Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем Скоростомер и километраж


Препоръчано мнение

Здравейте на всички Мицубиши фенове

Имам следният проблем с моят Space Star 1.3i 1998: Скоростомерът и километражът спираха да работят от време на време и след диагностика от DJ_Tymbi се оказа че е повреден датчика за скоростта на скоростната кутия и също така може да има проблем в таблото. Смених датчика с нов от Рено същия MR329500 JAEGER, но се появи друг проблем: сега километражът отброява двойни километри и скоростомерът показва двойна скорост( пробвах с друго табло пак показваха двойно ). Според мен новият датчик подава двойни импулси(което не знам как може да стане след като е същият датчик) или таблото трябва да се калибрира по някакъв начин.

Ще се радвам, ако някой сподели разрешението на този проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички Мицубиши фенове

Имам следният проблем с моят Space Star 1.3i 1998: Скоростомерът и километражът спираха да работят от време на време и след диагностика от DJ_Tymbi се оказа че е повреден датчика за скоростта на скоростната кутия и също така може да има проблем в таблото. Смених датчика с нов от Рено същия MR329500 JAEGER, но се появи друг проблем: сега километражът отброява двойни километри и скоростомерът показва двойна скорост( пробвах с друго табло пак показваха двойно ). Според мен новият датчик подава двойни импулси(което не знам как може да стане след като е същият датчик) или таблото трябва да се калибрира по някакъв начин.

Ще се радвам, ако някой сподели разрешението на този проблем.

 

 

:icon_doh: Е ти нали си бил при майстора, той какво казва за новия проблем?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_doh: Е ти нали си бил при майстора, той какво казва за новия проблем?

Ами все още не знае за новият проблем, защото реших, че е късно и да не го безпокоя днес.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко :spam:

Вземай едва камера /или GSM/, дигай 240км/ч, снемай и пускай в нета клипа. Ще ги разбиеш,

От 0 - 100км/ч - само за 6 секунди - малееее........ :spamer:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е щях да снимам, но махнах новия датчик. Успях да ремонтирам стария (презапоих пинчетата на платката, което всъщност се оказа по-лесно отколкото мислех). И сега вече 100-на километра работи безотказно. Утре отивам да връщам новия датчик.

:))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е щях да снимам, но махнах новия датчик. Успях да ремонтирам стария (презапоих пинчетата на платката, което всъщност се оказа по-лесно отколкото мислех). И сега вече 100-на километра работи безотказно. Утре отивам да връщам новия датчик.

:))

Късно се сетих ,че можеш да си го отремонтираш, но вече беше отпрашил........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет,колеги и аз имам проблем със скоростомера.Още като дам на контакт и показва малко над 20км\ч.И като тръгна почва от 20 нагоре.Моля дайте съвет ако може да се оправи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет,колеги и аз имам проблем със скоростомера.Още като дам на контакт и показва малко над 20км\ч.И като тръгна почва от 20 нагоре.Моля дайте съвет ако може да се оправи.

 

 

Таблото"Километражът" ти е отварян най-вероятно с цел превъртане и затова се е получило така.

 

Вадиш предната конзола " козирката", свалящ пласмасовият защитен прозорец на таблото.

Хващаш стрелката и превърташ на ръка по часовниковата стрелка така че да опре от долната страна

на стопера на нула километра.

Натикаш циферблата леко на вътре и прекарваш стрелката да премине над стопера, и така няколко пъти.

При +20 км/ч може би 3 или 4 но това ти сам трябва да прецизираш най добре с GPS.

И да не забравя при превъртането на стрелката трябва да си на контакт,

Сглобяваш и си готов.

 

Сигурно има и по лесен начин или по правилен но аз този открих.

 

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Таблото"Километражът" ти е отварян най-вероятно с цел превъртане и затова се е получило така.

 

Вадиш предната конзола " козирката", свалящ пласмасовият защитен прозорец на таблото.

Хващаш стрелката и превърташ на ръка по часовниковата стрелка така че да опре от долната страна

на стопера на нула километра.

Натикаш циферблата леко на вътре и прекарваш стрелката да премине над стопера, и така няколко пъти.

При +20 км/ч може би 3 или 4 но това ти сам трябва да прецизираш най добре с GPS.

И да не забравя при превъртането на стрелката трябва да си на контакт,

Сглобяваш и си готов.

 

Сигурно има и по лесен начин или по правилен но аз този открих.

 

Поздрави.

Тъкмо се чудех как да оправя този проблем. :) Благодаря много!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е щях да снимам, но махнах новия датчик. Успях да ремонтирам стария (презапоих пинчетата на платката, което всъщност се оказа по-лесно отколкото мислех). И сега вече 100-на километра работи безотказно. Утре отивам да връщам новия датчик.

:))

 

Ами и моя километраж прекъсва, или по точно казано прекъснал е и включва от време на време! Оборотомера си работи нормално.Къде е този датчик и как се ремонтира?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами и моя километраж прекъсва, или по точно казано прекъснал е и включва от време на време! Оборотомера си работи нормално.Къде е този датчик и как се ремонтира?

Датчика се намира отгоре на скоростната кутия - ще го видиш, има един кабел, който излиза от него. Самият датчик е захванат с шплента(или има и по-нови които са с щипки). Аз лично не можах да си сложа шплента след ремонта и си карам така.

Ремонта е много лесен. Трябва първо да отвориш датчика като го срежеш в мястото, където е платката - от горната страна ще видиш един ръб в най-широката част на датчика. Там режеш обаче по-внимателно да не вземеш да повредиш платката. След като отвориш датчика на платката има три крачета, които обикновено не дават контакт и тях трябва да ги запоиш. После сглобяваш двете парчета на датчика и лепиш с епоксидна смола, монтираш и си готов. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ли друг съвет за моят проблем,моля(Привет,колеги и аз имам проблем със скоростомера.Още като дам на контакт и показва малко над 20км\ч.И като тръгна почва от 20 нагоре.Моля дайте съвет ако може да се оправи;

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами при мен проработи съвета на колегата redsxz ;) Дадох на контакт и започнах да въртя стрелката по посока на часовниковата стрелка. Много пъти го въртях, сигурно поне 10 минути въртене и накрая стрелката се залепи на 0.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Датчика се намира отгоре на скоростната кутия - ще го видиш, има един кабел, който излиза от него. Самият датчик е захванат с шплента(или има и по-нови които са с щипки). Аз лично не можах да си сложа шплента след ремонта и си карам така.

Ремонта е много лесен. Трябва първо да отвориш датчика като го срежеш в мястото, където е платката - от горната страна ще видиш един ръб в най-широката част на датчика. Там режеш обаче по-внимателно да не вземеш да повредиш платката. След като отвориш датчика на платката има три крачета, които обикновено не дават контакт и тях трябва да ги запоиш. После сглобяваш двете парчета на датчика и лепиш с епоксидна смола, монтираш и си готов. ;)

 

Благодаря колега, само как да разбера дали проблема наистина е в датчика за да не го режа напразно? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами диагностика :) Или може да пробваш с друго табло, за да видиш дали то ще работи. Обаче най-сигурно според мен е с диагностика грешката за Speed sensor problem e 24. Ако колата ти е след 1999 мисля, че имаше тема във форума как да си направиш самодиагностика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 11 месеца ...

Здравейте, колеги. Отскоро съм собственик на митсубиши каризма 1.6 73kw. от 1997г. В последно време взе да ми прави някакви номера, километражът включва и изключва когато си иска. Някакви идей от какво може да се получава така?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Датчик на скоростната кутия. Направи си една диагностика за всеки случай. Иначе датчика можеш да си го отремонтираш, а също така и да си купиш нов. Нов струва около 70 лева в Ратола и около 50 в Рено. Като аз бях купил един от рено, но се оказа че не става и подаваше двойни импулси към таблото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Здравеите колеги ! Собственик съм на Space Runner и питането ми е следното. Когато автомобила е студен ( може би и като загрее но наи вероятно свиквам с шума които се чува) от към километража, се чува шум като от стар Руски часовник които се увеличава със скороста. Нормално ли е това или не и как да го отсраня? Адски дразнещо е особенно сутрин. Благодаря Ви предварително и моля не пренебрегваите въпроса ми !!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

Колеги аз също имам проблем с таблото, показвам ми около 42 км/ч. Проблема се появи след като свалях акомулатора. Има ли някакъв варянт да го оправя без да разглобявам таблото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте, колеги! Откакто съм го купил, :mitsu-smiley: Space Star 1.3 1999, имам следния проблем: скоростомерът си работи нормално, но оборотомерът - не съвсем: паля, тръгвам - стои си на нула, не реагира. След известно време - 3-4 мин, а понякога и доста повече, си сработва и си показва нормално. Рових по руските сайтове - там казват, че за това е виновен датчика за грешки при запалването, който по съвместимост отговарял и за оборотомера и който се намирал някъде до делкото. Аз обаче такова чудо на моя "коптор" не виждам! Днес отворих и дистрибуторната капачка, и вътре няма! Преди време свалях приборното табло, по съвет от форума на руснаците почистих контактите на двете букси и подложих ПВЦ лента под контактите, уж за по-добър контакт - без промяна! Някой има ли идея къде може да е проблема с моя оборотомер?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте колеги,

наскоро и аз се сдобих с :mitsu-smiley: спейс стар 2000г 1,3,

но и при мен се появи проблема със километража.

По -точно на дълъг или средно дълъг път път , обикновено след 20я-30я километър скоростомера започва ту да отчита,ту да изключва. След още толкова км. спира да показва изобщо. Оборотомера си работи нормално.

Доколкото разбирам от писаното във форума най-вероятно е от датчика на скоростната кутия, но преди да пипам, нека да попитам, дали проблема е съпътстван със спиране на отчитането на изминатите километри и повишаване на средния разход на борд. комп(заради неотчитането на изминатото разстояние, а изразходването на гориво).

При мен се получава така , проблема ражда още 2 проблема след себе си. При вас така ли беше?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...