Премини към съдържание

Газов инжекцион ГИ


Препоръчано мнение

Изискванията са ми следните:

1 Да е с лесен монтаж (да мода да го настроя сам) :119::tv: (евтин кабел безплатен софтуер и да е на бг)

 

2 Сравнително ниска цена :greedy:

 

За сага толкова ....................

 

П.П. В над :icon_n_gora: 1 000 000 отговори Газ = Ги

Затова сега помогнете с избора !!!

 

Не искам да взема хляба на професионалния сервиз, а просто да спестя пари.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отделих цели 8 часа(1 работен ден) на пручване в net-a из форуми и се спрях на 1 марка.

Но чакам и вашето мнение с :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами вземи си БСМ-а тогава и не го мисли. Роско бая навъртя с такава така че действай.

CARGAS или Bardolini и каква им е разликата и ?

Някаква ориентировъчна цена някои да знае и какво получавам за тях и цената на кабела каква ли е че сайтът не ми хареса много и е малко неинформативен :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Bardolini. Другото изглежда по та*ак ;)

Кабела би трябвало да е обикновен RS232 - TTL. Не съм го виждал но предполагам може да ти свърши работа и някой кабел за връзка към РС от стар ГСМ, например СИменс С55.

Така че действай!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Фобос е най-добрия избор и достатъчно масов. Позволява много настройки и дори и да не можеш да се справиш сам, навсякъде ще ти помогнат. Бардолини е компромис.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Фобос е най-добрия избор и достатъчно масов. Позволява много настройки и дори и да не можеш да се справиш сам, навсякъде ще ти помогнат. Бардолини е компромис.

 

На тея им ям главата вече една година, не препоръчвам на никой особенно сервиза им в София. Май, май никой не може да ми помогне. Благодарение на великата фирма Фобос, вече една година съжалявам, че съм си сложил газ на колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е чудно. Имам доста приятели с Фобос които са много доволни аз също. Както каза todor има много сервизи които работят с фобос, ако не си доволен от един иди в друг. Тук гледам че за София има 4 сервиза (за Пловдив са 9 хаха :) ).

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На тея им ям главата вече една година, не препоръчвам на никой особенно сервиза им в София. Май, май никой не може да ми помогне. Благодарение на великата фирма Фобос, вече една година съжалявам, че съм си сложил газ на колата.

Пенчо, твоята кола е малко особена, та за това може да има проблем с настройките ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво и е по-особенното, нали е 4G63?

Да,но е швейжцарка и нещо по софта е пипано с цел екология..........поне така мисля аз.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЩЕ споделиш ли защо колега и кой сервиз точно ?

 

Ще споделя, макар че сагата е доста дълга.

 

Миналото лято реших да сложа газова, основно заради разхода на градско, който има. Колата гори бензин 6.5-7.5/100 на дълъг път(веднъж ми е дала 9/100, но карах по магистрала Тракия с 160-170 през цялото време) и 15/100 градско.

Заради добрите отзиви в интернет се спрях на Фобос, допълнително ме привлякоха с офертата на изплащане, без оскъпяване.

Перипетиите започнаха още от самото начало.

Уговорих си час за монтаж, предварително се знаеше, че ще искам да е на изплащане. След като платих частта от сумата извън кредита с карта, се оказа, че трябва да изчакам 1 час, за да обслужат техен клиент - сервиз, за да ми оформят документите по кредита. На въпроса ми, защо прекъснаха моето обслужване, за да обслужат него, отговорът беше, че това им е редовен клиент на едро, така че аз трябвало да почакам. Цялото плащане ми отне близо 2 часа, като с мен трябваше да виси и колега, който дойде с мен, за да ме върне после до работата ми в града, защото сервиз Фобос София, не е баш в София. Не си тръгнах, защото бях платил 400лв. с карта, а и колата ми беше вече разглобена (сега като се замисля, трябваше да ги накарам да я сглобят и да откажа плащането чрез банката).

Тръгнах от сервиза, но се оказа, че 38 литровата бутилка пълни 36л, така че след седмица бях пак при тях. Казаха че сондата е за смяна, смениха я, но се оказа че новата не отчита изобщо. След няколко дни (трябваше да изгоря газта) пак в сервиза, нова сонда – пак не отчита. Като изгоря газта пак в сервиза, само че да оставя колата за повече време, да видят какъв е проблема. Така след няколко дни колата остава за повече време и проблема е, че ми е „смотана” бутилката и има някакъв ръб от вътре, в който закача поплавъка (тая бутилка те ми я сложиха, ама айде). Освен това първата сонда май си била ОК, защото бутилката по документи е 38л, но на нея има щампа 42л(господ знае, колко е реално). Лошото било, че такава сонда дето да не закача (като първата) нямат налична, та щели да ми сложат такава дето не отчита (защото закача) да ходя на море (знаеха че тръгвам след 2 дни), а след почивката да ходя пак да мислим нещо. Слава богу този път, като напълних газ до горе, поплавъкът се откачи та и до ден днешен работи, както и зарежда 32л максимум, та глава първа със сондата приключи.

Тръгнах за морето – пълня до горе 32л -240км и свършва и така няколко пъти, както и да го смяташ това си е 13+. Реших че много я гоня и на връщане буквално съм се влачил по задник(80 км/ч) основно на автопилот разхода беше 13+. На Шел Микре се ядосах и заредих до гърловината на резервоара с бензин, след което до София карах по главния път с 80 км/ч на автопилот и на Хемус със 100 км/ч на автопилот. На ОМВ на ботевградско шосе заредих пак до гърловината, отчетеният разход беше 6.3/100, да е бил реално 7/100, то пак става ясно, че повредата не е в моя телевизор (кола). След това засякох и градското на газ(18/100) и бензин(15/100). Върнах се за пореден път във Фобос за настройки, настройваха, после карах, после пак настройваха и пак карах, така няколко пъти. Накрая един ден Искрен се хвана той и я направи да гори на дълъг път 10-11/100 и градско 14-15/100, но и той не можа да ми обясни, как така градския разход ми е 1/1 с бензина, че и по-добър, а на дълъг път разликата е брутална, защото и след тези настройки при скорост 80-90 и 120-130 все 10/100 даваше, а на бензин нещата не са така, но все пак този разход беше приличен. При обслужването на 10000км, ми качиха новия софтуер на газовата (тръпки ме побиха като чух) и нещата отново се „нормализираха”, на дълъг път взе отново да гори по 12-13/100км, като парадокса е, че градско гори 15-16/100, качи само с около 1/100.

След всичко това за мен газовият инжекцион се оказа загуба на време(ама много време, не знам дали от този пост може да се добие представа, колко екскурзии до Богров съм си направил, колко висене там е имало и колко пари за такси съм дал покрай екскурзиите) и пари, защото както става ясно аз мога да го избия единствено от градското, ама колко време ще го избивам, направо не ми се смята. Приятелите ми ме бъзикат, че тя уредбата си е като за моята кола – градско да карам на газ, а извънградско на бензин и готово, ама нещо не ми е смешно вече...

Последната ми надежда беше колата да я погледне г-н Вендов, като създател и най-добър познавач на тази уредба, но вижте как завърши опитът ми да осъществя контакт с него:

ТУК

 

Постът ми, в който му казвам, че цитираният разход е на конкретния автомобил и искам просто той да погледне колата и да каже какъв е проблемът, както и че съм съгласен да засечем разхода и на газ и на бензин по начин, който той избере е изтрит.

Всеки може да си направи собствен извод от всичко написано по-горе, но аз не бих препоръчал сервиз Фобос София на никой.

Редактирано от penchod
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Реално, ако изключим инсталацията, по която явно е имала проблем със сондата, който точно не разбрах какъв е бил и защо при положение че зареждаш 36литра си решил да я сменяш? (моята бутилка също е 42лв (на мястото на резервната гума) и събира 36л)... остава проблема с разхода. При фобос компа на газта се стреми да работи максимално близко до компа на бензина и като гледа времето на инжекторите на бензина с малки корекции повтаря същите неща и с инжекторите на газ като тези неща се променя в сервизите или всеки който има кабел за фобос софтуера го има в сайта им. Стандартно и по наръчника на фобус колата се настройва на загрял мотор на различните обороти 1000-2000-3000-4000 на място. Аз предполагам че при теб никой не се е опитвал в сервиза да я видят с какви данни е колата на газ, когато я караш и на различните обороти и скорости, но това може да се настрои. Принципно всеки един сервиз предлага донастройка на разхода след първите тестове - ти не си писал за такъв? Фобоса нали има 3 режима на работа -- и на 3те ли ти дава висок разход? Примерно при мен този с "повишена мощност" даваше най-нисък разход и най-добре ми вървеше колата и сега нормалния режим ми е всъщност той. Тези режими принципно са удобни за да улесниш хората в сервиза къде е най-добрия вариант за теб от тестовете. Има много акота и по другите форуми е писано примерно за проблеми докато я настъпваш за изпреварване, но ти не си писал за такива проблеми остава само разхода който проблем лесно се решава - смени "майсторите" :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сондата решиха да я сменят те, а аз се притесних, защото знаех, че бутилката е 38л и 36л отива към препълване, и това посред лято.

 

Режимите не съм ги пипал вече една година, даже не знам в момента на какъв режим съм точно. Иначе майсторите ги смених вече, но в момента съм в процес на засичане на разхода, защото градското е без промяна, но то си беше нормално, а извънградско нямам достатъчно километри за обективен извод.

Редактирано от penchod
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа, кофти наистина, но китовете Фобос не идват в комплект с бутилката , а този компонент се подбира от сервиза, който извършва монтажа, заедно със всичките тръби и маркучи...Това не е недостатък на уредбата , а на сервиза...Не знам конкретния до колко е обвързан със марката, но повечето такива места са просто представители...Ако имаш време мини до Еврогаз -Горна Баня, мисля че там могат да ти помогнат...

Като цяло софтуера на Фобос е доста гъвкав и позволява много настройки при всякакви автомобили, като това не може да се каже ,за доста други уредби, където софтуера в повечето случаи е с готови горивни карти...

Наскоро гледах това, което е от Тайландския представител на марката...

http://www.youtube.com/watch?v=GzF2HhvT4qY

Нямам нищо общо с газови уредби и още повече с Фобос, не се опитвам да им правя реклама, просто напоследък ги разглеждам доста основно и покрай моята научих доста подробности и детайли за основните марки у нас...

 

 

На един приятел щеше да му се запали колата заради не изолирани кабели след монтаж на ГИ "Фобос" :icon_doh:

Колега, същия инцидент твоя приятел е можел да го има със всеки друг вид газова, защото му е повлиял фактора скапани майстори, а не скапана уредба...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей това не мога да проумея още - хиляда настройки в различни обороти / режими. И пак не става. На моя Prins най-общо казано се прави само 1 /една/ настройка на 3000 оборота - добавено време в % за отваряне на газовите инжектори. И толкова. И се чудя защо е така и от какво зависи - от качеството и линейноста на самите газови инжектори или?

А, и няма нито датчици на МАФ, ВАФ, нито за налягането на газта в рейката, нито ламбда сигнал в играта, нито обороти /последните две опция, може да си ги пуснеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както каза Милен - БСМ-а ми врътна вече 100к и не съм имал абсолютно никакви проблеми (изключвам едно прекъснато кабелче на дюзата). Само че не бих се навил да го монтирам сам. Не съм съвсем сакат, справял съм се с монтажа на вакуумна АГУ. Ама.... тук е по-различно. Що се отнася до софта - колегата BAlexandrov го имаше, както и кабелче - той може да ти каже подробности, аз не съм се интересувал. Не знам как е в момента, че минаха 4 години откак я сложих, тогава софта позволяваше различни настройки - съобразени с различната мощност на автомобила и 3 различни настройки на стила на каране. Ще ти споделя разход и двигател 1.8, 122 кс с настройки за двигател между 120 и 150 кс и на спортен режим на каране - при шофиране извън града и скорост до 120-130 км/ч дава една идея под 10. Шофиране с по-високи скорости водят до драстично увеличение на разхода, като съм стигал до разход 16 при средна скорост 140 км/ч магистрално каране. Жена ми е докарвала разход ок. 9, ама не кара. Градско, с натоварена кола и без много изцепки, на къси дистанции - тръгни спри цял ден - в последно време минавам с 8 литра между 60 и 70 км. в пряка зависимост от бензиностанцията, на която зареждам.

Та съветът ми е да провериш цената на газовата без монтаж и цената на същата газова с монтаж и ако е драстична разликата - тогава монтирай сам. Не забравяй да си сметнеш и материалите - тръби, зареждачка, минаване на преглед, ей такива неща. Провери също дали ще ти важи гаранцията, ако не е монтирана в оторизиран сервиз (най-вероятно - не).

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей това не мога да проумея още - хиляда настройки в различни обороти / режими. И пак не става. На моя Prins най-общо казано се прави само 1 /една/ настройка на 3000 оборота - добавено време в % за отваряне на газовите инжектори. И толкова. И се чудя защо е така и от какво зависи - от качеството и линейноста на самите газови инжектори или?

А, и няма нито датчици на МАФ, ВАФ, нито за налягането на газта в рейката, нито ламбда сигнал в играта, нито обороти /последните две опция, може да си ги пуснеш.

Повярвай ми ,съвременна уредба Принс има опции за почти толкова настройки колкото Фобоса или твоята трябва да е много стар модел...По кои от тях ще се настройва уредбата го решава този който я монтира...В повечето случаи пускат настройките според времената на бензиновите инжектори с леки корекции. Ако колата ти няма МАФ много ясно , че няма да вземат сигнал от него...Сигнал от Ламбда сондите се ползва при настройките за по-прецизна такава...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си прав приятелю, моята е последен модел ( и като хардуер на ЕКУ-то и като софт към него).

Вярно не ползвам последния софт от страна на РС-то за настройка но и в последната му версия е същото, основния параметър е един - % добавено време към времето на бензиновите инжектори.

За МАФ имах в предвид че не само не взема сигнал от него а за разлика от Фобос, БСМ и други не се монтира допълнителен датчик за подналягане във смукателния колектор. С две думи монтажа е елементарен - прекъсваш бензиновите инжектори с модула за тях, вземаш захранване и толкова :)

Явно има нещо сбъркано в замисъла на родните ГИ и според мен това се инжекторите които ползват - на различните честоти на работа най-вероятно се държат най-разнообразно и това налага много корекции на времената в различните обороти...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Някой има ли впечатление от това http://sportgas.net/index.php?topic=oferti&itemid=oferta_gazov_injekciontop

Харесва ми като цена , но за качеството....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...