Petar_pk Публикувано 6 юли 2011 Сподели Публикувано 6 юли 2011 Здравейте на всички Мицубиши феновеИмам следният проблем с моят Space Star 1.3i 1998: Скоростомерът и километражът спираха да работят от време на време и след диагностика от DJ_Tymbi се оказа че е повреден датчика за скоростта на скоростната кутия и също така може да има проблем в таблото. Смених датчика с нов от Рено същия MR329500 JAEGER, но се появи друг проблем: сега километражът отброява двойни километри и скоростомерът показва двойна скорост( пробвах с друго табло пак показваха двойно ). Според мен новият датчик подава двойни импулси(което не знам как може да стане след като е същият датчик) или таблото трябва да се калибрира по някакъв начин.Ще се радвам, ако някой сподели разрешението на този проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro_67 Публикувано 6 юли 2011 Сподели Публикувано 6 юли 2011 Здравейте на всички Мицубиши феновеИмам следният проблем с моят Space Star 1.3i 1998: Скоростомерът и километражът спираха да работят от време на време и след диагностика от DJ_Tymbi се оказа че е повреден датчика за скоростта на скоростната кутия и също така може да има проблем в таблото. Смених датчика с нов от Рено същия MR329500 JAEGER, но се появи друг проблем: сега километражът отброява двойни километри и скоростомерът показва двойна скорост( пробвах с друго табло пак показваха двойно ). Според мен новият датчик подава двойни импулси(което не знам как може да стане след като е същият датчик) или таблото трябва да се калибрира по някакъв начин.Ще се радвам, ако някой сподели разрешението на този проблем. :icon_doh: Е ти нали си бил при майстора, той какво казва за новия проблем? 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 6 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 6 юли 2011 :icon_doh: Е ти нали си бил при майстора, той какво казва за новия проблем?Ами все още не знае за новият проблем, защото реших, че е късно и да не го безпокоя днес. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 6 юли 2011 Сподели Публикувано 6 юли 2011 Малко :spam: Вземай едва камера /или GSM/, дигай 240км/ч, снемай и пускай в нета клипа. Ще ги разбиеш,От 0 - 100км/ч - само за 6 секунди - малееее........ 2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 6 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 6 юли 2011 Е щях да снимам, но махнах новия датчик. Успях да ремонтирам стария (презапоих пинчетата на платката, което всъщност се оказа по-лесно отколкото мислех). И сега вече 100-на километра работи безотказно. Утре отивам да връщам новия датчик.) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 юли 2011 Сподели Публикувано 6 юли 2011 Е щях да снимам, но махнах новия датчик. Успях да ремонтирам стария (презапоих пинчетата на платката, което всъщност се оказа по-лесно отколкото мислех). И сега вече 100-на километра работи безотказно. Утре отивам да връщам новия датчик.)Късно се сетих ,че можеш да си го отремонтираш, но вече беше отпрашил........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 7 юли 2011 Сподели Публикувано 7 юли 2011 Добре де, все пак, защо с новия датчик, ако е същия, скоростомера показва двойно повече 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minchoo Публикувано 7 юли 2011 Сподели Публикувано 7 юли 2011 Привет,колеги и аз имам проблем със скоростомера.Още като дам на контакт и показва малко над 20км\ч.И като тръгна почва от 20 нагоре.Моля дайте съвет ако може да се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redsxz Публикувано 7 юли 2011 Сподели Публикувано 7 юли 2011 Привет,колеги и аз имам проблем със скоростомера.Още като дам на контакт и показва малко над 20км\ч.И като тръгна почва от 20 нагоре.Моля дайте съвет ако може да се оправи. Таблото"Километражът" ти е отварян най-вероятно с цел превъртане и затова се е получило така. Вадиш предната конзола " козирката", свалящ пласмасовият защитен прозорец на таблото.Хващаш стрелката и превърташ на ръка по часовниковата стрелка така че да опре от долната странана стопера на нула километра.Натикаш циферблата леко на вътре и прекарваш стрелката да премине над стопера, и така няколко пъти.При +20 км/ч може би 3 или 4 но това ти сам трябва да прецизираш най добре с GPS.И да не забравя при превъртането на стрелката трябва да си на контакт,Сглобяваш и си готов. Сигурно има и по лесен начин или по правилен но аз този открих. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 7 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 7 юли 2011 Таблото"Километражът" ти е отварян най-вероятно с цел превъртане и затова се е получило така. Вадиш предната конзола " козирката", свалящ пласмасовият защитен прозорец на таблото.Хващаш стрелката и превърташ на ръка по часовниковата стрелка така че да опре от долната странана стопера на нула километра.Натикаш циферблата леко на вътре и прекарваш стрелката да премине над стопера, и така няколко пъти.При +20 км/ч може би 3 или 4 но това ти сам трябва да прецизираш най добре с GPS.И да не забравя при превъртането на стрелката трябва да си на контакт,Сглобяваш и си готов. Сигурно има и по лесен начин или по правилен но аз този открих. Поздрави.Тъкмо се чудех как да оправя този проблем. Благодаря много! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minchoo Публикувано 8 юли 2011 Сподели Публикувано 8 юли 2011 Благодаря,колега ще пробвам и ще пиша за резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minchoo Публикувано 8 юли 2011 Сподели Публикувано 8 юли 2011 Пробвах по препоръката на колегата redsxz. Завъртях го над 100 пъти но ефекта бе почти нулев. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 8 юли 2011 Сподели Публикувано 8 юли 2011 http://www.space-star-club.ru/index.php?showtopic=150&st=20 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro_67 Публикувано 8 юли 2011 Сподели Публикувано 8 юли 2011 Е щях да снимам, но махнах новия датчик. Успях да ремонтирам стария (презапоих пинчетата на платката, което всъщност се оказа по-лесно отколкото мислех). И сега вече 100-на километра работи безотказно. Утре отивам да връщам новия датчик.) Ами и моя километраж прекъсва, или по точно казано прекъснал е и включва от време на време! Оборотомера си работи нормално.Къде е този датчик и как се ремонтира? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 10 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 10 юли 2011 Ами и моя километраж прекъсва, или по точно казано прекъснал е и включва от време на време! Оборотомера си работи нормално.Къде е този датчик и как се ремонтира?Датчика се намира отгоре на скоростната кутия - ще го видиш, има един кабел, който излиза от него. Самият датчик е захванат с шплента(или има и по-нови които са с щипки). Аз лично не можах да си сложа шплента след ремонта и си карам така.Ремонта е много лесен. Трябва първо да отвориш датчика като го срежеш в мястото, където е платката - от горната страна ще видиш един ръб в най-широката част на датчика. Там режеш обаче по-внимателно да не вземеш да повредиш платката. След като отвориш датчика на платката има три крачета, които обикновено не дават контакт и тях трябва да ги запоиш. После сглобяваш двете парчета на датчика и лепиш с епоксидна смола, монтираш и си готов. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minchoo Публикувано 10 юли 2011 Сподели Публикувано 10 юли 2011 Може ли друг съвет за моят проблем,моля(Привет,колеги и аз имам проблем със скоростомера.Още като дам на контакт и показва малко над 20км\ч.И като тръгна почва от 20 нагоре.Моля дайте съвет ако може да се оправи; Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 10 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 10 юли 2011 Ами при мен проработи съвета на колегата redsxz ;) Дадох на контакт и започнах да въртя стрелката по посока на часовниковата стрелка. Много пъти го въртях, сигурно поне 10 минути въртене и накрая стрелката се залепи на 0. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro_67 Публикувано 11 юли 2011 Сподели Публикувано 11 юли 2011 Датчика се намира отгоре на скоростната кутия - ще го видиш, има един кабел, който излиза от него. Самият датчик е захванат с шплента(или има и по-нови които са с щипки). Аз лично не можах да си сложа шплента след ремонта и си карам така.Ремонта е много лесен. Трябва първо да отвориш датчика като го срежеш в мястото, където е платката - от горната страна ще видиш един ръб в най-широката част на датчика. Там режеш обаче по-внимателно да не вземеш да повредиш платката. След като отвориш датчика на платката има три крачета, които обикновено не дават контакт и тях трябва да ги запоиш. После сглобяваш двете парчета на датчика и лепиш с епоксидна смола, монтираш и си готов. ;) Благодаря колега, само как да разбера дали проблема наистина е в датчика за да не го режа напразно? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 11 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 11 юли 2011 Ами диагностика Или може да пробваш с друго табло, за да видиш дали то ще работи. Обаче най-сигурно според мен е с диагностика грешката за Speed sensor problem e 24. Ако колата ти е след 1999 мисля, че имаше тема във форума как да си направиш самодиагностика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanas142 Публикувано 2 юли 2012 Сподели Публикувано 2 юли 2012 Здравейте, колеги. Отскоро съм собственик на митсубиши каризма 1.6 73kw. от 1997г. В последно време взе да ми прави някакви номера, километражът включва и изключва когато си иска. Някакви идей от какво може да се получава така? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 2 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 2 юли 2012 Датчик на скоростната кутия. Направи си една диагностика за всеки случай. Иначе датчика можеш да си го отремонтираш, а също така и да си купиш нов. Нов струва около 70 лева в Ратола и около 50 в Рено. Като аз бях купил един от рено, но се оказа че не става и подаваше двойни импулси към таблото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobiklima Публикувано 13 декември 2012 Сподели Публикувано 13 декември 2012 Здравеите колеги ! Собственик съм на Space Runner и питането ми е следното. Когато автомобила е студен ( може би и като загрее но наи вероятно свиквам с шума които се чува) от към километража, се чува шум като от стар Руски часовник които се увеличава със скороста. Нормално ли е това или не и как да го отсраня? Адски дразнещо е особенно сутрин. Благодаря Ви предварително и моля не пренебрегваите въпроса ми !!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bullshitz Публикувано 29 август 2013 Сподели Публикувано 29 август 2013 Колеги аз също имам проблем с таблото, показвам ми около 42 км/ч. Проблема се появи след като свалях акомулатора. Има ли някакъв варянт да го оправя без да разглобявам таблото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitakaRuse Публикувано 7 септември 2013 Сподели Публикувано 7 септември 2013 Здравейте, колеги! Откакто съм го купил, :mitsu-smiley: Space Star 1.3 1999, имам следния проблем: скоростомерът си работи нормално, но оборотомерът - не съвсем: паля, тръгвам - стои си на нула, не реагира. След известно време - 3-4 мин, а понякога и доста повече, си сработва и си показва нормално. Рових по руските сайтове - там казват, че за това е виновен датчика за грешки при запалването, който по съвместимост отговарял и за оборотомера и който се намирал някъде до делкото. Аз обаче такова чудо на моя "коптор" не виждам! Днес отворих и дистрибуторната капачка, и вътре няма! Преди време свалях приборното табло, по съвет от форума на руснаците почистих контактите на двете букси и подложих ПВЦ лента под контактите, уж за по-добър контакт - без промяна! Някой има ли идея къде може да е проблема с моя оборотомер? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitef1 Публикувано 23 март 2015 Сподели Публикувано 23 март 2015 Здравейте колеги, наскоро и аз се сдобих с :mitsu-smiley: спейс стар 2000г 1,3,но и при мен се появи проблема със километража.По -точно на дълъг или средно дълъг път път , обикновено след 20я-30я километър скоростомера започва ту да отчита,ту да изключва. След още толкова км. спира да показва изобщо. Оборотомера си работи нормално.Доколкото разбирам от писаното във форума най-вероятно е от датчика на скоростната кутия, но преди да пипам, нека да попитам, дали проблема е съпътстван със спиране на отчитането на изминатите километри и повишаване на средния разход на борд. комп(заради неотчитането на изминатото разстояние, а изразходването на гориво).При мен се получава така , проблема ражда още 2 проблема след себе си. При вас така ли беше? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.