колектор също е спукан 1.6 94-та и ми го завари едно аверче със ЦО ... каза че му казали че не ставало но усилвал газта и колектора стана уникално добре.. ще кача снимки ако желаете...А тази другата цепка под колекторите.. на самия блок ли е ? Редактирано 2 август 2011 от SlowDead Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 2 август 2011 Автор Сподели Публикувано 2 август 2011 А, каква друга цепка, недей така, че ме изплаши :icon_blush: За последната снимка ако говориш, това е огледалце, което показва цепнатината от задната част на колектора.Утре мисля да ходя да го заваряват - при единствения човек, в града при който ходят всички с такива проблеми. каза че му казали че не ставало но усилвал газта и колектора стана уникално добре.. какво значи, че усилва газта? Всъщност, дайте някакви съвети за заварка, защото май втора ръка няма да е - хем по-скъпо, хем не се знае докога, хем ми се струва, че много глезя колата :icon_rock: А тези пукнатини дали са се получили от вибрации, или просто му е дошло времето на колектора, цялата генерация отдолу си е на меки връзки, не съм сменял никакви тампони никъде, само махнах катализатора, колата е на 270 000 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 август 2011 Сподели Публикувано 2 август 2011 Намери си кадърен заварчик и не се занимавей с глупости. АбсЕлютно ..:good: Даже да е читав новият (стар) колектор, трябва само да му пръсне вода от някоя локва когато е горещ и може пак да се спука и така да си сменя колектори до безкрайност .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 2 август 2011 Сподели Публикувано 2 август 2011 Колекторите се пукат не от вибрации а от студена вода през зимата ... Когато минеш през локва при загряти колектори и материала не издържа.. не е проблем да караш и така.. едва ли пуши от тях но най-добре ги завари с ЦО .. утре ще ти кача снимка да видиш мойте колко добре станаха...Момчето ми е приятелче и е мноо голям фен на инструментите и си купи ей така да си имал ЦО ... Майка му има колт 1.3 като твоя и при нея е същата работа .. че на него и на едно фордче се учел и станала работата.. а що се отнася за тая газ.. при цо-то излиза някакав газ от накрайника който неутрализира кислорода за да може да стане заварката.. при наличието на кислород не става.. и той ми обясняваше че ставало след като се опитах да го убедя, че знам от майстори че с цо не става .. думите му бяха "И на мен така ми казаха майсторите но аз поекспериментирах и стана перфектно" Откакто ми ги е заварил .. вече може би 2 години нямам проблем .. пък и да се пукнат хич и няма да им обърна внимание.. важното е да мачка асвалта .. а тези колички тряя да им искараш свещите че да спрът да вървят ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 2 август 2011 Автор Сподели Публикувано 2 август 2011 SlowDead, ти ме надъха Утре ще видим този майстор, ако нещо не ми хареса - скоро имам път към Бургас, може да се обадя. А кажете, трябва ли да искам предварително нагряване на колектора, или няма нужда?ПП: Сега като го голедам, как се е сцепил в средата... ми става леко смешно :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_koko Публикувано 3 август 2011 Сподели Публикувано 3 август 2011 Колега, поправи ме ако греша, но на снимките които си качил се вижда, че колектора е спукан от единия до другия край. Незнам, но според мен заварка с такава големина на колектора :icon_hmm: ....... , все пак това не е крайно гърне, но ти си знаеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 3 август 2011 Сподели Публикувано 3 август 2011 какво значи, че усилва газта? Всъщност, дайте някакви съвети за заварка, защото май втора ръка няма да е - хем по-скъпо, хем не се знае докога, хем ми се струва, че много глезя колата :icon_rocПо принцип може да стане,но пак зависи от материяла.На ЦО-то се усилва ампеража,заварява се на по малко и дорде още свети заварката се наклепва с остро чукче по самата заварка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан Публикувано 3 август 2011 Сподели Публикувано 3 август 2011 :mitsu-smiley: Моят също беше спукан по същия начин, и срещу 5 лева ми го завариха и сега няма никакви проблеми. Така, че заварявай и си свиркай. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.